Kiitos haleista kaikille, niin kun HS totesi, niin ei se auta kun luottaa tän raskauden sujumiseen. Oikeesti, mitä muita vaihtoehtoja mulla edes olisi?? Ja jos pahin tapahtuu ja tämäkin vielä menetetään, niin se on sitten niin tarkoitettu, ja meille annettu taakka kannettavaksi. Mutta silti, vaikka kuinka järkeilen, niin pelko pysyy taustalla, ja pysyy varmaan aika pitkään.
Voi taivas, että oli taas hankala aamu. Vähän 8 jälkeen nousin, mies ja tyttö oli jo hereillä, söin sit aamupalan, ja eipä muuta kun kohta alko tulee heikotus... Makasin taas sohvalla puolitajuttomana, sydän hakkasi hullunlailla. Tuntuu, että mitä pidemmällle tää raskaus menee, niin sitä pahemmiksi nää heikotus-kohtaukset menee, ja sitä pidempiä ne on :/ Jos jotain positiivista pitää etsiä näistä, niin ainakin se, että ne tulee (jos tulee ) aina aamusin, eli jotenkin pystyn ennakoimaan ne, etten heti aamuksi varaa mitään menoa, että JOS se tulee. Mutta silti, vähän huolettaa, et vaikuttaako se sit vauvan vointiin, kun itse olen niin huonovointinen. Tosin, nytkin Minni on koo aamun ihan reippaasti potkinu, ja taisipa mennä vauveli 360astetta ympäri, kun niin tiukasti veti mahaa pitkin, ja potkiskeli koko ajan ympäriinsä.
Lemppariruoista oli ollu puhetta. Mä voisin elää suklaalla. Ihan pelkällä suklaalla :ashamed: Ja se näkyy. Mutta mulle kyllä maistuu myös kaikki hedelmät, varsinkin kun ne on jääkaappi-kylmiä
joka päivä on saatava ainakin omena, pari banaania, ja jotain vielä lisäksi. Sit salaatit maistuu kyllä kans, olenkin semmosia helppoja ja nopeita salaatteja tehny, jaksa niiden kans värkätä kauan. Tyyliin jäävuorisalaattia, pakastevihanneksia mikron kautta, ja ananaspaloja...
HS, esikoisen kummitäti "valitti" kans vauvabuumia kaveripiirissään, 8 sen kaveria saa vauvan kesäkuussa, ja toinen mokoma syksyllä... Ja kaikista marras-, ja jouluvauvoista ei varmaan ole vielä edes kerrottu. Tää ihminen naurokin, että hänellä taitaa mennä loppuvuosi vauvakortteja tehdessä ja postittaessa
Mä en itseasiassa tiedä YHTÄÄN irl, jolla olis samaan aikaan la kun meillä... Yhdellä kaverilla on elokuun lopussa, mut muita en sit tiedäkään!
Pitäis lähtee kauppaan vielä kun tää olo pikkusen helpottais.
Sisu ja Minni 30+2
*Muoks* Valehtelinpas nyt. Tiedän mä yhden naisen irl, jolla on la suunnilleen samoihin aikoihin kun mulla, serkun vaimohan odottaa!! Niillä on la toukokuun lopussa, saa nähdä, kumpi meistä eka pääsee pakertaa synnärille.