Peukutukset Jepsille! Hyvässä muistissa vielä itelläkin syksyltä, kuinka jännää ja hassua oli tehdä tarjous ekasta omasta kodista. Meillä tarjous meni silloin syyskuussa läpi, toivottavasti teilläkin
Oloista täällä ollu puhetta. Nyt kun mä tarkemmin mietin, niin täällä olo on oikeastaan tosi hyvä tällä hetkellä. Selkävaivat helpotti (todennäköisesti vauvan asennon muututtua) ja jotain pikkukremppoja lukuun ottamatta fiilikset on plussan puolella. Ei siis valittamista. =) Väsyttää vaan kamalasti ja pitäiskin vaan nukkua enemmän ja kun siltä tuntuu. Onneksi äippäloma alkaa jo kahden viikon päästä.
Sokereista taas: Mä niitä sokeriarvoja olen mittaillu kotona, ja kyllä niissä muutamia poikkeavia arvoja oli. Tosin hyvin pieniä ylityksiä päiväsaikaan, ja niistäkin aina vain se ennen ruokailua otettu arvo on ollut hieman sallittua korkeampi, kun se tunti jälkeen otettu on ollut normaalin rajoissa. Eilen kävin neuvolassa näyttämässä niitä arvoja, ja jatkan mittailua nyt aina 2 kertaa viikossa. Terkka ei pitänyt arvoja kovinkaan huolestuttavina, mutta laittoi nyt kumminkin lähetteen äippäpolille, jossa sitte arvioidaan tarviiko mun mennä sinne näytille.
Muita neuvolakuulumisia:
Painoa tullu lisää 862 per viikko
Ihan huima nousu tässä parin viikon aikana. Nyt on kyllä turvotusta ilmenny, ja sekin merkattiin tällä kertaa plussaksi.
Sydänäänet: n. 130
Tarjonta: RT
Mä viime viikolla tunsinkin ihan selvästi, kun poika kääntyi poikittaisesta pää alaspäin. Mahan muoto muuttui samalla ja näyttää siltä kuin olisi valahtanu alaspäin. Töissä jo pelottelivat, että poika tulee ulos jo pian. Sitä hermoilinkin muutaman päivän, mutta onneksi ihana neuvolantäti nyt rauhoitteli. =)
Ensi kerralla sovitaan sitte aika siihen kokoarvioultraan. =)
Äippäpakkaus odottelee noutajaansa postissa. JEE! Nyt vaan odottelen miestä kotiin saapuvaksi, jotta saadaan hakea kauan odotettu paketti kotiin.
Munkin tarttis mennä laskemaan mun veroprosenttia, mutta ei vaan saa aikaseksi...
MM ja Pepe 29+1 (kyllä nää viikot ihan oikeesti edistyy) :heart: