¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Täälä ois kp 11 ja niin pistää vasempaan munasarjaan, että! Tänään kuitenkin reissunpäälle ja isäntä jatkaa töihommia kotosalla.. Noh, eilen kyllä sain huijattua yhden uimarisatsin saunareissulla ja illalla jo alko särky niin jos on sitkeämpiä kavereita niin jaksavat vähän aikaa odotellakin! Testit jätän kyllä heinäkuulle ihan suosiolla ja ovistestejä en ees opettele käyttämään (ainakaan tässä vaiheessa).
 
Mulle voi päivittää kp 4/31 lämmöt aamulla romahtanut. Ja tein testin ni näkyy ihan tihrustamalla viiva. Viivanpaikkaa noissa ei pitäis olla. Et ei se ainakaa vahvistunu oo. Alan nyt seuraavaksi tikuttaa ovista. Alan ehkä pikkuhiljaa heräämään taas uutta kiertoa varten. Ehkä maailma ei kaadukkaan tähän? :) ihanaa kun on vielä tämäkin päivä vapaata ja täällä ainakin paistaa aurinko.

Aij täällä on uusperheitä myös. Niin meijänki perhe :wave: mulla on esikoinen edellisestä suhteesta. Miehellä ei ole lapsia. Että hänen ekaa yritetään tässä. :)
 
Tänään kp15/28 ja dpo2 ihan törkee alapää/alamaha kipu/vihlonta :stick: piti just ottaa buranaa nassuun että jaksaa kylällä käydä asioilla ja ostamassa pojalle huomisiin synttäreihin tarjottavat ja jaksasin tehhä kakun :)

Mä suunnittelin jos mää tekisin ekan testin dpo10 se ois meijjän hääpäivä ja jos tärpänny ois huippu lahja miehelle :D vaa joka kk saanu pettyä niih toiveet/haaveet todella pohjalla :headwall:



muoks. Me ollaan ainakii uusperhe :D mulla ed.liitosta 4lasta ja nyk.miehen kanssa 2yhteistä, hällä ei aikasempia lapsia, yritellään tehhä kolmatta yhteistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! On vähän lomalla (etenkin kun muksutkaan ei oo herättämässä) nää rytmit vähän hukassa... illalla tekee mieli kukkua ja aamulla tietennii nukkua :D

Mussukalla on siellä hämmentävä tilanne, menkat ei ala mutta testitkin olleet muistaakseni negaa, höh :/ nyt toivotaan pikaisesti testin plussaantumista tai menkkojen alkua, epäselvät tilanteet on inhottavimpia!

Neleliis ja HooKookin vielä olivat myös uusperheestä, kiva kuulla että meitä on enemmänkin :)

Täällä oli ollut puhetta sekä siitä kun miestä ei oo saanut innostumaan ja taas toisaalta ainakin HooKoo:lla oli mies ionnostunut taas enemmänkin :) Ymmärrän erittäin hyvin ketutuksen siitä, jos mies valitsee typerän telkkarin töllöttämisen seksin sijaan.. exäni oli täysin urheiluhullu ja ihan kaikki mitä viideltä eri urheuilukanavalta tuli, piti katsoa.. se oli turhauttavaa!

Nyyinen kulta ei onneksi fanaattisesti katsele mitään urheilua tai muutakaan ja on lähes aina valmiina petihommiin jos vaan vihjaan :)

miulla muuten tänään kp5 eikä 4, mutta eihän tuo iso virhe ole :) Ennen menkat on menneet sillä kaavalla, että 2 pv hurjaa vuotoa, mitkän suojat ei riitä ja sit 4-5 pv maltillisempaa vuotoa. No nyt olikin ekat 3 pv JÄRKKY vuoto, siis ihan kauhea, meni paketti yösiteitä per pv ja silti tuli yli.. ja nyt päivästä 4 tähän viidenteen ei juuri mitään vuotoa. Mieluummin kyl ottasin vaiks 7 pv lievempää vuotoa, tuo kamala holiseminen alko käydä hermoon ku ei voinu oikee mihkään mennä. Onko muita joilla menkat on ihan hurjat? Liittyykö teillä siihen kipuja? mulla sellainen kamala kamala paine alavatsalla.

En tiiä ootteko aiemmin tästä puhuneet tai haluuko kukaan kertoa mutta mistähän päin kaikki täällä ovat? Itse olen Kanta-Hämeestä.

tuo sade... miksi miksi on pakko joka päivä sataa. Näin koiranomistaja se ahistaa, etenkin kun koiralla semipitkät karvat.. no, ei muuta ku lenkille vaan mars!
 
Täällä piinaillaan dpo 10. Pc-liuskat olleet negaa. Eilen päivällä kokeilin pc-puikkotestiä ja siihen sain viivanpaikan testiajan jälkeen. Tänä aamuna tein samanlaisen paljon tujummasta pisusta ja siihenkin taas selkeämpi viivanpaikka testiajan jälkeen. Luulempa, että se viivanpaikka tuli siihen johtuen justiinsa tujummasta pisusta, joka sitten kuivuessaan aiheuttaa yhdessä sen reagoivan aineen kanssa näkyvän viivanpaikan.

Muillekin on tainnut tuo pc-puikko antaa viivanpaikkoja??

Purin testin, niin täysin samanlainen on sisältä kaikki kuin Apteekin oman testinkin osaset, puikon muoviosan koodi ja liuskan värikin on sama sininen molemmissa. Että jatkossa jos varmistelen, niin sama kai se on ostaako testin marketista 2-3e halvemmalla kuin apteekista sitten 7-8e hintaan kipale.

Olen kirjaillut oloja piinapäivinä tuonne "oviksen jälkeiset oireet" -ketjuun sivulle 42. Sieltä voi käydä kurkkimassa, jos kiinnostaa.

Haluan sen ihanan plussan tai haalean haamulaisen, mutta testiajalla! Nyt oon niin pessimistinen, että usko hiipuu raskautumiseen. Välillä tuntuu, että ehkäpä jos, mutta pääasissa on tunne, että menkat alkaa 2-3 päivän päästä.
 
Täälläkin uusperheellinen. Minulla 3 lasta ennestään miehellä 1. Nyt ensimmäistä yhteistä lasta yritetään <3
Eilen kerittiin pikasesti näkemään niin siemenet pistettiin uimaan mutta ei ole vielä ollut ovis oireita. Juhannuksena seuraavaksi nähdään että silloin kierto kyllä jo aika pitkällä :(
 
PELKKÄÄ omanapailua :)

Pregchek-testit on mun mielestä kyllä ihan yhtä hyvät kuin apteekin ja tosiaan halvemmat. En oo ihan varma, että mikä ero on niillä liuskoilla ja puikoilla, mut niitä liuskoja mä oon sitten ostanut mielummin, kun ovat halvempia.

Nyt testailen jollain superohuilla 10miu-testeillä, joihin osaan tuntuu tulevan viivanpaikka ja osaan ei. Aika jännää, vaikka aika pessimistinen olen onnistumisen suhteen :/
Tekisi mieli käydä hakemassa Pc-paketti...
Kotona on ehkä yksi jäljellä.

Minä kirjottelen itä-suomesta :)
Ja perheestä sen verran, että me tosiaan miehen kanssa toista yhteistä toivotaan. Meillä tulee pian 9 v täyteen yhdessä <3 En tiedä miten elämä olisi mennyt, jos lapsi olisi tullut heti, kun lupa annettiin, about tasan 8 vuotta sitten - meidän onni oli lapsettomuus ja sen aikana yhteenkasvaminen <3
Vuodet lapsettomuuden kanssa painiessa oli raskaita, mutta jokainen niistä tarvittiin, jotta päästiin tähän, missä nyt ollaan :)

Kaksi vuotta sitten juhannuksena kerroimme miehen vanhemmille, että heistä vihdoin viimein on tulossa isovanhempia. Lapsemme on heidän ainoa lapsenlapsi ja ainoaksi jää, ellei meille tule enempää lapsia. Siinä mielessä tämä aika vuodesta on jotenkin niin toiveita ja odotuksia täynnä. Sitä toivoisi, että saisi kertoa taas samoja uutisia :D Mut eihän se salama iske kahdesti samaan paikkaan. :p

Kuinkahan sitä tässä nyt pääsisi päiviä eteenpäin, että selviäisi tilanne. Verinen loppu tällä tarinalla varmasti on, mutta..

Noh, mut tsemppiä kovasti kaikille!!
 
Minäpä kirjottelen pohjois-savosta :)

(.) vieläkii "menkkamaista jomotusta" luin että se ois keltarauhanen mikä jomottelis, vaan en tiedä en oo ennen tällästä huomannu. Tietääkö joku muu mikä rupes tänään jomottelemaan/ vihlomaan mahaan ja toosaan :LOL: :confused:

Niin mä kyllä tykkään pc-puikoista en oo huomannu mitää viivanpaikkoja. Toinen on innovacon testi joka myös hyvä ollu ja halpatestin testeistä tykkään myös one step niminen :) taavetti ja perhoset kyllä on kökköjä, niin pieni liuska tulee hedari sitä tihrustaessa :headwall: no joo frisun testi myös jollekin kökkö, mutta käyttökelponen muuten, keskenmeno ennen käytin sellasta ja anto kyllä punasen toisen viivan että en oo huomannu ylimääräsiä viivoja (ns.harmaita tai ruskeita) viivanpaikan kyllä antaa, mutta värittömän. Jokaisella tietty oma mielitietty mitä käyttää. Mä pääsääntösesti ostan frisuja, halpatestin ja pc-puikkoa/liuskoja. Viime km kierrossa käytin innovacon testejä.
 
HooKoo-82 tuli mieleeni, että muistaakseni buranaa ei kannata ottaa loppukierrosta eikä oviksen aikaan, kun se saattaa vaikeuttaa raskautumista.En muista mikä siinä oli, että aiheuttaisi sellasta, mut sellanen muistikuva minulla on.

Ja minulle ainakin keltarauhasen jomottelut on tuttuja. Niitä kestää ehkä noin viikon oviksesta lähtien ja sitten se hellittää. Se on sellaista ns. tylppää jomotusta.

Oma napa Vaikka tässä on vielä pari päivää armonaikaa, niin fiilis on jo aika voimakkaasti kääntynyt sinne negatiivisen puolelle. Nämä pari viimeistä päivää ennen menkkoja on yleensä aina ne pahimmat, jos siis olen tietoinen kierron vaiheesta. En millään malttaisi odottaa mikä on lopulta tulos, vaikka en haluaisi kuitenkaan tietää sitä, ettei taaskaan onnistunut.
On tää kyllä sellasta vuoristorataa...
Onneksi sentään lämmöt on vielä ylhäällä, mutta toisaalta ne laskeekin vasta menkkojenalkamisaamuna.
 
Hei, mulle vois päivittää ya:ksi 5/13 En valitettavasti saa muokattua tekstin väriä.

Mulla oli kans jossain vaiheessa pari ekaa vuotopäivää ihan kauheita. Tamppooni ja side ja silti sai vaihtaa parin tunnin välein. Nyt onneks ei oo enää ollu niin runsas vuoto. Kuopuksen syntymän jälkeen se muuttui runsaammaks.

Mä kirjottelen Pääkaupunkiseudulta.

Mul kans välil meinaa hermo, kun mies ei oo kans innostunut petipuuhista, kun olis otollisin aika! Varsinki kun täs on jo vuosi mennyt, ni ei haluis enää yhtään pidempää odottaa!

Tänään oli pala kurkussa, kun käytiin lasten kanssa Stockmannin leluosastolla, ni väkisin katse kääntyi vieressä oleviin vauvatarvikkeisiin ym. Niin haluis päästä hypistelee ja ostaa kaikkea, mut ku ei!:(

Mut jos tästä kierrosta syntyis juhannustaika!:) Ovulaatio kyl vissiin pitäs olla vähän juhannuksen jälkeen, mut pakko sillonkin ois vähän pupuilla, et pysyy siittiöt hyvälaatuisina!:)
 
Muita lukematta, ilmoittaudun mukaan ja luen kun ennätän. Kolmatta yritetään nyt sitten ensimmäistä kiertoa. Tjotilla mentiin pari aiempaa. 2009 ja 2012 muut lapset. Ekalta tulin raskaaksi heti ja tokalta tais ekan kierron tärppipäivät mennä ennen kun päätös lapsesta tehtiin, seuraavassa kierrossa sitten tärppäsi, eli vähän luvattoman helpolla ollaan menty. Nyt ois kpt 13/26-28, fiilikset ois nyt niin et kun kello kerran 12 jo ylitti niin dpo1. Kai sitä sitten piinaillaan pari vkoa.
 
Huomenta vaan ja tervetuloa Unto-Helmiina! Lisään sinut listaan, kun päivitän.

Omasta navasta pitää heti kertoa, että aamulämmöt laski tänään ja se tarkoittaa kyllä aina sitä, että menkat alkaa. Nyt odotellaan sitten alkaako tänään vai huomenna. Eli voipi olla, että hiljenen tässä sitten taas muutamaksi viikoksi, kun jään taas odottelemaan ovista.
 
Huomenia kaikki ja tervetuloa Unto-Helmiina! :)


ON: Tännekin pitäisi tädin ylihuomenna tulla kyläilemään. Välillä on niin raskautunut olo, että! Mutta luulenpa, että turhia toiveita oon elätelly, kaikki testit tyylipuhtaita negoja. No, ens kierrosta sitten :D

Tsemp-tsemp-tsemppiä kaikki ihanat! :flower: :heart:


EDIT: muotoiluja vaan
 
Viimeksi muokattu:
Ei olekaan vielä täysin heitetty kirvestä kaivoon tän yk:n osalta vaan piinailu jatkuu :) Ei tule enää mitään ruskeaa tai punertavaa, huoh! On kyllä ihan sellainen olo, että täti on aivan nurkan takana kurkkimassa jo. Oottais nyt muutaman päivän, ni tulis kierrosta suht normaalin pituinen.

Kiva saada uusia ihmisiä listoille, nyt kun vielä pääsis muutama täältä pois. Ei oo vähään aikaan saanut plussauutisia iloita, mut ehkä niitä kohta tulee sitten oikein ropisemalla...
 
Minuakin kiinnostaa Unto-Helmiinan kyssäri teille, iloksi ja hambam, ja tietty muutkin. :)

Iloksi, mulla taitaa kanssa menkat lähestyä! Sama homma on, että aamulämpö on tippunut jo kahden aamun verran. Ei tosin vielä normilukemiin, mutta hyvältä ei näytä. Normisti lämpö on siis 36,2 - 36,4, dpo 9 lämpö oli 37,1, dpo 10 lämpö 37 ja tänään dpo 11 lämpö 36,9. Menkkajomotuksia on myös toista päivää, että vuoto alkaa varmasti viimeistään ylihuomenna, eli dpo 13. Aamulla pc-liuskatesti oli taas nega ja tuskin siitä enää miksikään muuttuu. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toivottavasti täti jättäisi rauhaan ja testeihimme ilmestyisi punaviivat. Itse olen kyllä 99% varma, että mulla täti varoittelee tulostaan. :kieh:

Mites, mittaileeko täällä muut ketjulaiset aamulämpöjään? Jos, niin miten teillä lämmöt käyttäytyy ennen menkkoja tai sitten plussakierrossa?

Entäs sitten aiemmin testiin plussan saaneet, haaleankin sellaisen - Mikä dpo tuli eka haamulainen/plussa? Mulla menossa tosiaan dpo 11 ja pc-liuskatestit negaa, joten tuskin tässä enää ihmettä voi odotaa. : /

Joskohan ukko ottaisi ensi kierrossa tosissaan minun vouhotukset siitä oviksen hyödyntämisen tärkeydestä?! Tänään meinasi mennä kaverinsa luo tekemään mökkiä varten rakennelmia, mutta laittoi viestiä tässä kahden korvia, että voisikin tulla kotiin, kun ehtiihän sitä huomennakin tehdä sen homman. Taisi tajuta nyt viimeistään, miten kovasti haluan vauvan meille ja miten minua harmittaa, kun kroppa ilmoittelee, että menkat lähestyy. Aamulla piti itkua vääntää ja nyt taas kirjoittaessa. :'(

Oon taas päivittänyt dpo-kuulumisia tuonne "oireet oviksen jälkeen" -ketjuun.

Eilen rekisteröin itseni Fertility Friendin käyttäjäksi. Kirjasin tämän kierron aamulämmöt sinne ja heti ilmoitti saman todennäköisimmän ovispäivän kuin tikuillakin ovista plussailin. Eli varmasti on hyvä apu oviksen pongauksen tueksi. Mulle toi on varsinkin hyvä työkalu, kun kierto heittää miten sattuu, niin pystyy hiukan saamaan aavistusta, onko ovista ollut ja milloin menkat mahdollisesti alkaa. Tietty sit mitä enemmän dataa eri kierroista on, niin pystyy vertailemaan toimiiko kroppa suht samanlailla joka kierrossa vai onko paljonkin poikkeavuuksia, ja ehkä plussakierrossa on sitten jotain erilaista kuin negakierrossa.

Nyt yritän aatella positiivisesti. Tämähän on vasta eka yk! Taidan jussina ottaa parit, nyt kun kerta sitten vielä voipi! Toivon, et ovis olisi ensi kierrossa aiemmin kuin vasta kp 26! Mut positiivista on se, että se ovis tuli, vaikkakin myöhässä. :)

Täällä kalakukkomaassa on melko viileää, höh, muutes oisin terassilla käynyt yhdellä. :rolleyes:

Plussatuulia piinailijoille ja ovista sitä odottaville! =)
 
Ääh, mä siis tarkotin heittää tuon kysynyksen ilmoille ihan noin niin kun kaikille yleisesti :) mä en omista aiemmistani tiedä yhtään, mutta sama sukupuolta sattuvat olemaan. Onkohan noissa tyttösiittiöiden pidempään elämisissä sun muissa mitään perää?
 
Blaaah.
Kyllä tää nyt pahasti näyttää siltä, että kierron päässä ollaan. Vielä ei vuoda, mutta ihan olot viittaa siihen. Iltalämpö, joka on kyllä hyvin epävirallinen asia tässä jutussa, on alhaalla verrattuna muihin iltoihin. Ja alaselän/alavatsan seudulla on ihan sellainen menkkaolo.
Olishan se nyt ollut aikamoista, jos heti olisi tullut tärppi. Noh, mut odotellaan the bloody end ja sit vaan uuteen nousuun..

Päivityksen teen illemmalla, kun saan vähän löysää, kun lapsonen nukkuu..
 
Päivitys unohtui tehdä illalla, mutta teen sen tänään. Taidanpa saada (joutua) laittaa itseni kierron alkuun iltaan mennessä. Blaah. Aamulämmöt tippuu ja tuttuja jomotuksia jo tuntuu.

Tsemppiä muille jännääjille!
 
Tervehdys!

Mussukka Mulla loppu ehkäsy helmikuussa ja sen jälkeen mun menkat on kestäneet maksimissaan 3 päivää. Edellisistä oisin selvinnyt melkein kolmella siteellä ja muutamalla pikkuhousunsuojalla kun vuoto oli niin niukkaa ja nopeasti ohi. Eli voishan se tuhru ollut olla menkat.

Mehän ei ensimmäistä tehdessä otettu mitään ovulaatioita huomioon kun oli se tjot-meininki ja asuttiin eri paikkakunnilla. Siihen kiertoon, mistä raskauduttiin, tais osua pari tapahtumaa makuuhuoneen puolella. Toinen alkupäässä ja toinen ilmeisesti ovulaation paikkeilla. Vappuna :D Nyt kun sitä jotenkin odottaa ja yrittää enemmän niin mies jo vähän ahdistui mun "tänään on ovulaatio"-jutuista. Se totesi, että hän ihan mielellään kyllä mun kanssa lähtee makuuhuoneen puolelle, mutta mieluummin niin että mennään sinne pitämään hauskaa kuin että mennään sinne tekemään lasta. Ja onhan se niinkin. Mulla on oviksen aikaan tosin niin hirveät himot, että jos se kieltäytyisi niin menisin varmaan naapuriin (no en menis kun se on vähän creepy, mutta juunou..) :D
 

Yhteistyössä