näköhäiriöt saattaa olla oire raskausmyrkytyksestä tai sitten juurikin sitä migreeniä, ilman päänsärkyä. mulla on molemmissa aiemmissa raskauksissa ja nyt taas viikon verrran ollut näkökentässä mutia nokihippuja vilisemässä, proteiinithan mulla ollut oikeestaan koko raskauden ajan pissassa ja kaikissa raskauksissa päänsärky tulee sitten viikon 30 jälkeen, joten sitä odotellessa. kannattaa niistä näköhäiriöistä mainita neuvolassa jotta osaavat sitten seurata muita oireita.
lammiska hyvä että vaavi vielä masussa keikkuu, muistahan levätä paljon, sen minkä kykenet vaikka se pienen kanssa onkin hankalaa :hug: ihana masu :heart:
a-mamilla on kanssa ihana masu, se on alkanut kasvaakin ihan silmissä :heart:
mulla on neuvola kahelta joten illalla siitä sitten infoa hieman. ja jos mies vaikka ottais masukuvan eilisten poksujen kunniaksi niin senkin voisi lisäillä.
umayya + siiri 29+1
lammiska hyvä että vaavi vielä masussa keikkuu, muistahan levätä paljon, sen minkä kykenet vaikka se pienen kanssa onkin hankalaa :hug: ihana masu :heart:
a-mamilla on kanssa ihana masu, se on alkanut kasvaakin ihan silmissä :heart:
mulla on neuvola kahelta joten illalla siitä sitten infoa hieman. ja jos mies vaikka ottais masukuvan eilisten poksujen kunniaksi niin senkin voisi lisäillä.
umayya + siiri 29+1