BebeBanbino sama homma täällä, ettei päähän mahdu muuta kuin raskaus ja testit ja itseni tarkkailu.
Mutta nuo etomiset ja muut vaikuttaa kyllä aika tutuilta oireilta.. Peukut pystyyn!
Minulle tänään tuli sellanen olo siivoillessa hetki sitten, että raskaus ei ole alkanut ja se on hyvä asia.
Pieniä odotuksia nostatti se, että laskettu aika sattuisi esikon syntymäpäivälle tai siihen jommalle kummalle puolelle ja olishan se tavallaan aika hienoa..
Toisaalta tuo työelämä on maistunut taas omalla tavallaan hyvälle ja se, ettei ole enää nii kiinni lapsessa tuntuu ihan hyvältä. Lapsi on paljon isovanhemmillaan hoidossa, kun olen töissä (siis olen kotihoidontuella, mutta työskentelen satunnaisesti kun isovanhemmat ehtivät hoitaa lasta).
Tavallaan olen ajatellut, että yhden lapsen vanhempana voisi olla ihan hienoa omalla tavallaan, vaikka sitten toisaalta olen aina haaveillut vähintään kahdesta, mutta mielellään kolmesta lapsesta.
Vuodet kuitenkin vierii tässä kovaa kyytiä ja työelämän kannalta lapset olisi hyvä tehdä kerralla ja palata sitten töihin.
Mutta siis, menossa vasta dpo 7 (tai enintään dpo 9) eikä mitään raskauteen viittaavaa oiretta tai mitään. Tässä näinä päivinä tapahtuisi sitten se kiinnittyminen, joten tietenkään mitään ei vielä edes voi näkyä testeissä siinä mielessä, että kiinnittymistä ei olisi edes vielä tapahtunut vaikka hedelmöitys olisi onnistunut.
Huhhuh.. Kuinkahan vakavaksi puuhaksi tämä vielä menee