Alkuperäinen kirjoittaja Himpsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vauhtis:
Äippäpakkaus saapui ja olipas kivaa hypistellä sitä. Ehkä suurimmat naurut saatiin miehen kans siitä naisten kondomista. Jessus mikä kapistus
Täällä kärsitty huonosta olosta reilun viikon verran. Taju meinaa lähteä välillä ja tuntuu ettei saa kunnolla happea aina keuhkoihin asti. Eilinen yö oli hirveä, oli huono olla makuuasennossa, tuntuu että oksennus tulee, sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja pisteenä I:n päälle jalkoja särki ihan tuhottomasti.
Vauhtis rv 28+6 (olikohan noin..)
Tuo naisten kondomi taisi olla se "kiinnostavin" kapistus pakkauksessa, pitänee se avata ja tutustua, jahka isäntä palaa sotimasta
Tuollainen ihan tismalleen samanlainen huono olo on mullakin, aika useastikin vielä. Jalkoja ei kyllä särje, mutta verenpaine on varmaan sataa ja kahta siinä kohassa. Menee kyllä ohi, jos vaan pääsee istumaan ja hankimään ihan rauhassa....
-H ja Kyytiläinen :heart:
:wave: No johan niitä alkaa muitakin ilmaantua, joilla samantapanen heikotus kun mulla. Mulla se tosin tulee aina aamulla, tuntu tosiaan, et verenpaine on jossain pilvissä, mutta normaali se oli kun mitattiin sen "kohtauksen " aikana. Mulla ei myöskään mene istumalla ohi, vaan pitkäkseen on päästävä.
Ja joo, me kans naureskeltiin sille naisten kortsulle, ei tosin olla avattu vielä ja katsottu, et miten semmonen toimii. Eikä varmaan ihan pian katotakaan... :kieh: Tää tekee nyt pesäeron mieheen. Mä en kerta kaikkiaan saa nukuttua sen viereessä, en edes sitä vähää, mitä aiemmin sain. Viime yönä heräsin puoli 12 aikaa, ja valvoin taas monta tuntia putkeen. Että voi olla raivostuttavaa, kun se yks vieressä vinkuu, inisee, mörisee, puhuu, kuorsaa ja tekee vaikka mitä :headwall: Mä laitan petin kirjastoon tänään, ja joka toinen yö mies saa nukkua siinä, joka toinen yö minä. Mä en jaksa enää yhtäkään tämmöstä päivää, että valvotun yön jälkeen pitäis jaksaa pysyä hereillä, ja kotihommiakin tehdä! Siinäpä mies käy mun luona yöjalassa, jos mieli tekee
Minen nyt ihan ota tuosta ipanasta selvää, että olisko se kääntyny kaikessa hiljaisuudessa kuitenkin raivotarjontaan. Välillä voimakkaimmat potkut tuntuu alaspäin, mutta välillä taas tuonne kohdun yläosaan päin. Noo, nähtäväksi jää, mitenkä päin se on asettunu sinne.
Tinni, kamala! Oikeesti, mitä olis voinu sattua, jos olisit ollu pyörtyneenä pidempäänkin
:hug: Pidähän itsestäsi nyt huoli siellä!
Sisu ja Minni 28+6 :heart: