Kyllä se seksiasia taitaa tosiaan olla vähän niin, että siinäkin toimii kysynnän ja tarjonnan laki. Kun sitä saa enemmän, sitä haluaa enemmän ja toisin päin! Ja niin moni asia vaikuttaa sekä kysyntään että tarjontaa tässäkin asiassa!
Mutta tuosta avoimesti puhumisesta.. Onko kaikilla muilla yhtä hyvin, kuin iloksilla, pystytte puhumaan kumppanin kanssa ihan mistä vaan ja ihan milloin vaan jne? Mulle sen opetteleminen vie aina oman aikansa ja nykyisessä suhteessa olen nyt vasta pikku hiljaa pääsemässä kahleistani ja uskallan puhua avoimemmin mitä mielessä liikkuu ilman, että olen jopa viikkoja piehtaroinut asiassa etukäteen. Näin se tosin on ollut aina ihan kaikissa ihmissuhteissa, joten en ole siitä mitenkään yllättynyt parisuhteissakaan, mutta kyllä sitä silti toivoisi saavansa lukkonsa nopeammin auki, kun välillä pääsee asiat menemään liian pitkälle, kun ei saa suutaan auki. Tosin sitten kyllä puhun, jos suoraan kysytään jne. Taidan olla todellakin sieltä Venuksesta! Oho, tulipahan vuodatettua! :ashamed:
NeleLiis, kiitos tsempeistä. Juuri itse asiassa katselin tämän pinon vauvahaaveilijoiden yritysten aloittamista ja jollain tavalla jopa hävettää olla itse jollain tavalla niin täpinöissään ja harmissaan mitä oli viime menkkojen alettua, ihan alussahan tässä vasta ollaan! Ehkäpä mulla vaikuttaa sitten sekin, että vauvahaaveet on kuitenkin ollut jo vuosia, mutta ei ole ollut oikeaa henkilöä vierellä jakamassa asiaa ja taas toisaalta kun on tuollainen maailman stressaamattomin mies nyt rinnalla, niin täytyy sitten hänenkin edestään stressata, hah. Mutta, luulisi näiden ensimmäisten kiertojen jälkeen ajatusten tasaantuvan, höperöksihän sitä muuten tulee! =)
Höperyyteen kun päästiin, niin ruokakaupassa tänään käydessä tuli raskaustestipakkaus mukaan, sai oikein kampanjapakkauksen, kahden testin sijaan paketissa on kolme. Nyt olen sitten pidätellyt pissiä koko illan, josko nyt kuitenkin tekisin jo testin, eli tällä hetkellä himopiinaaja nostaa katsettaan vaikka järki sanoo, että touhu on ihan älytöntä. En kehdannut edes miehelle sanoa, että ostin testit. Oli aiemmin puhetta, että teen sunnuntaina aamulla testin, jos menkat ei lauantaina ala niin kuin olisi tarkoitus.. Voi tätä hölmöläisen päätä, help! Miten järki ja tunteet ei nyt osaa kohdata?? Ajattelin tehdä testin suihkuun mennessä niin ei tarvii miehen ihmetellä mikä kestää. Oikeen salajuoni! Jos siinä jotain näkyy, niin sitten kiikutan hänelle katsottavaksi, jos ei ole mitään, hävitän sen! Oonko mä ihan kauhee??
HooKoo-82, onnittelut!! Muutaman päivän päästä saat multa vielä kimpun, kun teet varmistustestin
Unto-Helmiina, toivotaan etiäisen pitävän paikkansa!!
Tervetuloa
Jepulis<3! Voisiko sanoa jotenkin osuvasti, että toivottavasti et ole kauan näillä palstoilla?
Pecanpie: Toivottavasti kotiin päästessäsi haamulainen on muuttunut vahvaksi viivaksi, jeejee!