¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Nutti miehet on just tollasia! Arvaan veetutuksen määrän :headwall: Ja minäkin varmaan kostoksi jättäisin loppukierroksi sitten oman onnensa nojaan :p Tsemppiä !

Voi perä NeleLiis !! Minä olin jo kyllä ihan varma, että pitää olla aika selvä peli! Tikutitko sinä oviksen tai bongasitko sen muuten? Minulla on aikalailla ihan varma homma, että jos ovis tulee, niin menkat tulee siitä dpo 12. Viimekierrossa menkat alkoi vasta muistaakseni dpo 13-14 ja jäinkin sitten epäilemään, josko olisi ollut kemiallinen. Laskuvirhekin kyllä on mahdollinen, kun en muistanut tarkalleen milloin oireet oli.

Mussukka_93 onpa ärsyttävä tilanne sinullakin, jos negaa näyttää kuitnekin noin hyvillä dpo:illa. Toivottavasti sitten menkat alkaa pian, jos on alkaakseen, että pääsette uuteen kiertoon. On ärsyttävää odottaa sitten menkkoja, jos tärppi ei ole tullut ja pitää vaan odottaa, että pääsee uuteen yritykseen.

Omasta navasta sen verran, että ei kyllä tapahdu oikein mitään. Ihan perus loppukiertohomma taitaa olla meneillään. Tauti vaan vähän sekoittaa tätä pakkaa, kun aiheuttaa kummia oireita. ¨
Testejä oon tehnyt todetakseni, ettei niihin tule mitään. Tai noh, yhdessä viidestä testistä on viivanpaikka enkä tiedä, että onko se eilinen testi vai joku monen päivän takainen testaustesti. Neljä testiä ovat kyllä ihan tyylipuhtaita negoja, joten siinä mielessä on hyvä sitten testata, kun voi luottaa ettei juuri harhaanjohtavia viivoja anna.

Hyvää alkanutta viikonloppua!
 
Dpo 7 eikä oikein mitään. Aamulämpö oli edelleen 36,3 eikä mitään raskauteen viittaavia oireita ole. Tai mitään oireita ei oikeastaan ole. Viimeksi kylläkin ensimmäiset hailurat näkyi testissä dpo 9 ja silloin kyseessä taisi olla apteekin oma testi tai Pc. Nämä erittäin herkät oli ainakin viimeraskaudessa huonompia siinä mielessä, että ne vähemmän herkät näyttivät aikaisemmin ja paremmin.

Meinasin sanoa, että toivottavasti viikonloppu kuluu nopeasti, mutten minä sellaista oikeasti toivo! Ja täytyypäs nyt heti sitten hillitä tätä hommaa, sillä nyt juuri huomasin, että alan laittaa muuta elämää tauolle tässä yrityksen myötä. Siinä kärsii sitten mies ja lapsi ja työ ja kaverit.
Ärsyttävää, kun tämä on niin mukaansatempaavaa. Ja huvittavinta on, että menossa on vasta ensimmäinen kierto ja minä oon jo ihan hurahtanut :p

Mitäs muille kuuluu näin lauantaina?
 
Tänään siis dpo 8 ja aamu alkoi kovalla nälällä ja himpun etovalla ololla. Banskun söin ensihätään, eikä auttanut mitään. Reilun tunnin päästä kaks voileipää kunnon lisukkeilla, mut etovanälkäolo vaan jatkui. Jatkoin siinä viel unia, ku olen nukkunut huonosti, niin uniinkin puski se etova olo. Unessa tein raskaustestin, jonka tulosta luulin ekaks negaks, mut siihen ilmestyikin pian selkeä testiviiva. Arvatkee harmittiko, ku heräsin!!

Mulla on ainoastaan yksi selitys tälle ololle - 3 pientä olutta illalla 3-4h aikana nautittuna. Että vissiin siitäkin määrästä voi rapen saada!! Vai voiko irttisten aiheuttamasta sokerihumalasta tulla aamulla rappe myös.. Muaahhaa!!

Juu, kyllä, tekaisin tietenkin pc-liuskan tän olon innoittamana, mutta eipä siinä tainnut mitään näkyä. Huoh! Pitäis kait se testissä edes pikkuisen näkyä jo, jos hcg aiheuttaisi tän olotilan.

Seuraillaan tilannetta! Tuntuu, et päähän ei nyt muuta mahdukaan kuin raskaus, vauvat, testit, oireet jne..

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)
 
BebeBanbino sama homma täällä, ettei päähän mahdu muuta kuin raskaus ja testit ja itseni tarkkailu. :p
Mutta nuo etomiset ja muut vaikuttaa kyllä aika tutuilta oireilta.. Peukut pystyyn!


Minulle tänään tuli sellanen olo siivoillessa hetki sitten, että raskaus ei ole alkanut ja se on hyvä asia.
Pieniä odotuksia nostatti se, että laskettu aika sattuisi esikon syntymäpäivälle tai siihen jommalle kummalle puolelle ja olishan se tavallaan aika hienoa..
Toisaalta tuo työelämä on maistunut taas omalla tavallaan hyvälle ja se, ettei ole enää nii kiinni lapsessa tuntuu ihan hyvältä. Lapsi on paljon isovanhemmillaan hoidossa, kun olen töissä (siis olen kotihoidontuella, mutta työskentelen satunnaisesti kun isovanhemmat ehtivät hoitaa lasta).
Tavallaan olen ajatellut, että yhden lapsen vanhempana voisi olla ihan hienoa omalla tavallaan, vaikka sitten toisaalta olen aina haaveillut vähintään kahdesta, mutta mielellään kolmesta lapsesta.
Vuodet kuitenkin vierii tässä kovaa kyytiä ja työelämän kannalta lapset olisi hyvä tehdä kerralla ja palata sitten töihin.

Mutta siis, menossa vasta dpo 7 (tai enintään dpo 9) eikä mitään raskauteen viittaavaa oiretta tai mitään. Tässä näinä päivinä tapahtuisi sitten se kiinnittyminen, joten tietenkään mitään ei vielä edes voi näkyä testeissä siinä mielessä, että kiinnittymistä ei olisi edes vielä tapahtunut vaikka hedelmöitys olisi onnistunut.

Huhhuh.. Kuinkahan vakavaksi puuhaksi tämä vielä menee :D
 
Kiitos NeleLiis ja iloksi mukana elämisestä! Ihanaa, kun on kanssasisaria mukana menossa!
Voisi olla herralla miettimistä, jos jalat laittaisin loppukierroksi ristiin, en meinaan sitä ole ikinä hänen kohdallaan tehnyt.. :D Edelleen hiukan sapettaa, varsinkin kun alavatsa muistuttelee tällä hetkellä, että lällislää, täällä sitä nyt tehtäis töitä, jos olisin talletus tehty.. Tai sitten on superspermaa ja tiistainen talletus on mennyt perille, hah hah! Eilinen pitkä kävely teki kyllä hyvää ja selvitti päätä ja ajattelin myös sitä aika plajon, että miten tämä asia onkin saanut mut aivan hajalle ja silti niin onnelliseksi samaan aikaan, kummallista!

iloksi: Mikä tauti sua siellä kiusaa? :( Tuo sinun hurahtaminen tälle asialle kuulostaa todella tutulle! Itsellä kun esikoinen on hakusessa, tulee luettua ja kouluttua ties mitä juttuja netistä ovulaatiosta uhmaikään ja lapsen kasvatuksesta kaikenlaisiin höpöhöpö nettitesteihin, vaikka sen ajan voisi käyttää jotenkin ihan muuten edes osittain.. Ajattelitko tehdä raskaustestin vasta jos menkat tulee myöhässä vai aloitatko aiemmin?

HooKoo-82: Onko talletukset tehty ja päästään piinailemaan? :)

BebeBanbino: Plussatuulia toivottelen!

Mutta nyt pitäisi hiukan pakata, olisi tiedossa muutaman päivän lomareissu miehekkeen kanssa. Ehkäpä matkalla tulee tästäkin aiheesta keskusteltua jälleen kerran, kun ollaan 24/7 kahdestaan reissun ajan!
 
Tervetuloa kaikki uudet kuumeilujat! Mulla on tosi flunssanen olo..hmmm..mitähän se viestittäis ja ihan väsyny olen kans..kiva kun tuli mukaan uusperheen äippäkin, on mukava kuulla ettei ole ainoa toisen kierroksen kuumeilija ;) luen kaikkien viestit mutta olen vähän huono itse vastailee..onneksi oli mukava päivä ja koiranpentua ja omaa poikaa olen saanut halailla ????
 
Paranemisia iloksi teille sinne! :)

Meillä oli sukulaisten kahvitusta kun oli tytön synttäri juhlat. Tyttö meni vielä kaverin synttäreille omien juhlien jälkeen. Nyt meillä on ihan sokerihumalainen lapsonen. Ei malta mennä nukkumaan. :D mies lähti kalaan joten me katsotaan sitten tyttöjen kesken barbi elokuvia. Jeii :D
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Juuh nyt päästään piinailemaan :D miehen kellistin samantien kun ilmotin ettei lähe peltohommiin ennenkun tulee mun kanssa petihommiin :p :LOL:
Nyt sitte testailen vasta dpo10-13 sillo yleensä ollu jo vahva viiva jos tärpänny :) En rupee aikaseen testaamaan hätäpökä kun oon ja mies hermostuu mun ylenpalttisesta testailusta :headwall:
 
Paranemisia iloksi ja tsempit piinailijoille! :D

Mä en saa unta!!! Jouduin katsomaan 3-veen kanssa Mansikka Marja -elokuvaa ja loppuillan vietin tenttiin lukien. Nyt on jotkut ylikierrokset päällänsä... :p

kp.10 taitaa jo tämän vuorokauden puolella olla ja tänään koko päivän kauhea öklötys ja alavatsan nippailu. Jännä kuinka tällaisia ei ole aiemmin osannut ovikseen edes yhdistää ja nyt ovat ihan selkeitä oireita! :D Tikussa oli vielä aamulla melko haalea viiva kuitenkin.

Ei muuta! Uneton Helsingistä vaikenee... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Huoh,mitäköhän tää on. Vähän oudot menkat. Pyyhkiessä vaan tulee ihan kunnolla kirkasta verta mut periaattees pärjäisin pikkuhousunsuojilla. Yleensä valun tosi paljon. Ei ole edes endokipuja niin paljon. :/ ja mikä ihmetyttää ni aamulämmöt on edellee kohollaan 36.7 aina menkkojen alussa laskenu 36.3... kun nyt kehopalautuis normaaliksi ni olis kivempi alkaa odottaa ovista mut noi lämmöt nyt sekottaa koko pakan jos ei ala tosta laskemaa ..
 
Täällä taas on eletty hiljaiseloa kirjoittelun suhteen, vaikka kyllä on tullut luettua joka päivä. Tää on kyllä sellainen hyvänmielen keskustelu, kun täällä niin hyvin tsempataan ja kannustetaan toisia :popcorn:

Omaa napaa hämää nyt kun ei oikein tiedä onko ovista tullut vai eikö. Kp 9 ja kp 10 testasin ovistestin ja tuli vahvat viivat ja ajattelin, että se nyt ei vaan laske millään. Kp 12 eli eilen testasin ja viiva oli haalentunut tosi hailuksi. Nyt sitten kp 13 oli yhtäkkiä taas vahva viiva! Eli ehkä se ovis nyt sitten on tuloillaan niinkuin normaalistikkin on ollu kp 13. Tai sitten ei. Mistä näistä nyt sitten tietää kun melki koko kierron on näyttänyt vahvaa viivaa ja pariksi päiväksi hävis. : / Oon ollut aina niin tietoinen oman kehon tapahtumista ja nyt ärsyttää kun ei oikein tiedä missä vaiheessa mennään. Ehkä kuitenkin lasken tän päivän dpo 0 normikierron mukaan, kun ei nyt oo mitään suurempaa totuutta asiaan. Piinapäivät ollaankin perheen kanssa reissussa ulkomailla, joten ehkä otan yhden (tai kaksi, tai ehkä kolme) testiä mukaan ja testaan jos siltä tuntuu. Mä kyllä haluan testata silti ajoissa, vaikka pitäisikin odottaa se viikko, että menkat on myöhässä. :p

Tsemppiä kaikille jotka taistelevat ukkeleidensa kanssa! Täälläkin tänään pientä turhautumista asian suhteen. Talletuksia tehtiin kyllä kp 9 ja kp 10, mutta tänään tuntuu että eilinen juhliminen on sen verra vienyt energiaa ukosta, ettei tänään varmaan tapahdu mitään, vaikka ilmoitinkin että nyt se ovis taitaakin vasta tulla! Mutta tyyppi oli yhtä innoissaan ilmoituksesta kuin peräpukamasta :| Yritetään jaksaa, onneksi kai se seuraava kiertokin sieltä joskus taas tulee!

Ja toivotaan, että teille joilla ei oikein tuu kunnon vuotoa mutta ei plussaakaan niin asia selviää pian! Varmasti ärsyttävää kun ei oikein tiedä mitä on meneillään. :O
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 15.6.2014





NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 37/31............ 02/13
BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 35 (18)........yk 1
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 32/36-42...... 05/14
miree........................31v... 4. lapsi.. kp 32............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 27/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp 27................. yk1
Eliaza84....................29v... 2. lapsi....kp 23/28...........05/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi................................
hambam....................27... 1.lapsi...kp ??/??............06/14
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 17/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 16/34...........05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 16/28..........04/14
Alppis................................ 2. lapsi .. kp ?? / 28........ 04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 14/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 14/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 14/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 13/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 10/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 9/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 9/27......... yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 6/28-30........
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. kp3/26-30 .........yk2




Piinailijat


NeleLiis................. dpo 20
Mussukka_93........ dpo 16
mymosa................ dpo 13
BebeBanbino.......... dpo 9
iloksi..................... dpo 8
hambam................ dpo 8
HooKoo-82.............. dpo 1
Pecanpie ............... dpo 0


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
dpo1 uijui miten hianolta tuntuu kirjottaa se :D Onneks miehestä kuoriutunut taas pitkän ajan jälkeen seksihurjastelija :LOL: on jokapäivä laitettu "siementä vakoon" pitäs miehn ny ainakii se osata kun kerta maanviljelijä on :p

Kiva että joukkoon tullu muitakin uusperheellisiä :)


muoks. miehn = miehen :D :headwall: osaan taas näköjään kirjottaa..
 
Viimeksi muokattu:
NeleLiis ja BebeBanbino kuulumisia odotellaan tältä päivältä! Entäs Mymosa, joko oot testaillu?

Itellä tosiaan toivo senkun hiipuu, tänään aavistus väriä pyyhkiessä :(
Ei hitto että voi kierto olla sekaisin, tänään olisi kp 21-25 tai jotain vasta.
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 15.6.2014



BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 36 (18)........yk 1
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 33/36-42...... 05/14
miree........................31v... 4. lapsi.. kp 33............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 28/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp 28................. yk1
Eliaza84....................29v... 2. lapsi....kp 24/28...........05/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi................................
hambam....................27... 1.lapsi...kp ??/??............06/14
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 18/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 17/34...........05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 17/28..........04/14
Alppis................................ 2. lapsi ..kp 21-25/28... 04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 15/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 15/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 15/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 14/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 11/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 10/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 10/27......... yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 7/28-30........
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. kp 5/26-30 .........yk2
NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 4/31............ 02/13




Piinailijat


NeleLiis................. dpo 21
Mussukka_93........ dpo 17
mymosa................ dpo 14
BebeBanbino.......... dpo 10
iloksi..................... dpo 9
hambam................ dpo 9
HooKoo-82.............. dpo 2
Pecanpie ............... dpo 1


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää maanantaita sisaret :)

Oma aamu alkoi raskaustestillä, joka oli taas negatiivinen. Positiivinen asia oli kuitenkin noussut aamulämpö, joka ei kylläkään silti kerro mitään raskautumisesta tai raskaudettomuudesta. Aamulämmön (tai iltalämmön) tippuminen sinne 36C paikkeille kertoo sitten jo enemmän. Eli sitä en toivo näkeväni.
Tänään on ehkä menossa dpo 9 tai enintään dpo 11.
Jos tänään on se dpo 11, niin huomenna pitäisi menkat alkaa. Saa nähdä miten käy.
Tauti alkaa täällä jo helpottaa ja sen vuoksi mielikin on sitten parempi!

Mitäs kuuluu muille kp-listan kärkipäässä oleville?
Onko uusia testejä tehty?

Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä