¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Omanapainen päivitys... :ashamed:

Mä tuun hulluksi! :kieh: Kp.13/28-?? eikä mitään tietoa oviksesta! Tikkujen viivat tuntuu vaan haalenevan... No, laskurin mukaan ovis olisi vasta nyt juhannuksena, mutta vatsanippailuoireet oli jo viime viikonloppuna ja oltiin mökillä niin en silloin päässyt testaamaan... Kyllä tässä saa itsensä tehtyä hulluksi jo ihan näin alkumetreillä! :xmas:

Nyt pitää kiitää laittamaan mustikkapiirakka uuniin päiväkahviseuraa varten... Harmi etten vielä viitsi kaverille avautua tästä aiheesta... ;)

Palaan myöhemmin lukemaan tarkemmin muiden kuulumisia! :wave:
 
Omaa napaa taas... Pakko tämmönenkin tyhmä juttu jakaa: Näin viime yönä unta, jossa mulla oli SE raskauspahoinvointiolo. Erittäin todentuntuinen uni, sanoin siinä miehelle, että olen 100% varma että toinen lapsi on tulossa ja mies luotti täysin mun sanoihin (no sehän oli unta :)).

Merkillistä oli se, etten nytkään pysty palauttamaan täysin tuota raskauspahoinvointioloa mieleeni, mutta unesta tajusin konkreettisesti, että se on tosiaan aivan omanlaistansa, ei muistuta krapulaa, oksennustautia, matkapahoinvointia, heikkoa oloa, etomisia ym. Kyllä on ihmisen mieli ja alitajunta kummallinen, kun pystyy muistamaan ja palauttamaan muistista yli vuoden takaisia fyysisiä olotiloja. Taidan tosiaan eläytyä hieman liian vahvasti tähän vauvantekoon :LOL: normaalisti kaikki yliluonnollinen on täyttä puppua, mutta tää kokemus oli kyllä erittäin mielenkiintoinen!
 
on paljon tullut tekstiä. käyn päivittäin kännykällä lukemassa mutta en ehdi töistä vastailemaan ja iltasin en saa konetta auki kun väsymys iskee. Täällä on menossa kp6 ja nämä ihmeen menkat kyllä ei ole menkkoja nähnykkään. ainoastaan pyyhkiessä tulee. siteeseen asti ei tule :( Jos tulee niin pärjään hyvin pikkuhousunsuojalla. mulla ei ole koskaan näin niukat.. missä nyt vika?! :ashamed: lämmöt laski paripäivää sitten 36.4. en ole varma oliko mulla ovis jo koska oli jänniä vatsakipuja ja tää vuoto on ollut epätavallisen limainen. :D soriii tää limailu :D
 
mua kauheesti väsyttää :O mä oon kahet päikkärit pienten tyttöjen kanssa nukkunu ja äsken pienet 20min torkut kun pienetki jo yöunella, kunhan isot menee nukkumaan pian niin meen iteki, väsyttää ihan mahottomasti |O
vähä tänään ollu höntti olo uupunu ja voisin vaan nukkua..
 
* ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 18.6.2014



BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 38 (18)........yk 1
miree........................31v... 4. lapsi.. kp 35............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 30/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp 30................. yk1
Eliaza84....................29v... 2. lapsi....kp 26/28...........05/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi................................
hambam....................27... 1.lapsi...kp ??/??............06/14
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 20/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 19/34...........05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 19/28..........04/14
Alppis................................ 2. lapsi ..kp 23-27/28... 04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 17/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 17/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 17/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 16/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Unto-Helmiina.................... 3.lapsi.. kp 14/26-28.........
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 13/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 12/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 12/27......... yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 9/28-30........
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. kp 7/26-30 .........yk2
NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 6/31............ 02/13
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 1/34-42...... 05/14




Piinailijat


Mussukka_93........ dpo 19
mymosa................ dpo 16
BebeBanbino.......... dpo 12
hambam................ dpo 11
HooKoo-82.............. dpo 4
Pecanpie ............... dpo 3


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi heti alkuun täydellinen omanapailu ja reilusti ohi aiheen ihmettely sekä panikointi! Pakko purkaa ekat ajatukset tänne.

Mulle iski paniikki ja pelko!! Löysin todella ison kyhmyn vasemmasta rinnastani!

Ihmettelin liivejä riisuessani, että kummasti vihloo vain vasempaan rintaan tietylle kohtaa. Sitten tunnustelin ja melkoinen aristava kyhmy tuntui selvästi. Äkkiseltään arvioiden useita senttejä, lähempänä viittä kuin paria senttiä.

Kipu meni pois, kun ilman liivejä olen illan ollut. Toisessa rinnassa ei tunnu samantyyppistä kyhmyä.

Minä tietty jo täällä panikoin ihan urakalla. Ukko sanoi, että pitää seurata tilannetta. Hänkin sen siis tunsi selvästi ja sanoi sen olevan melko iso.

Onko teillä muilla loppukierrosta epämääräisiä kyhmyjä rinnoissanne? Tai onko edellisissä raskauksissanne ollut tämän tyyppistä?

En todella tiedä, mitä nyt pitäisi ajatella. Pelottaa, mutta samalla aattelen, että ei se nyt mitään vakavaa voi olla - en ole kuin 29.

Toivon hartaasti, että tämä olisi vain joku outo raskausoire, vaikka sitä plussaa ei vielä edes ole...
 
BebeBanbino; suurin todennäköisyys kyllä on ettei kyse ole mistään vakavasta. Ja vaikken halua pelotella ja toivon tietenkin yli kaiken ettei se ole mitän, niin jo tulevan ammattini (kätilö) puolesta haluan kuitenkin tuoda esiin että suosittelen asian tarkistuttamista lääkärillä, jos ei patti tunnu häipyvän. Se on pieni hinta mielenrauhasta :) Melko todennäköisenä pidän kyllä että kyseessä vain kk-kierron (hormonien) aiheuttama väliaikainen muutos. Uskon että tuntuu pelottavalta, siksikin suosittelen lääkäriä ettet turhaan kärsi peloista! Pidän peukkuja pystyssä että aamulla pattinen on poissa! Ja anteeksi suorapuheisuuteni :/ toivottavasti en loukannut!
 
BebeBanbino ei tarvitse pyydellä anteeksi! Mut hyi sentään! Toivottavasti pian häviää, mikä sitten onkaan.
Minä löysin peukalonpään kokoisen patin toisen rinnan alta ja luulin sen olevan joku kyhmy. Lopulta se oli varmaankin finni, mutta kyllä ehdin säikähtää. Eli arvaan miltä sinusta tuntuu.
Kannattaa näyttää lääkärille jo oman mielenrauhan vuoksi, vaikka hyvin mahdollista on, että se on vaan tosiaan jokin kierron tms aiheuttama muutos.
 
Moi kaikille! Mä oon lueskellu teidän kirjoitteluita täällä aina ku on vaan vähänki ehtiny. Aika hektistä ollu töissäeikä sellasia hetkiä oo ollu että olis ehtiny kirjotella mitään. Kotona ei vaan jaksa sit enää :D
Mut siis ovis tuloillaan kellontarkasti eli nyt kp13 ja ovisplussa saatu. Kuvassa pc ja David. Kokemuksesta jo tiiän et illan testissä jo haalenneet viivat. Eilen oli kans vielä illalla tosi hailakka viiva. Mulla pitää näemmä toi ovis testat kaks kertaa päivässä ku se näkyy vaan tietyn aikaa. Mut siis anyhow tänään on siis dpo -1



ja siis mainittakoon vielä että en voisi olla onnellisempi! Siis kun lueskelee täälläkin juttuja niin ei se ovulaatiokaan niin itsestään selvyys ole! :)

Mies oli reissussa alkuviikon ja tuli eilen vasta illalla kotiin. Mä ehdin jo hetkeksi hätääntyä että mitä jos ovis tuliski pari päivää ajoissa niin sit ei ehdittäs hyödyntää kunnolla, mut hyvä näin. eilen siis peittoja heiluteltu ja tänään sitten täytynee kai myös :)

Kuinka usein muuten peittoja heiluttelette oviksen aikoihin? Meil on kyl menny aika laiskanlaisesti eli parin kolmen päivän välein just ennen ovista ja sit ovisplus päivänä :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja NeleLiis
Täällä myös on ollut välillä pieniä patteja, jotka on sitten hävinneet kierron mukana! Toivottavasti on harmiton patti, vaikka varmaan sen suht iso koko säikähdyttääkin!

Laitan nyt tännekkin kuvan testistä, jonka tein huvikseni oletettu dpo 4. Siihen tuli testiajalla haamu, joka nyt ihmetyttää. Tai sitten päässä jo viiraa. :headwall: Näättekö te ton? Onko kellään kokemusta antaako tuo One step kuinka vääriä viivoja. Tosinhan tämä kierto on ollut ovista bongatessa hyvin sekainen sen kemiallisen takia, mutta talletuksia on kuitenin tehty kp 9 ja kp 10, joten jos ovis olisikin ollut silloin niin nyt voisi periaatteessa olla dpo 9. Ähpuh, kai tää on nyt vaan joku viallinen testi. Pitikin alkaa testaamaan jo nyt, kun niin vannoin etten testaa liian aikasin. |O

 
BebeBanbino minäkin kävisin ehdottomasti lääkärissä, en voisi jäädä vain seuraamaan isoa pattia. Onneksi tosiaan syynä voi olla vaikka mitä vaaratonta, mutta koska patti voi tarkoittaa myös muuta on minusta ihan fiksua käväistä lääkärillä.

Pecanpie: Kyllähän siellä viiva/viivanpaikka näkyy ja varmasti livenä on vielä selvempi. Varovainen jee..! Ei ole kyllä itsellä kokemusta noista testeistä. Odotellaan lähipäivien testauksia ja tuloksia :popcorn:
 
Toisessa ketjussa sanottiin, että tuo voi kuivana näyttää turhaa viivaa. Tosin tuo kyllä tuli jo testiajalla, mutta katsotaan nyt, ei parane liikaa toivoja elätellä :x

Mutta me lähdetään huomenna perheen kanssa viikoksi reissuun (ilman tietokonetta ja ilman kaksplussaa, ounou) joten toivotan teille kaikille mukavaa juhannusta ja toivotaan, että viikon päästä on täällä tullut plussia niin raskaustesteihin kuin ovistesteihin ja 9 kk päästä syntyy paljon ihania juhannustaian luomuksia!! :flower:
 
BebeBanbino Hui! mun tutulla oli myös mutta hänellä oli rauhanen vaan ärtynyt ja turvoksissa meni itsestää pois. Käy näyttää lääkärissä niin saat oman mielenrauhan ja selvyyden asiaan. :) tsemppiä! :hug:

Pecanpie viiva näkyy. TOIVOTTAVASTI vahvistuu!! hihiiii!! :hug: :popcorn:


Omaa napaa: täällä on nyt sit menossa kp8 ja aamulämmöt pompannut 36.7... eilen oli vielä 36.1 että MITÄ!?! :mad: Alkaa palamaan käpy tän kierron kanssa. Ensin on ihmeelliset menkat ja vuotoa ei juuri tuu ja lämmötkin laski vaan 4 päiväksi. Vuotoa tuli taas eilen vähän.. Tein nyt aamulla rtestin ja sekin oli negaa.. Oliko mulla joku varhainen ovulaatio... Sitä ei sitte tullu hyödynnettyä... Kiva... eilen tein kyllä ovistestin ihan huvikseni kun eilen alkoi menkkamaiset jomottelut.. Ei tullu viivoja. mutta harmittaa kun en testannut keskiviikkona koska siitähän se olis sitte näkyny... Tästä kierrosta tulee HIRVEÄN pitkä ja piinallinen..

Unohtui sanoa että Oikein hyvää juhannusta naiset :flower: Ja nyt tekemään niitä taikoja sitten :p
 
Viimeksi muokattu:
Jep, täällä taas ja pitkältä reissulta kotiuduttu. Ovulaatio oli laskujen mukaan 16.päivä, omat tuntemukset viittas enemmän 18.päivään (vuoto ja nippailut). Parhaamme tehtiin vaikka tien päällä oltiinkin :) Ovistestejä on oo tehny ku on vasta yk2, ehkä ens kuussa sitten jos tarttee. Nyt sitten jännäillään. Mulle saa päivittää dpo4, sori en saa väriä vaihettua kännykällä. Nyt täytyy ajan kanssa perehtyä kaikkiin uusiin juttuihin täällä. Ja hauskaa juhannusta kaikille!
 
Elikkä kierto päätty kp 22 se punarusehtava tuhru oli menkat. Elikkä yk 2. Ja toissa päivänä ja eilen limoja oli ja tänäään vatsannippailut eli mulle vois päivittää dpo 0 talletukset tehty viime lauantaina ja tänään toivottavasti riittää tärppiin. :)
 
Täällä kp21/28 ja dpo8
ja nippaillee alamahassa ja etovaa oloa muutenki jo usean päivän ollu :stick: toisaaltaan samanlaisia oloja on aina ennen menkkojaki joten enpä osaa sanoa voiko välttämättä raskauteen viitata.. tiistaina meinasin ekan testin tehhä :)
 
Kp 17/28-?
Ovis oli todennäköisesti eilen (limoista ja vatsan nippailuista päätellen). Tikuttamaan en mummolaolosuhteissa päässyt... ;) Peittoa heiluteltu perjantaina ja tänään. Saa nähdä... En jaksa uskoa, että ekasta kierrosta nappaisi kun se toinen munasarja on tosiaan poissa pelistä. Mutta katsotaan! Aika selkeät ovisoireet kyllä mielestäni oli.

Anteeksi omanapaisuus! Puhelimen varassa vielä hillun, mutta huomenna pääsen koneelle :)
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 24.6.2014



miree........................31v... 4. lapsi.. kp 41............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 36/27............ yk4/clom yk2
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 26/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 25/34.............05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 25/28............04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 23/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 23/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 23/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 22/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Unto-Helmiina.................... 3.lapsi.. kp 21/26-28.........06/14
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 19/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 18/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 18/27............. yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 15/28-30........
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. kp 13/26-30 .........yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp ?? /22............. 05/14
NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 12/31............ 02/13
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 7/34-42...... 05/14
hambam....................27... 1.lapsi...kp 6/28............06/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi... kp 5/31 ..........06/14
BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 5/28-39........05/14
Alppis................................ 2. lapsi ..kp ?/28...... 04/14





Piinailijat


mymosa................ dpo 22
Nutti....................... dpo 12
HooKoo-82.............. dpo 10
Pecanpie ............... dpo 9
Unto-Helmiina......... dpo 9
Samour_ ............... dpo 8
KultaSieni............... dpo 4
Mussukka93............ dpo 3
Aisha4.................... dpo 3


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14
Eliaza84

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä