Tässä ois tää mun oireilulista päivä päivältä... Alkaa oikeesti jänskättää et mihin tää kääntyy. Oon oikeesti pettyny, jos tää ei oo raskauteen liittyvää
Ovis tod. näk. 22.8 (kp13)
kp 14 Nännejä alkoi aristaa
kp 15 Nännikinut voimistuivat
kp 16 Nännit kipeät, rappusissa liikkuessa rinnat tuntuu painavilta. Palelu alkaa, illasta vatsan seudulla nippailua
kp 17 Vatsaa pingottaa, tissit aristaa osuessa johonkin, palelee, selkäsärkyä
kp 18 Tissit oikeasti kipeät, palelua pitkin päivää, flunssaisuutta & nenä vuotaa, kevyt vihlaisu illalla nukkumaan mennessä, yöllä rinnat kosketusarat
kp 19 Selän lihakset jumahtaneet ihan täysin, flunssaisuus & paleleminen jatkuu. Vatsan seutua alkaa aristaa, vähän valkovuotoa
kp 20 yöllä kova vihlaisu alavatsassa, jonka jälkeen pientä huonovointisuutta, tätä jatku hetkellisesti myös aamulla. Rinnat edelleen kipeät, rintojen rakenne "nystyräinen".
kp 21 Vatsan seutua kiristää, selkeää ummetusta. Pissillä tullu ravattua ehkä useammin kuin normaalista, vaikka en mielestäni enempää ole juonu. Kaupassa miesten hajusteosastolla yököttää, haju ihan kamala. Palelu & flunssaisuus jatkuu.
kp 22 Tissikivut helpottavat iltaa kohden. Vatsan alue ihan järkyttävän herkkä. Alavatsaa nippailee ihan jatkuvasti Itsellä epäily onko sittenkää ketään matkassa Palelu vähentyny
kp 23 Tissikivut taas vähentyneet, vain painaessa tuntuu aralta/kipeältä. Vessassa pitää ravata useammin, flunssaisuus helpottaa, rintojen rakenne "palautunut", vasen munasarja nippailee kevyesti. Illalla kaverin luon olo mitä mainioin nutta ku salaman iskusta iski kamalan päänsäryn + huonon olon ja oksettamisen. Kaveriki jo siinä kummissaan katto et mikä tuli. Kotiin sit suoraan nukkumaan ja huonoa oloa jatku läpi koko yön, päätäkin särki. Eka yöpissaus. Raskaustesti tehty näytti negaa
kp 24 Nännit arat & tissien sivuja hieman kutittaa (tätä ollu jossain vaiheessa aikasemminki). Aamulla suht ok olo. Vähän särkee päätä ja heikottaa mutta voi johtua myös siitä etten oo syöny aamupalaa.
Lämmöt ollu aika normaalit mulle 36.6-36.8. Tai siis on toi ehkä muutaman kymmenyksen korkeemmalla ku normaalisti. Mutta joo tällasia "kuviteltuja" oireita, päivittelen listaa ja kerron sit kuinka käy