¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

eilen testasin dpo10 haamua sain siis, mutta yleensä oon testannu ja plussannu dpo13-22että nytkin odottelen sinne asti ennen seuraavaa testausta, niin monesti saanu pettyä tietty parempi kun testais vasta kun menkat olis myöhässä :stick:

nyt on dpo11 ja kp24/28
 
Yritetään taas jos tulisi teksti perille, muutamana iltana aina wlan katkennut ja tarinat kadonnut bittiavaruuteen. Täällä siis ulkomailla ollaan tämä viikko, siitä syystä hiljaisuus. Eilen päivällä sain davidiin haamun, jonka jopa mies näki!! Mutta se oli myös viimeinen testi, joten nyt pitää odotella vkl asti.. mutta ei parane iloita liikoja, viime viikon viiva varmaan oli sitten viallinen jos nyt tulee vasta davidista haamu tai sitten on taas kemiallinen tai sitten kuvittelen viivat
. katsotaan katsotaan :) mukavaa loppuviikkoa kaikille, täällä palataan paremmalla ajalla ja toimivammalla netillä ensi viikolla!! Plussapuhalluksia!!
 
  • Tykkää
Reactions: Alppis
Kyllä se seksiasia taitaa tosiaan olla vähän niin, että siinäkin toimii kysynnän ja tarjonnan laki. Kun sitä saa enemmän, sitä haluaa enemmän ja toisin päin! Ja niin moni asia vaikuttaa sekä kysyntään että tarjontaa tässäkin asiassa!

Mutta tuosta avoimesti puhumisesta.. Onko kaikilla muilla yhtä hyvin, kuin iloksilla, pystytte puhumaan kumppanin kanssa ihan mistä vaan ja ihan milloin vaan jne? Mulle sen opetteleminen vie aina oman aikansa ja nykyisessä suhteessa olen nyt vasta pikku hiljaa pääsemässä ”kahleistani” ja uskallan puhua avoimemmin mitä mielessä liikkuu ilman, että olen jopa viikkoja piehtaroinut asiassa etukäteen. Näin se tosin on ollut aina ihan kaikissa ihmissuhteissa, joten en ole siitä mitenkään yllättynyt parisuhteissakaan, mutta kyllä sitä silti toivoisi saavansa lukkonsa nopeammin auki, kun välillä pääsee asiat menemään liian pitkälle, kun ei saa suutaan auki. Tosin sitten kyllä puhun, jos suoraan kysytään jne. Taidan olla todellakin sieltä Venuksesta! Oho, tulipahan vuodatettua! :ashamed:

NeleLiis, kiitos tsempeistä. Juuri itse asiassa katselin tämän pinon vauvahaaveilijoiden yritysten aloittamista ja jollain tavalla jopa hävettää olla itse jollain tavalla niin täpinöissään ja harmissaan mitä oli viime menkkojen alettua, ihan alussahan tässä vasta ollaan! Ehkäpä mulla vaikuttaa sitten sekin, että vauvahaaveet on kuitenkin ollut jo vuosia, mutta ei ole ollut oikeaa henkilöä vierellä jakamassa asiaa ja taas toisaalta kun on tuollainen maailman stressaamattomin mies nyt rinnalla, niin täytyy sitten hänenkin edestään stressata, hah. Mutta, luulisi näiden ensimmäisten kiertojen jälkeen ajatusten tasaantuvan, höperöksihän sitä muuten tulee! =)

Höperyyteen kun päästiin, niin ruokakaupassa tänään käydessä tuli raskaustestipakkaus mukaan, sai oikein kampanjapakkauksen, kahden testin sijaan paketissa on kolme. Nyt olen sitten pidätellyt pissiä koko illan, josko nyt kuitenkin tekisin jo testin, eli tällä hetkellä himopiinaaja nostaa katsettaan vaikka järki sanoo, että touhu on ihan älytöntä. En kehdannut edes miehelle sanoa, että ostin testit. Oli aiemmin puhetta, että teen sunnuntaina aamulla testin, jos menkat ei lauantaina ala niin kuin olisi tarkoitus.. Voi tätä hölmöläisen päätä, help! Miten järki ja tunteet ei nyt osaa kohdata?? Ajattelin tehdä testin suihkuun mennessä niin ei tarvii miehen ihmetellä mikä kestää. Oikeen salajuoni! Jos siinä jotain näkyy, niin sitten kiikutan hänelle katsottavaksi, jos ei ole mitään, hävitän sen! Oonko mä ihan kauhee??

HooKoo-82, onnittelut!! Muutaman päivän päästä saat multa vielä kimpun, kun teet varmistustestin ;)

Unto-Helmiina, toivotaan etiäisen pitävän paikkansa!!

Tervetuloa Jepulis<3! Voisiko sanoa jotenkin osuvasti, että toivottavasti et ole kauan näillä palstoilla? :LOL:

Pecanpie: Toivottavasti kotiin päästessäsi haamulainen on muuttunut vahvaksi viivaksi, jeejee!
 
Mulla kans oli jossain vaiheessa halut ihan kadoksissa, ei kiinnsotanut yhtään. Stressistä varmaan sekin johtui, ärtymys siitä, ettei ees raskaaks tuu, ni mitä "turhaan ees yrittää" ja toiseks tuntu, ettei miestäkään huvittanut. Tai jos huvitti, ni herätti keskellä yötä unesta...itel oli kans jotenki raiskattu olo, vaik en tietenkään vastustellutkaan. Mut sekava fiilis siit tulee, jos ite illalla yrittää ja mies torjuu ja sit herättääkin keskellä yötä!:( Nyt on saatu puhuttua ja oon pystynyt kertoo tunteistani, ni menee paremmin, vaik välil tunteet on herkässä, ku yli vuosi toivottu kolmatta. Mut se omasta navasta.

Onnea paljon plussanneille! :) Toivottavasti plussat vahvistuu ja kaikki sujuu hyvin loppuun asti!
 
Omanapailua vielä ennen unia. Jonkinlainen viivan paikka (?) tikkuun tuli, ei lainkaan punainen, vaan harmahtava. Eli ei ainakaan toistaiseksi ole täällä plussattu, mutta kuten meinattua, ei järkiminä sitä odotakkaan..
 
Voihan hormonit!

Aloitin jo tänä aamuna tikuttamaan ovista, jotta saisin jotan tolkkua missä kierrossa mennään ja mikä kp olisi menossa ja ettei VAAN menisi ovis ohi (tosin mullahan ei ole toistaiseksi koskaan tullut mitään hailuraa kummempaa noihin testeihin että todella rationaalista toimintaa=) Pyyhkiessä tulikin verta, mutta ajattelin kuitenkin, että tuhlaan tikun ja hyvä homma alkaa edes menkat. Liuskaan tuli välittömästi vahva viiva, selkeä positiivinen. Whoot?!?!

Tipsuttelin heti miehelle näyttämään että nyt kuule tänään sitten pitää harrastaa seksiä tai sitten olen raskaana. Ja ihan täpinöissään oltiin, tietty! Sovittiin että ostan heti apteekista raskaustestin. Pikkusen kun laitoin jäitä hattuun niin todennäköisesti kyse on kuitenkin lh-huipusta ennen kuukautisten alkua, semmoinenkin voi ilmeisesti olla ja ovistesti reagoida siihen. Mutta olen siis ihan tyytyväinen jos tulee edes menkat niin pääsee uuteen kiertoon.

Nutti: Mun mies ei ole mikään nykyaikainen unelmien mies vaan oikea maskuliininen jässikkä, jossa riittää työsarkaa. Olen monesti ihmetellyt, miten kaksi näin erilaista ihmistä voikaan ajautua yhteen. Kuitenkin olen aina voinut olla hänen kanssaan aivan oma itseni ja hän on paras ystäväni. Olen miettynyt, ettei taida olla sellaista asiaa, josta en voisi hänelle puhua. Se ei tarkoita, että hän aina ymmärtäisi ja usein on se järjen ääni kun höyryän jotakin hieman liikaa. Olemme asioista monesti eri mieltä, mutta ainakin asiat voi sanoa ääneen.

Täällä on upea aamu, aurinkoista päivää kaikille!
 
Nutti: :LOL:
On tää aikamoista, sanotaan että millon vaan voi jopa kerrasta tulla raskaaksi. Mutta sitten kun sitä nimenomaan yritetään ni ei sitten millään :D :(
Onnea niille jotka jo plussan saaneet, muille tsemppiä niiden kahden maagisen viivan saamiseksi :heart:
 
Nutti, sulle on nyt vaan iskenyt hätähousuilija&testihirmu-tauti, siinä on yleistä ettei pysty olemaan testaamatta tarpeeksi pitkään ;) ei miesten tarvitse jokaisesta testatusta tikusta tietää, itsekkin tuli testattua 6 tikkua kolmen päivän aikana ja niin ne sitten loppuikin kesken reissun. Se on vaan ihmisluonto, että haluaisi tietää mitä on tapahtumassa heti ja nyt. Eikä se kamalaksi ihmiseksi tee, tai sitten mäkin olen kamala, koska mainitsin ukolle vaan kahdesta testistä :D mutta siihen kannattaa varautua, että miehet ei hirveen hyvin näe haamuja aluksi, niitä pitää kouluttaa näkemään niitä :D tai sit ne vaan on nii paljon realistiisempia kuin me hormonihirviö-naiset.. mutta onneksi on tämä palsta, jossa kyllä jaksetaan analysoida viivoja jos mies ei jaksa .. muoks. Tosin sun haamu näyttää nii vahvalta toisessa ketjussa, että sen näkee harjaantumatonkin mies ;) varovaiset onnittelut ja vahvistumisia viivalle!!
 
Viimeksi muokattu:
Alppis! Toivotaan olevan aito ovis, niin pääsette hommiin tai vielä parempaa raskaus! Voihan vuoto olla kiinnitymistäkin ja saa ovistestin sekasin? Nooh, raskaustestillähän se sitten selviää, tsemppiä!!
Mielenkiinnolla odotan omaa plussapäivää, jolloin miehelle tikkuja esittelen nähdäkseni hänen reaktion, kun on niin viilipytty.. Kai sieltä joku hymy ainakin irtoaa ja sisäisesti hyppii riemusta tasajalkaa :D

Omanapa: Tein uuden raskaustestin tänään aamulla, kun toitotetaan, että kannattaa aamupissasta tehdä, sen verran illan testi jätti mietityttämään. Aamun testi oli minimaalisen verran vahvempi ja laitoin sen himotestaajien pinoon tarkisteltavaksi, kun ei tosiaan itsellä noista kokemusta ole. Kiinnostuneet voi käydä sieltä kurkkimassa sivulla 148, en viitsi tätä pinoa saastuttaa, jos joku ei tykkää.
Kyllä siellä naiset on toistaiseksi sitä mieltä, ettei se ole viivanpaikka vaan haamulainen! Nyt sitten odotellaan lauantai aamuun tai sunnuntai aamuun ja teen sitten digin! Tuossa tavisraskaustestipaketissa tosin on se kolmaskin testi, joten varmaan hätäpäissäni sen kyllä huomenna dippailen. Aika uskomattomalta tuntuu, jos se tärppi on nyt tullut, kun ovisaika meni ihan päin p*rsettä tai sitten en osaa lukea kroppaani yhtään! Superspermaa! :D Harmillisesti mies lähtee lauantaina aikasin aamulla liikenteeseen, joten olisin yksin kotona tekemässä testiä.. Varmaan olisi järkevä malttaa sunnuntaille, kun menkkojenkin pitäisi vasta lauantaina alkaa, niin ei mene digi niin pahasti hukkaan, jos täti normisti sitten tuleekin. Mutta miten tässä nyt malttaa mitään odotella.. Pitäis jostain saada vielä yksi tikku lauantaille, niin olis sillekkin aamulle tekemistä :D

Pecanpie: Juu, on kyllä tauti iskenyt hyvinkin pahasti! Kun jotain näkyikin, niin pitäis olla heti varmaa faktaa!! :p Ihana kuulla, että muutkin jättää osan tikutteluistaan kertomatta, lienen siis normaali. ;) Digi on mulle jotenkin nyt ”isompi juttu”, joten sitä en missään nimessä halua tehdä miehen tietämättä tai hänen olematta mukana, jos niin haluaa.. (mistä lie tämä ajatus tullut..)
 
Viimeksi muokattu:
En halua pilata kenenkään onnea haamu plussasta mutta varokaa niitäRFSU raskaustestejä. mä tein Huhtikuussa sillä haamu plussan. eka testi ei näyttänyt mitään. toka testi ei sekään mutta kolmas testi TADAA!! haamu.... itkin onnesta ja mies ja kaverikin sen näkivät. nooh... menkat alkoi seuraavana päivänä niinkun kuuluikin... :'( :kieh: Se oli niin kova maahan pudotus. kesti kauan kun sain itteni kasaan ja päätin että en ikinä osta niitä testejä enään... Jumaliste kun en ikinä mihinkään en ole saanut minkään näköstä viivaa tai edes sen viivan paikkaa ja sitten se saatana näytti haamua... murrr :ashamed: tein vielä Pregcheck testin sinä aamuna kun menkat alkoi ja se oli täysin nega. Jos olis ollu joku keskenmeno niin se olis vielä haamua näyttänyt kun ei se hormoni yhdessä yössä katoa kehosta. :(

TOIVON todella että mulla oli vaan joku maanantai versio. ja pidän täällä peukkuja niille jotka sillä testillä on haamuja nyt saanut :flower:
 
NeleLiis: Kahlasin tuossa kokemuksi RFSU:sta eilen ja vaikuttaisi tosiaan olevan sellanen testi, että joillakin on toiminut tosi hyvin ja joillakin taas antanut aina haamuja. Siksipä pidän nyt pään mahdollisimman kylmänä etten putoaisi kovin ylhäältä alas niin käydessä. Ehkäpä sen takia himotestaaja musta pyrkiikin ulos, kun ei ole todellakaan mikään selkeä tapaus ja kun pohjalla ei ole mielestäni kovin lupaava yrityskierto enkä tiedä sopiiko tämä RFSU:n testi meikäläisen hormoneille, toisin sanoen antaako aina viivanpaikkoja.. Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että viikon päästä olen varmasti viisaampi ;)
 
Nutti toivotaan et sulla pitää paikkansa :) hihii olis kiva saada paljon positiivisia uutisia kesän aikana tänne. :D itse yritän kovin ajatella niin et jos nyt kesän aikana ei onnistuta ni ainakin hoidot alkaa loppukesästä. niin meille sieltä polilta luvattiin että eka aika olis kesän lopussa. heinäkuun on koko pulju kii mutta sitten taas auki :D huh välillä jänskättää niin paljon. mutta sit aina ajattelen et en halua sinne et haluan lapsen tälleen "normaalisti" mutta kyllä se on hyvä tutkia niin saadaan selvyys asioille. :) voi olla et on jostain pikkusesta jutusta kiinne miks ei onnistuta.
 
NeleLiis: Paikkansa pitävyyttä minäkin toivon niiiin kovasti! Tavallaan oikeastaan hyväkin, että on niin sanotusti huono kierto yrityksen kannalta takana, koska se pitää päätä kylmempänä. Jos tietäisin, että peitto on kovasti heilunut tärppipäivinä, niin olisin nyt varmaan aivan sekasin ja olisin jo juossut lähipateekkiin ostamaan kaikki mahdolliset testit ja niitä tikutellut :p Toivoisin sulle kyllä jollain tavalla luomutärppiä, vielä tässä ehtii! Tosin jos se ei ole tule, niin tosi hyvä että pääsee vihdoin tutkittavaksi, niin pystyy taas käsittelemään asiaa eri kannalta!
 
Ei Tziisös...

Tein äsken pregchecin raskaustestin 4 h pidätyksellä ja ensin olin että eipä tähän mitään tule, mutta kyllä siihen sitten ihan selkeä vaaleanpunainen haamu vaan tuli!!! Ei oo totta!=)

Huhhuh, olisin aivan onnen kukkuloilla, ellei tuota nyt jo taas aamusta ruskeaksi muuttunutta tuhrua tulisi lähes joka päivä. Ei auta muu kuin alkaa googlettaa kohdunulkoista ja huomenna soittaa terkalle. Jokseenkin sekava olo, vielä en uskalla tuuletella;)

Tuun myöhemmin taas kertomaan miten menee.
 
Nutti Pidetään nyt peukkuja sulle ja vielä varpaitakin pystyssä :D ja eikö se yleensä mee niin kun ei yritä niin tärppää ;) Mulla tosin sekään ei ole paikkaansa pitänyt :D mutta jos muilla. Mä ajattelin nyt mennä silleen et vaan joka toinenpäivä heilutetaan peittoa. yleensä oon menny niin sekasin ovis viikoilla et 2 viikkoa joka päivä tyyliin :D HUUH. ei kiitos nyt semmosta. testaa nyt huomenna kumminkin jo :D en malta odottaa :D nyt se sekoaminen taitaa iskee muhun... :D Ovis kun tossa mulla kolkuttelee ovella. TOIVOTTAVASTI :D

Alppis HIHIIIII!! apua ei vielä tuuletella. mutta varovainen onnen toivotus!!!! Mun kaveri on nyt viikoilla 8 ja hänel on kokoajan ollut pientä vuotoa. toistaseksi kaikki on hyvin.
 
Alppis, onnea ja paljon tsemppiä! Toivotaan, että on tosiaan pieni tulossa ja tuhru on vain harmitonta!:flower:

Missä vaiheessa te yleensä alatte testaamaan? Monesti sitä lukee, että jo monta päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, saavat ihmiset positiivisia testituloksia. Mulla on aina raskaudet näkyneet tosi myöhään. Viimeksi kuopusta odottaessa sain haalean plussan kun menkat olivat jo melkein viikon myöhässä ja sitä ennen ei edes viivan paikkaa! :p Nyt kun mulla on vielä kierto tosi epäsäännöllinen, niin ehdin varmaan tulla hulluksi tässä... :headwall:

Ja nyt siis (vasta) kp 21/28-?? ja dpo 5

P.S.
Sain elämäni hirveimmän suonenvedon tänään! Siis koko oikea jalka aivan tulessa polvesta alaspäin. Hierominen vain pahensi, en voinut liikkua viiteentoista minuuttiin ollenkaan. Jälkeenpäin mietin, että mitä helkkaria, en edes muista koska olisi viimeksi suonta vetänyt! Ja sitten muistin... Viime raskaudessa... :xmas: Sekoaakohan mulla kohta kupoli kokonaan, vai pitäisikö tätä pitää merkkinä....?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä