vierailija
musta pallo allakassaHalusin vaan alunperin tietää et millon se kasvava kuu on tai mikä onkaan mä en näistä mitään ymmärrä.
musta pallo allakassaHalusin vaan alunperin tietää et millon se kasvava kuu on tai mikä onkaan mä en näistä mitään ymmärrä.
Juuri / neliönjuuri /Ai niin, mutta juurikkaat pitää kylvää alakuulla, kun siitähän halutaan syödä se juuri
Lehtipersilja on kyllä hyvääMeillä on jo eka sato persiljaa syöty
OT mut tuliko joku jemeniläinen tapaamaan joulupukkia mut ei ymmärtänyt brittien parittoman villasukan merkitystä?Ja taas on tehty väitös, jopa päivänselvistä asioista
Luonnossa kaikki on mahdollisimman yksinkertaista ja --- Niin, mutta kaikkia tekijöitä ei välttämättä tuossakaan ole otettu huomioon
On muuten tosi kaukana/korkealla kuu nyt !Ja taas on tehty väitös, jopa päivänselvistä asioista
Luonnossa kaikki on mahdollisimman yksinkertaista ja --- Niin, mutta kaikkia tekijöitä ei välttämättä tuossakaan ole otettu huomioon
OT mut oliko merellä isoja aaltoja kun täysikuu oli niin korkealla?Salaatteja, retiisiä ja naurista voi ainakin vielä kylvää. Kasvavat hetkessä. Ja jos tykkää versoista niin melkis mitä vaan.
"Australian itärannikolla riehuneissa myrskyissä on kuollut ainakin yhdeksän ihmistä, kertoo Australian yleisradioyhtiö ABC.Halusin vaan alunperin tietää et millon se kasvava kuu on tai mikä onkaan mä en näistä mitään ymmärrä.
Nollakuu on ihan outo nimitysTäysikuun jälkeen kuu pienenee kunnes se on "nolla"kuu. Ja sit se alkaa taas kasvaa.
Tuo vaihtelee. Tänään se oli klo. 5, jos oikein muistanTorstaina se kuu on taas täysikokoinen
Lanttu ovat itäneet jo. Ajattelin kokeilla varhaislanttuja kasvihuoneessaSalaatteja, retiisiä ja naurista voi ainakin vielä kylvää. Kasvavat hetkessä. Ja jos tykkää versoista niin melkis mitä vaan.
nyt just on niiden aikaKaskinauriita taitaa ehtiä vielä, juurikkaat täydenkuun jälkeen
Nyt ei ainakaan!sipulikasvit kyllä ennen pakkasten tuloa mut ei liian aikaisin
Ja taasEi nyt koska vasta oli täysikuu. Nyt on alkuun aika kunnes taas on uusikuu.
Majavakuu nyt, sanoi Huutosen Matti äskenTietääkö kukaan milloin on seuraava kasvava kuu? Onko täysikuu kasvava kuu?