Onnea Eliaza84 ! Teille on siis tuloillaan helmivauva <3 Toivottavasti kaikki menee loppuun saakka hyvin!
Ja tsemppiä kaikille
uuteen kiertoon lähteneille! Jospa meille olisi sittenkin ne maalisvauvat tulossa <3
smurffiina84 Onnea kihlauksesta! <3 Love is in the air
Joko hääpäivä on tiedossa?
Toivottavasti kierto tasaantuu. Minulla on aina ollut pitkät kierrot ja nyt ekaa kertaa näyttää, että kierto lyhentyy itsestään ja ovulaatiokin tapahtuu spontaanisti.
ON. Kummallista, että vuoto jatkuu edelleen, vaikkakin on jo rusehtavaa. Ei minulla yleensä viikkoa vuoda vaan muutama päivä ihan kunnolla ja sitten jo pian loppuu. Kaikenlaista kummallista sitä tuntuu kropassa tapahtuneen raskauden ja synnytyksen jälkeen.
Tätä kiertoa olen ajatellut pitää vähän sellaisena välikiertona, että en kauheesti testailisi, mut sehän sitten on toinen tarina, että mitä oikeasti teen asian suhteen
Luutavasti kuitenkin testaan
Seksi- ja hormoniasioita
Olen kokenut tässä viimeisen kuukauden sisään jonkinlaisen seksuaalisen heräämisen. Pitkä lapsettomuus johti lopulta siihen, ettei se seksi kiinnostanut minua yhtään. Ei yhtään. Se oli oikeastaan jo aivan vastenmielistä eikä minusta siinä ollut mitään intoa, kun ei kerran voinut tulla edes raskaaksi. Raskaus sai alkunsa klinikalla eikä tuonut apua seksihommiin, kun ne halut eivät raskauden myötä palanneet. Tilanne kulminoitui sitten raskauden jälkeen siihen, että tunsin itseni lähinnä häväistyksi ja raiskatuksi seksin jälkeen.
Olin varma, että voisin luopua kokonaan siitä vaikka loppuelämäkseni, sillä en vaan oikeasti mitenkään tuntenut tarvitsevani sellaista kanssakäymistä kenenkään kanssa. Oma mies ei kiinnostanut, muttei kyllä kukaan muukaan. Eikä sen puoleen kukaan nainenkaan
Noh, nyt sitten viimeisen kuukauden sisään olen yhtäkkiä huomannut kodissani asustavan pitkän ja hyvännäköisen miehen. Samaan aikaan huomasin, että pitkiä ja komeita miehiä on ilmaantunut muuallekin. Ja jotenkin yhtäkkiä seksihommat alkoi kiinnostaa ja nyt huomaan ajattelevani asiaa päivittäin.
Samaan aikaan ovulaatio on alkanut tapahtua, kierrot ovat lyhentyneet (parilla päivällä, mut kuitenkin) ja jotenkin tuntuu, että kroppa on vuosien jälkeen loksahtanut oikealle uralle. Luultavasti jokin hormonitoiminta, joka aiemmin ei ole ollut kohdillaan, on nyt korjaantunut.. tai jotain?
On aivan kummallista huomata ajatelleensa ihan hulluja sen suhteen, ettei sitä seksiä enää tarvitsisi ikinä.
On suorastaan pelottavaa tajuta kuinka paljon hormonit saattaa ihmisen päätä sekoittaa.
Noh, yhtä kaikki.. Olen tietysti hirveän onnellinen tästä. Olen iloinen, että talossa edelleen asuu se pitkä ja komea mies, jonka luokse joskus kauan sitten muutin ja jonka ajattelin jo muuttaneen pois ja jättäneen tilalle jonkun itsestäänselvyyden.
Toivon tietysti, että tämä on merkki jostain hyvästä ja että tässä on nyt sitten suunta vain parempaan ja ehkä se toinen raskauskin joskus saataisiin alulle. Mut vaikkei itse saataisi, niin jotenkin tämä antaa toivoa siitä, että kaikkea voi tapahtua. Olin oikeasti jo ihan surkeana siitä, että miten meidän suhde voi lopulta edes jatkua, jos minä en ikinä halua sitä seksiä ja mies saa vaan aina tyytyä siihen, että minä käännän kiukkuisenä selän.
On ihan huippua, ettei se ollut lopullista!
- Ja tämän avautumisen jälkeen toivotan kaikille oikein seksuaalisviritteisiä päiviä !