Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Moikat kaikille! :wave:

Ja onnitteluhali Lumpelle ihanasta plussasta!:hug:
Halit myös niille joilla täti tullut kylään!

Mie päätin tän kierron alussa että tää kierto mennään matalalla profiililla. On ollutkin tosi hyvä, sillä itellä on paljon rentoutuneempi olo! En oo tällä hetkellä edes varma mikä kiertopäivä on menossa. Menkkoja tosiaan saa odotella varmaan lokakuun ekalla viikolla. Palailen varmaan sitten jännäilemään, mutta nyt tosiaan yritän olla vaan täällä taustalla ja päivitellä teijän kiertoja ja ihania plussauutisia! tsemppiä ja plussapuhureita siis kaikille!
 
Hurjasti onnea Lumpe! =)

Täällä jännätään, touhuttu on paljon ja nyt ootellaan tuleeko täti vai käviskö niin onnellisesti että päästäis heti uusiksi sukua, kavereita ja muita "kyläläisiä" järkyttämään. :vampire: Kaverit sulattelee yhä mun avioeroa ja uutta suhdetta. :heart: Vuosi kuitenkin nyt ollaan nykyisen kans "oltu" yhdessä ja tämä tuntuu oikealta.

Täällä on nyt menossa yk 1 ja kp 19/28.
 
KHJ
No onpas tällä saralla varsin hiljaista.pakko nostaa pinoa! Kaikilla vissiin menossa jokin erityinen kierron vaihe kun ei ole mitään kerrottavaa. No sama omalla kohdalla..eli ei mitään erikoista kp 12/25-28 ja ovista odttelen ensviikon alussa tulevaksi.

Plussaa nyt kuitenkin kaikille:wave:
 
Moimoi! Mulla on ainakin alkukierron radiohiljaisuus menossa :D Kp 8/30 tänään ja ovista odotellaan siis. Menkat kesti tällä erää viisi päivää ja kuudentenakin vielä tuhrutti pikkasen. Normimitta mulle siis. Viimeksi vuotoa oli neljänä päivänä, mitä ihmettelin mutta olin kyllä hyvilläni, koska lyhyempikin aika rättien kans pelaamista riittäis mulle. Kuukuppi kun on edelleen ostoslistalla, vaan kun ehdin toivoa, ettei sitä nyt olis tarvinnutkaan ostaa. :p
 
Heippistä... Vieläkö mahtuisi mukaan kuumeilemaan? =)
Taustaa: Minä -91 ja mies -89. Yhessä ollaan oltu kohtapuoliin 3 vuotta, ja omillamme kolmiossa asutaan :D E-pillerit lopetettiin tossa kesäkuun alussa, ja samantien siitä sitten ilmestykin raskaustestiin plussa, mutta meni kesken 19.7... :'(
Tällä hetkellä tilanne semmonen, että menkat ei oo saapuneet lainkaan keskenmenon jälkeen, nyt jo menossa joku öö... kp63... |O
Ja ei hajuakaan minkämittaisesta kierrosta puhutaan, joten en tiiä yhtään missä mennään... :kieh:

Kellään ehotuksia mitä teen seuraavaks? 2kk menkkavapaata aikaa vauvakuumeessa... Alkaa ottaa voimille tämä :confused:
 
KHJ
Täällä ovista pongailtu ja tänään tikkuun ilmestyi jo haamu,joten on se sieltä kaiketi 2vrk sisään tulossa.Nyt pitäis kuumeinen( ei vauvakuumeinen) ukko saada viritettyä sopivaan tilaan että saadaan tämä hyödynnettyä.:p

Ja tervetuloa Dark91=)

Mutta missä kaikki luuraa huhuuu kertokaa jotain!!!!!!:attn:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Dark91 mukaan!!:) Käy perhesuunnitteluneuvolassa juttelemassa, jos antasivat jonkun lääkkeen jolla sais kuukautiset taas liikkeelle!

Kaikki tosiaan hävinneet jonnekin, joten ihanaa kun uusia tulee.

Ajattelin ettten tässä kierrossa tänne hirveesti kirjottele, mut kirjotellaas nyt jotain kuulumisia..Täällä kaiketi 21/31-35, ovista yritetty bongata, mut mitään tuntemuksia ei ole ollut.. Pupuiltu on ahkerasti, saas nähdä miten käy.. jotenki olo ihan sellainen että tää yrittäminen tulee kestämään vielä kauan!!
 
KHJ Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä ;) Yksikin kerta sinällään riittää, jos miehes ei lenssultaan kykene enempään :whistle:

mimmu1984 En ees tiedä onko turussa perhesuunnitteluneuvolaa, täytynee ottaa selvää :D
Musta ei sit hiljasta saa ei sit niin millään, varautukaa romaaneihin! :LOL:

Tänään tosin soitin omalle terveysasemalle, ja pääsin sit heti 10.40 lääkärille, mut käynnistä sinällään ollut minkäänlaista hyötyä. Sanoi vain, että uuden raskauden mahdollisuus on suuri, joten mun pitäis testailla tässä viikon aikana. Sitten jos testi on negatiivinen, mitä mä luulenkin että on, niin odotellaan siihen kp100 asti |O
Jos taas testi on positiivinen, niin sit täytyy neuvolaan soittaa... Mut ihan ku sitä tietäis missä hiton välissä sitä on sit pamahtanu paksuks kun kuitenkin 2kk menkkavapaata aikaa... Ylläripylläri sit oltaski menos jo jossain viikol 9 jo, haha. :confused: Tuskinpa, nt-ultrassa (neuvola ei suostunu pistää ultraan ennen tota vuodon takia, joten mentiimpä sinne toteemaan kohdun tyhjyys...) 27.8 ja verikokeessa ei ollu minkään näkösii raskauden merkkejä, joten ainakaan sinä päivänä ei vielä oo kiinnittyny ollu... :D

Ultran jälkeen muutama päivä sukkapuikkotörkkimiskipuja alapäässä ja alavatsassa ja jos se oliski ollu ovis tai jopa kiinnittyminen... :rolleyes:
Ei toivota liikoja... Eilen tosin rupes tekeen niin pirusti mieli juustonaksui, et oli pakko yheksän jälkee illalla vielä lähtee pyöräilee Siwaan hakemaan niitä :cool:
 
Tervetuloa munki puolesta Dark91!! Täällä kans mennää keskivaihetta kp 11/29 ... viime menkat oli aika ihmeelliset, kesti sen 2 päivää vaik normisti kestää 5 pvää mut hyvä vaa ettei tarvi niitä kestää sen enempää.. ja nyt tietenki kierto venähti kivasti sen muutaman päivän ku menkat alko 4 päivää myöhässä... Tuhlasin siinä ajassa jo pari testiäki turhaan, nyt en kyllä testaile ennenku on kunnolla oireita ja menkat viikon myöhässä :stick:

mieski alkanu nyt puhumaan aina välillä että hänki haluaa sellasen pikkupojan tai tytön ja plaa plaa , ei ollu aluksi niin innoissaan mutta on hänki vissii innostunu ku sitä lasta ei nyt sitte heti tullukkaan ku jätti ehkäisyn pois, alkaa tajuaan ettei niitä lapsia noin vain päätetä että nytpäs se sieltä tulee :D (nyt menossa yk4) ... Mulla kiinnostais tietää mikä se keskimääräistilasto on millon tärppää, oliko se joku yk 4-6? Tietenki moni asia vaikuttaa siihen ja joillaki tärppää heti joillaki kestää kauemmin mutta muistaakseni on olemassa joku tilasto?!
 
Vihaan raskaustestejä :stick:
Kun vaan olis kaikki niin yksiselitteistä! Oireiden perusteella, tai se, että r-testin nega ei vois olla väärä...
Elikkä siis tosissaan testasin tänä aamuna. Ensin samasta pissistä liuska ja sitten clearblue viikkonäytöllinen. Liuskassa selvä toinen viiva, tosin haaleempi ku toinen.
Clearbluen digitaalinen näytti sitten "ei raskaana" ja no, en tiiä kumpaan luottasin enemmän :headwall:

Jos luottaisin enemmän liuskaan niin mistäs hitosta mä tiedän missä vaiheessa mä oon menossa :confused: ja jos clearbluehen, niin missä helvetissä mun menkat on! :kieh:
 
Vihaan raskaustestejä :stick:
Kun vaan olis kaikki niin yksiselitteistä! Oireiden perusteella, tai se, että r-testin nega ei vois olla väärä...
Elikkä siis tosissaan testasin tänä aamuna.
Minä myös vihaan r.testejä. Pelottaa hirveästi tehdä sellaista sillä pelkään saavani negan. Ja kun aiemmin on yrittäny raskautua on yritystä kestänyt ekassa toista vuotta ja toista yritettiin kolmatta vuotta. :ashamed: Nyt on mies vaihtunut, mutta jos yritys pitkittiin luulen että syy on silti minussa. Nykyisen "hedelmällisyys" on testattu sillä hänen exänsä on päätynyt kahdesti aborttiin kun on vahinko sattunut. :'( epäreilua että ne jotka ei välttämättä lasta halua saisivat sen helpommin. :| (täytyy myöntää että tosi on että ei se ole multa pois, mutta hormoonit vissiin sekaisin raivoan ja pillitän milloin mistäkin syystä). Lauantaina taitaa olla itkua luvassa sillä silloin varmaan alkaa yk 2. :confused:
 
Pikapäivitys meidän tilanteesta:

Eli ne kuukautiset eivät alkaneet luomuna ehkäisyn pois jättämisen jälkeen ja gyne määräsi viime viikolla Terolut -kuurin, jotta ne saadaan käynnistettyä. Kohdun limakalvot ja munasarjat näyttivät ultralla katsottuna normaaleilta ja munasoluja oli runsaasti. Helpotus! =) Ensimmäisen Terolut -kuurin viimeisen pillerin söin maanantai-iltana, eli nyt sitten odottelen että vuoto alkaisi. Sitten lasketaan kiertopäiviä ja kp15 syödään uusi Tero-kuuri, odotetaan vuotoa, kp15 syödään kuuri jne. muutaman kuukauden ajan. Jos ei sen jälkeen ala kuukautiset tulla normaalisti niin uudelleen gynen luo.

Mulla tänään tosiaan menossa jo kp87 ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. Toivotaan että Terot tuovat tädin kylään ennen viikonloppua! :cool:

Plussatuulia! :whistle:
 
Beatrix Kiddo mitenkäs mulle suostuu lääkäri määräämään terolutit vasta kun on menossa kp100? :confused: noei et sä sitä voi tietää, mut siis nyt mulla on meneillään kohta kp70 tässä näin keskenmenon jälkeen. Pelottaa oikeen et koska se täti päättää tulla rynnistää ja kuin runsaana.... :eek:
 
Dark91: Pyydä lähete verikokeeseen, jossa selvittävät raskauden todellisen laidan. Soita vaikka sinne neuvolaan. Täällä ainakin on perhesuunnittelu ja äitiysneuvola samassa.. Turun tilanteesta ei hajuakaan.. :/ Mikäli negatiivinen niin eikun uudestaan lääkärille. Meilläpäin ainakin olisivat jo kirjoittaneet sulle terolut kuurin. Mutta tietysti pitää raskauden mahdollisuus selvittää ennen lääkkeenottoa.

Täällä myöskään ei raskaustestit oo ystäviä, vaikka oonkin yleensä niiden suurkuluttaja. MUlla nyt kp 24/31-34. Vielä reilu viikko piinaa... Oon tän kierron osannu ottaa tosi rennosti ja oon ollut kotonakin tosi hissukseen, enkä miestä painostanu. MUTTA!! Kun se ei haluu!! :'( Tosi paljon joutuu aina houkuttelemaan että edes jotakin aktia ois! Huoh! Se aika yleensä ku sitä haluttaa on aina just pari päivää ennen miun mensuja tai heti pari päivää mensujen jälkeen, mutta sit ku on puoliväli ni megajarrut iskee päälle. Mie oon kysyny siltä monesti et haluaako se edes vauvaa, vastauksena haluaa. Mutta mitenpä sitä vauvan saa kun just ne oikeet päivät puuttuu..? Miks miehet on välillä aina niiiiiiiin vaikeita.. Toivotaan että nuo pari kertaa oletetun oviksen aikoihin riittää (en oo tässä kierrossa tikuttanu)..
 
Dark91 Vaikea sanoa. Voisiko tuo km vaikuttaa asiaan? Vai onko vaan niin lääkärikohtaista koska käynnistävät? :confused: Tuttu terkkari mulle kertoi että usein odotetaan jopa puolivuotta ennen kuin käynnistellään...

Mulle gyne määräsi Terolutit ihan pyytämättä jo nyt. Niin ja tänään alkoi kuukautiset Terojen voimalla! On niin helpottunut olo. :) Kp1 siis menossa :)
 
Mulle sanoi lääkärissä vaan, että tee viikon sisällä raskaustesti, jos positiivinen, soita neuvolaan, jos negatiivinen, pitää oottaa lokakuun loppuun asti ja tehä uus testi ja jos on nega, niin soittaa lääkäriin ja sit vois saada terolutit vasta... :kieh:

Joo ja sit lääkäri sano tosta keskenmenosta, et normaalisti menkat alkais 4-8 viikkoo keskenmenon jälkeen, mulla on nyt menny jo tosi paljon yli sen. Se ei kuulemma oo normaalia, mut ei vielä tehdä mitään... :kieh: raivostuttavaa...
 
onnea äiti88! toivotaan että nyt pysyy matkassa loppuun asti! :) Täällä menossa kp 17/29. Ovis pongattu tummat viivat tuli su aamuna ja illalla sitte hyödynnettiin, testasin vielä eilen aamulla niin ei ollu enää läheskään niin vahva viiva, ja nyt taas alkaa nää jännät päivät lähestyä :headwall:

Mimmu1984 --> mulla aikalailla samantapane tilanne, elikkä ku päätettiin olla "yrittämättä" eli tulee sitten ku on tullakseen ,eli ei mieheni mielestä pitäis laskea mitää päiviä vaan mennä ihan kuin ennenkin puuhaillaan aina ku siltä tuntuu, tietty mie niitä päiviä kuitenki tässä mietin ynnä muuta mutta voi olla vaikea sit just parhaina päivinä pakottaa miestä puuhiin ku sillon tietty meinaa aina olla kiirettä ja väsy ymym. :D no nyt onneks sain "kellistettyä" sen oikeana päivänä josko se nyt tuottais tulosta ;) kyllä se tulee jos on tullakseen-taktiikka mullekki passaa mut mitäs se haittaakaan jos sattuu vähän päiviäki kyttäämään ?! :LOL:
 
Up, Up, Up!! Me vajotaan!!!:eek: Missä kaikki on?? Millä kiertopäivillä menette??

Täällä kp 29/31-34.. Pikkuhiljaa alkaa jänskättämään, mutta mieli tyynenä tähän asti pysytty :) Ei kummempia oireita..

Taisin jo aiemmin kyselläkin (en kyl muista et kukaan ois vastannu), mut onks teissä kukaan astmaatikko?? Miten astmalääkkeiden ottaminen raskausaikana?? Voi varmaan ottaa, mut onko joitakin raskausystävällisiä astmalääkkeitä vai voiko mitä vaan käyttää??
 

Yhteistyössä