Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Näinhän siinä sit jatkossa käy et uuten kiertoon on lähdettävä. Eli mulle voi vaihtaa sen yk5 mut elä laita vielä kiertopäiviä ku oottelen vielä täällä menkkojen alkamista.

Kävin siis siellä gynellä ja ei ainakaan gyne puhunu mitään et kyydissä ois ketään ollu, mahdollisesti ovuloimaton kierto ollu nyt kyseessä, hankalaa se on näin jälkikäteen sanoa. Kierto nyt yli 40, en jaksa edes laskea kuinka paljon. Lääkkeeksi sain nyt terolut-kuurin, jotta nuo menkat saatas tulemaan hieman aikasemmin ja sit seuraavalla kierrolla alottelen klomifeneillä, jotta ne auttas tuota mun omaa ovulaatiota. Munarakkuloita näytti olevan kypsymässä ihan hyvän kokosia ensi kiertoon, katotaan kuinka monta niistä sit irtoo tuon klomifenin avulla :LOL:.

Ja mitä tähän palstaan tulee niin musta vois karsia vaikka koko listan tyhjäksi ja jokainen joka haluaa jatkaa tässä ketjussa huutaa HEP ja päivittää tietonsa. Katellaan sitten miten käy, lähteekö piristymään vai kuoleeko tää kokonaan. Otsikkoo vois kans päivitellä tyyliin syksyllä ja alkutalvesta aloittavat tms.

apua meä ketju alkaa tippua uhkaavasti tuonne pohjalle, pitää välistä nostella... Myönnän en itekkää oo tässä kirjotellu alkukierron aikana mut nyt taas uuteen nousuun ;) Alkukierrosta unohtaa tän asian aina hetkeksi ku masentaa... mut aina sitä sitte taas alkaa odottaan loppukierrosta!! mites muilla menee? Kertoilkaa kuuluisia/kierrosta ym. :)

Itellä tällä hetkellä menossa kp 14/29 ja testasin nyt ovisplussan, peittoja heiluteltiin ke iltana ja tällä hetkellä ei ole enempää mahiksia harjottaa joten toivon nyt kovasti että tuo yks kerta riittäis tähän ovikseen .. eipä se suuri menetys ole vaik ei riittäis, on kuitenki jo laantunu hieman tuo "alkuinnostus" tästä ja tää projekti menee onneks nykysi siinä muun elämän sivussa, alkuaikana tuntu olevan tää projekti koko elämä :D :LOL:

En ole tähän pinoon kirjoittanut kuin tuon kerran, kun sitten löysin lyhyemmän esikoista nyt syksyllä yrittämään aloittaneiden ketjun, jossa olen ollut aktiivisemmin mukana. Eli mut voi tämän ketjun listalta poistaa, vaikka oonkin tätä kyllä seuraillut taustalla :)

huhuu missä kaikki on? äiti88 mites sulla, nyt alkaa olla jännät päivät joko on täti tullu/oireita? :) kuoleeko tää keskustelu nyt ihan kasaan ku tiputaan tuonne , minä ainaski olen mukana jos saatas tää eloon jotenki : /

mulla kans oli viimeksi sama juttu ja menkat alko sit neljä päivää myöhässä, se oli ainut kierto ku en saanu ovisplussaa ja yleensä tunnen sen vielä, eli tais nyt johtua sitte tuosta etten ovuloinu niin menkat oli jotenki myöhässä.. mutta toivotaan äiti88 sun kohdalla että sulle tulee myöhäinen plussa =)

toivotaan todella kun aikaisemmatkin raskaudet on näyttänyt plussaa vasta reilu viikko siit ku ootin mennkoja alkavaksi:D toivottavasti en tipu pian ja korkeelta:(

oireita vaikka mitä mutta tiedä häntä vaikka ois vaan menkat kuiteski tulos... mut ei ainaka viel mitää:)

joo onhan niitä aika liuta.... tosin osan voin vaan kuvitella:D

repäsykipuja alavatsas aivastaes tai ku nousen nopeesti
rinnat kipuilee
isäntä haisee kaiken aikaa mun mielestä kamalalle (tosin voihan se oikeestikki haista:LOL: )
pata pata haisi mun mielestä ihan synnytyssalille
kuvotus vaivaa silloin tällöin
alamahan ja selän jomottelu ja särky ajoittain
suu ja huulet kuivuu
runsas valkovuoto
parin tunnin välein pissahätä
kauhee siivous ja järjestely into

siinähän niitä mutta eihän noista tie voi ol vaan jotai hormooni juttui... toivottavasti kertoo raskaudesta:D

joo no kyllä noista vois jo uskoa raskautuneen! tosin itelläki muka hajuaisti parantunu, haistan hienhajun aina joka paikassa, pissa haisee hielle ,ite haisen hielle vaikka en kyl juuri hikoile normaaliolotilassa :D tai sit mun dödö on vaa pettäny totaalisesti. :x

mutta mutta toisaalta kahvia tekee mieli enemmän ku normaalisti ( eikö kahvi ala just kuvottaan?) tissit/nännit ei juuri oo kipeät.. menkkakipuja tullu tänään pätkissä ja menny ohi ja taas hetken... kielii varmaan tulevasta tädistä prkle:kieh:

Ui, täälläki teillä jännät päivät, Miulla myös! :) Nyt on menossa kp 30/31-35.. Tänään hätäisenä testasin negan.. Ei oo oikeestaan ollu mitään oireita, hieman alamasu juilii hieman menkkoja enteillen, mutta eipäs muuta.. Teillä´on ky paljon lupaavampia oireita!! Kiva :) Toivotaan et johtuisi pienestä kyytiläisestä! Millos meinasitte taas testailla??

mulla loppu menkkajomotukset kokonaan, tänään tuli paljon valkkaria ja kuvittelin jo että täti tuli kylään, mutta eipäs onneksi! mietin tässä, uskallanko testata jo huomenna.. tänään kp 27/28 vai pitäiskö oottaa ainaski siihen lauantaihin ettei pettymys olis niin suuri... viime kierrossa piti hätäsenä testata samana aamuna ennenku täti sit lopulta saapu. ei huvittais testailla turhaan , mites mimmu1984 millon meinasit testata?

äiti88 sullahan on jo kohta viikko menny oletetuista menkoista? oletko testannu jo? :)

oon testannut negan eilen mutta luin just vanhasta päiväkirjasta että kuopuksesta sain plussan kun menkat 9 päivää myöhässä... että toivoa on ja tänään ollut aika moista alamahan revintää ja tosi väsynyt:)

No ei taida täällä olla plussaa tulossa.. eilen tuli paperiin vähän verta pyyhkiessä, loppu siihen, mutta semmosta menkkavihlontaa ollu koko päivän joten voisin kuvitella et täti tulee sunnuntaihin mennessä... :( Voi kurjuus! Mutta voi miten hyvältä kuulostaa nuo teidän oireet, niin pien peukkuja! plussatkaa edes te!

Kukkuu!!
Tämä ketju on valahtanukin aika alas, mutta nostetaan...

Tein äsken testin, jossa näkyy kaksi punaista viivaa!!! =) huu, jännittää... Toivon tämän nyt kestävän... la ois 23.7. (sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa tuli viel nega... nyt oli kp 33.

Onnea kaikille, tulkaahan perässä pian!

Yhteistyössä