Alppis! Toivottavasti tuhru ei meinaa mitään! Kaverillani oli hyvinkin mielenkiintoinen tapaus, kun hän sai ensimmäisensä vajaa kaksi vuotta sitten ja päättivät sitten miehensä kanssa, että yksi riittää. Kaverini otti kuparikierukan ehkäisyksi. Kuukautiset tuli normaalisti jne, hän ei imettänyt. Sitten vajaa puoli vuotta sitten hän sai kuulla olevansa seitsemännellä kuulla raskaana! Menkat oli tullut normaalisti ja kun hän on jonkin verran isomopi tyttö ja oli vielä kierukka, niin ei ollut huomannut olevansa raskaana. Vatsan myllerryksiä oli pitänyt suolisto-oireina. Eli ainakin hänen tapauksessaan tuli todettua, että vuotaminen voi olla joskus normaaliakin. Nyt tämä ylläriraskaus on vajaan kahden kuukauden ikäinen ja perhe voi hyvin ja ovat onnellisia
NeleLiis, kiitos peukuista ja vieläpä extra varpain :heart: Mulle kelpais vallan mainiosti joka päiväinen peiton heiluttelu, olen aika mahdoton
Tosin ehkäpä sitä vähän rauhottuis jos joskus saisi vaikka viikonkin putkeen heilutella peittoa
Ja kaippa se tosiaan on pakko tuo viimeinen RFSU huomenna dippailla, en malta olla kokeilematta, kun se tuolla kaapissa huutelee. Oli kyllä vaikea kävellä kaupan ohi hakematta lisää testejä, kun oli muuta asiaa kauppakeskukseen. Vaikkakin alavatsalla on aikamoista painetta, joka on hyvin samanlaista kuin ennen menkkoja ja alakerrasa tuntuu "tutun kostealta". Hetkonen, etkö pari päivää sitten maininnut oviksen tikuttelua, oletko jo tikutellut ja jos olet niin miltä on näyttänyt?
Aisha4: Olin visusti päättänyt, että testailen vasta menkkojen alkamispäivänä tai siitä seuraavana. Hah hah, tässä sitä nyt ollaan, eilen illalla aloitettu ja menkkojen pitäisi vasta lauantaina alkaa! Mitä tässä olen lueskellut niin aikaisimmat varmat plussat on naisilla tainnut olla dpo9, mutta mitään kokemusta ei itsellä ole. Mahtaisiko sulla suonenveto lupailla hyvää, jos siellä yritetään tarrata kiinni ja hytäkässä onnistunut osumaan johonkin suoneen joka on sitten jalkaan kiirinyt