¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

iloksi jännätään yhdessä. Se kuoppaan putoaminen on kamalaa. Sitä kanssa pelkään. Ja siksi koitan pitää mielen kurissa etten ala etsiä oireita ja vouhottamaan. Tän kierron oon ollu aika hiljaa. Sama mulla et esikoisesta otan kaiken irti ja tänään menen kotia ja halaan häntä todella lujaa ja katselen lastenelokuvia. Hän täyttää huomenna viisi ja saa tunteet niin pintaan. Aika lentää!

Täällä menkat päivän myöhässä... 32/31 dpo 16
Tänään lämmöt vähän nousseet 36.7
Kohdunnapukka ylhäällä ja vähän muuttunut mun mielestä. Aamulla tuli vähän ruskeeta valkovuotoa mutta vielä ei ole lisää tullut. En uskalla sanoa kaverille mitään etten pilaa tätä. Miehelle varovasti eilen peitonalta kuiskasin :D huuh. Aamulla oli ihan menkkamaiset olot ja varaudun niihin. Mutta silti pistää jännittää. En jalua tehdä testiä etten pety. Joten odottelen rauhassa.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Ompa outoa, et noin eri aikoihin kaks hymynaamaa. Viime kierrosta en saanut yhtään ovisplussaa millään testillä. Keskenmenneessä sain hymynaaman, kun oli oireita, ni varmistin testillä. Et ite olen kyl ollu niihin tyytyväinen. Just siks, ettei tarvii arvailla, et onko vaan haamuviiva, vai mitä. Raskauskeijusta kun sai vielä 10tetin paketin n. 27e!:)
 
Tulin sanoon samaa, että minulla ei ole tollasta itsekuria testaamisen suhteen kuin Mussukka_93 :D Luultavasti kohta alan testaamaan itsekin, vaikkei mitään toiveita näkymisestä vielä ole, vaikka kuinka olisin tulossa raskaaksi. Minulla näkyi ekat viivat muistaakseni dpo9 paikkeilla, joten muutama päivä on vielä siihen. Kiinnittymiseenkin on vielä muutama päivä, jos siis sellainen tapahtuisi.
Minulla odottaa kaapissa noin 45 raskaustestiä, että toisaalta... voishan sitä nyt aloittaa, niin olisi jotain mihin verrata :D :D
terveisin, himotestaaja :D

Toivottavasti testi näyttää plussaa huomenna Mussukka_93
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 12.6.2014





NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 34/31............ 02/13
BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 32 (18)........yk 1
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 29/36-42...... 05/14
miree........................31v... 4. lapsi.. kp 29/............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 25/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp 24................. yk1
Eliaza84....................29v... 2. lapsi....kp 20/28...........05/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi................................
hambam....................27... 1.lapsi...kp ??/??............06/14
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 14/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 13/34...........05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 13/28..........04/14
Alppis................................ 2. lapsi .. kp ?? / 28........ 04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 11/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 11/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 11/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 10/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 7/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 6/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 6/27......... yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 3/28-30........




Piinailijat


NeleLiis................. dpo 17
Mussukka_93........ dpo 13
mymosa................ dpo 10
BebeBanbino.......... dpo 6
iloksi..................... dpo 5
hambam................ dpo 5


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
Tämä alkukierto on kyllä ihan turhaa, ei oikein mitää jännättävää eikä sanottavaa :D Piti oikein tulla tänään täältä tarkistamaan, että mikähän kp sitä mahtais tänään olla, härregyd sitähän pitää alkaa pian lempimäänkin, jos aikoo tässä kierrossa mitään tehdä. En ole jaksanut enää edes kokeilla ovistestiä, kun tuntui että se näyttää aina vaa kahta viivaa kemiallisen jälkeen. Mahtaako tulla ollenkaan :| Jos viitsit iloksi poistaa mut tuolta plussanneista, kun ei oikein tunnu siltä että sinne kuulu.

Mutta hirveästi tsemppiä piinailoijoille, toivotaan hurjaa plussa-aaltoa! Jos Mussukka_93 sen huomenna aloittaisi! :)

Ja HooKoo-82:lle erityisMOI, taidettiin molemmat keretä piipahtamaan helmikuun odottajissa, toivotaan että parempi onni ensi kerralla! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas, pitkästä aikaa! :LOL: Tässä piinailussa yksikin päivä on piiiiitkä!

Mussukka93, oot kyllä tosi pitkäjänteinen, kun et sorru testaamaan aiemmin! Mulle tuottaa suuria vaikeuksia kiertää kaukaa testihyllyt kaupassa ja apteekeissa, kun piinapäivät ovat päällä! :LOL: Toivottavasti aamulla sun testi näyttää plussaa! :heart:

NeleLiis, toivottavasti plussa pärähtäisi sullekin testiin aamusella! :heart:

Salve, tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Iloksi, lähes samoilla dpo-päivillä mennään! Onkos sulla ollut mitään erikoista oviksen jälkeen kropassa tai muuten tavalliseen oviksen jälkeiseen oloon verrattuna? Uu, huomasinkin tuolla ylempänä, että oot kirjannut tuntemuksia toiseen ketjuun. Pitääkin käydä lukaisemassa. Itseä jänskättää niin kovin ja kroppaansa kuuntelee aivan eri korvin sekä silmin (viivalasien läpi, tietty). :LOL: Sulle kyllä toivon todella plussaa, kun helppoa taivalta et ole todellakaan kulkenut. :heart:

Mymosa, sun testit haamuilee aineskin minun silmiini! Toivon kovasti plussaa sulle! :heart:

Taidan itsekin kirjailla dpo-päivien oireiluja tuonne toiseen ketjuun. Välillä on melko vahva tärppiolo ja välillä taas täysin päinvastoin.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
pecanpie moi :wave: ja :hug: samassa odotusryhmässä oltiin joo :) Harmi vaan miten kävi kummallekin :( mutta elämä jatkuu :D

(.) jotain pientä kipuilua havaittavissa vasemman puolen muniksissa ja selkää pakottaa, en vielä osaa sanoa rupeisko se ovis siellä kolkuttelemaan :rolleyes: ainakii on jokapäivä touhuttu niin jotahin valmiina sitte on :D
 
Itsellä ei tuollaisia hermoja ole. Tulee todella helposti testailtua jos vähänkin oireita tai vuodot myöhässä edes päivän.

Meillä tämä kierto menee vähän ohi. Lähden lasten kanssa reissuun mies jää kotio. Tähän asti jokainen ilta käytetty hyödyksi harjoituksen kannalta. Seuraavassa kierrossa sit paremmalla onnella.
 
Mä testaan lauantai aamulla. :) testi odottaa pöydällä. Mäkin yleensä olen testaillu mut nyt jotenkin on jäitä housuissa ja en vaan halua testata. Ehkä pelkään negaa.
Tänään aamulla huonoa oloa havaittavissa. Mutta on maha muutenkin sekasin. Ehkä joku pöpö iskenyt. Aamulämmöt oli 37.1. Wihiiiii. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alppis ja iloksi
Tänään kp11/28 ja eilen kipuili hiljakseen vas.munis ja nyt tässä aamun vihloo oik.munis :O mitähän lie kun tuolleen vaihtelee puoltaan :D mutta en vielä osaa sanoa joko nyt on ovis.. Yleensä oviksen aikaan oon tosi kipee tunnin kaksi :| että jotahin on tekeillä, muttei vielä ihan ovis taida olla.. kyllä sen tuntee ja huomaa huonosta olosta :x
 
NeleLiis kyllähän tuo nyt aika hyvältä vaikuttaa! Voisitko nyt tehdä sen testin jo! :D MINÄ en jaksa odottaa tulosta :D !!
Minusta tuntuu, että ainoa syy jonka vuoksi voisin olla testaamatta, on se, että TIEDÄN VARMAKSI muutenkin olevani raskaana. Mitä epavarmempi olo on, sen aiemmin aloittaa testaamaan...
Toivottavasti sieltä pärähtää kunnon plussa sitten, kun sen testin teet (TÄNÄÄN??!!!???!!!?? :D ;) )

Pecanpie Poistin sinut plussanneista. Minun oli tarkoitus kysyä, että haluatko sen jäävän sinne "muistoksi" vai otetaanko pois. Toivottavasti tästä kierrosta tulee sitten oikea plussa! Ja ei muuta kuin lempeä kehiin, kun pianhan ne ajat sinullakin koittaa!

smurffiina83 on muuten tosi ärsyttävää, kun valmiiksi tietää, että tällä kertaa ei ainakaan onnistu. Mut sit kunnon panostus seuraavaan kiertoon :) Mukavaa reissua lasten kanssa!

mymosa sinulla on minun luonto... Minä oon kans sellanen testailija, että nostatan toiveita ja murskaan niitä - itseltäni siis. Jotenkin ehkä kuitenkin se pettymys on helpompi sitten sietää, kun on sitä asiaa saanut sulatella monen testin verran.
Minusta on kunnioitettavaa, että joku tekee yhden testin ja jatkaa sitten elämäänsä, mutten pysty sellaiseen itse. Kunhan tässä päästään päivä-pari eteenpäin, niin varmasti aloitan testailun. Niin hullua kuin se onkin :D

BebeBanbino tosiaan seurailen siellä toisessa pinossa juttuja, mut nyt en ole pariin päivään juuri mitään erityisen erikoista huomannut. Kaikki on jäänyt tämän jylläävän kesäflunssan alle. Ainut kumma oire on ollut nenäverenvuoto. Minulla ei koskaan oikeastaan vuoda verta nenästä, mutta nyt on herkästi vuotanut. Munasarjan jomottelut on hävinneet, mutta sellainen hieman ehkä menkkamainen olo on tullut tilalle. Toisaalta tosiaan taudin myötä on ollut tukkoinen olo, kurkku kipeä, vatsa sekaisin ja kaikkea sellaista, eli ei oikein voi sanoa mikä johtuu mistäkin.
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 12.6.2014





NeleLiis............................. 2. lapsi.. kp 34/31............ 02/13
BebeBanbino..............29v... 2. lapsi.. kp 32 (18)........yk 1
iloksi.........................31v... 2. lapsi.. kp 29/36-42...... 05/14
miree........................31v... 4. lapsi.. kp 29/............... yk 2
mymosa....................31v... 4. lapsi.. kp 25/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v... 4. lapsi.. kp 24................. yk1
Eliaza84....................29v... 2. lapsi....kp 20/28...........05/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. lapsi................................
hambam....................27... 1.lapsi...kp ??/??............06/14
{Anskutin}............... 30v.. 2. lapsi..kp 14/27-31..... 05/14
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 13/34...........05/14
Nutti ........................28v... 1. lapsi...kp 13/28..........04/14
Alppis................................ 2. lapsi .. kp ?? / 28........ 04/14
HooKoo-82............... 31v... 7.lapsi.. kp 11/28 ........... yk5
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 11/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 11/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v.... 2. lapsi.. kp 10/26 .......... 05/14
Mindeyy.................. 19v.... 2.lapsi..................................
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 7/27-29....... 04/14
Aisha4............................... 4. lapsi..kp 6/28-?........ 06/14
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 6/27......... yk 3
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 3/28-30........




Piinailijat


NeleLiis................. dpo 17
Mussukka_93........ dpo 13
mymosa................ dpo 10
BebeBanbino.......... dpo 6
iloksi..................... dpo 5
hambam................ dpo 5


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
tibt
Sissinen
Marita 14

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
Mussukka_93 Ootko pitänyt kirjaa luteaalivaiheen oireista? Jos et jo ole törmännyt tuohon Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen -ketjuun, niin käy kurkkaamassa se nyt!

Siellä on hyvä pitää ylhäällä nuo oireet jo ihan sitä varten, että jos se tärppi ei tule, niin osaa seuraavassakin kierrossa sitten vähän varautua. Ja toisaalta, on kiva katsella sitten joskus jälkeenpäin niitä oireita, niinkuin minä nyt teen :) Voi nostatella toiveitaan lueskelemalla itselleen uusia oireita listasta :p

Tsemppiä jokatapauksessa ja koita nyt pian tehdä testi!!
 
iloksi Mun esikoisella on tänään syntymäpäivä niin tämä päivä menee vieraiden kanssa. en aijo testiin koskea :D VAIKKA alkaa pikkasen jo tekemään mieli!!! :D
Katsotaan huomenna aamulla. :D EHKÄ!! oli niin kallis testi etten negaa viittis sillä testata :D
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi

Yhteistyössä