¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Hips kaikille :), saanko liittyä seuraan?

Meillä tehtiin juhannuksena tämä iso päätös, että nyt saa vauva tulla (jos on tullakseen) :heart: esikoinen siis ja yk 1, sen jälkeen onkin tullut hurjasti surfailtua netissä näillä vauvasivuilla. Ikää on nyt 27 vuotta, kierto n. 30 päivää ja nyt ois 22/30 menossa, arviotu ovis oli juhannuksena. Vielä jännempää tästä tekee sen, että koko tämän viikon on tuntunut alamasussa nyppäilyä ja nännit on aika herkät, myös muuta pientä on ollut, eli viluilia illalla ja närästystä... vielä pitäs viikko odotella että oisko tosiaan tärpänny ekalla vai kuvittelenko vaan oireita :D .
 
Wautsi! Täällä on tapahtunut vaikka mitä ja minä en ehdi kuin pyörähtää! Jos joku haluaa päivittää lomani ajan (noin 2 viikkoa) niin kiitän suuresti!

Onnea plussanneille ja minä tulen jossain välissä toivottavasti paremmin lukemaan! En ole nyt koneen ääressä luultavasti moneen päivään.
 
Tervetuloa sporttimimmi! Tää on näköjään semmoinen ketju missä on erittäin hyvä flow- Eli onnea taas plussanneille! :)
Täällä kp 28/28, yleensä varsin tarkkaa tätiä ei ainakaan tässä aamulla näkyny... Toivottavasti pysyykin poissa.
 
sporttimimmi, täti on se punanen sotku joka tulee you know where kerran kuussa jos munasolu ei hedelmöity :) Ja piinailijoita ollaan me, joiden kierto on kahdella ovulaation jälkeisellä viikolla (raskaana vai ei raskaana...)

Hassua miup että meillä taitaa olla samat kiertopäivät kutakuinkin. Mulla ei kummempia oireita ja ne mitä on ollu kuulostaa myös samoilta kun sulla :) Eli limailu jatkui ovulaation jälkeen muutaman päivän. Sen jälkeenkin on ollu mun mielestä hiukka enemmän valkovuotoa kun yleensä. Maha on ollu n. viisi päivää oudon kipeä, niinkun oisin reenannu alavatsalihaksia paljon. Turvonnut myös. Munasarjoja on vähän nippaillut ja parin päivän ajan alkuviikosta tuntu että ois ollu yhtäaikaa hiiva ja pissatulehus :) Meni ohi onneksi. Ja mulla on kuukautiskivut aika kovat varsinkin ennen vuodon alkua. Nyt ei oo sitäkään ollut. MUTTA kaikki tämä voi johtua niin monestakin asiasta joten ei vakuuta vielä ei...
 
kiitos selvennyksistä samour_ :D eli piinailija täällä :D. Nyppäilyä tänään vähän vähemmän, saa nähä jatkuuko oireet ens viikolla tai tuleeko uusia. Saunassa tuli tällä viikolla törkeen huono olo... hih, kyllä tää ekakertalaisen kuu on jännä :)
 
Heips. Tääl ihme oloja pidelly. Mulhan on tuo ehkäisykapseli mut nyt viikon palellu, maha on kuin ois jalkapallon nielly ja ihme repäisykipuja sekä rinnat on turvonnu. Ja sit se olo et olen muka raskaana. Pistän huomaamattani kädet mahalleni :D Hullua kuin oireet voi tulla näin voimakkaana vaik raskausmahdollisuus on erirtäin pieni. Mul ei ole ollut edes menkkoja 4 vuoteen niin en tiedä kehtaako edes testata..
 
Kp 20/22-24 tänään r testi puhdas nega. Oireuta rinnat kihelmöi, alaselänsärkyä, vasemmalle puolelle nivuseen särkee, autossa huono olo, kn kova ja valkkaria sen peitossa paljon, aamulämpö koholla, nälkä useemmin, finnejä, kylmä ja flunssanen ja kipee olo. Menkkojen pitäis alkaa tiistaina tai torstaina
 
Mulla on tulossa joko vuosisadan menkat tai sitten oon raskaana. Viikon ajan älytöntä turvotusta ja painetta vatsassa ja autossa tosi huonoa oloa. Menkkojen pitäisi alkaa torstaina, oon lähdössä reissuun niin testailen varmaan vasta seuraavan viikon tiistaina jos menkat on pysyny poissa.
 
Päivitystä, jospa ois sinne päin ees ;)

¤ * ¤ kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



päivitys 29.6.2014



miree........................31v... 4. Lapsi.. Kp 41............... Yk 2
mymosa....................31v... 4. Lapsi.. Kp 41/27............ Yk4/clom yk2
{anskutin}............... 30v.. 2. Lapsi..kp 30/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 30/34.............05/14
miup....................... 25v... 1. Lapsi.. Kp 28/28 ........ Yk 3
samour_................30v...... 1. Lapsi.. Kp 28/28............ 05/14
mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Unto-helmiina.................... 3.lapsi.. Kp 25/26-28.........06/14
Aipan äippä...............30v.. 2. Lapsi.. Kp 24/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. Lapsi..kp 24/28-?........ 06/14
Kultasieni..................28v.. 1. Lapsi.. Kp 23/27............. Yk 3
sporttimimmi................27v...1.lapsi...kp 22/n.30............06/14
SalVe....................... 30v... 3. Lapsi..kp 20/28-30........
Jepulis<3..................31v.....3.lapsi...kp 19/28..............yk5
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. Kp 18/26-30 .........yk2
mussukka_93.............21v... 4. Lapsi.. Kp 20/22-24............. 05/14
NeleLiis............................. 2. Lapsi.. Kp 17/31............ 02/13
iloksi.........................31v... 2. Lapsi.. Kp 12/34-42...... 05/14
hambam....................27... 1.lapsi...kp 11/28............06/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. Lapsi... Kp 10/31 ..........06/14
BebeBanbino..............29v... 2. Lapsi.. Kp 10/28-39........05/14






piinailijat


mymosa................ Dpo 27
Unto-Helmiina......... Dpo 15
samour_ ............... Dpo 14
miup.......................dpo 14
kultasieni............... Dpo 9
Aipan äippä..............dpo 9
mussukka93............ Dpo 8
Aisha4.................... Dpo 8
sporttimimmi.............dpo 7-8 ?
Jepulis<3.................dpo 6




plussanneet <3

kesäkuu
tibt
sissinen
marita 14
eliaza84
Nutti
HooKoo-82
Alppis
Pecanpie

lyhenteiden selitykset:
Kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut kk/vvvv tai kk/vv

päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp 19/28 ja dpo 6
Reilu viikko vielä ennenkun voi testailla. Ajattelin reilusti odottaa nyt menkkapäivää. Aina alottanut testaamisen ajoissa, pettymys on niin suuri.

ONNEA kaikille niille,jotka ovat plussaneet :heart:
Plussatuulia niille,jotaka nyt lähiakoina testaavat :heart:
 
Onnea vielä kaikki plussanneet teitä on nyt paljon. :) ehkä minäkin tulen perässä. Toivottavasti. Eilen tuli bongattua ovis ja talletukset tehty. :p nyt taas odottelemaan. Aijon terolutit aloottaa huomenna. Jätin ne tarkotuksella ottamatta silloin kun piti. Ettei häiritsw ovista. Ehkä otan huomenna ekan. Riippuu lämmöistä. Jos ovis on tänään tapahtunut niin sitten vaan niitä napsimaan :)
 
Aipan äippä: just sanoin eilen miehelle, että joko alkaa nyt joku megavuoto viikon päästä tai sitten tämä tärppäsi heti! :LOL: Hirveetä jomotusta, nippailua, turvotusta... Ei tää voinut mennä näin helposti oikeesti...? Vai onko tämä vain pahimman luokan vainoharhaa nyt...? :xmas: Mitään huonovointisuutta tmv.ei ole ainakaan vielä havaittavissa. Tosin mua onkin aina odotusaikoina vaivanneet enemmän migreenit... :headwall:

Elämme jänniä aikoja! Koskahan sitä uskaltaisi testata!? :D

kp 25/28-?? ja dpo 9

Muoks:
Siis varmaan perjantaina testaan (sillon pitäs aikasinkaan menkkojen alkaa). Tai torstaina kun en kuitenkaan malta odottaa... Vaikka hölmöähän se on kun tiedän, että mulla näkyy yleensä plussa myöhään... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Unto-Helmiina et sitten kauaa ehtinyt täällä riekkumaan :D :D ONNEA ja tarrasukkia :flower: :heart:

Niin, ja tervetuloa joukkoon jännäämään sporttimimmi! Ekakertalaisen eka kuu oli mullakin ihan kauhean jännittävä. Kehittelin itelleni kaikenlaiset oireet, sain kellonvarman tädin temppuilemaan ja vuodenpäivät poissapysyneen migreenin tulemaan oikein jyrinällä vierailulle :whistle: Nyt tokan yk:n aikana ovistakin rupesin tikuttelemaan. Saa nähdä onnistuuko tästä kierrosta (määhän päätin jo, että näin käy :LOL: ). Toivotaan sulle lyhyttä vierailua tässä ketjussa :flower: samoin kuin meille muillekin!
 
Onnea plussanneille!!:) Ihanan paljon teitä jo onkin! Toivottavasti tullaan kaikki pian perässä!:)

Itellä myös jotenki vahva fiilis, et nyt ois se kierto missä onnistaa.:) Mut saattaahan se olla vaan kuvitelmaa, kun tietää, et mahdollisuudet on kuitenki hyvät eli ajoitukset on olleet hyvä.

Tänään aamulla kahvista vähän öklö olo, vatsaa turvottaa nyt jo ja yks repäsykipukin tänään havaittu. Luulotauti siis alkaa jo iskee päälle!;) Vielä on monta päivää piinailtavaa, mut onneks tänään loman jälkeen töihin 4viikoks, ni saa muuta ajateltavaa. Syntymäpäivälahjaksi toivon plussaa raskaustestiin!:) Nousee tunteet taas pintaan ja kyynel silmään!

Nyt jään pitää peukkuja teille, jotka pian testailette!:)
 
Kiva ku on löytyy muitakin alottelijoita ja sekoilijoita :D (hambam). Mie tunsin oviksen melko selvästi ja muutama pari päivää siitä alko oireet, nippuilua vatsassa, nännit arat, dpo 5 voimakas repäisykipu, lämpöä on ollu 37.2, mut ei muuten sairas olo. Tänään ma arvioitu dpo 9-10 ja tuntuu että tissit on tavallista enemmän turvoksissa ja arat, pientä nippuilua edelleen, mut pienempää ku viime viikolla... Hitsi ku jänskättää :). Loppuviikosta sitten ihkaekan raskaustestin ostoon ja su aattelin testata, hih, ihan olen täpinöissäni, josko ois ihmetuuri käyny ja kultahippu kasvamassa, vai tuleeko palautus maan pinnalle... Onnea taas plussanneille ja toivottavasti mieki viikon päästä :heart:
 

Yhteistyössä