voihan kerpele sentään.
Sain iltapäiväkahvit keitettyä ni eihän siitä juomisesta sit meinaa tulla mitään kun alkoi armoton korvennus ylävatsassa :$ kaameen närästyksen heitti päälle :/
Bad Virgin Sun ruokaohjelmaa piti kommentoida sen verran että ei kuulostanu pahalta ollenkaan!
Mun mielestä jopa herkulliselta ja tosi isoilta määriltä, varsinkin nuo leipäviipaleet vielä ruoka-annosten lisäksi. Mä syön tällä hetkellä vähemmän mitä siinä sun listassa luki, ja ihan samanlaista ruokaa. Ja silti mun paino on noussut jo yli 10 kg :snotty:
Hengästyttekö muut yhtä helposti kuin minä nykyään? Ei tartte kun rappuset nousta yläkertaan ja jo puuskutan. Sydänkin hakkaa tuhatta ja sataa moisen rasituksen jälkeen :/
Mun mitatki on tällä hetkellä enemmän ku koskaan, 160 cm/80 kg.... tämän painoinen olin viimeksi nelosesta laitokselle mennessäni, ja nyt ehdin tähän kerätä massa vielä varmasti sataan kiloon asti :ashamed:
Verenpaineeseen piti kommentoida, että mulla on ollu ihan alusta asti ( ja normaalistikin ) tosi alhaiset paineet. Siksi en vielä ole pyörtyillyt kun tavallaan ovat aina olleet alhaalla. No, meninpä sitten viime ke aamuna neuvolaan, eka terveydenhoitajalle ja sitten lääkärille. Ehdin istua reippaan kävelyn jäljiltä tuskin 5 min, kun jo pääsin terkan huoneeseen. ja eikun EKANA mitataan verenpainetta :headwall:
"kappas, nyt sun paineet on kyl vähän koholla"
ja minä siihen että
"joo, istuin vasta hetki sitten alas käveltyäni tänne, voitaisko mitata hetken päästä uudestaan?"
no, otimme sitten hemoglobiinin siinä välissä ja heti uudestaan verenpainemittarin kimppuun |O
Sitten lääkärin luokse joka myös ekana tokaisee, että raskauden alussa mitatut verenpaineet ei voi millään pitää paikkaansa, koska ne on niin alhaiset.
Ja minä siihen että kyllä voi, mulla nousee raskauden aikana maksimissaan normaalille tasolle.
Ja siihen lääkäri että no, se näyttää tekevän sen nyt kun sun paineet on näin koholla. Jumankaut kun mulla meinas siinä vaiheessa keittää yli |O
Selitin sitten uudestaan lääkärille, että ne paineet on mitattu heti rasituksen jälkeen, mulla pulssikin oli yli 100, vaikka normaalisti 70-80 luokkaa.
Seuraavalle neuvolakäynnille varaankin sitten aikaa siihen istumiseen ennen mun aikaa.
Kahvi on hyvällä tahdonvoimalla kohta juotu, saa nähdä närästääkö kohta entistä enemmän
Sain muuten vihdoin vietyä postiin liitteet palkasta mun äitiysraha-hakemukseen. Pask*nta koko äitiyspäivärahassa on et ne miinustaa lasten kotihoidontuesta ihan s**tanasti sen takia :headwall:
Eikö ne tuet pitäis pitää erillään??? eikä mitään miinustella.
Ls & 28+2