¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Voi ei HooKoo-82 :hug: En voi ees kuvitella miltä tuommonen tuntuu... Voimia paljon.

Koiravauvat on kyllä ihania :heart: Mullahan on tän ihmisvauvakuumeen lisäksi myös sellainen. Oma kultanennoutaja täyttää perjantaina 6 vee, ja sille oon jo pari vuotta miettiny kaveria. Ei vaan kerrostalokaksioon viiti ottaa kahta isoa koiraa :|
 
Hirveästi voimia HooKoo-82! Ei ole reilua... :':)hug:

KultaSieni ihan hyvin se raskaus voi näkyä vasta myöhemmin, nämä on yksilöllisiä juttuja. =)

samour_ ikävä juttu myös sinulla, olisi luullut että plussaa näyttää...:hug:

ON: kp 28/28-?? ja dpo 12. Sorruin tekemään testin aamulla ja negaahan se näytti... :snotty: Tosin, tyhmäähän se koko testin tekeminen oli, kun tiedän että mulla näykyy yleensä plussa tosi myöhään... Eli nyt sitten odotellaan, että viikonloppuna joko alkaa menkat tai sitten ei! Yritän olla testaamatta uudestaan ennen maanantaina, mutten kyllä välttämättä onnistu siinä... :D
 
aipan äippä: ollaan käyty ja terveitä ollaan :) vaan niin ne sanoo "huono tuuri minkäs sille sitte voi" että nii in..

samour: meillä 4vuotias labbis tyttö ja nyt oon katellu sitten labbiksen ja kultsin väliltä kumpaan kallistun, labbis oiskii tiedossa ja haittavissa parin viikon päästä (en siis ole luvannut vielä, kunhan omistaja tutkii pari asiaa jotka pyysin) tietty ois toi kultsiki niin ihana :heart:

omanapa: vuoto sitten loppu eilen, 3päivää uus ennätys :D yleensä viikon persus vuotaa.. No parempi näin, inhoon menkkoja |O

onnea piinailijoille ja punasia plussa tuulia puhaltelen jokaiselle :)

muoks. kääks miten isolla tuli nuo :LOL: uusi tietokone opettelua ja tutkimista näköjää tarvii enemmän :D
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo-82 voi harmi! Paljon voimahaleja!

Täällä on menossa dpo3 tänään oli lämmöt hiukan noussu 36.3-36.6. En tiedä aiheuttaako terolut lämmönnousua. Aloitin nekin eilen. Mulla ei ole odotuksia tästä kierrosta. Luulen et mulla oli ovulaation kanssa jotain ongelmia. :( noh katsellaan.
 
Aisha4 kiitos paljon kannustuksesta :flower: En vaan jotenkin itse jaksa enää uskoa että olis tärpänny. Pari tuntuia sitten alkoi perinteiset menkkajomottelutkin alamahassa/selässä eli eiköhän ne sieltä aikatualun mukaan ensi yönä ala :( Tein testin tänä aamuna dpo13 ja selkeä nega. Tosin muistanko äärin vai onko noita useampikin haukkunut noita perhosten one step liuskoja? Vai ootteko saanu niillä plussat näkyviin?
Mut ei tässä masennuta! Uuteen kiertoon vaan, kyllä se tärppikin sieltä vielä tulee :)
Ai sullakin on jännäilyt siellä menossa aisha :popcorn:
 
Pitkään aikaan ei oo jotenki yhtään innostanut kirjottaa mitään kun eioo yhtää sellanen olo että tässä mitään ollaan raskautumassa..

Ensin pahoittelut HooKoo että taas kävi näin ;( ja muillekin joita ei onni vielä suosinut. Sitten hirmusti onnea plussanneille, ihana lukea toisten onnellisia uutisia, saa itsekin toivoa :)

Oma napa: menossa ehkä dpo noin 9. Mut jotenki oli tunne et tulikohan ovista ollenkaan.. tikuilla en bobgannut ( no en tosissani tikutellutkaan) ja en tuntenut normi oviskipuja. Limat kyllä bongasin. Viime kierrossa oli muka kaikenlaisia oireita, nippailuja ym ja tulos oli et menkat alko vaan aikasemmmin. Nyt ei oo ollu mitään muuta oiretta kun tissien arkuus/kipuilu mutta se taitaa olla mulla aina ennen menkkoja. Viime yönä näin unta et mulla oli vauva jota nuuskuttelin onnessani.. :)

Tänä aamuna tein testin ja negaa näytti. Kaikki on vielä mahdollista toki mutta nyt oikeastaan odottelen menkkoja alkavaksi niin päästäis uuteen kiertoon!
 
Ole positiivinen ja nauti elämästä, on se mitä itelleni hoen :) Jos on tämmönen nollasta sataan kaikkihetimulle ihminen, on pakko tehä PALJON töitä pääkopan kanssa. Tämä kun on hommaa, mikä ei todellakaan lopulta oo omissa käsissä. Turha ajatella että nyt KUN raskaudun jään äitiyslomalle sillon ja sillon jne. Varmaan vaikeuttaa vaan nuo itselleen asetetut paineet. Mä oon kirjoittanu joitakin ajatuksia ylös, ja kun näki ne siinä paperilla huomas miten naurettavia ne on :) Tämä nyt oli vähän avautumista, sorry, mut eiks me sitä varten täällä roikuta ;)
Tsemppiä uuteen kiertoon lähteville, vihdoin tuntuu että itselläkin saattas olla alkamassa...
 
Viimeksi muokattu:
samour_ Niinpä niin. Itelle asettaa ihan mahottomat paineet, vaikka pitäis ottaa rennosti eikä hötkyillä menemään. Mutta vannomatta paras, sillä voihan oviksen bongailu ja kesäreissut. Ovistikut ei näytä mitään, vaikka huomenna pitäis olla oviksen. Eikös niiden pitäis näyttää päivää paria ennen? Varmaan sain viime kuun stressaamisella vetästyä kehon solmuun. Reissuilua ilman miestä tiedossa heinäkuussa useampaan otteeseen parin seuraavan viikon sisään, joten jos ei ovulaatio ala pomppia esille, niin jää tämän kuukauden mahdollisuudet aika laihoiksi :mad: ARGH. Kylläpä sapettaa. Onneksi lomakin loppuu joskus ja pääsee takasin töihin :whistle: . Onpahan ainakin kotona miehen kanssa seuraavan oviksen aikaan :D

pipiipa tsemppiä piinapäiviin! :)
 
Menkat alkoivat päivälleen ajallaan aamulla...
Eli tänne voi päivittää kp 1/28 ja toinen yrityskierto lähtee käyntiin. En tiedä vielä miten tunnen... vaikka en kai mä tosissani uskonut, että ekasta kierrosta tärppää! ;)

Muoks.
Niin ja tajusin juuri, että mä lähden kahden viikon päästä esikoisen kanssa viikoksi reissuun, eli olen poissa sopivasti oviksen aikaan... Voi siis tämänkin kierron heittää romukoppaan samantien... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei,voimia sinulle HooKoo-82!
samour_ olis,luullu plussan pärähtävän!
Aisha4 mites,joko oot testannu uudestaan vai ootko saanut pidettyä testit piilossa :)?
kultaSieni sulla kanssa jännät paikat!
Oma napaa:dpo 10,eilen lorahtari valkkaria housuihin,outoa. Muita oireita ei ole..niin jännttää tämä,vielä pitäs ens viikkoon odottaa :(

Aisha4 no voi ei,just sain tuon edellisen tekstin laitettu,enkä kerinnyt huomaamaan!
 
Viimeksi muokattu:
Voimia HooKoo-82 ja toivotaan niitä plussia kaikille. Elämän eka raskaustesti tehty tänä aamuna 28/30 negaa näytti :| . Eilenki oli ruskeaa tuhrua ja tänään näyttäs että menkat alkaa, ehkä. Harmittaa vähän, koska mulla ei oo koskaa ollu tämmösiä oireita mitä tällä ja viime viikolla, joten aika varma oon että jotain ainakin tapahtui kehossa, mut ehkä se sitten ei vaan ollu riittävän hyvä. Nippuilu oviksen jälkeen, kasvaneet tissit ja tummuneet nännit erityisesti oireita mitä ei oo aiemmin ollu, myös muutakin herkistymistä. Ajattelin testata ens viikolla vielä uudelleen vaikka menkat alkaiski että saa varmuuden. Jos ei tärpänny ni sit siirtyykin syksyyn seuraava yritys, koska pitää leikata viime kuussa hajonnut polvi alta pois. Plussatuulia!
 
Jepulis<3 En mä kyl jännistä tiiä ku viime yönä alkoi perinteiset kunnon menkkakivut. Mulla alkaa aina menkat yöllä superkivuilla. Viime yönä heräsin klo 4.40 kauheisiin menkkakipuihin 800mg burana + 1g panadol ja pääsi aamulla niiden voimin töihin. Outoa on että vuoto ei oo vielä alkanut. Normaalisti vuoto alkaa kyllä kipujen kans samalla.... Mut en mä raskaanakaan voi olla ku testitkin on ollu negaa (eilen aamulla viimeks testannu) ja näin voimakkaan kuukautiskivut just ninku aina ennenkin? Odotellaan siis vuotoa (vaikka sitä ei kyl toivoiskaan).
 
Viimeksi muokattu:
ON: menkkojen ois pitäny alkaa eilen, odottelen niitä tänään kun ei tuo täti ihan päivälleen täsmää. Mut rinnat on tosi kipeet ja mietin et jos oiskin vaan joku alkavien menkkojen oire? DPO 15.. Testaileen pääsen vasta tiistaina.
 
Harmitteluni kaikille uuteen kiertoon lähteneille... :( Mutta seuraavassahan tulee plussia, se on ihan varma se ;)

Täällä on nyt kp 33/28 (?). Sais jo vuoto tosiaankin alkaa.. Ja raskaanahan en siis ole kun keskiviikkona testattu todella selkeä nega, ei haamun haamua testiajalla tai roskiksessakaan. Ovulaatio on siis ollu monta päivää myöhemmin kun luulin. Eli paras yritys oli täysin väärin ajotettu :headwall:
En tiiä mistä johtunee kierron poikkeuksellinen pituus, yleensä siis ei näin. Jännitys, ainakin alitajuntainen varmaan yksi syy. Toinen voi olla se, että oletetun oviksen aikaan olin Pohjois-Norjassa missä oli sairaan kylmä ja palelin paljon. Oisko keho ollu niin viisas että ois siirtäny ovulaatiota sen takia?

Auttakeehan tietämätöntä ovistikkuasioissa. Onko se clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti hyvä? Mitä muita testejä olemassa ja mistä ootte tilaillu/ostanu? Ens kierrossa en nimittäin aio toistaa tätä ajotusmokaa enää :D
 
¤ kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤[/size]



päivitys 4.7. 2014




miup....................... 25v... 1. Lapsi.. Kp 33/28 ........ Yk 3
samour_................30v...... 1. Lapsi.. Kp 33/28..........05/14
Aipan äippä...............30v.. 2. Lapsi.. Kp 29/27-29....... 04/14
sporttimimmi................27v...1.lapsi...kp 28/n.30..........06/14
SalVe....................... 30v... 3. Lapsi..kp 25/28-30........
pipiipa..................... 20v......1.Lapsi...kp 25/29.............yk1
Jepulis<3..................31v.....3.lapsi...kp 24/28..............yk5
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. Kp 22/26-30 .........yk2
NeleLiis............................. 2. Lapsi.. Kp 22/31............ 02/13
iloksi.........................31v... 2. Lapsi.. Kp 17/34-42...... 05/14
hambam....................27... 1.lapsi...kp 16/28............06/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. Lapsi... Kp 15/31 ..........06/14
BebeBanbino..............29v... 2. Lapsi.. Kp 15/28-39........05/14
HooKoo82..................31v.....7.lapsi...kp 5/30..................yk6
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 4/31-35.............05/14
mussukka_93.............21v... 4. Lapsi.. Kp 2/22-24....... 05/14
KultaSieni..................28v.. 1. Lapsi.. Kp 1/27............. Yk 4
Aisha4............................... 4. Lapsi..kp 1/28............ 06/14

Taustalla: miree, mymosa, {anskutin}, mindeyy




piinailijat



miup.......................dpo 19
Aipan äippä..............dpo 15
sporttimimmi.............dpo 14-15
Jepulis<3.................dpo 10
Sandelma.................dpo 9
pipiipa.....................dpo 8-10
NeleLiis....................dpo 3
Hormonihirviö1.........dpo 1




plussanneet <3

kesäkuu
tibt
sissinen
marita 14
eliaza84
Nutti
Alppis
Pecanpie
Unto-Helmiina

lyhenteiden selitykset:
Kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut kk/vvvv tai kk/vv

päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)[/quote]
 
Viimeksi muokattu:
samour_ mulla on Davidin ovisliuskoja. Mietin iteki oisko pitäny ostaa digitaalinen, mutta on ne vaan sen verran kalliita etten vielä raski. Nuo Davidit ei tunnu kyllä oikein näyttävän mitään.. Tai sittrn ovis on myöhässä.. Tänään tosiaan piti olla, mut ei viivan viivaa oo tullu testiviivan viereen. Joko tilasit tikkuja? Mihin päädyit?:)
 

Yhteistyössä