Minuakin kiinnostaa Unto-Helmiinan kyssäri teille,
iloksi ja
hambam, ja tietty muutkin.
Iloksi, mulla taitaa kanssa menkat lähestyä! Sama homma on, että aamulämpö on tippunut jo kahden aamun verran. Ei tosin vielä normilukemiin, mutta hyvältä ei näytä. Normisti lämpö on siis 36,2 - 36,4, dpo 9 lämpö oli 37,1, dpo 10 lämpö 37 ja tänään dpo 11 lämpö 36,9. Menkkajomotuksia on myös toista päivää, että vuoto alkaa varmasti viimeistään ylihuomenna, eli dpo 13. Aamulla pc-liuskatesti oli taas nega ja tuskin siitä enää miksikään muuttuu. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toivottavasti täti jättäisi rauhaan ja testeihimme ilmestyisi punaviivat. Itse olen kyllä 99% varma, että mulla täti varoittelee tulostaan. :kieh:
Mites, mittaileeko täällä muut ketjulaiset aamulämpöjään? Jos, niin miten teillä lämmöt käyttäytyy ennen menkkoja tai sitten plussakierrossa?
Entäs sitten aiemmin testiin plussan saaneet, haaleankin sellaisen - Mikä dpo tuli eka haamulainen/plussa? Mulla menossa tosiaan dpo 11 ja pc-liuskatestit negaa, joten tuskin tässä enää ihmettä voi odotaa. : /
Joskohan ukko ottaisi ensi kierrossa tosissaan minun vouhotukset siitä oviksen hyödyntämisen tärkeydestä?! Tänään meinasi mennä kaverinsa luo tekemään mökkiä varten rakennelmia, mutta laittoi viestiä tässä kahden korvia, että voisikin tulla kotiin, kun ehtiihän sitä huomennakin tehdä sen homman. Taisi tajuta nyt viimeistään, miten kovasti haluan vauvan meille ja miten minua harmittaa, kun kroppa ilmoittelee, että menkat lähestyy. Aamulla piti itkua vääntää ja nyt taas kirjoittaessa. :'(
Oon taas päivittänyt dpo-kuulumisia tuonne "oireet oviksen jälkeen" -ketjuun.
Eilen rekisteröin itseni Fertility Friendin käyttäjäksi. Kirjasin tämän kierron aamulämmöt sinne ja heti ilmoitti saman todennäköisimmän ovispäivän kuin tikuillakin ovista plussailin. Eli varmasti on hyvä apu oviksen pongauksen tueksi. Mulle toi on varsinkin hyvä työkalu, kun kierto heittää miten sattuu, niin pystyy hiukan saamaan aavistusta, onko ovista ollut ja milloin menkat mahdollisesti alkaa. Tietty sit mitä enemmän dataa eri kierroista on, niin pystyy vertailemaan toimiiko kroppa suht samanlailla joka kierrossa vai onko paljonkin poikkeavuuksia, ja ehkä plussakierrossa on sitten jotain erilaista kuin negakierrossa.
Nyt yritän aatella positiivisesti. Tämähän on vasta eka yk! Taidan jussina ottaa parit, nyt kun kerta sitten vielä voipi! Toivon, et ovis olisi ensi kierrossa aiemmin kuin vasta kp 26! Mut positiivista on se, että se ovis tuli, vaikkakin myöhässä.
Täällä kalakukkomaassa on melko viileää, höh, muutes oisin terassilla käynyt yhdellä.
Plussatuulia piinailijoille ja ovista sitä odottaville! =)