Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Öh,onpa tyhmä tää uus luukki täs sivustossa..Tuosta alkoholista.Itse juon tosi vähän ja harvoin. Meillä suvussa läträilty paljon viinan kaa,niin jotenki ei tee ite mieli olla humalassa. Siis juon jonkun 3-4 pikkutölkkiä kerralla ja ehkä 1krt/kk jos sitäkään.
Ääh,mä en usko plussaan nyt täs kierros. Kp 19/27- ja ei mitään tuntemuksia missään. Rinnatkaan ei oo arat,eikä selkä eikä mikään. No lämmöt on 37,2 mutta niistä ei voi päätellä mitään. Lähinnä ketutta niin vietävästi. Alkaa kai tajuta ettei plussaa tuu nyt täs kierrossa nii kaikki pienetiki asiat meinaa ottaa kaaliin sen takia. Päätä särkee,mutta usein. Selkääkin ehkä sen takia kolottaa kun yhdessä kohdassa koko päivän seisoin töissä jne..
Pyh ja Pah ,sanon mä!
 
En minäkään oikeen tykkää tästä uudesta ilmeestä täällä sivustolla mutta eiköhän siihen totu:) Tänään päivällä tein taas uuden testin ja kyllä se vaan alkaa plussa vahvistumaan. Loppuviikosta teen vielä ton viikkonäytöllisen ni uskon sitten ihan varmasti itsekkin että raskaana ollaan:D Ei oikein vielä usko itsekkään koko asiaa.
 
Siis apua!!! Mitä täällä on tapahtunu?? Anteeks mut en tykkää yhtään tän sivun uuvesta lookista!! Meijän haamuilijat on hävinny jonnekki bittiavaruuteen etusivulta! :'( Ihan Tyhmää!!!
Meidän mokkula meni rikki toissapäivänä ja en oo päässy täällä käymäänkään pariin päivään, vähänkös tuntu oudolta, ku tottunu täällä ravaamaan joka päivä :)

Miun alkoholinkäyttö on ollu tosi vähästä viime vuosien ajan, liekkö johtunee siitä et teininä tuli juotua ja paljon!!! Nyt tosin ku alotettiin yrittämään vauvaa jätin alkoholin kokonaan pois..

Onnea muuten äiti x4! Ihana uutinen! tuntuu että on ollu aika hiljasta plussien suhteen viimeisen kuukauden ajan..Eli siis hirmuisia plussapuhureita kaikille!!:whistle:

ON: Täällä 27/31-32, tuntuu kuin tissit ois hiukka arat sivuilta ja välillä niitä vihloo.. Toivottavasti ois lupaava merkki eikä vaan kuvitelmaa... Nyt miulla varmaan dpo 9.. Minuu jännittää ihan hulluna murut!! Miten nää vikat päivät taas kestää!! |O
 
äiti x 4 Onnea hurjasti!

Alkoholinkäytöstä sen verran, että aika vähäistä on ollut viime vuosina. Teininä tuli ryypättyä ja rellestettyä ihan tarpeeksi, nykyään ei enää oikein huvita. Välillä toki ihan kiva ottaa alkoholia. Kesän aikana pari kertaa taisin humalaan asti päätyä ja yleensä ottaen juon ehkä parin kuukauden välein. Nyt juuri yk 1:n alussa oltiin mökkeilemässä ja siellä tuli kyllä juotua, mutta nyt on tarkoituksena pysyä kuivin suin. Ei ole oikein mitään tarvetta juoda ja jos se alkoholitta olo auttaisi vaikka raskautumisessa. :)

Musta tää palstan uusi ilme on ihan kiva. Vaihtelu virkistää :p

Tänään on kp 11 ja otettiin tavoitteeksi heilutella peittoa about joka toinen päivä. Toivotaan, että tuottaa tulosta. Nyt jatkan ton BB:n kyttäämistä, kun tuli se 24/7 hankittua. Pätkii vaan netissä ihan hemmetisti, puolet jutuista menee ohi, mutta ehtiipä tässä kolmen kuukauden aikana sitä tuijotella ihan omiksi tarpeiksi.

Tsemppiä jännääjille ja piinailijoille!
 
KHJ
Äitix4 hurjasti Onnea ja tsemppiä onnelliseen odotukseen:heart:
Tipetsu nyt et vaivu synkkyyteen,vaik oireita ei ole,voi silti olla alivuokralainen kyydissä.Sisulla eteenpäin.:hug:
Hellun martta mulla oli sama operaatio 3vk sitten ja nyt yk1 menossa. toivottavasti täti saapuu pian :)

ON: kp11 menossa valkkari vuoto on voimistunu,ehkä enteilee tulevaa mahdollista ovista. Äsken en saanu ukkoa kellistettyä vaik kuinka yritin: / No jospa sitten viikonloppuna,kaikkeni laskén sen varaan. Sanokaas/ehdottakaas joitakin kaupunkeja johon vois viikonloppu visiitille pyörähtää vain oleskelemaan(peittoja pöllyttämään)??

Nää uudet sivut ei ole ainakaan vielä, mistään kotoisin,ei pääse kunnolla kirjautumaan,pätkii,hidastelee argh!

Halit hanit ja ei luovuteta! plussa tuulia!
 
mulla sama, ettei baarit enää kiiinnosta ku teininä tuli juhlittua niin paljon, nyt vaan suuri huolen aihe ollu tää loppukesä ku on ollu kaikkia juhlia tiedossa, että sehän ei ainakaa edistä tätä raskautumisyritystä, hyvää syy alkaa tipattomalle nyt :saint: en ole kavereille viittiny kertoa näistä raskautumis/perheenperustamishaaveista ettei siitä alettas joka päivä uteleen.. siksi ne jaksaa joka vkloppu pyytää ties minne ihmeen kinkereihin (osasyy voi olla se että itse ovat villejä sinkkuja ja ei viihdy kotona)
 
kääk oon kyl ihan hukas näitten sivujen kans... arvatkaa vaan kuin kauan meni et löysin tän ryhmän....:/ menkkoihin varmaan viikko viel tai siis toivottavasti ei tulekkaan:D

haleja tarvitseville ja jos joku plussaillut niin onnitteluja:)
 
Huomenta:flower:

Tuosta alkoholin käytöstä. Nuorena tosiaan tuli otettua sen verran usein ja joskus vähän liikakin niin nyt ei enää kiinnosta missään paarissa kulkemiset=) Nytkin olen viimeksi ottanut yli kolme kuukautta sitten ja seuraavaan kertaan menee taas aikaa ku nyt tärppi kävi:)

Kiitoksia kaikille onnitteluista:heart: Toivottavasti pian tulee muitakin perässä että saataisiin toukokuisille pino pystyyn:flower: Plussapuhureita tosi paljon kaikille:heart:

Roikun vielä täälä jonkin aikaa ku ei ole sopivaa pinoa vielä tiedossa.

Nii ja sen plussan uskon kyllä nyt ku tuli viikkonäytölliseen että raskaana 1-2, nyt ei tarvi sitten testeihin enää tuhlata=)

Alkaa pikku hiljaa se pahoinvointi tekemään tulojaan:x Tilasin kokeiksi sellasen pahoinvointi rannekkeen. Oli kehuja saanut ni aattelin kokeilla josko se auttais. Sea Band pahoinvointi ranneke
 
äitix4: Mihin ton rannekkeen teho perustuu?? Kerrotko siitä hieman lisää?=) Ihana kyl toi sun plussa!

KHJ En ainaka Helsinkiä suosittele.. Käytiin murun kaa tän oviksen aikoihin Helsingissä ja siellähän tuli niin paljon shoppailtua ja kiire koko ajan, et kyl oli vähä väsy olo pupuiluun. menkää jonnekin ihanaan pikkukaupunkiin jossa ois luontoa ja ei mitään shoppailumahiksia!;)

Tipetsulle tsemppihalit! jaksamista! Eläkä tosiaan vielä vaivu epätoivoon, niitä raskausoireitahan kerkeää vielä tulemaan.. ku tädin tuloon on vielä aikaa=) (toivotaan ettei tulekaan)

ON: kp28/31-32, tissejä vihloo, mut aamulla ei ollu kyl yhtää raskautunu olo.. Mie nyt jotenki ootan tota raskautumista paljon enemmän ku edellisissä yrityksissä. Luulen et tällä kertaa tulee itku jos täti tulee kylään..

ps. Näistä sivuista.. Ihan jees ku nyt hieman oppii tätä käyttämään. Tää vastaaminen on ainaki paljon parempi nyt ku pystyy fontteja paljon helpommin muokkaamaan. Tarkistattehan että löydytte listoilta. Miusta jotenki tuntuu et jotaki tää uudistus hävitti,ku miehän loin meille haamuilijatkin ja niitä ei enää tuolla ekasivulla oo..: /
 
Tässä vähän tietoa rannekkeen tehosta.

Miten pahoinvointiranneke auttaa?

Rannekkeissa koholla olevat puolipallonmuotoiset napit stimuloivat jatkuvasti painetta akupunktiopisteeseen, joka on yhteydessä ns. pahoinvointikeskukseen. Tämän kautta pahoinvoinnintunne voi helpottaa tai esimerkiksi matkapahoinvoinnissa estyä kokonaan. Tätä kyseistä ranteissa sijaitsevaa akupunktiopistettä kutsutaan nimellä Nei Kuan- piste (akupunktiopiste P6).

Ennen pahoinvointirannekkeiden aikaa ihmiset löysivät pahoinvoinnin vallassa itse tämän pisteen, ja huomasivat pahoinvoinnin helpottavan sitä painamalla. Nyt pahoinvointirannekkeiden kehityksen myötä kädet ovat vapaana ja pahoinvointi ranneke hoitaa pahoinvointipisteitä puolestasi!
 
SIIS JO ON K A U H E A TÄMÄ UUS SIVUSTON ILME!!! Järkyttävä! Hymiötki ovat koko sivun kokoisia!!!!!

En tiedä, mikä vikana! Eilenhän oli jo uus ilme käytössä, ja ihmettelin, kun sitä moitittiin. Mutta käytin eilen meidän toista tietsikkaa ja ilmeisesti siinä on jokin päivitys, mitä tässä vanhassa ei ole, joten eilen sivuston ilme ei minusta näyttänyt ollenkaan pahalta, ehkäpä selkeämmältäkin. Mutta nyt tällä toisella tietsikalla saa keskusteluryhmiä etsiä, kun jäävät vaikka kuinka alas, enkä heti edes hoksannut, miten tämä vauvakuume palstakin löytyy rullaamalla hirmuisesti alaspäin!!!! Sitten kun aukaisi jonkun keskustelun, niin hymiöt valtaa ruudun! Tuo naurunaamakin on vertaansa vailla, kun on noin moninkertaisesti suurennettu!
Taitaa olla paras käyttää palstailuun tästedes vain tuota toista tietsikkaa! Ennen kyllä toimi sivut kummallakin yhtä hyvin ja samanlaisina.

Tuo pahoinvointiranneke kuulostaa hyvältä. Mikäli tämä yritys joskus tuottaa tulosta, täytyy minunkin tuota kokeilla. Mullahan on tosi pitkään aina ollut tosi öklö olo. Kiva, jos siihen jostain sais helpotusta!

kp 19/28-34.... vasta. Tavanomaisia oireita on. Maidon hajua ei nyt ole ollut. Kummallinen ilmiö oli sekin.
 
Mimmu Tuttu tunne..mä en kans ymmärrä miten nää loppukierron päivät saa kulumaan..

Nyt siis menossa dpo 7 tai 8 eikä millään jaksais oottaa viikkoa!! Järkyttävää vatsanturvotusta ollu pari päivää..olo on ku ilmapallolla :D ..iltaa kohti aina vaan pahenee. Mistä lie johtuu.. Välillä on niitä nippailuja ja repäsyjä ollu kun nousee seisomaan tai yöllä ku kääntää kylkeä..mutta näitä kaikkia on kyllä ollut aikaisemmissakin kierroissa... Yritän vaan kovasti pitää jalat maassa, ettei taas pettyis.. :( se on vaan vaikeeta kun niin kovasti toivoo...
 
täällä taas.. hieman taukoa tuli pidettyä kun ei vaan yksinkertaisesti toivo jaksa kantaa..
Mutta: ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! :flower: :) :heart:

itselläni ei vieläkään menkkoja, 3 kuukautta pillereiden lopetuksesta. soitin nyt terveydenhoitajalle, joka sanoi, että kyse voi olla keltarauhashormonin puutteesta ja luultavasti kokeillaan terolutia. nyt kysyisinkin onko kellään kokemusta/tietoa raskautumisesta terolutien avulla? kun itselläni ei ole oikein mitään... :ashamed:

Onnea kaikille plussaamiseen :heart: tsempataan!! :)
 
Onko kellään tietoa, että kun ovulaatiohan voi myöhästyä,mutta onko mahdollista että se aikaistuis? Laskurin mukaan ovulaation piti olla jo alkuviikosta (vaan en pongannu sitä) ja tunnen yleensä ovulaation hyvin kivuista. nyt menossa kp 16/26 joten tuon mukaan sen ois jo pitäny olla..

Voihan se toki olla että jokainen kierto on erilainen, eikä ovulaatiota vaan pongaa joka kierrossa, nyt meni hermo ku ei oikein osaa sitten hyödyntää, siispä pitää varuilta pupuilla joka toinen päivä :D
 
Miksi mun kropassa ei tapahdu mitään?! Kp 20/27 ja ei niin mitään,jonku verran eilen juili oikeelle,mutta luulen kasvaimen vain olleen lytyssä kun istua rönötin liian tiukat housut jalassa..:rolleyes: Lämmöt ei paljo mieltä rohkaise,enimillään 37 mutta vaihtelee tosi paljon 37:stä 36,5 eli normaaliin. Viimeks oli lämmöt kp 21 jo 37,4 jolloin olin raskaana.. Rinnat ei oo kipeet tai turvonneet,mutta viimeksikin kipeytyivät vasta kp 24/27 muistaakseni.
Kp 25/27 alkoi ällöttämään,sitä ootellessa. En kyllä usko oviksen tapahtuneet kuitenkaan,vaikka viivan antoikin. Taidan vaan nyt odotella tätin saapuvaksi ensi ti-pe.

Parmepaa onnea teille muille!
 
KHJ Miten olis sellainen vaihtoehto, että vuokraisittekin mökin jostain rauhallisesta paikasta? Tekisitte vaikka jotain hyvää ruokaa yhdessä ja ulkoilisitte :)

karoliina87 En tiedä tuosta aikaistumisesta, mutta naisellahan on kai normaalisti pari, kolme ovuloimatonta kiertoa vuodessa. Toivottavasti kuitenkin olet ovuloinut!

Omaa napaa sen verran, että tänään on kp 13, jännää... Yritän siis lähipäivinä bongata ovista tuntemuksien perusteella, saas nähdä kuinka käy.
 
Voivoi tätä odottamisen tuskaa... koko ajan kuvittelee vaikka sun mitä, vaikka teoreettisesti mitään oireita ei voi vielä oikein olla, DPO 4. Nännin on kipeytyneet ovulaatiosta lähtien, tänään ehkä astetta helpompi olla, eilen illalla oli jo aika herkkää. Lämmöt ollu aika normaali 36,6-36,7. Eilen oli sit muka jotai nippailua alavatsasta, ja kipitellessäni portaissa ilman vaatteita tissit tuntu painavilta ja kireiltä. En millää haluais toiveita herätellä ja sit pettyä, mutta se on varmaan taas edessä :(
 
Voi apua!!!!Onnea tatskattu!! Paljon onnea odotukseen!!Pienelle kamalasti sukkia ja liimaa!!:flower:

Pääsenköhän mä koskaan liittymään teihin plussanneisiin?:( Olen todella onnellinen teidän kaikkien puolesta!

Ajattelin että tämän kierron roikun vielä täällä pinossa teidän seurassa,mutta sitten jättäydyn pinoista. Käyn vain lueskelemassa enää. Alkaa masentaa taas tämä kroppa.
 
Onnea kaikille plussaneille ja tietysti :hug: kaikille sitä tarvitseville, mutta erityisesti Tipetsulle, jolla tuntuu olevan mieli erityisen maassa. Ihmiskroppa vaan on niin merkillinen kapistus, että voihan olla jos asia "jää vähän enemmän taka-alalle" niin pääset pian ilmoittelemaan meille onnellisia uutisia. Eli Paljon plussatuulia puhaltelen!

Itsellä loppui tänään viimeistä edeltävät menkat eli yhdet kun annetaan vielä mennä ohi niin sitten päästään yrittämään. Eli lokakuuta edelleen odotellessa =)
 
Tipetsu Haleja sinulle ja voimia, varmasti usko meinaa loppua, mut ei silti luovuta siitä! Pidän sulle peukkuja plussaamiseen :) :hug:

tatskattu Wuhuu!! Onnea kovasti!! :flower: Ihana kuulla että plussatuulia puhaltelee jollekin tästä joukkiosta :) Muille myös tsemppiä!!

Omaa napaa.. Tilanteessa ei muutosta, edelleen odottelen aikaa lääkärille. Edellisistä menkoista yli kolme kuukautta ja naama kukkii, se on ainut muutos.. Ei ikinä oo ollu naamassa näin paljon näppyjä eikä selässä ainuttakaan, mutta nyt on :( Kroppa tuntuu olevan ihan kuutamolla omistajan haaveista.. Huoh. Ei kait se auta kun odottaa sitä aikaa (9.9) ja luultavasti sitten napsin niitä teroluteja.. Onko kenelläkään kokemusta..?

Tsemppiä plussailuun! :heart:
 
Kiitos onnitteluista. Mullahan alko pahoinvointi jo vajaa viikko sitten ja tolkutin itelleni et hullutten. Nyt sitte keikun täällä viel hetken ja ihmettelen... eli mut voi laittaa plussanneisiin. (en enää muista oliks täs pinos listaa)
 
Mulla on mieletön vuosi takana. Vielä vuosi sitten kesällä olin onneton ja varma etten tee lapsia enää ikinä. :( Sitten tapasin ihanan miehen, tutustuimme ja juttelimme todella paljon, rakastuin. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin jotain niin syvää ja ihanaa. Nyt tulee vuosi tätä tutustumista uuteen ja tämä tuntuu päivä päivältä oikeammalta. Hyvin pian tiesin haluavani yhteisen lapsen rakkaani kanssa. Viime viikolla menimme kihloihin ja vauvaa aletaan yrittämään heti seuraavista menkoista. Olen kohta 3 kymppinen nainen, kihlattuni on 35. Mulla on entisestä liitosta kaksi lasta ja miehellä ei lapsia ennestään.
 

Yhteistyössä