Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

KHJ
Tällä hetkellä VVV-> väsyttää,viluttaa,vituttaa joten pikaisesti kirjotan.
Tipetsu:hug: en tiedä mitä sanoa,muuta kuin tsemppiä.vielä joku päivä se onnistuu,usko pois.Halit

Neppis85Älä luovuta.harmi jos täti tulee,uutta kiertoa kohti vain!!

Tällästä,joka paikkaa jomottaa ja väsymys argh kp 18/29|O

Heippa kaikille! :wave:

Huih, täällähän on tapahtunu paljon sinä aikana ku oon ollu nettipimennossa!
Onnea ihan älyttömästi teille monille plussanneille :flower:
ja voimia ja tsempitystä teille sitä tarvitseville! :hug:

ON: Mie oon yrittäny haalia ittelle tekemistä etten jatkuvasti miettis ja haaveilis vauvasta ja raskaudesta. Se on kuitenki aika suunnattoman vaikeaa nyt, kun on ollu taas tosi etova ja pahoinvoiva olo jo monta päivää yhteen putkeen, ihan 24/7 :x Illalla nukkumisesta ei meinaa tulla mitään kun pitää yrittää ettiä sellasta asentoa missä ei oksettais ihan niin paljon. Nii, ja sitähän ei siis meinaa löytyä.
Nyt muutaman päivän on ollu tissit tosi kippeet, ja koko ajan pitkät päällä :D hipaisukin sattuu.
Ihan viime päivien juttu on ollu myöskin alavatsakivut, välillä ikään kuin repii tai vihloo. Ja välillä tuntuu kuin alavatsa ois ihan kivikova. Viime yönä heräsin siihen että alavatsaa repi ihan todella, mietin jo siinä kun tuskissaan makasin hereillä että päivystykseenkö tässä pitää lähteä :confused: Se siitä sit pikkuhiljaa anto periksi sen verran että sain nukkua.

No, nyt kp 23/28-42, ja ei kai se auta ku ootella... Toissapäivänä tein negatiivisen testin, mutta eihän se vielä tässä vaiheessa edes näkyis?
Sais nyt vaan nopeesti tietää onko tää raskautta vai ei, että tietäs vähä miten suhtautua.
Liian toiveikas en silti uskalla olla :|

Mut plussaonnea naiset! :heart:

En muista oonko kaikkia plussaneita jo onnitellut, mutta onnea siis kaikille tasapuolisesti! Ja kaikille muille tietysti kovaa plussatuulta toivottelen.

Omasta tilanteesta sen verran, että nyt alkaa jo vatsanpohjassa hieman jännittämään. Mulla oli tuossa keväällä kierto sen verran epäsäännöllinen ja kuukautiset tulivat yleensä kuun alkupuolella. Nyt kesän aikana kierto on säännöllistynyt (kierto on mulla tällä hetkellä aikalailla 24 pv) ja kuukautiset tulee nyt ennen kuun loppua, joten nyt näyttäis siltä, että meillä päästään yrittämään tosissaan jo syyskuun loppupuolella. Mutta kyllä tätä on jo odotettukin ;).

Täällä on kovasti ollut puhetta kipeistä rinnoista raskausoireena. Mulla oli esikoisesta rinnat alkuraskaudesta myös kipeät. Tai enemmänkin kosketusarat. Välillä tuntui, että pelkkä vaatteiden kosketus sattui eli sanoisin, että hyvältä kuulostaa niiden osalta, jotka tuosta vaivasta kärsivät.

Täällä tänään kp 1/31-35 yk 4.. Pitkään piti tässä kierrossa jännätä, mut noiden negojen jälkeen oli kyl helpotus et ne menkat lopulta alko. Mie olin ihan varma et itku tulee, mut ei sit kuiteskaa tullu.. Eli siis uuteen yritykseen!:) Toivon vaan et tuo kierto oli vaan poikkeuksellisesti noin pitkä ettei taas ala pitenemään tohon 36, jota se yhteen aikaan oli..

Plussapuhuri kaikille jännääjille!!:whistle:

Tässä ois tää mun oireilulista päivä päivältä... Alkaa oikeesti jänskättää et mihin tää kääntyy. Oon oikeesti pettyny, jos tää ei oo raskauteen liittyvää :(

Ovis tod. näk. 22.8 (kp13)
kp 14 Nännejä alkoi aristaa
kp 15 Nännikinut voimistuivat
kp 16 Nännit kipeät, rappusissa liikkuessa rinnat tuntuu painavilta. Palelu alkaa, illasta vatsan seudulla nippailua
kp 17 Vatsaa pingottaa, tissit aristaa osuessa johonkin, palelee, selkäsärkyä
kp 18 Tissit oikeasti kipeät, palelua pitkin päivää, flunssaisuutta & nenä vuotaa, kevyt vihlaisu illalla nukkumaan mennessä, yöllä rinnat kosketusarat
kp 19 Selän lihakset jumahtaneet ihan täysin, flunssaisuus & paleleminen jatkuu. Vatsan seutua alkaa aristaa, vähän valkovuotoa
kp 20 yöllä kova vihlaisu alavatsassa, jonka jälkeen pientä huonovointisuutta, tätä jatku hetkellisesti myös aamulla. Rinnat edelleen kipeät, rintojen rakenne "nystyräinen".
kp 21 Vatsan seutua kiristää, selkeää ummetusta. Pissillä tullu ravattua ehkä useammin kuin normaalista, vaikka en mielestäni enempää ole juonu. Kaupassa miesten hajusteosastolla yököttää, haju ihan kamala. Palelu & flunssaisuus jatkuu.
kp 22 Tissikivut helpottavat iltaa kohden. Vatsan alue ihan järkyttävän herkkä. Alavatsaa nippailee ihan jatkuvasti Itsellä epäily onko sittenkää ketään matkassa Palelu vähentyny
kp 23 Tissikivut taas vähentyneet, vain painaessa tuntuu aralta/kipeältä. Vessassa pitää ravata useammin, flunssaisuus helpottaa, rintojen rakenne "palautunut", vasen munasarja nippailee kevyesti. Illalla kaverin luon olo mitä mainioin nutta ku salaman iskusta iski kamalan päänsäryn + huonon olon ja oksettamisen. Kaveriki jo siinä kummissaan katto et mikä tuli. Kotiin sit suoraan nukkumaan ja huonoa oloa jatku läpi koko yön, päätäkin särki. Eka yöpissaus. Raskaustesti tehty näytti negaa
kp 24 Nännit arat & tissien sivuja hieman kutittaa (tätä ollu jossain vaiheessa aikasemminki). Aamulla suht ok olo. Vähän särkee päätä ja heikottaa mutta voi johtua myös siitä etten oo syöny aamupalaa.

Lämmöt ollu aika normaalit mulle 36.6-36.8. Tai siis on toi ehkä muutaman kymmenyksen korkeemmalla ku normaalisti. Mutta joo tällasia "kuviteltuja" oireita, päivittelen listaa ja kerron sit kuinka käy

Iltaa majaan!

NePPis85 ja mimmu1984 :hug: Muille pettyneille myös.

Vaniljaisen kanssa mennäänkin ihan samoissa, täällä myöskin dpo7. Vai muistanko mä nyt sun dpot väärin? No, jos näin on niin jänskäääää.

Memelisan tilanne kuulostaa oikeinkin hyvältä. Näytähän meille nyt plussaa, jookos?

Täälläpä ei muuta kuin maanantaista asti flunssaa, muutaman päivän ajan ollut jo nippailuja/juilimista/epämukavaa tunnetta alamahalla, ihan pitkin päivää. Koulussakin pitää asentoa välillä vaihtaa niin että pääsee nojaamaan taaksepäin, tuntuu ikävältä muuten. Rupeaa ahdistamaan istuminen pystyssä tai etukenossa. Tämähän oli meille eka klinikkainssi, joten en tiedä mikä kaikki voi siitäkin johtua... Ja tuli jo mieleen onko jotain vialla kun on niin paljon tuntemuksia koko ajan tuolla ihan alavatsalla. Hope not!

Pitää vaan jaksaa nyt mielellään viikko vielä, tosin eiköhän tää malttamattomuuden esiäiti tee jo testiä alkuviikosta katsellakseen näkyykö mitään :saint: Mulle se negan näkeminen ennen kuin menkat on myöhässä ei ole mikään kauhean kova kolaus, vaikka hetken v***ttaakin. Mieluummin varaudun siihen, että menkat alkaa kun olen negaa saanut kuin että en ehtis ollenkaan testaamaan ja täti hyökkäisi. Olen siis testien suurkuluttaja. Ja testivalmistajat ja apteekit kiittää.

Ai juu, JOS tästä onnistuttaisi niin tulis lähes tulkoon päivälleen sama LA kuin oli edellisessä raskaudessa. Eli toukokuussa olis. Tammikuussahan pojan synnytin. Ei tunnu yhtään huonolta, että menisi samoissa tämä raskaus, vaikka tiedän opintojenkin pohjalta, että tilannetta ei kyllä ainakaan suositella. Mutta itse en koe siinä olevan mitään pahaa omalta kohdaltani. Oikein mielelläni ottaisin toukovauvan raskauden vastaan jos sellainen vaan suotaisiin. Ja jos ei niin uutta inssiä kohti lippu korkealla.

Vielä tuli mieleen että kun meillä nyt menossa yk4 niin onhan tuo oikeasti vähän enemmän....Vuosi sitten keväällä ruvettu pikkukakkosta yrittämään. Mutta lasken kuitenkin tuosta enkelipojan synnytyksestä nämä yk:t.

Ihanaa iltaa kaikille ja tsemppiä vaiheisiinne! Täällä aivan uskomattoman upean värinen taivas, WOW! Pitääkin mennä pihalle ihastelemaan.

Catalia ja vaniljainen ollaan samoissa mulla kans jännät päivät kp 23/26 mutta en kyllä tiedä olenko ovuloinu tässä kuussa koska en pongannu sitä (en kyllä tikuttanutkaa) eli voihan se nyt toiveikkaasti olla että se tapahtu huomaamatta ;)

Memelisa kyllä jos tuosta nyt ei plussaa irtoa niin jo on kumma! toivotaan parasta<3
En uskalla testata, ku olen luvannu etten tuhlaa yhtään testiä ennenkuin menkat on myöhässä, tosin voisin ehkä sunnuntai aamuna kokeilla jos yhtään tuntuu siltä... :) Ei kyllä olla läheskään niin paljon harjoitettu miehen kanssa tosiaan ku tuota ovulaatiota en ole huomannu, muutenki jotenki nyt on ollu niin väsyny töitten jälkeen että se pitäis ajoittaa rentoutuneelle viikonlopulle, milloin ei oo kiire mihinkään :)

KHJ
Täällä eletään kp21/28 alamahassa menkkamaisia tykytyksiä aikaajoin. Valkkaria tulee välillä oikein lorahtamalla. Saapinähä miten tässä käy. Välillä jännittää ja välillä on taas pinna kireellä ja ajatuskin uudesta rumbasta hirvittää,että miten siitä selviäis:whistle: tutkimattomat on naisten tiet!!

Paljon plussapuhureita kaikille!!!

Heippa!

Uusi kuumeilija ilmoittautuu varovasti mukaan. Olen seuraillut tätä palstaa ja tätä viestiketjua nyt tässä muutaman päivän ajan. Vauvan yritys ei meillä ole vielä virallisesti alkanut, mutta ajattelin kuitenkin ilmoittautua tässä, etten vain taustalla kyttää:)

Jätettiin hormonaalinen ehkäisy pois pari viikkoa sitten, mutta ainakin jonkin aikaa on tarkoitus vielä pelailla kortsujen kanssa. Toivottavasti mahdollisimman lyhyen ajan :) Tilanne on siis ollut pitkään se, että minä olisin valmis antamaan vauvan tulla kun on tullakseen, mutta mies epäröi. Ikää meillä on jo kuitenkin 27 ja 29.

Vielä pelkään, että käy niin kuin Jennuliinille (meniköhän nimi nyt oikein) tässä ketjussa, että mies alkaakin vielä perua... Mutta yksi askel on nyt kuitenkin otettu, kun hormonit on jätetty.

Nyt siis on eka luomukierto menossa tyhjennysvuodon jälkeen. Kierron pituudesta ja ovulaatio-oireista ei siis ole vielä havaintoja. Ehkä ihan hyväkin, että on jonkin aikaa seurailla, miten tämä kroppa käyttäytyy... Pillereitä tai ehkäisyrengasta olen kuitenkin käyttänyt jo liki kymmenen vuotta. Ihan lyhyt tauko oli tuossa, kun vaihdoin pillereistä renkaaseen.

Tuntuu, että olisi montakin ketjua, joihin tässä voisi alkaa kirjoittaa, niin kuin esikoisesta haaveilevat jne. Kirjoitatteko te muut useampaan ketjuun/jopa useammalle palstalle?

Heipparallaa taas kanssasisaret.
Tilanne näytti kohdallani hyvin hekumaaliselta, ja olinkin todella varma tulevasta plussasta. Mutta tänään paikalle kaarsi täysin odottamatta ja mitään varottamatta tuo p***leen TÄTI :O. Olen erittäin yllättynyt, en osaa oikein ajatella mitään, en ees surra. Mutta katellaan tästä sit eteenpäin. Voihan tuo olla vielä hämäysvuotoa, mutta jotenkin en siihen jaksa uskoa. Aamun on tänään vuotanu, mutta iltapäivästä ollu huomattavasti vähemmän, joten eiku jännäämään et miten tässä oikein nyt sit käy. Ite ajattelen lähinnä tuota et kierto tais jäädä lyhyeksi (25 päivää). Mutta toisaalta pitää olla tyytyväinen jos nää on oikeet menkat ni ainakin oma kierto tuntuu lähteneen toimimaan, ettei välttis enää tartteis Terolut-kuureja yms. napsia.

Alkuviikosta saan myös tiedot progesteroni-testistä. Eli onko keltarauhasta erittynyt ollenkaan, eli onko koko ovista tapahtunu. Uskon sen kuitenkin käyneen, koska sain selkeesti sen tikkuun ja menkatki sit vissiin alko..

Et eiku nokka kohti uusia pettymyksiä ;)
Plussapuhureita meille kaikille :whistle:++++++++++++++++++ :)

Mulle vois päivittää YK4

mulle vois päivittäää yk 2.
kierto venyi todella pitkäksi, varmaan jotain 35 päivää :(
harmittaa tosi paljon etten ehdi ikinä lukemaan teidän juttuja kunnolla.. työ ja poika vie kaiken ajan..
hengailen kuitenkin täällä listalla vaikken paljon kerkee lukemaan ja kirjottamaan.

kai minäkin voisin tähän ketjuunkin itseni tupata. neljättä yritellään, juuri aloitettiin tässä kuussa, lapsia ennestään tyttö -00, poika -01 ja tyttö -07 :)
nyt meneillään kp 23 ... jänskättää, aika säännölliset ovat olleet mun kierrot :) :) eli se 28 tai 29 pvää.

No sieltähän se täti sitten tuli :( itkupotkuraivari ei ollut kaukana, tälläkään kertaa.:headwall:
Melkein jo olin varma, vaikka en siihen itselleni lupaa antanutkaan. Onneksi tässä nyt on kaikenlaista muuta ajateltavaa, muutto ja häät edessä. Ehkä saisin ajatuksiani keskitettyä muuhunkin kuin tähän vauva-asiaan. Olen myös päättänyt olla sitä mieltä, ettei raskautuminen tämän kaiken hälinän keskellä ehkä olisikaan kovin järkevää. Epätoivoisia keinoja yrittää olla olematta surullinen ja pettynyt menkkojen alkamisesta : /

Uutta yritystä vaan kehiin ja pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä. :D
Toivottavasti teillä muilla on parempi tuuri!

KHJ
Memelisa ja nea85 ja Pygmig87 todella harmillista:hug: Memelisasta olin jo ihan varma. Tämä on niin epäreilua..muutakaan ei voi kuin uutta kiertoa päin ja lippu korkealle vaikka se japanin lippu tällä hetkellä onkin vaihdetaan se pian siniristi-lippuun...heh heh huono vitsi. Mut yritän vaan sanoa että olen hengessä mukana ja tiedän miltä tuntuu:ashamed:

Tevetuloa uudet:wave:

ON: täällä kp 23/28 ja alamahaa tykyttelee aika-ajoin ja nyt on tisut kipeet. Jotenkin en kuitenkaan usko "tiinehtymiseen"(töissäni käyttämä sana) vaan olen jo valmistautunut tätiin ostamalla tukkupakkauksen alwayssia kun halvalla sain :LOL: toki pettymyshän se siitä tulee,mutta ei vois sit mitään.

Nyt on ollut plussa rintamalla hiljaista joten korjataas asia heti seuraavasta kierrosta. Plussa ilmastoo kehiin!!!

huomenta kaikille! Täällä kans järkyttävä olo flunssaa pukkaa ja palelee kauheasti :( ei yhtään houkuttelis lähteä tuonne ulos tallusteleen, tosin flunssaa on kyllä liikkeellä nyt.. Tekis mieli vain nukkua lämpimän peiton alla. Memelisa ja muut , ens kerralla parempi onni plussan suhteen, olin kyllä minäki varma plussasta kun olen noita teän oireita lukenu...

Voin olla varma että itselläki se täti sieltä saapuu viimeistään ke... odottelen nyt vielä pari päivää testaukseen, ettei tule pettymys heti kättelyssä :) nyt menossa 26/26-28 mutta ei mitään tuntemuksia tisseissä, tuntuu että se on yksi yleisimmistä raskausoireista... Toivotaan plussia kaikille loppukierron jännääjille <3

Memelisalle oikein iso rutistus:hug: Samoin nea85 ja Pygmi87.

KHJ josko kuitenkin saisit jättää ne alwayssit säästöön? ;)

karoliina87 Jänskättää sunkin puolesta!

Mites Vaniljainen?

ON: Voi hitto, mä nyt kopsaan tuolta toiselta puolelta romaanini tänne, kun ei tahdo ajatus juosta ihan järkevästi...

Siis mitä minä olen mennyt tekemään? Noh, tietenkin raskaustestin. :headwall: Tänään siis pp11 ja viiva tuli First signal herkkään testiin ja ei muuta kuin digit esiin ja siihenkin teksti "Raskaana 1-2". Hämmennyksissä olen. Tuntemukset oli niiin vahvasti nyt jotenkin raskaanaolemiseen, että pakko oli testit tehdä. Olen tehnyt testin jo aiemmin testatakseni Pregnylin (5000IU) katoamista ja pitäisi varmaan uskoa sen perusteella, että tämä on oikea plussa. Kuitenkin mietityttää, että jospa se silti vielä näkyy testissä...

En osaa ajatella yhtään mitään. Toljottelen vaan noita testejä ja kuvia niistä. Voisiko nyt vihdoin olla tärpännyt? Meillähän esikoinen on nyt 2v7kk ja viime vuoden toukokuuta taisi olla kun aloitettiin pikkukakkosen yritys. Yk3 tuotti plussan elokuussa-09 -> myöhäinen km (rv21+0) 01/10. Sen jälkeen tämä on yk4 (yht. yk7). Ja eka klinikkainssi koti-inssien jälkeen.

Enkelipojan odotuksessa en jostain syystä kirjoitellut millekään palstalle, vaikka esikoisen aikaan kyllä. Liekö ollut itsesuojeluvaistoa tuolloin? Lueskelin kyllä ahkeraan, mutten uskaltautunut kirjoittelemaan. Nyt teen senkin asian toisin! Ja aion uskaltautua kirjoittelemaan odotuspuolelle, vaikkakin sitten saisin palata häntä koipien välissä takaisin kuumeilupuolelle :(

Voi vitsi, ihan kauheesti kaikille tsemppiä ja uskoa tulevaan!

Tää menee nyt kurkkimaan odotuspuolta :wave: Mutta keikun kyllä täälläkin kurkistelemassa ainakin...hetken aikaa...

Viimeksi muokattu:
Kukkuuta kaikille! Omaa pinoani etsiskelen, ja tämähän sen täytyy olla. Pillerit jäivät pois elokuussa, ensi viikolle odottelen ensimmäisiä oikeita kuukautisia tyhjennysvuodon jälkeen. Ahkera yritys on jo käynnissä, mutta vielä ei ole mitään hajua kierron pituudesta, vain pieni aavistus ovulaatiosta, joka saattoi olla noin viikko sitten. Esikoinen siis haaveissa, sekä mahdollisimman lyhyt visiitti tänne kuumepuolelle. :D

Onnea Catalia tosi paljon! Ja joo kyllä mä olen plussannut kun tossa aiemmin mietiskelit :D

Memelisa kurjaa että ne menkat alko :hug: Mulla ei ollu plussa kierrossa mitää tuntemuksia. Edellisissä tuntu vatsan seudulla kaikenlaista nipistelyy ja muuta. Ainoo oire oli n.viikko ennen oletettuja menkkoja tulleet finnit rintaan ja yläselkään. Nyt nekin on kadonneet onneks. Kaikki nipistelyt a säryt kun voi johtuu mistä vaan...yleensä kai valitettavasti menkoista.

NeliApina ja projekti 6+2

KHJ
Upeeta Catalia:heart::heart: Nyt kaikille maailman voimille pyyntö,että pikkuinen pysyy kyydissä loppumetreille saakka. Todella ihanaa! Onnea!!

Tervetuloa Lunea! asetu taloks vain!

ON: täällä siis kp 24/28 ja on niin törkeet täti oireet ei järkee jalat turpoo,maha turpoo,selkää kolottaa,mahaa tykyttää,tissit on kipeet,finnin pukkas,tukka rasvottuu....loputon jono....sori jos joku voi jo pahoin:ashamed: Täälät jos ei täti kurvaa niin sit on jo kumma! Ei tälläst ole aikaisemmis raskauksis ollut. No peli loppuu vasta kun läski täti laulaa:LOL:

Tsemppiä ja plussaaaaa naiset!!

No niin..täällä taas! Meinas ottaa tuo tädin tulo koville kun oli toiveet jo niin korkeella sen haamuviivankin takia..mutta nyt on menkat ohi ja kohti uutta yritystä! Menossa siis kp 7 / 32-38 ja yk 9. Täytyy nyt tosissaan yrittää olla stressaamatta asiasta ja antaa asioiden mennä omalla painollaan..ja näin ollen varmaan vierailen täälläkin vähän harvemmin.
Mutta plussatuuuliiaaaaa paljon kaikille!!! :)
Niin ja tietenkin onnea ja tarrasukkia plussanneille :heart: ja halit niille ketkä ovat saaneet tädin vierailulle! :hug: jännäilijöille paljon peukkuja!!!

KHJ
Helllo naiset!

Tänne kurvasi täti sitten ihmeen aikaseen kp 26:'( tätähän ne jomottelut tiesivät kuten arvelinkin....
Eli mulle vois päivittää kp1/26-28 ja yk2

Ollut raskas päivä joten nyt pehkuihin.

Plussa onnea jännäilijöille!!

KHJ pahoittelut tädin tulosta, ens kerralla parempi onni! <3 mulla menossa 29/26-28 ja aamulla ku testasin niin negahan se sieltä tuli prkle... mutta ei kyllä tätiäkää oo vielä tullu että eiköhän se ovis ollu myöhässä ja on vaan ajan kysymys ku vuoto alkaa :(

Catalialle onnittelut :) toivotaan että kohta me muutki päästää odottajiin.. mites kirsikkainen19 tilanne siellä, onko tapahtunu mitään suuntaan tai toiseen?

Moi taas pitkästä aikaa!

Pahoittelut kaikille tädin runnomille :flower: Ja hurjasti onnea Catalinalle!!!

Täällä kp 27, jänskättää kovasti. Oirehdin tietysti, kuinkas muutenkaan, mutta saa nähdä enteileekö nämä tuntemukset tätiä vai plussaa. Eilen illalla ja tänä aamuna on ollut kuvotusta, lisäksi nyt aamulla oli oikein mojova pistely-/vihlontakohtaus kohdun tietämillä. Vatsa on ollut parisen päivää uskomattoman turvonnut, siis niin, etten ole tarvinnut vyötä sellaisten housujen kanssa, jotka normaalisti ei ilman vyötä pysy mitenkään jalassa. Oletetun oviksen jälkeen oli noin viikon verran nännit tosi herkkinä ja koko ajan pitkät päällä, mutta sitä ei enää ole. Toissailtana tuikkaili tai vihloi muuten ihan älyttömän kipeästi jonnekin ehkä kohdunsuun tienoille. Onko kellään ollut tuollaista? Sattui ihan tosissaan, mutta se ei kestänyt kuin joitakin minuutteja.

Toivottavasti viikonloppuna tapahtuu jotain, suuntaan tai toiseen, ettei tarvitsis enää tässä epätietoisuudessa kärvistellä ja kytätä omaa kroppaansa silmä kovana... Tekis mieli jo testata, mutta mietin, että odottaisin sunnuntaihin saakka, jolloin olis kp 30. Kun ei tästä kierron pituudesta vielä oo tietoa, kun eka luomukierto pilsujen jälkeen vasta menossa. Tänään olis kyllä ollut oivallista plussata, kun mulla on synttärit :cool: Ei vaan taida olla mitään mieltä testata töiden jälkeen, mieluummin testaisin aamulla. No, saa nähdä.

Tsemppiä teille kaikille ihanille naisille! :heart:

Yhteistyössä