HelloShitty
meillä kyllä aina käytetty septidiiniä. esikoinen täyttää 11.4 7v. :heart: hitsi aika menee nopeesti...
HS ja :heart: rv 30+4
HS ja :heart: rv 30+4
enpä olekaan kokeillut, jäähyillä olen käynyt usein ja aina joka välissä juonut.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Levoton strutsi mä juon koko ajan saunassa istuessanikin kylmää vettä tai mehua niin se auttaa mulla huonoon oloon saunassa =)
kleo ja mötö 28+4
niin minäkin. ja nimenomaan vettä. muuten tulee huono olo.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Levoton strutsi mä juon koko ajan saunassa istuessanikin kylmää vettä tai mehua niin se auttaa mulla huonoon oloon saunassa =)
kleo ja mötö 28+4
entäs jos lämmittäisin lohen ensin esim. pannulla? Mä haluun lohisalaattia :'( Kirjolohi on muutenkin ollut mun herkku tässä raskaudessa. Käsittämätöntä!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eikös ne ole sanoneet,että vakuumipakattua kalaa ei saisi syödä,vaikka se olisi läpikypsää?
Me ollaan itse välillä savusteltu lohta ja sitä oon popsinut hyvällä omalla tunnolla
tsemppiä ja paljon lepoa. :hug: *peukkuja että vauva pysyy vielä masussa*Alkuperäinen kirjoittaja Lammiska:Heippa, tää lähtee ny synnärille takas , niin hirvee tuo paineen tunne tuolla alapäässä ja vihloo rankasti. Katotaan sit mitä ne sanoo. Toivottavasti se kohdun sisäsuu ei oo auennu lisää..
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:[/b]Lammiska Voi ei toivotaan et vauva pysyy vielä masussa! :hug:
tuntuupas omat murheet pieniltä heti kun just meinasin tulla valittaan et pesukone hajos :/ ja se oli vaan 1,5v vanha
noppispoppis & toukkis 28+6 :heart: