Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Mulla menossa kp6 ja terolut kuuri pitäisi siis aloittaa toistamiseen reilun viikon kuluttua. Vauvakuume on vähän laskenut juuri tuon kuurin takia... Gyne kyllä sanoi että sen aikana saa raskautua, mutta jotenkin silti epäilyttää. : / Voi siis olla että me jatketaan yrittämistä kunnolla vasta sen jälkeen kun olen syönyt kaikki tero kuurit ja saanut kuukautiset tulemaan säännöllisesti. We'll see.
 
Omaa tilapäivitystä...

Täällä mennään kp 25 ja aika oireeton olotila viime kiertoon nähden.
Jostain syystä kuintenkin vähän jännään jos nyt kuitenkin ois tärppi käyny, ku viime viikolla mulla alko ihan järjetön päänsärk (kp19)y, joka on sit jatkunu epäsäännöllisesti lievempänä siitä lähtien. Tällä viikolla alkoi sit alaselkää särkeä polttamalla. Näitten lisäksi olen tuntenut hassua sykkimistä/kuumotusta/kramppimaista juttua vasemman alavatsan seudulla, lähempänä vasenta munasarjaa... et saa nähä kumpaan tää tästä kääntyy, mutta annan itselleni luvan testata vasta lauantaina tai sunnuntaina...
 
Otan osaa mimmu1984 :hug: . Mennään muute samoissa luvuissa.Otetaanko "kisaa" kumpi plussaa eka :p Mulla yk4 menossa loppupuolella, jännäilen täällä tuleeko plussa vai täti. Eilein sorruin tekemään testin keskellä päivää ja sain Pregchec nimiseen testiin valkoisen viivan... mulla oli muita vanhoja sattumoisin tallessa eikä niissä ole yhtään mitään viivanpaikkaa tullu koskaan niin siks tää hieman mietityttää. Tein sit illalla piruuttani vielä ovistestin ja vertasin sitä alkuviikkona tekemääni, se oli vahvistunu! :O ja se oli lähes yhtä vahva kuin viime kuun oviksen aikaan... Että sillee... hasnua sanon ma :rolleyes:
 
KHJ
mimmu1984voi itku todellakin.:hug: jaksuja hani!

äiti88:':)hug: tää on niin tätä!! koita jaksaa!!

Memelisanyt..nyt..nyt täytyy olla sitä plussaa!! muuta vastausta ei oteta vastaan eihän:)

Täällä nyt kp26/25-28 ja huomen kp 27 ajattelin sit testin tehdä...aamulla...saas sit nähdä.jos ei vauvaa suoda niin kohta alkanee sit yk3

mukavaa ja parempaa viikon alkua kaikille!!!!!!
 
KHJ onnea onnea!! :) <3 ihanaA plussauutisia!

Mimmu1984 voi eii, pahoittelut tädistä! :(

mulla on sama juttu ku teillä Memelisa Ja Mimmu1984 yk 4 loppu menossa mutta uskon että taas vaihtuu yk 5.. viikko pitäs vielä odotella nyt menossa siis kp 23.. en ole jaksanu miettiä ees päiviä ku en ole yhtään plussmielin... sitä paitsi olis tietenki voinu olla hieman aktiivisempi kierron puolessa välissä, ovisplussan ollessa vahvimmillaan peuhattiin vaan kerran... sit vasta parin päivän päästä joka tais olla myöhästä...
 
KHJ: Jättivaltavat onnittelut täältä sulle plussaamisen johdosta! Eiks tytöt sovita et tullaan ens kierrolla viimestään perässä! Paaaaaljon Paaaaljon vauvaliimaaa ja tarrasukkia matkalle.

äiti88: olen todella pahoillani. Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää uudelleen ja pysyisi matkassa ihan loppuun asti.

ON No eipä mee helpoksi tää mun juttu.... Tein tosiaan kaks raskaustestiä, josta toinen näytti sen viivanpaikan ja toinen kaks päivää myöhemmin tyylipuhdasta negaa. No ei yllätykset tähän lopu. Kävin eilen vessassa ja rupesin ihmettelemmään kirkasta ja kanamunan valkuiaismaista limaa, eiku tekemään testiä ja sehän näytti kaunista viivaa (ei kuitenkaan saman vahvusta ku kontrolli), joten voisikohan olla et pitkä kierto tulossa ja ovis vasta kp 29??? Lisäksi tunnen itteni todella väsyneeksi, 8h yöunet ei riitä sitte mihinkää, tekis mieli nukkua koko ajan, mahaa aristaa, alavatsa on nippaillu tähän asti, nyt vähemmän... Tän lisäksi siis etovaa olotilaa ja muutenki ollu sellanen vätys olotila :( Sais jo pikkuhiljaa tapahtua jotain, ettei tässä ihan kuukaisitolkulla tarttis miettiä...
 
äiti88 Olen ihan kauhean pahoillani. :hug:

KHJ Suunnattomasti onnea plussaamisen johdosta! :)

Mä taidan jäädä pois tästä pinosta. Syynä on pelkästään se, että oon tyhmä mennyt ilmoittautumaan kolmeen pinoon ja näihin kertyy niin paljon tekstiä, etten meinaa pysyä perässä. Käyn kuitenkin varmasti lueskelemassa teidän kuulumisia. Toivon paljon plussaonnea kaikille teille!
 
Huomenia kaikille! (kopsasin tän tekstin toisesta pinosta.. oon nyt hiukka laiskalla tuulella kirjottelemaan..sorry!)

Arvatkaapas tytsit ku täälläpäs ei ne menkat oikeesti alkanukkaan....:/ Tuhrutteli koko viikonlopun, mutta siteeseen asti ei tullut mitään, nyt ei taas tule yhtään mitään. Kp 35/31
Kp 29-31 oli ihan järkyttävä alaselkäkipu ja jouduin särkylääkettä ottamaan. Viikonloppuna taas alkoi hiivatulehdus oireilemaan ja kutina on karsea!! Kp 30, 34 ja tänään 35 negatiiviset raskaustestit tehtynä... Mitä tää on?? Onkohan toi hiivatulehdus niin paha ettei menkat tuu vai eikö mitään näy vielä testissä? mitämitä??? En tajuu....
 
Mie olin jo ihan varma et nyt tärppäs, ku tommosta tuhrutteluu oli monta päivää, mutta viime yönä ne sit alko ja kunnolla! Eli miulla tällä hetkellä kp 1/31-35 yk 5. Onneks tuli itkut itkettyy viikonloppuna niin nyt ei oikeestaan etes harmita.. Uuteen nousuun siis:D Tässä vaan mietin et pitäsköhän tikuttaa ovista tässä kierrossa.. Milläs testeillä ootte tikutelleet?? pitäsköhä tilata ihan digitaalisia ovistestejä vaikko liuskoja..??
 
mimmu1984: Mä oon tikuttanu ihan noilla davidin ovulaatiotesteillä. Taidan seuraavaksi kokeilla ehkä jotain muunta. Toimivat mulla ekan kierron aikana loistavasti, mutta sit vissiin tässä seuraavassa on mulla kropassa jotain häikkää ku saan niin vaihtelevia testiliuskoja. Jos sä ite selkeesti tunnet et millo ovulaaio on lähellä ni suosittelen ehkä tuota digitaalista, muuten noita liuskoja, jos joudut oikeesti ettimään sitä niinkuin allekirjoittanut...

ON: meen kp 32 eikä mitään edistystä ole tapahtunu mihinkää suuntaan. Varaan tänään ajan gynelle, jotta sais jotain edistystä tähän asiaan. Ens viikolla sitte sinne ja toivottavasti saisin ne clomit mistä jo puhuttiin gynen kanssa, ne vissiin tukis tuota omaa ovulaatiota ku sitä tässä epäillään ettei sitä luonnollisesti tapahdu...
 
nostan tätä pinoa ettei ihan vajota alas :saint: mimmu1984 halit tädin tulosta :( mulla sama homma kolkuttelee ihan ovella, en jaksa uskoa plussaan joten eiköhän se täti ala tässä kohta nyt menossa 26/29.. Ite olen tikuttanu aina välillä tuolta halpatestistä ostetuilla halpatikuilla ,sieltä saa edullisesti monta liuskapakettia kerralla, myös paketteja mis on mukana raskaustestitki... mulla on tuntemuksista päätellen näyttäneet aina ihan oikein.

Huh pää aivan tukossa ja nuhainen flunssaolo , ei innostais lähteä töihin olleskaa tuone kylmään ,mutta onneksi viikonloppu tulossa, todennäkösesti rikon taas lupaukseni ja testailen viimeistään sunnuntaina, vaikka olen luvannu olla hoppuilematta :cool: onneksi on nyt noita halpistestipakkauksia niin ei tuu tuhlattua :D hahah

Memelisa pidä meijät ajantasalla mitä tapahtuu! =)
 
Täällä edelleen sama tilanne. Oireeton olotila mitä nyt lämmöt on noussu pari kymmenystä ja sit on tätä kaameeta väsymystä ilmassa. Vaikka nukkus 10h niin päivä saattaa mennä uinueassa... kiertopäiviä on kasassa jo 34. Viikonloppuna, varmaankin sunnuntaina teen raskaustestin ja tiistaina minua odottaa aika gynellä. Sit saa kyllä lopullisen tuomion ku pakotan sen tekemään mulle ultran :D
 
hyvältä kuulostaa jos ei vieläkää menkat alkanu Memelisa! mulle vois puolestaan päivittää tietoihin yk5 valitettavasti täti saapu vkloppuna ajallaan että se siitä toiveilusta taas vähäksi aikaa..

pitää olla ens kierrossa aktiivisempi ovulaation aikaan :) parempaa plussaonnea muille yrittäjille!
 
Vastailempa nyt tännekkin, vaikka tuntuu ettei täällä oo enää ketään paikalla :|
Hohoi :wave:naiset minne ootte kadonneet?????:confused:

En mä tässä vielä iloitse, vaikka menkat myöhässä onkin. Mullahan on ollu näitten menkkojen kanssa ongelmia. Mitä luultavammin ovulaatiota ei tapahdu, jotenka menkkojakin saapi odotella. Viikonloppuna tehty kaks raskaustestiä ja molemmat näytti tyylipuhdasta negaa :'( .Et lähinnä tässä ootellaan tätiä ja tiistaista gynekologin käyntiä, sillo saan varmasti viimesen ja varmimman vastauksen.

Nyt siis mennään kp 38/??? ja ovis on ollu joko kp 10 tai kp 29 molempina päivinä sain tummemman viivan ovistestiin. Joten siinä mielessä tässä vielä toivoa olisi, mutta koitan pitää kuitenkin jalat maassa ja olla pettymättä niin paljoa.
 
Moiks!:wave:

Täältä kyllä oikeasti tuntuu porukka hävinneen kiitettävästi.. Yhteen aikaan tuli niin paljon tekstiä? Liekkö kaikki aktiivisimmat käyttäjät raskautuneet vaiko vaan lopettaneet kirjoittelun? Harmi! On ollu niin hyvä pino!

Memelisa: Tulehan kertomaan miten kävi! Mie pien siule peukkuja, jotta se tyhmä täti ei saapuis kylään! Sulle ei saa vaihtua yk5!

Karoliina87: Halitus sulle!:hug: Mennään tosiaan samoilla kierroilla.. Nyt siis tsemppiä tähän kiertoon. Nyt plussataan, eikös joo ;) Toivotaan ainaki kovasti!

Mie oon ens viikon lomalla, vielä pitäs 3 päivää jaksaa töitä puurtaa. Sit ihana ihana loma! Toivottavasti saa purettua stressin pois seuraavaan ovikseen. Mietin edelleen niitä ovistikkuja, mutta ne kyl aiheuttaa niiiin paljon ylimäärästä stressiä. Pitäsköhän taas olla vaan ajatuksella tulee jos on tullakseen... Mulla ois ultraan aika 12.11, mietin et meenkö vai perunko.. Sais ainaki tietoon sen et tapahtuuko tuol mitään.. Sen hiivatulehdusrumban takia lääkäri sitä suositteli, mut en tiijä... Vai oottasko vielä.. Ootteks te muut käyny ultrassa ikinä??
 
Heipsulivei!!

Oisko väki syyslomalla?

Mulla tuli nyt sellanen "roskishaamu", siis tänään vilkaisin eilen tekemääni testiä ja huomasin, että siinähän on haamuviiva! En nyt tiedä, oliko se siinä eilen:headwall:
No aamupisusta vois testata huomenna uudestaan.
Nyt joku 29/33 menossa.

Turhia toiveita varmaankin siis elättelen, mutta väsymys on ainakin kauhea |O
 
Voi Elli! Halit sulle ja plussatuulta uuteen kiertoon!:whistle:

Tarkastelin tässä tätä meidän nimilistaa ja mietin että tässä on aikas paljon porukkaa ketä ei oo täällä pitkilleen pyöriny.. Mitä lie kuuluu, onko osa plussannu vai lähteny kokonaan pois täältä? Tässä siis tämän hetkinen lista. Tietääkö kukaan kenestäkään mitään? Vai poistetaanko sellaiset nimet joita ei oo näkyny nyt aikoihin tai oikeammin koko tämän miun päivityksen aikana( eli oon tainnu pinoa päivitellä parin kuukauden ajan)? pitää varmaan ruveta myös miettimään, jos ei saada aktiivisemmaks tätä pinoa et jatketaanko vai siirrytäänkö toisiin pinoihin vai aloitetaanko uus pino jollakin uudella nimellä. Täällä on miusta pyöriny niin ihanaa porukkaa pitkään et harmi ois jos tää nyt tähän kuihtuu :'(

Jessie82, 27v, 1.haaveissa, yk 15
Iita83, 26v, 2. haaveissa (-03), Meliane 5v, yk 9
Hennulinda, -91, 1. haaveissa, yk 4
IkanderinMilja, 23v, 2. haaveissa (06/09), yk 4
Riina88, 22v, 1. haaveissa, yk 2
Jokotin, 25v, 3. haaveissa (-05, -07), yk 2
Auneliini, 27v, 2. haaveissa (4v), yk 3
Shamandalie, 28v, 3. haaveissa, yk 2
Nöttönen, 21v, 1. haaveissa, Yasmin 5v, yk 2
Lilianne, 4. haaveissa (-00, -02, -05), yk 5
Ninipa, 1./2. haaveissa (03/09)
Minna89, 4.6.2010 21v, 2.haaveissa (03/09), yk3
Mötkis, -82, 1. haaveissa, yk 2
ONefeR, -84, 2. haaveissa (08/08), yk 1
Lellustiina, 27 v, 1. haaveissa, yk 2
izzie 123, 24 v, 1. haaveissa, yk 2
minski80, 4. haaveissa, yk 0?
Safiirix, yk 2
pihpuu, 2. haaveissa
kapybara, 29 v., 1.haaveissa, yk 3
mimmu1984, 25 v, 1. haaveissa, yk 5
Hopefull, 22 v., 1. haaveissa, yk 1
Peppi Pitkäkorva, 27 v., 3. haaveissa, yk 1
karoliina87, 1. haaveissa, yk 5
Tinzu10, 1. haaveissa, yk 1
HelinäKeiju10, 3. haaveissa, yk 0
Supuliini, 1. haaveissa, Yasminelle ehkäisyä käyttänyt 3v. Yk 1.
Tiikkis, 21.v, 1. haaveissa, yk 3
Yaden, 2.haaveissa
Airatar, yk 1
Beatrix Kiddo 24v, esikoisesta haaveilen, yk 1
Nea85, 2.haaveissa, yk2
Janni-, 2.haaveissa, yk1
Memelisa, 27 v., 1. haaveissa, yk 4
Luminainen84, 26v, 1.haaveissa, yk2
tiiperi, 1.haaveissa, yk 2
Pygmi87, 22v, 1.haaveissa, yk6
Nipsu87, 22v, 3.haaveissa (12/04 ja 10/09)
Jotain, 32v, 2.haaveissa, yk0
Kirsikkainen19, 19v, 1.haaveissa, yk 7
Jennuliini, 20v, 1. haaveissa , yk0
Hellun martta, 3.haaveissa, yk 1
Liisakaisa, 1.haaveissa, yk 1
Elli-, 4.haaveissa (-00, -01, -07), yk2
Lunea, 1.haaveissa, yk 1
NePPis85, 25v, 2.haaveissa, yk 9
Dark91, 1.haaveissa
 

Yhteistyössä