¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Voi harmi miup :hug:
Älä kuitenkaan luovuta vaan tee uus testi jos menkkojakaan ei kuulu.

Mä tilasin testejä tänään netistä, ja yritän olla testaamatta siis... Jotenkin otan mieluummin kehon omat merkit vastaan kun että nään sen negan taulussa :| Täällä on nyt kp 29/28 ja dpo 15.

Ja onnea Unto-Helmiinalle plussasta :heart:

miup tee testi uudestaan myöhemmin :hug:
Itsellä nyt dpo 7,eilen illalla nippailua vatsassa. Viikko niin vois testata. Ollaan lähdössä koko perhe laivalle juuri sillon,kun menkkojen pitäs alkaa. Tai oikeastaan,kun illalla lähetään niin aamulla pitäs alkaa.
Mistä tilaatte testejä? Mä oon tilannu mammaksi.fi:stä.
samour_ toivottavasti on tärpänny :heart:

Nyt alkaa olla jo tosissaan perhosia mahan pohjalla... kp 30/28, ei minkäänlaisia merkkejä menkoista tai normi pms-oireista. Alavatsa jännän kiree, aivastelut ym. tuntuu siellä. Olisinkohan voinu stressaamalla saada kierron venymään... Odottelen joka tapauksessa vielä loppuviikkoon koska ovulaatio saatto olla pari päivää oletettua myöhemminkin (talletuksia tehty kyllä silloinkin ;) ). Ompa rasittavaa, pitää koko ajan keksiä jotain puuhaa ettei aivot raksuta liikaa. Harmi kun oon lomalla niin ei pääse ees töihin niitä pakoon :)

Taitaa vuodot alkaa tänään. Tuhrua tullut nyt hetken. Yleinsä kyllä alkaa aina ryminällä että vähän ihmetyttää tämä hissukseen alkaminen.
Minulle saa laittaa kp1/31-35 yk 2vähän kiero onneksi lyheni. Uuteen kiertoo lähdemme nyt :) toivottavasti nyt sattuisimme samaan paikkaa oviksen aikaan.

samour_ vitsi sulla on hyvät hermot! Mä olisin testannu jos sata kertaa! Vitsit mä pidän peukut ylhäällä :)

smurffiina84 voi ei,sitten vaan uutta yritystä!

Mites ne kiinnittymisoireet tulevat tai millon? Voiko siis jos n.viikko olvulaatiosta niitä tulla? Ja millasia ne teillä on ollut? Mulla tosi outoa nippailua ja sellasta lievää kipuilua alavatsassa. Tein ovulaatiotestin,kun ajattelin et jos nyt oliskin vasta ovis.Jos vaikka jotekin kierto sekasin,mut negatiivinen se oli..
Samaa mieltä,että koko ajan pitäs olla jotain tekemistä niin unohtas koko tän jutun hetkeks :stick:

Jepulis <3 paikka mistä tilasin testejä oli muistaakseni Kotitesti.fi. En paljon miettiny tai tutkinu mitä kannattas tilata, koriin vaan pari halpaa liuskaa ja sitten semmosen Clearbluen digin tilasin kanssa.

Täytyy varmaan sanoa ukolle että piilottaa ne jonnekkin, luotto näihin hermoihin voi olla väheisempää sitten kun testejä löytyy saman katon alta :D

smurffiina84 onnea oviksen bongaamiseen ja tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille!

Pakko lähtee koiran kanssa lenkille ennen kun eksyn googlettelemaan kaiken maailman raskausoireita ;) Lupaan räpellellä päivitystä taas vaikka huomenna iloksin lomaillessa.

Jepulis<3 mulla ainakin tuntui nyt juurikin viikko oviksesta kummallista nippailua ja paineen tunnetta alavatsalla. Toivon, että se oli sitä itseään. Nyt se on lakannut ja vielä olisi piinallisia päiviä edessä ennen testiä... :xmas:

Tsemppiä smurffiina84! :hug:

Halaus myös miup :lle! Älä vielä luovuta! :hug: Itsekin testasin tänään puhtaan negan, vaikka tiesin että on ihan liian aikaista... :headwall:

samour_ jos et kohta testaa niin me muut tullaan hulluiksi täällä! :LOL:

Ja paljon onnea Unto-Helmiina :flower::flower:

Tänne ei mitään piinaa kummempaa... :kieh: Yritän pitää näppini kaukana testeistä... Ei oireen oiretta enää... :stick:

Kp 26/28-?? ja dpo 10

Onnea jälleen plussanneille :)

Täällä on menossa dpo 2 ja kamalista kivuista ja turvotuksista huolimatta mun lämmöt ei ole lähtenyt kohoamaan... nyt pelkään että tässä kierrossa en ovuloikkaan. Voihan ovisplussan saada vaikka ei munarakkula irtoakkaan. Huoh... tänään myös aloitan terolutit. Venytin niiden aloitusta oviksen takia. Halusin varmistaa että ovis tapahtuisi mutta mutta.. nähtäväksi jää. Ei ole korkealla tämä raskautumis mahdollisuus tässä kierrossa... ja se vasta nakertaa... :/

Tsemppiä muille piinailijoille!

Ihana lueskella näitä juttuja ja jänniittää porukassa :) voi kun kaikki plussais <3. Miulla viime viikolla paljon selkeemmät oireet (kiinnittymisviikko?) ku tällä viikolla, mutta toiveet ois korkeella, tissit on ainakin turvoksissa ja kippeet ja ihan mininippuilua masussa sillo tällö... Eikä vauvakuumetta yhtään auta se että eka työkaveri kertoi helmikuussa raskaudestaan ja toinen nyt kesäkuussa... Sunnuntaina ois 30/30 ja sillo aattelin testata. Onko jotain suosituksia testeistä? yhtään en oo ostanut tai perehtynyt aiemmin. Stemii kaikille!

Tänään dpo12 ja aamupissasta testattu selkeä negatiivinen. Mä en ala, ihan Super pettymys :( Menkkojen pitäis alkaa ylihuomenna tia varmaan viimeistää viikonloppuna. Yrityskierto numero neljä pyörähtää siis käyntiin.
Mä en noihin oireisiin luota enään ollenkaan koska niitä oli tässä kierrossa ja paljon! Eli dpo 3 lähtien: vatsa sekaisin, kamalat ilmavaivat, tissien arkuutta, punaista pientä vuotoa dpo 7-9 muutaman vessakäynnin yhteydessä, kovat mielialavaihtelut dpo 4-8. Ja nyt tosiaan vahvasti näyttäis että tärppiä ei käynyt, joten noita oireitakin lie turha kytätä. Aaargh mä en ala!
Tässä tähänkin ketjuun hyvä sivusto mistä voi katsoa millä dpo:lla on mahdollisesti järkevää testailla. nyt mulla siis dpo12 ja raskautumisen oolis pitäny näkyä yli 80% todennäköisyydellä, joten....

Pregnancy Test Statistics - When To Take A Pregnancy Test | Countdown to Pregnancy

Aisha4 repesin :LOL: Meikä se siis piinaa itsensä lisäksi myös muita :)

Hei lupaan testeta kunhan testit saan ja tulee tarpeeks vahvaa pissaa tuotettua. Olishan se nyt jo noiden taulukoidenkin mukaan ihan perusteltua. Ja jos sitten tulee nega auttaa varmaan menkatkin ilmoille niin pääsee uuteen yritykseen. Nyt mennään jo kp 31/28.

KultaSieni harmi :(

samour_ joo harmittaa tosi paljon, kun ehdin jo toivoa näiden oireiden takia :( Tosin onhan se plussakin mahdollista vielä saada, mutta aika epätodennäköistähän se on. Toivottavasti muilla olis onnekkaampi kierto! :flower:

¤ kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤[/size]

päivitys 4.7. 2014

miup....................... 25v... 1. Lapsi.. Kp 33/28 ........ Yk 3
samour_................30v...... 1. Lapsi.. Kp 33/28..........05/14
Aipan äippä...............30v.. 2. Lapsi.. Kp 29/27-29....... 04/14
sporttimimmi................27v...1.lapsi...kp 28/n.30..........06/14
SalVe....................... 30v... 3. Lapsi..kp 25/28-30........
pipiipa..................... 20v......1.Lapsi...kp 25/29.............yk1
Jepulis<3..................31v.....3.lapsi...kp 24/28..............yk5
Sandelma .................33v... 3.lapsi.. Kp 22/26-30 .........yk2
NeleLiis............................. 2. Lapsi.. Kp 22/31............ 02/13
iloksi.........................31v... 2. Lapsi.. Kp 17/34-42...... 05/14
hambam....................27... 1.lapsi...kp 16/28............06/14
Hormonihirviö1 .........19v... 1. Lapsi... Kp 15/31 ..........06/14
BebeBanbino..............29v... 2. Lapsi.. Kp 15/28-39........05/14
HooKoo82..................31v.....7.lapsi...kp 5/30..................yk6
smurffiina84.............. 29v.. 4.lapsi...kp 4/31-35.............05/14
mussukka_93.............21v... 4. Lapsi.. Kp 2/22-24....... 05/14
KultaSieni..................28v.. 1. Lapsi.. Kp 1/27............. Yk 4
Aisha4............................... 4. Lapsi..kp 1/28............ 06/14

Taustalla: miree, mymosa, {anskutin}, mindeyy

piinailijat

miup.......................dpo 19
Aipan äippä..............dpo 15
sporttimimmi.............dpo 14-15
Jepulis<3.................dpo 10
Sandelma.................dpo 9
pipiipa.....................dpo 8-10

plussanneet <3

kesäkuu
tibt
sissinen
marita 14
eliaza84
Nutti
Alppis
Pecanpie
Unto-Helmiina

lyhenteiden selitykset:
Kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut kk/vvvv tai kk/vv

päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)[/quote]

Viimeksi muokattu:
hui taisin taas löytää itselleni ryhmän.
pipiipa 20v yrityskerta 1. kp 23/29
(pitemmän aikaa tjot, mutta nyt sitten kunnolla)

En käytä ovistestejä, enkä "tutki" itseäni oviksen toivossa.
pillerit lopetettu 11/2012. Ehkäisy kokonaan lopetettu 4/2013.
Tässä kierrossa soitettu lääkärille ja lopetettu lääkkeet pitkäaikaissairauteen raskauden toivossa.
Peittoa heiluteltu kp17 asti 2-3 vrk välein, sitten olinkin reissun päällä.
Raskaustestiä en aio ostaa ennen kuin todellakin oireet ovat vahvat (mies jo vähän vihoissaan rahan tuhlauksesta testeihin ja yli innokkuuteeni)
kysykää lisää jos jotain tahdotte tietää...

Oletetun oviksen osasin laskea ja tuntea valkovuodolla, mutta en voi olla kuitenkaan varma asiasta.

Nyt on ollut reissusta johtuvaa väsymystä ja reissun päällä nuhaisuutta (voipi johtua hotellihuoneen ilmasta)

Ilonaiheena tupakointi on vähentynyt 15 tupakasta yhteen tupakkaan päivässä. Lisäksi lenkkeily aloitettu loppu viikosta.

Miun tiedot ok, mut nyt iski ahdistus :|, tänään vähän kasvavaa nippuilua mahassa ja vessassa huomasin ruskeahkoa tuhrua, apua, menkat pitäs alkaa vasta su-ma. Aaa... tekis mieli testata jo huomenna, näkis vaikka ees että onko ees ollu hormonit koholla jos täti tuleekin käymään... :( ... vielä pidän toivoa yllä... pikkasen...

Tervetuloa pipiipa! Lisäsin sut. Tarkennuksia vielä, eli monesko lapsi on tekeillä ja kuinka monta päivää siitä oletetusta ovulaatiosta on?

sporttimimmi toivottavasti ei tuhrua tule enempää. Toivoa kannattaa aina :)

Mä kehitän täällä vihaa postinkantajaa kohtaan. Testien pitäs siis tulla tänään mutta postit tulee aina miten sattuu ja jos se kirje ei mahu luukusta menee päiviä vielä lisää. Ja miks sitä ei voinu hakee testiä tuolta lähiapteekista tai marketista... :headwall:

samour_ kyllä tosiaan jännittää sun puolesta! Tulispa ne sun testit!:D
Kyllä tää on kiva ryhmä! Itellä nyt dpo8,eikä mitään oireita,eilen oli ne nippailut..
sporttimimmi Toivotaan,että on ihan harmitonta tuhrua ja että se loppuu :hug:

lisäksi ollunna nyt tännään älytöntä turvotusta massussa ? ei mitään pinkee ilma turvotusta vaan muuten, tietty tien päällä ollu 4 vuorokautta joten voipi ruokavaliokin pistää sekasin, mutta kuitenkin jo kaks yötä kotonakin nukkunu. toivotaan toivotaan

Hei.

Minut voi poistaa plussalistalta.. tänään kp3/30 ja yk6 se meni sitte taas kesken :ashamed: ja tunnen ihteni ihan paskaks kun raskaudun mutta mun kroppa hylkii varman sitten alkiota kun ne menee aina kesken, vituttaa!! Surettaa kun mies niin haluaa vielä lapsen ja mun raatokroppa ei halua.. antakee anteeks kiroiluni :ashamed:

Noh parin viikon jälkeen saan koiruusvauvvan aawww :heart: mies nyt vihdoin lupas minun hankkia toisen koiruuden täyttämään tyhjää koloa kun en näköjää saa lasta pysymään :) käy mulle oikeen hyvin ihanaa :D

Yhteistyössä