¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Aisha4 sama kun mulla viime kierrossa sillon joskus kp32 eli menkat päivän myöhässä ilmesty afta suuhun... ja tajusin et viime raskaudessa mulla oli pari kipeetä.. :D ihan varmana olin et NYT tää on se merkki jippiiii.. :D mutta... Taitaa se mun pääkoppa tehdä kepposia mulle...
 
Alppis! Toivottavasti tuhru ei meinaa mitään! Kaverillani oli hyvinkin mielenkiintoinen tapaus, kun hän sai ensimmäisensä vajaa kaksi vuotta sitten ja päättivät sitten miehensä kanssa, että yksi riittää. Kaverini otti kuparikierukan ehkäisyksi. Kuukautiset tuli normaalisti jne, hän ei imettänyt. Sitten vajaa puoli vuotta sitten hän sai kuulla olevansa seitsemännellä kuulla raskaana! Menkat oli tullut normaalisti ja kun hän on jonkin verran isomopi tyttö ja oli vielä kierukka, niin ei ollut huomannut olevansa raskaana. Vatsan myllerryksiä oli pitänyt suolisto-oireina. Eli ainakin hänen tapauksessaan tuli todettua, että vuotaminen voi olla joskus normaaliakin. Nyt tämä ylläriraskaus on vajaan kahden kuukauden ikäinen ja perhe voi hyvin ja ovat onnellisia :)

NeleLiis, kiitos peukuista ja vieläpä extra varpain :heart: Mulle kelpais vallan mainiosti joka päiväinen peiton heiluttelu, olen aika mahdoton :D Tosin ehkäpä sitä vähän rauhottuis jos joskus saisi vaikka viikonkin putkeen heilutella peittoa :D Ja kaippa se tosiaan on pakko tuo viimeinen RFSU huomenna dippailla, en malta olla kokeilematta, kun se tuolla kaapissa huutelee. Oli kyllä vaikea kävellä kaupan ohi hakematta lisää testejä, kun oli muuta asiaa kauppakeskukseen. Vaikkakin alavatsalla on aikamoista painetta, joka on hyvin samanlaista kuin ennen menkkoja ja alakerrasa tuntuu "tutun kostealta". Hetkonen, etkö pari päivää sitten maininnut oviksen tikuttelua, oletko jo tikutellut ja jos olet niin miltä on näyttänyt?

Aisha4: Olin visusti päättänyt, että testailen vasta menkkojen alkamispäivänä tai siitä seuraavana. Hah hah, tässä sitä nyt ollaan, eilen illalla aloitettu ja menkkojen pitäisi vasta lauantaina alkaa! Mitä tässä olen lueskellut niin aikaisimmat varmat plussat on naisilla tainnut olla dpo9, mutta mitään kokemusta ei itsellä ole. Mahtaisiko sulla suonenveto lupailla hyvää, jos siellä yritetään tarrata kiinni ja hytäkässä onnistunut osumaan johonkin suoneen joka on sitten jalkaan kiirinyt :)
 
Alppis toivottavasti harmitonta tuhrua! Tarrasukkia ja Nuttille myös!:)

Täällä tänään vihdoin :) ovistestiin!:) Tänään tuplatalletukset!;) Ja huomenna uusiks!:D Nyt saa jalkapalloa katsoa vasta, kun on talletukset tehty;D

Jännittää, et miten pää kestää jännäilyä piinaviikot!:) Mut yritän jättää testailut siihen, et on menkat viikon myöhässä. Hyvä tässä vaihees sanoo, mut yritän ainakin. Ovis oli nyt muutaman päivän myöhäs normiin, et jos siihen kp 36 ainakin odottais.

Muutama päivä lomaa jäljellä...ihan hyvä, et saa muuta ajateltavaa.:)

Tsemppiä kaikille ja plussanneille vielä ihan hurjasti peukkuja, et kaikki menee hyvin!:)
 
Kiitos kaikille tarrasukista ja onnentoivotuksista!

Apteekin omaan tuli tänä aamuna haalea mutta erittäin selvä viiva! Terkkari oli tietenkin sitä mieltä että onneksi olkoon ja kiinnittymisestä johtuisi vuodot. Luulin tosiaan, että nyt olisi jo kp >30 ja dpo:tkin läheltä 20 kun sunnuntain testiin ei tullut vielä mitään mutta ilmeisesti kaikki on tapahtunut myöhemmin kuin oletin. Ja mitään tuulimunia/kohdunulkoisia/keskenmenoja/kemiallisia en ala epäilemään eli pistetään kunnon tuuletus ilmoille! :wave: Wuhuu!

Omituinen kierto kaiken kaikkiaan, kylmät väreet menee kun mietin sitä 17.-18.6. nähtyä raskauspahoinvointiunta, se oli kyllä outoa.

Raskaaksi voi ilmeisesti tulla vaikka imettää 4-5krt/pv, edellinen kierto oli onnettoman lyhyt, eikä ovulaatiotestien mukaan ovuloi. Kiitos kroppa! ;)

Laitan viikonlopun reissun jälkeen varmaankin oireet ylös tuonne "piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos" -pinoon ja siirryn hiljalleen maaliskuisiin. Tulkaahan perässä ja joukolla sitten, adios ja tsemppiä kaikille vauvantekoon :heart::heart::heart:
 
Kiitos tarrasukista, aamun testi oli omissa (vaaleanpunaisissa) silmissäni vahvistunut minimaalisesti ;) Piinailijoissa jo sanottiin, että näyttäisi vaaleanpunaiselta, mutta itse olen hiukan skeptinen.. Nyt mietin, että käynkö hakemassa liuskoja vielä huomiseksi (eri merkkiä) vai päräytänkö jo digin? Huomenna pitäisi menkkojen alkaa.. Taidanpa kysäistä mieheltä mitä on mieltä, nyt loppuu "salassa" tikuttelu!

SalVe! Jaksamista piinapäiville, tämä on ahdistavaa!!

Alppis! Onnittelut täydeltä sydämmeltä, toivottavasti tulen perässä maaliskuisiin!
 
Viimeksi muokattu:
Voi hyvänen aika mikä torvi olen! Kauheella kiireellä ruokakaupassa käydessä kurvasin raskaustestihyllylle ja nappasin Pregcheckin kärryyn ja jatkoin matkaa.. Joo, ovulaatiotestejä! Voi piru, että otti päähän kun äsken purin kauppakasseja! Nooooh, onpahan sitten niitäkin ensi kiertoon, jos nämä nyt saadut haamut eivät vahvistukkaan! :p Kyllä huomaa, että tässä ensikertalainen häslää! ;) Vielä jo miehellekkin sanoin, että ajattelin kaupasta tikut ostaa ja tässä tulos! Pitäiskö se digi nyt kuitenkin huomenna jo uhrata? :p Vai lähteä vielä kauppaan? Jos mieheltä kysytään, niin hänen mielestä on hyvä odotella sunnuntaihin.. Ärsyttävää, kun se on liian fiksu tässä asiassa ;) Huomenna on kyllä muutoinkin "suuri päivä". Huomenna on Paavo Nurmi Maraton ja ilmottauduin juoksemaan elämäni ensimmäisen kympin juoksutapahtumassa, hui!
 
Onnea Alppis ja hyvää matkaa maaliskuisiin! :) Tokihan me ollaan täällä Nutti sitä mieltä, että jo huomenna digin tekoon, mutta toki sitä miehenki mielipidettä on hyvä kuulla, eihän siihen sunnuntaihinkaa yber pitkä aika oo enää. On kyllä tosi kurjia noi rfsubän testit jos noin vahva haamu osoittautuis vaan turhaks. Mä täällä jo lasken tunteja, että päästään takaisin kylmään Suomeen, tahtoo testaamaan! Huomenna siis dpo 13 ja kp 26/26. Ilmoitin miehellä, että suunnataan heti lähimpään prismaan ostaan parit testit, minen kotii asti malta oottaa :p tosin jos hanat aukee ennen sitä niin sitpä ei tarvi testailla. Ihanaa kuitenkin, että tänne on nyt tullut plussauutisia!! :) Lisää lisää!! Muoks. Mitä muuten kuuluu muille piinailijoille, mymosa, samour_ ja Unto-Helmiina, KultaSieni ja Mussukka_93 ?? Vai onko multa vaan mennyt ohi silmien teidän kuulumiset :)
 
Viimeksi muokattu:
Ja Nutti, jos testaututtaa hirveästi niin voithan tehdä aina ovistestin! Mulla ainakin on näyttänyt ovistesti tosi vahvaa viivaa esikoisessa ja kemiallisessa. Normaalia ovista vahvempaa. Tosin vissiin joillakin voi näyttää kait aina loppukierrosta ovistesti viivaa. :p mutta kun pohjalla on noin vahva haamu jo niin tuskin siitä pelkoa. No joo, toki kannattaa tehä ihan r-testi, tulipa vaan mieleen jos on ylimääräistä testailuintoa ja ylimääräisiä ovistestejä :D
 
Joo täällä dpo13 ja kp27/28 ja haalea plussa tehty äskettäen testiin.. kauhulla vaan oottelen menkkoja alkavaksi :ashamed: joten miehelle en vielä oo sanonu mitään enkä sano ennen kun saan kunnon plussan, mutta lähellä ollaan sen suhteen :D ja menkkajuilimiset oli kauheet eilen mutta nyt vaan nipistelee/ vihloo mahaa :)
 
:heart: Onnea kaikille plussanneille, ihanaa :heart:

Täällä mennään siis kp 26/28 ja dpo 12. Yhtään ei kyllä tunnu että ois tärpänny mutta jännä nähä... Testaan vasta joskus ens viikolla jos tätiä ei näy. Mieli tekis kyllä aiemminkin mutta yritän pysytellä kaukana testihyllyistä ja ajatella muita juttuja (joo ei oo kauheen helppoa ;)).
 
No niin, digi tehdään huomenna aamulla, jos perinteinen tuhnu ei ole yön aikana alkanut, kuten kuukautisten alkaessa mulla on tapana.. Vitsi kun vähän jännittää, kun digi on mukamas todellisempi! Onneksi en täysin luota noihin RFSU:n testeihin lukemani perusteella, joten ei ole niin jättimäisen suuri pudotus, jos testi negan antaa!

Pecanpie: Hieno suunnitelma, suoraan vaan testikauppaan! Kävi itse asiassa ovistestaaminen mielessä, kun noita nyt sitten olis, mutta mennään nyt digillä, kun niitä kaksi löytyy.. Tosin jos näyttää negaa eikä menkkoja kuulu muutamaan päivään, niin kai niitäkin voi tikutella :p

miup ja samour_: Mä haluan teidän itsehillinnän, jos testaatte vasta viikon päästä!

Hookoo-82: Toivottavasti haamulainen vahvistuu! Huomennako testaat taas?
 
Oi täällähän tapahtuu vaikka mitä! <3 Onnea hirmuisesti plussanneille ja piinailijoille tsemppipotkut takapuolelle! Mä oon vakaasti päättänyt plussata ens kierrosta. Krhm. On se helppoo ku päättää vaan, vai mitä? :D Hahaa.
 
onnea plussaneille ja tsemppia piinailijoille <3

Itsellä tuntuu että tää loppukierto on todella pitkä. Tänään on vasta 29/34. Mieskin kyselee että koskas päästään kunnolla yrittämään. Taitaa vauvakuume olla silläkin kova <3

Mitään oireita ei ole yleinsä koska vuodot alkaisi. Alkavat ihan yks kaks yleinsä. Edelliset oli kyllä todella oudot. Lyhyet ja niukat. Yleinsä olleet pitkät 6-8päivää ja todella runsaat. Viiimeksi kesti vain3 päivää ja todella pienellä vuodoilla.

Kiitos kaikille onnittelijoille
 
Hookoo-82 toivotaan,että viiva vahvistuu!
Itsellä menossa nyt kp 16 VASTA! Plaah :/ Miehelle sanoin,et nyt pidetään sit parin viikon tauko. Sanoin vielä,et turha yrittää mitään,en jaksa :LOL:
Nutti Mitä testi näytti?
 
Tässäpä teille digin tulos: ESIKOINEN ON MATKALLA ja täällä vielä kuva saastuttamaan ;)

En voi uskoa tämän kierron jälkeen tätä todeksi, mutta kyllä ne haamut vaan ihan paikkansa pitäviä oli ja nyt selvisi miksi on väsyttänyt, miksi on flunnsaista oloa ja miksi on alavatsalla ollut mennkamaista paineen tunnetta jo aikaisemmin kuin normaalisti! Tällä henkisellä energialla mikä musta nyt puhkuu jaksan varmasti juosta tänään kympin mukavasti, ajattelen vaikka pienokaista lahjana suorituksesta!

Toivon nyt kovasti, että teistä moni tulee mukaan maaliskuun pinoon, jää teitä ikävä ja kurkinkin tätä pinoa jatkossakin, jotta saan teidän kuulumiset! Tosin alussahan tässä ollaan, joten ei voi tietää joudunko tänne vielä palaamaan, mutta sen aika näyttää, nyt iloitsen täysin siemauksen tuon digin sanomasta! :heart:
 
Onnea Nutti ja tarrasukkia matkaajalle! :) Se on juuri niin, että kannattaa nauttia nyt tästä hetkestä ja iloita!! Ainahan jotain voi sattua, mutta todennäköisesti kaikki kuitenkin menee hyvin eikä sitä iloa kannata tuhota pelkäämällä mitä saattaa tapahtua..
 
  • Tykkää
Reactions: Nutti
Nutti oikein paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! Ihanaa että haamut näytti oikeaa. Katsoinkin että se viimeinen testi oli ihan selvä haamu. Mun haamua sain kääntelemällä silloin. Ja siinä ei näkyny noin paljon väriä kun sulla. :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nutti

Yhteistyössä