*~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

Nyt alkaa jo itkettää melkeen! :( Siis voiko tää olla todellista että viikonlopun kaikkina kolmena päivänä huuleen ilmestyy uus herpes lisää??????
Monta on aina rakkuloita kerralla, mut sentää yhes paikas, nyt niitä on jo kolmessa eri paikassa ja kaiken lisäks tosta huulen keskikaaren vieressä olevasta rakkulasta menee punainen juova nenään, ilmeisesti yskänrokkoa liiasta niistämisestä.. :( Ei taida kehdata julkisesti nyt näyttäytyä... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:
Nyt alkaa jo itkettää melkeen! :( Siis voiko tää olla todellista että viikonlopun kaikkina kolmena päivänä huuleen ilmestyy uus herpes lisää??????
Monta on aina rakkuloita kerralla, mut sentää yhes paikas, nyt niitä on jo kolmessa eri paikassa ja kaiken lisäks tosta huulen keskikaaren vieressä olevasta rakkulasta menee punainen juova nenään, ilmeisesti yskänrokkoa liiasta niistämisestä.. :( Ei taida kehdata julkisesti nyt näyttäytyä... :'(
:hug: Voi harmi :( Eikö siihen olis mitään lääkettä, jos kävisit lääkärille näyttää? Voin kuvitella, et on kipee koko suuvärkki noiden kans!!

Eiks bepanthen käy tissirasvaksi? Ja mihin noita suolatippoja käytetään?? :xmas:

Kylpyöljynä käytettiin esikoisella apteekista saatavaa oliiviöljyä, sitä pitää muistaa ostaa!!

Perusrasvoja löytyy kotoa lähes apteekin karderoopi, tytön ihottumaan muutamat rasvat kokeiltu, ja rasvapurkkeja-, ja purnukoita on veski täys!

Nenänavaajan varmaan ehtii ostaa, jos tarvii semmosta.

Supot, hmm... Pitäiskö niitä olla varalta kaapissa? Onks niissä ikä/painorajaa?

Vanupuikkoja ja septidiniä on kotona.

Nyt pitää oikeesti jo listaa tehdä näistä ostettavista tarvikkeista...
 
Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:

Onko kellään enää näillä viikoilla ollu hiljasempia päiviä mahassa? kun nyt on pari päivää vauva potkinu mun mielestä tosi vähän :/ ja eilis illan jälkeen ei oo tuntunu ku muutama pieni muksahdus :/

noppispoppis & toukkis 28+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:

Onko kellään enää näillä viikoilla ollu hiljasempia päiviä mahassa? kun nyt on pari päivää vauva potkinu mun mielestä tosi vähän :/ ja eilis illan jälkeen ei oo tuntunu ku muutama pieni muksahdus :/

noppispoppis & toukkis 28+5 :heart:
Mä tos just eilen mietin ettei oo niin paljoa välillä tuntunu potkut mut sit taas joku päivä on vähän kovempia...Oon koittanu olla stressaamatta kun niitä hiljasempia päiviä on toisinaan ja sit taas välillä voi vauveli melskata ihan hirveesti! =)

Masuha & Piskuinen 28+4 :heart:
 
Mä en stressaa jos seksiä ei ole eikä tule. Meillä sitä muutenkin on teidän puheisiin nähden hyvin, hyvin harvoin :D Mut sitten kun sitä on niin onhan se kivaa.. ;)
Formulatkaan ei vois vähempää kiinnostaa, onneks mä nukuin silloin kun ne tuli :)

noppispoppis: Tää oli tossa muistaakseni viikolla 27-28 aika hiljainen melkein koko viikon ettei tuntunut mitään liikehdintää. Vähän vaan semmoista että vaihtaa asentoa.
Mut se oli vaan sen viikon ja nyt on taas meininki ollut toisenlaista.

Sisu: Samoja mietin mä, eli mitä ihmettä sitä oikeen vauvallensa tai itselle tarvii?!? Tuntuu että meillä ei vaatteitakaan ole vielä varmaan ihan tarpeeksi kun ei osaa ostaa kun on kesä tulossa... Jos on lämmintä niin eikös se pärjää aika hyvin pelkillä bodyilla?? Äitiyspakkauksessa tuli kyl niitä liivin suojuksia ja jotain rasvaa vauvalle, harja jne...
Miten hyvin pakkauksen tavaroilla selviää?

Meidän puutoslista:
- tutteja (varalta)
- vara tuttipuolloja (varmaan haen kirppikseltä )
- vara lakanoita, täkkejä
- pinnasängyn pehmusteet (löytyy myös kirppikseltä tai teen itse)
- lisää liivin suojuksia
- siteitä
- kertakäyttövaippoja
- puhdistusliinoja
- jos vielä käytettynä kestoja saisi jostain osteltua
- verhot vauvan huoneeseen
...ja varmaan paljon muutakin.

Eilen käytiin taas kirpparilla ostamassa vähän sukkia ja bodyjä. Sit löytyi kylpyvati, semmoinen vanha mutta mikä oli tosi jämäkkä ja paremman oloinen kun nuo mitä kaupoissa myydään. Siinä on oikeen telineet saippuoille jne :) ja taas säästyi kymppi :)

Joo pitää elää säästöllä kun meille sit tulee kylppäriremonttikin ihan just näillä näppäimillä ennen vauvan syntymistä... VOI VOI tätä rahan menoa....

Meitin uroskoira on tossa nyt vähän hellyyden kipeänä. Kävi jo mun sylissä istumassa ja kokoajan nokka on tossa polvella et huomio ja rapsuta :) Söpöläinen. Tyttökoirakin taitaa tehdä pesää. Ostettiin sille eilen kirppikseltä vanha matto sen paikalle. Aamulla se matto oli ihan rytyssä, kaivettu kuin pesän reunoiksi ja kaikki vinkulelut oli nostettu sinne pesään. Onkohan sillä joku valeraskaushässäkkä menossa :D Ei ole kokemusta nartuista niin ei mitään hajua :)

Voi ei! Kello on jo kohta puoli kaks ja mä vasta söin aamupalan!!

Lissu ja alivuokralainen 29(30)+5
 
Reiluun viikkoon en oo lukenu juttuja ja huh, että oli taas lukemista! Kommentoin näitä tuoreimpia juttuja =)

:hug: Kaikille tarvitseville!

Lammiska Täällä myös ollu kipeitä supistuksia välillä ja tuntuu just tota "kairaamista" :eek: Oon aatellu, että ei kai noi nyt mitään saa aikaan, mutta mutta välillä ku kävelee niin tuntuu tuolla jossain sisällä alapäässä inhottavalle :/ Hui, pitäsköhän itekki käydä tarkastuksessa..

Vaipoista oli puhetta.. Kestoista en oo oikein jaksanu innostua,mutta niitä ekovaippoja voisin kokeilla kyllä =)

Lempiruoat , kaikki valkosipulinen! :p :LOL:

Ikäeroksi lapsille täällä tulee n. 2 ½ vuotta. Hirvittää myös, että kuinka mustis toi esikoinen on kun on saanu äidin jakamattoman huomion koko ajan :snotty:

Särkyjä, kipuja, kolotuksia joka paikassa :D Vauva perätilassa edelleen..

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! :)

MiNiMaM ja tyllerö 30+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:

Onko kellään enää näillä viikoilla ollu hiljasempia päiviä mahassa? kun nyt on pari päivää vauva potkinu mun mielestä tosi vähän :/ ja eilis illan jälkeen ei oo tuntunu ku muutama pieni muksahdus :/

noppispoppis & toukkis 28+5 :heart:
Mä tos just eilen mietin ettei oo niin paljoa välillä tuntunu potkut mut sit taas joku päivä on vähän kovempia...Oon koittanu olla stressaamatta kun niitä hiljasempia päiviä on toisinaan ja sit taas välillä voi vauveli melskata ihan hirveesti! =)

Masuha & Piskuinen 28+4 :heart:
Onon, niitä tulee pitkin raskautta. Esikoisenkin kan hätäilin muutama pivä ennen synnytystä liikkeiden vähyyttä. Ja jos on isompi vauva + esim. suht vähän lapsivettä, niin ei se niin paljon enää nyt liiku. Ja istukka vaimentaa liikkeitä tehokkaasti. Mulla edellen kans välillä hiljaisempia ja runsaammaan liikkumisen päiviä. Mutta tilannettahan voi käydä tarkastuttamassa jos huolettaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Lammiska toivottavasti vauva nyt pysyis vielä sen 10viikkoa masussa! :hug:

Onko kellään enää näillä viikoilla ollu hiljasempia päiviä mahassa? kun nyt on pari päivää vauva potkinu mun mielestä tosi vähän :/ ja eilis illan jälkeen ei oo tuntunu ku muutama pieni muksahdus :/

noppispoppis & toukkis 28+5 :heart:
Mä tos just eilen mietin ettei oo niin paljoa välillä tuntunu potkut mut sit taas joku päivä on vähän kovempia...Oon koittanu olla stressaamatta kun niitä hiljasempia päiviä on toisinaan ja sit taas välillä voi vauveli melskata ihan hirveesti! =)

Masuha & Piskuinen 28+4 :heart:
Onon, niitä tulee pitkin raskautta. Esikoisenkin kan hätäilin muutama pivä ennen synnytystä liikkeiden vähyyttä. Ja jos on isompi vauva + esim. suht vähän lapsivettä, niin ei se niin paljon enää nyt liiku. Ja istukka vaimentaa liikkeitä tehokkaasti. Mulla edellen kans välillä hiljaisempia ja runsaammaan liikkumisen päiviä. Mutta tilannettahan voi käydä tarkastuttamassa jos huolettaa.
heti kun sain tänne kirjotettua niin alko taas aikamoinen myllerrys :heart:
 
Ompa kurja viikonloppu takana! Hitto tuo ukko lentää kohta pihalle, tai sitten pakkaan kimpsut ja kampsut, ja lähden itse lasten kanssa! Hulluksi tulen :snotty:
Nytkään ei v*ttu ruoka kelvannut vaan piti lähteä pizzalle, eikä ole puhunut mitään koko viikonloppuna vieläkään. Saakeli että se jaksaa mököttää... Jos toinen viikko alkaa myös mökötyksellä, ni mitä mulla muutakaan auttaa ku muuttaa tästä h*lvettiin!?
Ei tätä avioliittoa yksin jaksa hoitaa, kun kaksi lasta hoidettavana sekä vauva masussa...
Voitte kuvitella kuinka paska fiilis tällä hetkellä :'(

Mammanpojat :heart: Pikkuinen 26+5
 
Hauskaa, että täällä on pohdittu näitä vauvan tarvikkeita.. Meille en aio tutteja tai pulloja varata etukäteen. Tuttia en vastasyntyneelle anna suuhun ja pulloja saa sitten jos on tarve. Niitä on aikanaan jäänyt kymmeniä käytämättömiä, jotka saatiin lahjoiksi (kun kumpikaan lapsista ei missään vaiheessa pulloa käyttänyt.)

Harsoja pitää ostaa lisää! Ajattelin itse värjätä/kuvioida niitä jotenkin niin ovat sitten mukavamman näköisiä kuin ihan pelkät valkoiset.. Ja onpahan tekemistä vielä vauvaa odotellessa ;)

Vauvan navan puhdistukseen tarvittavaa ainetta en ollut muistanutkaan.. Pitää varmaan laittaa itselle listaa vielä kaikista pikkutavaroista, jota pitää hankkia jollain kauppareissulla (tai sitten mies ostaa kun ollaan sairaalassa). Liivinsuojukset ovat ehdoton hankinta ja tietenkin niitä pikkuisia newborn- vaippoja pitää ostaa.. Ja itselle yösiteitä varastoon. :D

Minulla supistelut vain jatkuvat, mutta onneksi pysyvät vielä melko hyvin aisoissa lepäämällä. Olen itseasiassa jo malko varma, että kohdunsuulla on tapahtunut jotakin muutoksia kun supparit tulee näin helposti ja kipeästi.. Pitää ihan pysähtyä välillä ja hengitellä syvään kun supistus tulee päälle. Aika helposti kyllä menen äitipolille jos eivät rauhoittuisi levossa.

Vauva ei ole ainakaan vielä kovin iso "sokerivauva", sillä mahtuu pyörimään masussa hyvin. Välillä potkut tuntuvat ylhäällä ja välillä alhaalla sekä molemmissa kyljissä. Eniten vauva "inhoaa" sitä, kun menen pötköttelemään oikealle kyljelleni, sillä useimmiten silloin pieni hermostuu ihan mahdottomasti ja potkii kovasti (alapuolelle) kylkeen.

-maranooka & prinsessa-

 
Heips vaan täältäkin suunnalta....
Tänne kuuluu suht hyvää, oma olotila on ihan jees, vaikka välillä väsyttää :/
Kipeitä suppareita tulee jos kävelee liian kovaa vauhtia ja liian pitkän matkan.
Vauva mellastaa masussa sen minkä kerkiää, ei ole mitään hajua miten päin se siellä makoilee, tuntuu että pyörii miten sattuu. Pikkuisella on hikka ainakin kerran päivässä =)

Eilen sain vähän omaa aikaa, kävin kampaajalla ja sain nautiskella hierovasta penkistä ja päähieronnasta. Leikattiin uus malli hiuksiin ja laitettiin raitoja. Huomenna meen kosmetologille, olis ihonpuhdistus ja kulmien/ripsien värjäys.

Töitä olis jäljellä vielä 18 päivää ja sitten alkais loma, jippii!

Täällä oli keskustelua vauvan tarvikehankinnoista. Meillä on oikeestaan kaikki muu hankittuna, paitsi vaipat ja tutit.

Halinalle ja pikkukakkonen rv 29+2
 
Mä aatteli niitä tuttipulloja ihan vesipulloks varulta ja sitten jos/kun ylimääräsen maidon pumppaan ja pakastan niin saapi isikin syöttää vauvaa että tissistä ja pullosta saa.. Tutteja, hmm.. kyllä mä taijan tuttia antaa vauvan imeä.. eli niitä viel puuttuu.. Vaippoja on se äp:sta tullu paketti..

Elikkääs rasvat, kylpyöljy, amme muunmuassa puuttuu.. Onko kesällä suositeltavampaa käyttää talkkia?? Aattelin vaan et hikoaako peppu vaavilla? Saako kesällä pitää vauvaa ulkona varjossa esim muutaman päivän-viikon ikäisestä?

kleo ja saravauva 28+3
 
Talkkia voi käyttää kesävauvallakin jos tarvetta on. Meidän vauva saa kyllä tyytyä perinteiseen perunajauhoon, joka ei haise niin kuin talkki ja toimiikin mielestäni paremmin. =) Kesävauvalla meni ainakin meillä enemmän sinkkivoidetta vaippa-alueelle.

Saa meidänkin vauva tuttia jos sitä selvästi tarvitsee, mutta ainakaan ennen sitä ei suositeltu vastasyntyneelle annettavaksi, jotta vauva on riittävästi rinnalla ja maito pääsee nousemaan paremmin. Tuttia esikoinen alkoi käyttää vasta kuukausien ikäisinä, kuten kuopuskin..

Hellepäivinä kannattaa vauvan kanssa olla varovainen, vaikka varjoon vaunut laittaisikin. Vaunuihin voi laittaa lämpömittarinkin. :) Ja peittoja & vaatetta kannattaa laittaa mieluummin vähän kuin vähän liikaa.. Vauvan niskastahan saa kokeiltua kätevästi onko vauvalla turhan lämmin iho vai sopivan lämmin. (Hei näitä juttujahan oikeasti jopa muistaa vaikka noiden isompien vauva-ajoista on jo aikaa! :D )
 
noppispoppis : mulla oli kans useita hiljaisia päiviä tässä taannoin,juuripa samoilla päivillä kuin sinulla...Meinasin jo täysin huolestua,mut nyt sit taas meteli on ollut melkoinen :)

Lammiska : Juu,mulla kans on ollut kairaamisen tunnetta ja jee,jee,nyt sit tän viikon olen saanut nautiskella supisteluista...Varmaan tuo stressi isästä paukas supistelut päälle...tänään piti ihan pysähtyä ja pitää pöydänreunasta kiinni kun niin meinas rajusti supistella...ei ainakaan viime maanantaina ollut vaikuttanut kohdunkaulaan,11/2 vko päästä on seuraava aika lääkärille(ke neuvolassa vois kans tarkastaa tilanteen jos tää ei rauhotu.)

Mä täällä edelleenkin ihmettelen nuita sokeriarvoja(paasto).Nehän näytti mulle testissä 6.0 ja nyt olen 6krt mitannut aamuisin(ja tänään koko päivän) ,niin arvot on olleet 4.9-5.4,eli tosi hyvät...Ja myönnän rehellisesti ,et olen syönyt karkkia ja urakalla,ei vaikuta mitään...outo raskausdiabetes...proteiinit oli edelleenkin plussalla.Voiko niihin itse vaikuttaa millään tavoin?

Mulla oli tissirasvana muuten jotain lampaanrasvaa apteekista,saa kertoa nimen jos joku muistaa,oli tosi hyvää(siis en maistanut,ihan ulkoisesti käytin) :LOL:
Pitäs kait tässä alkaa laittamaan valmiiksi nuita juttuja,mut miks sitä ei saa aikaseksi mitään...Talokin on kuin sikolätti...

Mut näillä eväillä taas sunnuntai iltaa kohti :) Terkuin :Ryhis ja "seppo" 29+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Ompa kurja viikonloppu takana! Hitto tuo ukko lentää kohta pihalle, tai sitten pakkaan kimpsut ja kampsut, ja lähden itse lasten kanssa! Hulluksi tulen :snotty:
Nytkään ei v*ttu ruoka kelvannut vaan piti lähteä pizzalle, eikä ole puhunut mitään koko viikonloppuna vieläkään. Saakeli että se jaksaa mököttää... Jos toinen viikko alkaa myös mökötyksellä, ni mitä mulla muutakaan auttaa ku muuttaa tästä h*lvettiin!?
Ei tätä avioliittoa yksin jaksa hoitaa, kun kaksi lasta hoidettavana sekä vauva masussa...
Voitte kuvitella kuinka paska fiilis tällä hetkellä :'(

Mammanpojat :heart: Pikkuinen 26+5
Voin kuvitella että on paska fiilis... Saaks kysyä miks se miehes mököttää? Jos on asiat niin että niitä ei saa enää yhteisymmärryksellä hoidettua niin onhan se helpompaa henkisesti asua erillään vaikka niin kauhealta se tuntuukin, ihan ajatuskin semmoisesta, kun vauvakin on tulossa... :hug: :hug: Toivottavasti saatte asiat selvitettyä!!
 
Minä tietämättömänä kyselen, et mihin niitä harsoja tarvii? Onko ne niinkun kaiken puklun ja kuolan pyyhintään jne..? Voiko semmoista käyttää peittona kesällä jos nukuttaa vaunuissa jos on lämmintä?
Äh, niin paljon asioita mitä ei oikeen tajua :ashamed: Sittenhän osa niistä tulee ihan luonnostaan kun se baby on tässä sylissä, mut vielä on niin pihalla kaikesta.
 
HelloShitty
bepantenissa saattaa olla pahaa makua. :whistle:

suolaliuostipat on hyviä jos pikkuisella on nenä tukossa. esikoisella oli koko pää täynnä tavaraa synnytyksen jälkeen. hyvin lähti irti ku laitto tippoja. :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Minä tietämättömänä kyselen, et mihin niitä harsoja tarvii? Onko ne niinkun kaiken puklun ja kuolan pyyhintään jne..? Voiko semmoista käyttää peittona kesällä jos nukuttaa vaunuissa jos on lämmintä?
Äh, niin paljon asioita mitä ei oikeen tajua :ashamed: Sittenhän osa niistä tulee ihan luonnostaan kun se baby on tässä sylissä, mut vielä on niin pihalla kaikesta.
ne rätit kelpaa ihan mihin vaan. ja koska ovat ohkasia niin ne kuivuu nopeesti ja ovat viileitä just esim. peittoina. lisäksi niillä on hyvä suojata auringolta esim. vaunun aukkoa tai turvakaukaloa autossa. monipuolinen rätti. b:D
 
Ryhis: Lansinoh on ainakin sen lampaanvillarasvan nimi jota aikanaan käytin tissirasvana.Muistelen että on aika hinnakasta,mutta meinaan nytkin hankkia.Ei tarvitse pestä pois ennen imetystä.
Sokerirasituksesta kärähdin perjantaina,iltapäivällä jo terkalta tuli viestillä tulokset ja huomenna menen hakemaan mittarin.Olin kyllä aavistellu asiaa,tulee niin järjettömän huono olo suunnilleen tunti ruuan jälkeen että tuskanhiki valuu ja on pakko mennä maaten.

Serafine ja Ella 27+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Minä tietämättömänä kyselen, et mihin niitä harsoja tarvii? Onko ne niinkun kaiken puklun ja kuolan pyyhintään jne..? Voiko semmoista käyttää peittona kesällä jos nukuttaa vaunuissa jos on lämmintä?
Äh, niin paljon asioita mitä ei oikeen tajua :ashamed: Sittenhän osa niistä tulee ihan luonnostaan kun se baby on tässä sylissä, mut vielä on niin pihalla kaikesta.
ne rätit kelpaa ihan mihin vaan. ja koska ovat ohkasia niin ne kuivuu nopeesti ja ovat viileitä just esim. peittoina. lisäksi niillä on hyvä suojata auringolta esim. vaunun aukkoa tai turvakaukaloa autossa. monipuolinen rätti. b:D
Meillä harsot kuluivat pääosin siinä, että tisseistä tursuili maitoa niin hurjasti, että piti olla harso vauvan pään alla.. Sängyssä imetettäessä ihan ehdoton; muuten sänky olisi ollut ihan märkä. Saahan sen maidon tulon sitten loppumaan syöttöhetken jälkeen tissiä painamalla, mutta aina sitä ennen kuin ehtii saada vauvan hyvään asentoon jne. ainakin minulla tippui vielä hetken maitoa.. Ja maito tuoksahtaa -ei pahalle-, mutta omanlaiselleen makealle, että niitä harsoja on kyllä kiva vaihtaa riittävän usein.

Ohuena peittona toimii myös hyvin. Ja jotkut vauvat tykkäävät nukkua harso kainalossa, niin haistavat tuttuja maitoisia tuoksuja. ;)

Puklut pyyhkiytyvät myös kätevästi harsoon ja syötön jälkeen on mukavampi kun ei tarvitse vaihtaa aina pukluista paitaa... Ja kaikkea muutakin kätevää saa niillä pyyhkäistyä.
 
Mä en ole itse ehtinyt vielä miettiä.,mitä kaikkea sitä pitää hankkia,ehkä sitten on sen aika kun olen saanut tämän asunnon siihen malliin,että voin vaan antaa olla =)

Tosissaan,pitää muistaa mennä ens viikolla joku päivä antamaan terkkulaan se paastoarvo :whistle:
Viikonloppuna on tullut vähän taas mässäiltyä :ashamed:
Mutta nyt taas pysyn tiukasti ruodussa seuraavaan neuvolaan asti,joka on kahden viikon päästä ;)

Mammanpojat toivottavasti teillä on vaan joku ohimenevä vaihe :hug:
Mä taas olen itse satavarma,että meillä on peli menetetty,mutta vähän aikaa yhdessä vielä kituutellaan.. =)

BV ja P 31+0
 
lammiskalle lepo hetkiä jos vielä hetken pysyisi matkalainen kyydissä.

maailman paras tissi rasva on lansinoh. sitä eijon nytkin tilatuttaa apteekkiin sellaisen isomman tuubin. koittavat myydä sitä pienempää kun löytyy hyllystä mutta siitä sellainen isompikin koko joka tulee edullisemmaksi nimittäin kakkosta imettäessä jouduin koko 3kk käyttää kun on muutenkin kuiva iho. ei tartte pestä pois ja kosteuttaa paremmin kuin bebanthen.

ikäero kysymyksiä oli. meille eroiksi tulee 5v6kk ja 2v 1kk jos siis la:na syntyy...

siinä nopeimmat pitänee mennä nauttimaan miehen seurastas kun taas huomenna aamulla poistuu kotoa ja tulee torstaina.

tinni ja ryyni 29+4
 
iltaa vaan!

viikonloppu alkaa olla ohi, ens viikolla taas niin paljon menoja että huh huh, on hammaslääkäriä ja neuvolaa, pankissakii pitäis käyä sekä kelalla...

tänään pääsin mäkin sitten 30 kerhoon, jihuu :D

mä myös mietiskelin tänään että mitähän kaikkee sitä tuliskaan hommata vauvalle, ja kas kas täällähän siitä olikin jo juttua, kiva! ei tarvii kaikkee niin pähkäillä ku täältä saa valmiita vastauksia :)

m-m 30+0
 
serafine : juu,sitähän se rasva oli nimeltään...se kuuluu mun ostoskoriin kanssa.mielestäni ne käytti sitä sairaalassakin.

Siis HÄH?! pitääkö vauvan napaan olla jotain ainettakin???Silloin esikoisen aikaan käytettiin ihan keitettyä vettä navan puhdistukseen...Hih,siitä on kyllä jo tovi kun olen esikoisen saanut,eli samalla vastaan ikäero kysymykseen ,et ikäeroksi tulee meillä 6v10kk...Olen aina sanonut et teen viis lasta,sit kun sain tämän ainokaiseni,niin sanoin et en halua enempää...mut sitten neiti tuumas monesti ettei halua olla ainokainen,kun muillakin on sisaruksia,ja hän on aina yksin...piiiiitkän kaavan mukaan sitten saimme tämän masuasukin kyytiin,ja nyt ei kolmaskaan olisi mahdoton ajatus...monet tutut kyllä muistaa,et olen sanonut että teen toisen kun esikoinen menee kouluun,ja nyt se neiti sitten lähtee syksyllä...sit olen sanonut aikoinaan,et iltatähden teen nelikymppisenä...saapa nähdä toteutuuko sekin... :LOL:
Mutta nyt unten maille. :wave:
 

Yhteistyössä