iloksi jännätään yhdessä. Se kuoppaan putoaminen on kamalaa. Sitä kanssa pelkään. Ja siksi koitan pitää mielen kurissa etten ala etsiä oireita ja vouhottamaan. Tän kierron oon ollu aika hiljaa. Sama mulla et esikoisesta otan kaiken irti ja tänään menen kotia ja halaan häntä todella lujaa ja katselen lastenelokuvia. Hän täyttää huomenna viisi ja saa tunteet niin pintaan. Aika lentää!
Täällä menkat päivän myöhässä... 32/31 dpo 16
Tänään lämmöt vähän nousseet 36.7
Kohdunnapukka ylhäällä ja vähän muuttunut mun mielestä. Aamulla tuli vähän ruskeeta valkovuotoa mutta vielä ei ole lisää tullut. En uskalla sanoa kaverille mitään etten pilaa tätä. Miehelle varovasti eilen peitonalta kuiskasin huuh. Aamulla oli ihan menkkamaiset olot ja varaudun niihin. Mutta silti pistää jännittää. En jalua tehdä testiä etten pety. Joten odottelen rauhassa.
Täällä menkat päivän myöhässä... 32/31 dpo 16
Tänään lämmöt vähän nousseet 36.7
Kohdunnapukka ylhäällä ja vähän muuttunut mun mielestä. Aamulla tuli vähän ruskeeta valkovuotoa mutta vielä ei ole lisää tullut. En uskalla sanoa kaverille mitään etten pilaa tätä. Miehelle varovasti eilen peitonalta kuiskasin huuh. Aamulla oli ihan menkkamaiset olot ja varaudun niihin. Mutta silti pistää jännittää. En jalua tehdä testiä etten pety. Joten odottelen rauhassa.