¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Just olikin päivitykset tehty! Seuraavaan voi laittaa mulle kp 1/28 Eli yk 4 alkakoon, jeepäjee...
Ärsyttävät viimeiset piinapäivät, joka toinen päivä tuli hyvinhyvin vähän verta ja sitten välillä ei tosiaan yhtään mitään. Eilen tein negatestin, koska olisi ollut ehkä maailman hienointa kruunata merkkipäivä vauvauutisilla. Niin ei tietenkään käynyt, mutta kiva päivä oli silti! Kenellä muuten olikaan sama homma, että pientä vuotoa tulee välillä ennen menkkoja?

Hyi miten koleeta keliä on taas luvattu alkuviikoksi!
 
miup mulla on ihan sama homma nuitten limojen kanssa. Välilllä on kirkasta, välillä vaaleeta, yhtenä päivänä oli jopa keltasta (?), mutta tulee ja paljon. Ei loppunu ovulaation jälkeen ei... Perjantaina huomasin paperissa myös pari viirua kirkasta verta. Normaalisti ei siis näin mutta toisaalta en jostain syystä ennen tätä projektia kaikkea alapäästä tulevaa niin tarkkaan kattonukkaan... ;)

HooKoo82- Onnea testaukseen ja plussatuulia =)

Alppis mulla ainakin on noin että päivän kaks vuotaa vähemmän ja sitten hanat aukeaa kunnolla.

Mä oon ton testaamisen suhteen ajatellu, että teen testin vasta sitten jos menkat on myöhässä. Jännä nähä, että nyt kun oon palannu kaupunkiin (Espoosta muuten kirjottelen) malttaako olla koppaamatta testiä tuolta jostain mukaansa..
 
Hei vaan kaikille ja pahoittelen heti tähän alkuun, kun päivitykset tulee pitkillä väleillä.
Tarkastakaa omat tiedot ja ilmoittakaa, jos oon mennyt laskuissa sekaisin :)

Piinailijoita on pitkä lista tällä hetkellä!! Jännittävää kuinka käy, saadaanko vielä tälle kuulle plussia vai onko seuraavat sitten heinäkuussa :) Tsemppiä piinailijoille!

HooKoo-82 sinulla kuulostaa aika lupaavalta! Toivottavasti sieltä löytyis sitten toistakin viivaa!
Tässä vaiheessa, kun itse on alkukierrossa eikä mitään tekemistä, on mukava sitten seurailla toisten testailuja. Sen takia usein hengaan tuolla himotestaaja-pinossa, että saan tiirata edes muiden testejä :D
Laita sitten kuvaa, kun saat testin tehtyä!! Tsemppiä!

Aisha4 toivottavasti tärppi käy! Ja anteeksi kun kysyn, sillä oot varmaan kertonut, mutta mikä toisen munasarjan on vienyt pois pelistä? Onneksi se tosiaan on mahdollista yhdelläkin, joten toivotaan ihmettä tapahtuvaksi!
Ekat kierrot on aina jotenkin ehkä ne, joissa on suurimmat odotukset! Toivottavasti odotukset nyt täyttyisi :)

Pecanpie Oletko tehnyt lisää testejä (sori, jos en oo vaan huomannut) ? Toivottavasti viiva vahvistuu!

NeleLiis kuulostaapa TODELLA kummalliselta tuo lämpöjen seilaus? Onko mahdollista, että olisit sitten tullut kipeäksi ja sen vuoksi lämmöt nousseet?
On se kyllä sellanen juttu, että tieto tuntuu lisäävän vaan tuskaa monessa asiassa ja sekoittavan pakkaa. Toisaalta ainakin itse haluan olla perillä asioista.
Nytkin viimeksi päättyneessä kierrossa aamulämmöt kertoivat menkkojen tulosta jo pari päivää ennen ja toisaalta se on kyllä hyvä, kun saa sitten valmistautua. Toisaalta se kyllä tosiaan harmittaakin.
Toivotaan, että kaikesta sekoilusta huolimatta tämä kierto olisi sitten se tärppikierto!

Samour_ toivottavasti reissusiittiöt on tehneet tehtävänsä :D Tsemppiä piinailuun!

Alppis Harmitus, että ei tullut plussaa.. sitä jotenkin aina sit toivoo enemmän, kun on joku erityispäivä. Minä toivoin, että esikoinen sais synttärilahjaksi sisaruksen, mut ei saakaan :p
Minulla ei ole tuhruvuotoja ennen menkkoja vaan aina alkaa sitten kun alkaa. Aiemmin alkoi aina ihan täydellä vuodolla, mut nykyään saa jo vähän varotusta, siis niin, ettei ihan saavista kaatamalla tule ensihetkistä lähtien.
Ja päivitän tuohon sinun tiedot kohta

Omasta navasta sen verran, että vuoto alkaa olla ohi, mut ihme menkkakipuja on ollut. Toisaalta, olen ollut ripulissa tässä juhannuksena ja ripuli yleensä liittyy menkkoihin ja yhdistän sen ripulin aiheuttaman vatsakivun myös menkkatyyppiseksi kivuksi. Eli varmaan on sitä.
Jos aiempiin kiertoihin on luottamista, niin ovis tulee noin 2 viikon päästä kp 21-25 tienoilla. Siihen asti varmaan elelen aika hiljaiseloa.
Koitan kyllä käydä lukemassa kuulumisia ja tekemässä päivityksiä :)

Tsemppiä kaikille jännääjille!
 
Täh?! Taas loppui vuodot vaikka lupaavalta näytti hetken. En tiedä kyllä yhtään mikä kp ja onko uusi kierto jo alkanut, joten kysymysmerkillä sittenkin mennään päivitysten osalta! Tulipa taas hätäiltyä, kuuluu savolaiseen luonteeseen vissiin innostua ja toimia eikä rauhassa odotella ja varmistaa:)

Harmi kun tuli tehtyä se raskaustesti eilen, muuten tässähän olis voinut vielä kiusata itseään ajatuksella, että tää olis jotain alkuraskauden vuotoja... Blaah!

Mukavasti jänniä päiviä tällä viikolla monella edessä, mukava käydä lukemassa "oirekuulumisia" ja testituloksia, tietty!
 
Heips kaikille! Juhannus oli ja meni, myös nega-menkka-ärsytys oli ja meni. Nyt ootan, että pääsen taas ovista bongaamaan! Toivottavasti himppu aiemmin kuin viime kierrossa.

Punaväriä en kännyllä saa, mutta nyt menossa yk 2, kp 4/28-39 (tai mihinkä ikinä lie tämä kierto venyykään). Niin ja ya 5/14.

Juhannusaattoaamuna aamulämpö laski 36,6 ja siitä arvasin heti, että ei tule helmivauvaa meille. Aamupäivästä alkoikin sitten vuoto.

Pattipaniikkikin oli ja meni. Patti edelleen on, mutta seurailen pehmiääkö/häviääkö se menkkojen mentyä ohitse. Kiitos teille paniikkini lievittämisestä!

Greippimehua aion alkaa litkiä kokeeksi. Sen lisäksi jatkan hedelmien, marjojen ja kasvisten yltäkylläistä syömistä. Niitä taitaa päivässä lähemmäs kilo mennä. Tuskimpa tässä tarttee ravintolisiä syödä, ettei överiksi mene. Liian korkea hb ei taida olla hyvä juttu kiinnittymisen kannalta?! Mulla kun on huonommallakin ruokavaliolla hemppa viitteen ylärajoilla.

Toivottavasti ei nyt lorisisi ihan seitsemää päivää, viisikin riittäisi.

Lukaisen myöhemmin ajatuksen kanssa teidän kirjoituksianne. Tässä kännyllä tämä on tämmöistä räpeltämistä.
 
  • Tykkää
Reactions: NeleLiis ja iloksi
iloksi : Mulle laitettiin kolmannen lapsen jälkeen hormoonikierukka ja pian sen jälkeen alkoivat kovat "repivät" alavatsakivut. Ultralla todettiin, että oikea munasarja oli täynnä kystia, jotka ovat mitä ilmeisimmin tukehduttaneet koko munasarjan toiminnan. Ilmeisesti mulla on siis muutenkin taipumusta näihin kystiin ja kierukka pahensi tilannetta. Yhdistelmäpillereitä suositellaan jos on tällaista taipumusta (niiden pitäisi vähentää kystia), mutta koska mulla on aurallinen migreeni, en voi niitäkään napsia! Kumeilla ollaan sen jälkeen menty, hormooneihin en koske! ;) Mikäli meille vielä tämä yksi lapsi suodaan, niin ollaan mietitty ihan jotain pysyvää ehkäisymuotoa.

Tällainen valistus täältä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Toivottavasti tulis oikein monta maalisvauvaa!:)

Täl viikolla pitäs olla ovulaatio, mut ei ainakaan tänään vielä tullut hymynaamaa. Ootteko mihin aikaan vuorokaudesta tehneet ovistestejä?

Nyt katsoo miten saan isännän innostmaan;)

Tsemppiä kaikille piinailijoille!:)
 
Unto-Helmiina: Tervetuloa!

Lueskelin kaikki läpi mitä linjoilla oli nyt kirjoiteltu ja kysymykset mitä tuli mieleen olikin jo kysytty ja johonkin jo vastattu, joten tämä viesti meneekin aika omanapailuksi ;)

Vastuksia palstalaisten yleisiin kysymyksiin:
Täällä kirjoitellaan Varsinais-Suomesta.
Aamulämpöjä en ole tähän mennessä mittailut, jos vauvahaaveet pitkittyy, varmaan aloitan jossain kohtaa.

Omanapa: Olen tässä miettinyt, että olisko se tärppi nyt kuitenkin voinut tulla 10.6 talletuksesta, jos ovis oli olojen mukaan 12.6. Juttelin nimittäin ystäväni kanssa, jolla on nyt jo kohta vuoden ikäinen lapsi ja hänen ovulaation jälkeisistä oloista ja kuulosti kovin tutulta.. Hän oli muutaman päibän jälkeen ovisksesta viikon ajan todella väsynyt. Itse nukuin 16-20.6 välisen ajan lähes kaiken vapaa-aajan, yöunet 10-12 tuntia, päikkärit 2-4 tuntia. Normaalisti noin kuuden tunnin yöunet riittävät. Tosin väsyneenä oletin vain olevani kipeä.. Tuosta kaverin keskustelusta sitten taas jotenkin innostuneena mietin, että olisiko se tärppi sitten ollut ja tein varuiksi raskaustestin viime perjantaina, jotta voiko sitä juhannuksena viiniä ruoan kanssa juoda. No negahan se tietysti oli (dpo8). Nyt odotellaan menkkojen alkamista lauantaille ja jos ei ala, niin sunnuntaina testiä.. Kyllä sitä jotenkin hölmönä sitä itseään pitää, kun kaikkiin oljenkorsiin sitä väkisin tarttuu.. Haluaisin kuitenkin mut lisättävän piinailijoihin, tänään dpo 11.
Seuraavaan kiertoon taidan ostella jo ovistestejä, jos ei tärppi ole käynyt, niin näen osaanko omaa kroppaani lukea!

Muoks. Tajusin, että tuo univaihehan oli jo ovisviikolla, joten ne "raskausoireet" voi unohtaa..

PLUSSATUULIA KAIKILLE TASAPAUOLISESTI! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja NeleLiis
Hei
Tänne ei mitään uutta kuulu. Kierron loppumista odotellaan. Vielä olisi 10 päivää odottamisa jos tulee yhtäpitkä kierto kuin ensimmäinen oli. :(
Juhannus meni lasten ja miehen kanssa ollessa. Mieskin ylläätti ja kosi 20 päivä. Tuo tuli vähän puuntakaa en osannut odottaa.

Onnea plussanneille. Piinailijoille tsemppiä <3
 
Onnea Eliaza84 ! Teille on siis tuloillaan helmivauva <3 Toivottavasti kaikki menee loppuun saakka hyvin!

Ja tsemppiä kaikille uuteen kiertoon lähteneille! Jospa meille olisi sittenkin ne maalisvauvat tulossa <3

smurffiina84 Onnea kihlauksesta! <3 Love is in the air :D Joko hääpäivä on tiedossa?
Toivottavasti kierto tasaantuu. Minulla on aina ollut pitkät kierrot ja nyt ekaa kertaa näyttää, että kierto lyhentyy itsestään ja ovulaatiokin tapahtuu spontaanisti.

ON. Kummallista, että vuoto jatkuu edelleen, vaikkakin on jo rusehtavaa. Ei minulla yleensä viikkoa vuoda vaan muutama päivä ihan kunnolla ja sitten jo pian loppuu. Kaikenlaista kummallista sitä tuntuu kropassa tapahtuneen raskauden ja synnytyksen jälkeen.

Tätä kiertoa olen ajatellut pitää vähän sellaisena välikiertona, että en kauheesti testailisi, mut sehän sitten on toinen tarina, että mitä oikeasti teen asian suhteen :D Luutavasti kuitenkin testaan :D

Seksi- ja hormoniasioita
Olen kokenut tässä viimeisen kuukauden sisään jonkinlaisen seksuaalisen heräämisen. Pitkä lapsettomuus johti lopulta siihen, ettei se seksi kiinnostanut minua yhtään. Ei yhtään. Se oli oikeastaan jo aivan vastenmielistä eikä minusta siinä ollut mitään intoa, kun ei kerran voinut tulla edes raskaaksi. Raskaus sai alkunsa klinikalla eikä tuonut apua seksihommiin, kun ne halut eivät raskauden myötä palanneet. Tilanne kulminoitui sitten raskauden jälkeen siihen, että tunsin itseni lähinnä häväistyksi ja raiskatuksi seksin jälkeen.
Olin varma, että voisin luopua kokonaan siitä vaikka loppuelämäkseni, sillä en vaan oikeasti mitenkään tuntenut tarvitsevani sellaista kanssakäymistä kenenkään kanssa. Oma mies ei kiinnostanut, muttei kyllä kukaan muukaan. Eikä sen puoleen kukaan nainenkaan :D

Noh, nyt sitten viimeisen kuukauden sisään olen yhtäkkiä huomannut kodissani asustavan pitkän ja hyvännäköisen miehen. Samaan aikaan huomasin, että pitkiä ja komeita miehiä on ilmaantunut muuallekin. Ja jotenkin yhtäkkiä seksihommat alkoi kiinnostaa ja nyt huomaan ajattelevani asiaa päivittäin.

Samaan aikaan ovulaatio on alkanut tapahtua, kierrot ovat lyhentyneet (parilla päivällä, mut kuitenkin) ja jotenkin tuntuu, että kroppa on vuosien jälkeen loksahtanut oikealle uralle. Luultavasti jokin hormonitoiminta, joka aiemmin ei ole ollut kohdillaan, on nyt korjaantunut.. tai jotain?
On aivan kummallista huomata ajatelleensa ihan hulluja sen suhteen, ettei sitä seksiä enää tarvitsisi ikinä.
On suorastaan pelottavaa tajuta kuinka paljon hormonit saattaa ihmisen päätä sekoittaa.

Noh, yhtä kaikki.. Olen tietysti hirveän onnellinen tästä. Olen iloinen, että talossa edelleen asuu se pitkä ja komea mies, jonka luokse joskus kauan sitten muutin ja jonka ajattelin jo muuttaneen pois ja jättäneen tilalle jonkun itsestäänselvyyden. :p

Toivon tietysti, että tämä on merkki jostain hyvästä ja että tässä on nyt sitten suunta vain parempaan ja ehkä se toinen raskauskin joskus saataisiin alulle. Mut vaikkei itse saataisi, niin jotenkin tämä antaa toivoa siitä, että kaikkea voi tapahtua. Olin oikeasti jo ihan surkeana siitä, että miten meidän suhde voi lopulta edes jatkua, jos minä en ikinä halua sitä seksiä ja mies saa vaan aina tyytyä siihen, että minä käännän kiukkuisenä selän.

On ihan huippua, ettei se ollut lopullista!

- Ja tämän avautumisen jälkeen toivotan kaikille oikein seksuaalisviritteisiä päiviä !
 
Paljon onnea eliaza84 – mahtava juttu, taitaapi olla loppukuun helmivauva? :flower: :heart:

smurffiina84 – Onnea kihlauksen johdosta! itsekin salaa toivoin samansuuntaista reissulla, mutta ei näkynyt, ei kuulunut. Nytpä voin siis iloita toisten uutisista! :heart: =)

iloksi: Mulla oli hiukan oudot nuo ensimmäiset luomumenkat viime kierrossa siltä osin, että vuoto loppui aikanaan, mutta sen jälkeen parin päivän päästä tuli pieni vuoto ja siitä vielä parin päivän päästä. Että kummallisia on itse kunkin kropat :D Sinun seksuaalinen herääminen kuulostaa hienolta, toivottavasti on pysyvä trendi ja miehesi pysyy kelkassa mukana, kun vauhtiin pääset ;) Mulla on ollut kanssa vähän erikoisia kokemuksia hormonien kanssa, mutta olen vasta jälkikäteen tajunnut sen. Edellisen miehen kanssa ei syystä tai toisesta seksiä tehnyt kovinkaan usein mieli, mutta nykyisen miehen kanssa tunnen olevani jopa mahdoton välillä, kun aina olisin valmis :p Veikkaankin juurikin hormonien olevan syypää, nykyisellä miehelläni on jotain supereroottishormoneita, jotka sytyttää tai olen itse rakentanut itselleni uuden hormonikannan sinkkuaikana, heh. Vähän jopa pelkäsin pillereiden lopettamista siltä osin, että josko halut häviää (kun lueskelein kaikenlaisista oireista mitä pillereiden lopettaminen voi aiheuttaa), mutta ei sitten minkäänlaista muutosta. Ehkäpä olisi voinut jopa toivoa, että ne halut olisi vähän vähentyneet ;)

Seksirikasta kesäviikon jatkoa kaikille! ;)
 
Onnea eliaza84!!! :heart:

Oliko mitään merkkejä joista olisit aavistanut, että tärppäsi?

Seksielämästä: meillä on kymmenes yhteinen vuosi meneillään (mies 36 minä muuten 27) ja jo muutama vuosi ennen esikoisen syntymää seksiä alkoi olla todella harvoin. Miestä ei jotenkin kiinnostanut, enkä minäkään viitsinyt enää yrittää, kun torjuminen alkoi tuntua aika ikävältä. Vaan mitä kävikään pari kuukautta synnytyksen jälkeen: mies on vilkastunut selkeästi, voisiko olla että on mukavaa vaihtelua, kun ruippana kumppani on saanut vähän muotoja? Ihmettelin just yks päivä että meillä on ollut tässä kuussa enemmän seksiä kuin joinakin vuosina lähes koko vuonna. Iloksi ja muut, uskon siihe, että mitä useammin seksiä on, sitä useammin sitä jatkossakin tekee mieli ja taas toisin päin. En nyt oikein osaa muotoilla lausetta, mutta toivottavasti hokasitte.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Alppis tuo taitaa kyllä pitää paikkaansa, siis että mitä enemmän seksiä harrastaa, sen enemmän sitä haluaa harrastaa ja tosiaan pätee myös toisinpäin.
Oon tässä suunnitellut, josko lomalle ajottais sellasen vaikka 7 päivää seksiä- jakson tai vaikka 14 päivää seksiä, jos oikein hurjaksi heittäytyy. Luultavasti se tekisi kovasti hyvää parisuhteelle!

Minä olin nuorempana huomattavasti seksuaalisempi ja aiemmassa suhteessa se, joka joutui jatkuvassa puutteessa elämään. En ajatellut muuta kuin seksiä ja taas miestä ei kiinnostanut oikein yhtään. Suihinotto kävi, mutta kaikki muu sitten jäi :p
Päätin silloin, etten ikinä pihtaa...
Mut kuinka sitten kävikään - huomasin olevani pihtari.
Me olemme miehen kanssa olleet yhdessä 9 vuotta joista naimisissa 6 vuotta. Mies on vm 76 ja minä 82. Ensimmäiset vuodet meni hienosti ja seksiä riitti ja halut kohtasivat, mut sitten se lapsettomuus, hoidot, työstressi ja lapsettomuuden aiheuttama suru nakersi suhdetta juuri siltä seksiosastolta. Muuten meillä kaikki toimii. Olemme läheisiä ystäviä ja näemme monet asiat samalla tavalla. Arki sujuu hienosti ja kumpikin ovat luottamuksen arvoisia, olemme ahkeria, itsenäisiä, vastuuntuntoisia ja kaikki velvollisuudet on aina hoidettu. Pystymme puhumaan asioista ja osaamme molemmat pyytää anteeksi. Seksiosastolla vaan sitten kävi kaikki hiljaiseksi.

Noh, nyt onneksi näyttää helpottavan myös siellä seksirintamalla ja olen siitä kyllä suunnattoman onnellinen!

Nutti sinä teit selvästi hyvän ratkaisun, kun vaihdoit miestä :D Minusta on ollut ihanaa huomata, että niitä alkuvuosien tuntemuksia on mahdollista saada takaisin. Luulin oikeasti jo menettäneeni sen seksinhimon :D

- Kaikkea sitä tännekin tulee näköjään vuodatettua :D Ihana, että on tämä paikka ja teitä naisia lukemassa ja jakamassa omia kokemuksia!
Seksi on kyllä sellainen asia, että se on tärkeässä asemassa. Tasapaino pitäisi löytää, vaikkei se ole aina helppoa!

Nyt sitten ainakin itse sain uskoa siihen, ettei mikään ole lopullista ja vaikka sitten tulisin raskaaksi ja halut taas menisi, niin ainakin pystyn luottamaan siihen, että ne on mahdollista saada takaisin.
 
Ihan ensiksi HURJASTI ONNEA Eliaza84 :heart: :flower:

Iloksi On kyllä omituinen tän kierron lämmöt. Juhannuksena oli korkealla ja nytten taas alhaalla... Ovulaatiota odotellessa. toivottavasti semmonen tulee tässä kierrossa :D Mullakin oli noita menkkakipuja viimeisillä päivillä ja vielä menkkojen jälkeen. ihmettelin jo et mitä ihmettä tapahtuu... Ja tuosta seksistä.. JOOH. täällä mennään nyt aika hiljaiselolla... vaan sillon kun on pakko. tää reilu vuosi on syönyt haluja hurjasti. ahdistaa ja suututtaa kyllä. mutta ihana huomata et tästä on tie vain ylös ja tästä voi vielä nousta. Toivottavasti tuo ukko pysyy mun vierellä kaikesta huolimatta.

Täällä on kp12 menossa. ovista aloin jo tikuttamaan ja odotan innolla loppukiertoa. Ajattelin aloittaa terolutit vasta kun ovis on tapahtunut. ohjeessa sanotaan et kp15-24 ajan mutta mä aijon nyt tehdä oman pään mukaan. luin että saattaa vaikuttaa ovikseen nuo ja mulla ovis on yleensä kp 17. katsotaan miten käy...

Halusin vain tsempata teitä joilla on takanan VASTA yk1-yk3. se on vielä niin vähän ettei kannata maata myydä ja masentua. Täällä on jo yk 15 takana ja vielä sitä saa jostain toivoa! :)
 
Onnea eliza84!!! Ihania uutisia :)

NeleLiis kiitos tsempeistä. Sitä huomaa harmistuvansa kun ja jos ei nyt tyyliin heti raskaudu, vaikka omasta lähipiiristäkin löytyy yli vuoden ennen tärppiä yrittäneitä. Sulla on asennetta, toivottavasti sitä tarttuu palstan kautta vähän muhunkin :)

Luulen kyllä ettei oo tärpänny tässä kuussa kun ei ihmeemmin mitään oireita... Hitto kun sais pään johonkin muuhun asentoon niin ei tarttua jokaista kehon toimintoa niin tarkkaan kuunnella.. Ja mä kun luulin että asunnon osto oli vaikeeta.

Seksielämäähän tämä kohentaa kummasti, ku ei tartte enää räpeltää ehkäisyn kanssa (en voi käyttää yhdistelmäehkäsyä migreenin takia). Ihanaa aikaa siinä mielessä!
 
Onnea plussanneille :heart:


oma"röyhkee"napa: tein joo testin jopa kaksi frisun (kuva hätähousuissa) ja one stepin ja kumpaankin tuli testiajalla pinkit viivat :) mutta mua ei nyt kertakaikkiaan vakuuta tälläset pinkit nii mä testailen uuvvestaan parin päivän päästä joko vahventunu tai sitte ootellaan kun menkat alkaa :D
 
IIIIKK! Onnea eliaza84 ja HooKoo-82 onnea, onne, onnea :heart: mitkä dpot teillä oli kun testailitte ? Ja onnea smurffina84llekin :)

iloksi ja monet muutkin tuolla kirjoitteli tuosta haluttomuudesta ja kaikesta siihen liittyvästä ja voin kyllä niin allekirjottaa kaiken, lisäksi vielä se että oviksen tienoon halut on aina huipussaan!!!

Sitten omaa napaa, nyt on tullu joku kumma etiäinen, olen varma että kolmas lapsemme on matkalla ja eri sukupuolta kuin nämä aiemmat, vaikka jo melkein tässä vaijeessa samaa sukupuolta toivoisi. Nimim.materialismi kunniaan - pitääkin olla niin tarkka. Tänään dpo 9 alavatsaa vihmoo äkkiliikkeissä ja palelee pirusti. Koskahan vois testata?
 
  • Tykkää
Reactions: Alppis
Taidampa minäkin liittyä tähän ryhmään!
Olen 31v (tai ainakin kohta) kaksi lasta poika 09 ja tyttö 10 synteneet. Kolmas haaveissa.
Tämä on 5 yrityskerta. Kp 14,oviksen tikutin maanantaina.
Meillä tuo seksi ollut jo hetken aika pakkopullaa,ainakin itsellä. Tällä hetkellä mulla ollu vaan se,että saatas se pikkunen nyytti kasvaan :) Ei mikään stressi :D
Mies tuntuu, ettei oikein ymmärrä ovista ja kuinka tarkeetä olisi siihen aikaan harrastaa seksiä.
 

Yhteistyössä