:hug: Voi harmi Eikö siihen olis mitään lääkettä, jos kävisit lääkärille näyttää? Voin kuvitella, et on kipee koko suuvärkki noiden kans!!Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:Nyt alkaa jo itkettää melkeen! Siis voiko tää olla todellista että viikonlopun kaikkina kolmena päivänä huuleen ilmestyy uus herpes lisää??????
Monta on aina rakkuloita kerralla, mut sentää yhes paikas, nyt niitä on jo kolmessa eri paikassa ja kaiken lisäks tosta huulen keskikaaren vieressä olevasta rakkulasta menee punainen juova nenään, ilmeisesti yskänrokkoa liiasta niistämisestä.. Ei taida kehdata julkisesti nyt näyttäytyä... :'(
Mä tos just eilen mietin ettei oo niin paljoa välillä tuntunu potkut mut sit taas joku päivä on vähän kovempia...Oon koittanu olla stressaamatta kun niitä hiljasempia päiviä on toisinaan ja sit taas välillä voi vauveli melskata ihan hirveesti! =)Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:
Onko kellään enää näillä viikoilla ollu hiljasempia päiviä mahassa? kun nyt on pari päivää vauva potkinu mun mielestä tosi vähän :/ ja eilis illan jälkeen ei oo tuntunu ku muutama pieni muksahdus :/
noppispoppis & toukkis 28+5 :heart:
Onon, niitä tulee pitkin raskautta. Esikoisenkin kan hätäilin muutama pivä ennen synnytystä liikkeiden vähyyttä. Ja jos on isompi vauva + esim. suht vähän lapsivettä, niin ei se niin paljon enää nyt liiku. Ja istukka vaimentaa liikkeitä tehokkaasti. Mulla edellen kans välillä hiljaisempia ja runsaammaan liikkumisen päiviä. Mutta tilannettahan voi käydä tarkastuttamassa jos huolettaa.Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:Mä tos just eilen mietin ettei oo niin paljoa välillä tuntunu potkut mut sit taas joku päivä on vähän kovempia...Oon koittanu olla stressaamatta kun niitä hiljasempia päiviä on toisinaan ja sit taas välillä voi vauveli melskata ihan hirveesti! =)Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:
Onko kellään enää näillä viikoilla ollu hiljasempia päiviä mahassa? kun nyt on pari päivää vauva potkinu mun mielestä tosi vähän :/ ja eilis illan jälkeen ei oo tuntunu ku muutama pieni muksahdus :/
Masuha & Piskuinen 28+4 :heart:
heti kun sain tänne kirjotettua niin alko taas aikamoinen myllerrys :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Onon, niitä tulee pitkin raskautta. Esikoisenkin kan hätäilin muutama pivä ennen synnytystä liikkeiden vähyyttä. Ja jos on isompi vauva + esim. suht vähän lapsivettä, niin ei se niin paljon enää nyt liiku. Ja istukka vaimentaa liikkeitä tehokkaasti. Mulla edellen kans välillä hiljaisempia ja runsaammaan liikkumisen päiviä. Mutta tilannettahan voi käydä tarkastuttamassa jos huolettaa.Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:Mä tos just eilen mietin ettei oo niin paljoa välillä tuntunu potkut mut sit taas joku päivä on vähän kovempia...Oon koittanu olla stressaamatta kun niitä hiljasempia päiviä on toisinaan ja sit taas välillä voi vauveli melskata ihan hirveesti! =)Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:
Masuha & Piskuinen 28+4 :heart:
Voin kuvitella että on paska fiilis... Saaks kysyä miks se miehes mököttää? Jos on asiat niin että niitä ei saa enää yhteisymmärryksellä hoidettua niin onhan se helpompaa henkisesti asua erillään vaikka niin kauhealta se tuntuukin, ihan ajatuskin semmoisesta, kun vauvakin on tulossa... :hug: :hug: Toivottavasti saatte asiat selvitettyä!!Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Ompa kurja viikonloppu takana! Hitto tuo ukko lentää kohta pihalle, tai sitten pakkaan kimpsut ja kampsut, ja lähden itse lasten kanssa! Hulluksi tulen :snotty:
Nytkään ei v*ttu ruoka kelvannut vaan piti lähteä pizzalle, eikä ole puhunut mitään koko viikonloppuna vieläkään. Saakeli että se jaksaa mököttää... Jos toinen viikko alkaa myös mökötyksellä, ni mitä mulla muutakaan auttaa ku muuttaa tästä h*lvettiin!?
Ei tätä avioliittoa yksin jaksa hoitaa, kun kaksi lasta hoidettavana sekä vauva masussa...
Voitte kuvitella kuinka paska fiilis tällä hetkellä :'(
Mammanpojat :heart: Pikkuinen 26+5
ne rätit kelpaa ihan mihin vaan. ja koska ovat ohkasia niin ne kuivuu nopeesti ja ovat viileitä just esim. peittoina. lisäksi niillä on hyvä suojata auringolta esim. vaunun aukkoa tai turvakaukaloa autossa. monipuolinen rätti. bAlkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:Minä tietämättömänä kyselen, et mihin niitä harsoja tarvii? Onko ne niinkun kaiken puklun ja kuolan pyyhintään jne..? Voiko semmoista käyttää peittona kesällä jos nukuttaa vaunuissa jos on lämmintä?
Äh, niin paljon asioita mitä ei oikeen tajua :ashamed: Sittenhän osa niistä tulee ihan luonnostaan kun se baby on tässä sylissä, mut vielä on niin pihalla kaikesta.
Meillä harsot kuluivat pääosin siinä, että tisseistä tursuili maitoa niin hurjasti, että piti olla harso vauvan pään alla.. Sängyssä imetettäessä ihan ehdoton; muuten sänky olisi ollut ihan märkä. Saahan sen maidon tulon sitten loppumaan syöttöhetken jälkeen tissiä painamalla, mutta aina sitä ennen kuin ehtii saada vauvan hyvään asentoon jne. ainakin minulla tippui vielä hetken maitoa.. Ja maito tuoksahtaa -ei pahalle-, mutta omanlaiselleen makealle, että niitä harsoja on kyllä kiva vaihtaa riittävän usein.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ne rätit kelpaa ihan mihin vaan. ja koska ovat ohkasia niin ne kuivuu nopeesti ja ovat viileitä just esim. peittoina. lisäksi niillä on hyvä suojata auringolta esim. vaunun aukkoa tai turvakaukaloa autossa. monipuolinen rätti. bAlkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:Minä tietämättömänä kyselen, et mihin niitä harsoja tarvii? Onko ne niinkun kaiken puklun ja kuolan pyyhintään jne..? Voiko semmoista käyttää peittona kesällä jos nukuttaa vaunuissa jos on lämmintä?
Äh, niin paljon asioita mitä ei oikeen tajua :ashamed: Sittenhän osa niistä tulee ihan luonnostaan kun se baby on tässä sylissä, mut vielä on niin pihalla kaikesta.