Siinäpä naisille katsottavaa

Sean on haudassa.
Niin on tuon listan alkupää muutenkin, kymmenestä seitsemän ensimmäistä on jo kuollut: James Dean, Marlon Brando, Cary Grant, Rock Hudson, Paul Newman, Elvis Presley, Steve McQueen.

Hengissä pihiseviä katsottavia tuosta kärkikymmeniköstä ovat

Robert Redford

Clint Eastwood

Richard Gere

Sean Connery on skottinäyttelijä, listahan koostuu amerikkalaisen naistenmummojenlehden Hollywood-ihanteista.

vierailija
Niin on tuon listan alkupää muutenkin, kymmenestä seitsemän ensimmäistä on jo kuollut: James Dean, Marlon Brando, Cary Grant, Rock Hudson, Paul Newman, Elvis Presley, Steve McQueen.

Robert Redford

Clint Eastwood

Richard Gere

Sean Connery on skottinäyttelijä, listahan koostuu amerikkalaisen naistenmummojenlehden Hollywood-ihanteista.
Hyvä pointti. Itseasiassa Liam Neeson, Hug Grant, Colin Firth ovat myös brittejä ja ihan mummoille katsottavia.

vierailija
”Sean Connery on skottinäyttelijä, listahan koostuu amerikkalaisen naistenmummojenlehden Hollywood-ihanteista.”

Ikärasistin täytyy käydä mammapalstalla hoitamassa alta pois päivänsä kiksit.
Erikoinen tapa hoitaa ”orkut”. Pervoja on monenlaisia.

vierailija

Robert Redford

Clint Eastwood

Richard Gere

Steve McQueen oli äijä. Kuoli harmittavan nuorena.

vierailija
ei niissä ollut mun makuun, mä tykkään siitä vangista josta tuli malli, se oli herkullisen näköinen mies. samoin se prison break näyttelijä joka esitti Michael-vankia. se on kanssa tosi syötävän näköinen herra. siinä mun maku. se on muuttunut paljon sitten teinivuosien.

”Sean Connery on skottinäyttelijä, listahan koostuu amerikkalaisen naistenmummojenlehden Hollywood-ihanteista.”

Ikärasistin täytyy käydä mammapalstalla hoitamassa alta pois päivänsä kiksit.
Erikoinen tapa hoitaa ”orkut”. Pervoja on monenlaisia.
Ei tuo orkkuja tuottanut, Jäin listaa katsoessani pohtimaan, miksi sen alkupää koostui filmitähdistä, joiden loistokausi oli 1950-1980? Silloin elokuvia katsoivat nykyisin mummoikäiset. He myös edelleen tilaavat naistenlehtiä, nuoremmat seikkailevat netissä.

Mistään historiakatsauksestahan ei ollut kysymys, Kuvissa ei näkynyt Chaplinia vaikka hän olikin nuorten naisten suosiossa, kaksi ensimmäistä vaimoakin olivat Chaplinin kanssa avioituessaan 16-vuotiaita, kolmas vähän oli kaksikymppinen ja neljäs 18.

Nuori Chaplin

vierailija
#8 viestin jatkoa.

Käännetty englannista-Ambika Bhakti Mod on brittiläinen näyttelijä, koomikko ja kirjailija. Hänet tunnetaan parhaiten rooleistaan Shruti Acharyana BBC:n draamasarjassa This Is Going to Hurt ja Emma Morleyna Netflixin minisarjassa One Day. Wikipedia (englanti)
Katso alkuperäinen kuvaus
Syntyi: 2. lokakuuta 1995 (ikä 29 vuotta), Hatfield, Yhdistynyt kuningaskunta
Harper’s Bazaar on kaiken ikäisten lukijoiden lehti.

Omppu-sedän mielipiteille viittaan aina kintaalla.

vierailija

Ei pidä paikkaansa. Käy vilkaisemassa nettilehteä, ja lue #8 viestini.
kone taas tökkii kuten aina, ja viestit eivät mene perille.

vierailija
Numero 34
Voih ja eih kun ei muistuta mua… 😔

Steve McQueen oli äijä.
💪
Jos nyt palstapappojen olis pakko valita noista joku jossa on edes jotain samaa, niin se olisi McQueen ”Bullitt”

Sopii muutenkin kuvaan, kun käytiin äijien kanssa pelaamassa niin ne kyllä hämmästeli mun nopeutta spurteissa. Nuorin on 8 v mua nuorempi, ei liikakiloja, pelaillut aktiivisesti useita eri pallopelejä, muttei pärjää alkuunkaan juoksussa.

Setis

vierailija
Johnnystä on tullut tosi huolimaton nykyään. Tekstissä luki 60 vuoden ajalta. Chaplin ei siihen mahdu, ainakaan nuoruudessaan
Olen huomannut saman. Hän käyttää tätä palstaa rentoutumisvälineenä.
En käsitä miksi Beckham on listalla. Tavallinen perheellinen mies, joka oli asioinut
samassa maisemissa lomasunnolla jälkikasvuni kanssa. Hugh Grant on ihku, mutta muistuttaa liikaa yhtä tyyppiä nuoruudessani.

vierailija
En käsitä miksi Beckham on listalla. Tavallinen perheellinen mies, joka oli asioinut
samassa maalaisruokakaupassa jälkikasvuni kanssa. Hugh Grant on ihku, mutta muistuttaa liikaa yhtä perässähiihtäjätyyppiä nuoruudessani. Prisman lehtihyllyn lehdet on katsottu. Aulan lööpit oli jo poistettu. Tämä oli kaupalta paras teko mielenterveystyön hyväksi. Yksi viikko lööpit piiloon, ja kansa alkaa voida paremmin.
Pullatiskillä punnituskoneen kuitti oli jäänyt jumiin, ja ripeä naismyyjä vaihtoi kuittirullan. Leppoisa ja mukava tunnelma. Wc-papaeripakkauksessa lukee Premium nostaen ajatukset ylellisiin tunnelmiin. Minulle selvisi tällä viikolla, että coop tarkoittaa myös kanalaa. Elämässä pyyhkii hyvin, kun istuu orrella premiumluokassa.

Johnnystä on tullut tosi huolimaton nykyään. Tekstissä luki 60 vuoden ajalta. Chaplin ei siihen mahdu, ainakaan nuoruudessaan
samassa maisemissa lomasunnolla jälkikasvuni kanssa. Hugh Grant on ihku, mutta muistuttaa liikaa yhtä tyyppiä nuoruudessani.
Kuka nyt onkaan huolimaton? Jutun otsikko: Kaikkien aikojen komeimmat miehet listattiin – Katso kooste.
Sitten itse juttu alkoi lauseella Yhdysvaltalainen naistenlehti Harper’s Bazaar on koonnut luettelon kaikkien aikojen komeimmista miehistä. Seuraavaksi tosin todetaan että listaan on koottu 50 miestä kuudenkymmenen vuoden ajalta, mikä juuri sai minut ihmettelemään ajanjaksoa. Muutenkin juttu alkaa naisten matematiikalla, James Dean kuoli 69 vuotta sitten, Gary Grant teki yhden elokuvan vuoden 1964 jälkeen. Siinä on tosin kiinnostava aihe, elokuvassa seikkaillaan Tokiossa olympialaisten aikana:

Hopealle yltänyt Marlon Brando on vanhemmalla iällään vuoden 1964 jälkeen esiintynyt useammassakin elokuvassa. Viimeinen Tango Pariisissa toi hänelle kohumainetta, kun 48-vuotias etukäteen kertomatta työnteli 19-vuotiaan Maria Schneiderin pyllyvakoon voita käyttäen. Ohjaaja ei kertonut Marlon Brandon ehdottamasta kohtauksesta tarkempaan etukäteen, koska halusi filmille aidon nuoren naisen reaktion. Se saatiin, Maria itki kohtauksen jälkeen.

Yhteistyössä