Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

mimmu en osannu oikeen päättää et jäänkö vai lähenkö :D Perustatte loput sit kivan toukokuisten pinon, eikö jep?!! Ei tiiä vaik ite joutuisin myös sinne koska la ois nyt 30.4. Ens viikolla soitan sit varmaan nlaan...uuuu,jännää B)

NeliApina & hurjat viikot 4 :LOL:

Hmmh..Tapahtukohan ovista sittenkään. Nyt kp 16/27 ja kp 11 oli vahvin viiva. Normaali oviksen jälkeinen nännien arkuus ei tullut,lämmöt oli 37 kp 12 ,mutta nyt vain pikkusen yli normin,tällä hetkellä 36.7,normaali 36.5. Ihan liikaa nyt mietin tärppääkö,alkaa kai tulla nyt pakkomielle raskautua uudelleen.
Ärsyttävää kun mikään muu ei pyöri mielessä,kuin ovis,clomiton kierto ja raskaus!!

Ja sitäpaitsi,meidän piti lähtee mökille tänään,sovittiin jo eilen. Miehen kaveri soitteli lähteekö lätkä-matsiin. No sanoi sitten että puhelun jälkeen: "et ilmeiseti halua mökille lähtee",jaah,herra sit osaa muka lukee ajatuksia! Arvasin että lähtee mielummin poikien kaa matsiin kun mun kaa mökille,enpä siis sit vastannu kun inahduksella. Mies sitten otti puhelimen kouraan ja soitti takaisin kamulleen,että "joo,lähen peliin". Nyt ottaa aivoon,kun jo eilen sovittiin niin miks sen piti uudelleen alkaa kyselee? Paisto niin läpi,että pakko päästä peliin ja baariin,prkl!! Mä kyllä komensin sen pelin jälkeen tulemaan kotiin, koska sanoi menevänsä VAIN peliin! |O Saatan olla nipottaja,mutta periaatteesta jos jotain on sovittu,mutta peruuntuu,niin ei se kyllä baariinkaan lähde vaan tulee kiltisti kotiin kun mutkin jätti tänne yksin,vaikka luulin että pääse mökille puuhailemaan!

KHJ
Tipetsu tiedän tunteen!! Olen yrittäny ittelleni keksiä vaikka mitä puuhaa ja normaalia elämää perheen parissa,että tästä ei tulis pakko pullaa ja ihan hysteeristä. Mut just se kun sitä niin intoilee ja toivoo. koittakaamme siis kestää. Stressi ei ole hyvästä.

ON: täällä siis elellään tylsää vaihetta, eli kp8 |O Ens viikonloppua odottelen niin innolla,että tuntuu et aika ei kulu vaan millään argh!!! No ei paineita hiljaa hyvä tulee :)

Heipparallaa pitkästä aikaa muruset!

Ensinnäkin onnittelut kaikille plussanneille. Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle!
:flower: =)

KHJ ja Tipetsu mä niin tiiän miltä teistä tuntuu. Ite oon kuumeillu oikeesti jo maaliskuusta lähtien heinäkuuhun asti. Sitte kuumeilu loppui ku alko tuntuu et kroppa ei toimi niinku pitäs. Tällä hetkellä on vain sellainen rakastavan odottava olotila, jotenkin tyyni. Toivottavasti teillä kaikki on kunnossa. Mulla lääkäri epäili etten ovuloisi ollenkaan, saa nähä miten käy. Tipetsullahan tätä ongelmaa taida olla kun kerran oot jo kunnon plussan saanu.

Mulla on menossa kp 13 eli jänniä päiviä mennään. Oon tikuttanu ovista kp 7 lähtien kerran päivässä ja nyt viikonloppuna alko viivat tummumaan kp 12 & 13 ja oon tikuttanu kahesti päivässä... onneks noita liuskoja tuli tilattua ihan kunnolla :)

Lähinnä vaan mietityttää voiko ovulaatio jäädä kuintenki tulematta vaikka tuo Lutenisoiva hormoni on nousussa? Koitin tässä netistäki tietoo ettiä mutta en oikein mitään selkoo asiaan saanu. Osaiskohan joku valaista mua?

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulosia *Puuuuuuuuh* :heart:

Moikat kaikilleeee!! :wave:

Tipetsu: Mie mökötin vähän samantyyppisen jutun takia toissaviikolla, ku mies lähti kaverinsa luo jonne meidän piti alunperin yhdessä mennä iltaa viettämään. Ilta kuitenkin oli suunniteltu poikien illaksi, mutta kutsuja vaan unohti asian etukäteen mainita. Minä sitten yksin kotona olin koko illan, ku kaikilla kamuilla oli jo muuta tekemistä. Rakas mieheni tiesi että yksin oon, mutta baariin se silti sitten läks.. Sai minuu jokusen tovin lepytellä, ku ärsytti niiiiiin paljon!!
Miulla on kans pyöriny koko viikonlopun taas nää vauvajutut mielessä ja ootan jo et työt alkaa ni pystyy edes päivällä unohtamaan nää ajatukset ni ei turhaan stressaa..

Memelisa minkä merkkisillä tikutat?? Ite tikutin davidilla ja tuntu et siellä tulee vaan koko ajan vaaleenpaa viivaa, mut sit toisen merkkisellä testillä oli ihan yhtä vahva viiva ku kontrolli viiva.. (vaikka siihen davidinki testiin piti tulla samanvahvunen tai tummempi viiva)

Täällä nyt kp25/31-32 (ja ehkä dpo 7?), voih menis ens viikko nopiaan!!! Mie en malta ooooooootttttaaaa!!!! :headwall:
Eikä mitään oireita.. hieman vain on ollu vaimeaa vihlontaa molemmilla puolilla munasarjoja muutamien päivien ajan ja ehkä hiukka runsaampana valkovuoto ku ihan hulahtaa välillä.. Mut en uskalla yhtään innostua ku ei oo tissitkää kipeet!! Nyt pitää vaan pitää mieli tyynenä, sillä päätin jo tän kierron alussa et nyt en hötkyy. Testataan vasta ku menkat on kunnolla myöhässä!!

Mäkin tikutin tän kierron oviksen davidilla ja kyllä se näyttää sen, mutta sitä pitää osaa tulkita, mut sitte varmistin clinic merkkisellä tikulla niin näytti plussaa kp17 vaikka davidilla plussasin kp16, mut ehkä niidenkin herkkyyserot merkitsee jotain sit (vai onx nois ovistikuis/liuskois mitää eri herkkyyksii ees?)

Mimmu meillä melkee samoissa mennään..mulla kp 23/ 32-38 ja dpo 4 tai 5. :) Ja tosiaankaan ei millään malttais oottaa ..oon kyllä ottanu vähän saman linjan, että en aio hötkyillä. Mullakin jotain pieniä vihlasuja ja valkovuoto tänään ollu selvästi reilumpaa..mutta en uskalla oireita rueta kyttäämään sillä silmällä kun lähes kaikki oireet on olevinaan ollu aikaisemmissakin kierroissa, mutta ei silti plussaa. Nyt pitäis vaan malttaa ainakin se puoltoista viikkoo..enkä uskalla plussaan uskoa ennen kun nään sen!! :D:D
Plussatuuliaaaa!! =)

Täällä lämmöt 36.9 ja rinnat kipeytyneet ja nännit aristaa hieman Näin kävi myös viime kierrossa,että dpo 5-6 kipeyty rinnat ja n. dpo 8 alkoi ällötys ja alaselkä särky.Huih,nyt alkaa jänskättää jo että mitä tuleman pitää! :) Tosin,jokainen raskaus on erillainen,voihan olla ettei noita em. juttuja seuraavassa plussakierrossa tulekaan.

Eilen masentelin että olenko sittenkään ovuloinut kun lämmöt melko normaalilla tasolla. Lueskelin sitten netin läpi noistä lämpö-hommista. Tältäkin sivustolta löytyi tekstiä,jossa oltiin sitä mieltä että lämmöissä saattaa tapahtua pieni tiputus mahdollisen kiinnittymisen tienoilla ja nousevat sitten. En kylläkään mittaillut viimekierrossa kuin satunnaisesti,koska flunssa pukkasi päälle ja sillä mittailin lämpöjä. Kun olin raskaana lämmöt olivat tosi korkeella,37.4. Km-vuodon loppullakin olivat vielä 36.8

Voih,ei vaan millään jaksa odottaa että tärppää uudelleen ja paremmalla menestyksellä..

Plussaonnea naiset!!

KHJ
Tipetsu kuulostaa hyvälle. Mä niin toivon että sulla tärppää!! Jännään sun puolesta niin,että oma jännääminen unohtuu :LOL: kiitos siitäkin!!

Täälä siis kp9 ja innolla odotan tulevaa viikonloppua,et jos se kierto ois säilyny normaalina(28pv)kierukan aikana ja nytkin olis niin ovista vois odotella viikonloppuna. Hurjasti Tsemppiä kaikille!

Huomenta naiset :flower:

Tipetsu minulla viikko oviksen jälkeen tuli vihlovat kivut ja juiliminen sekä lämmöt laski. Lieneekö ollut sitten kiinnittymisestä kyse, tätiä ei ainakaan vielä näy. Minulla myös rinnat kipeyty dpo 7-8 kohdalla ja ovat siitä asti ollut kipeät ja arat. Nyt myös on ilmaantunut ummetusta joka ei oo mikään mukava vaiva. Ja jos oon raskaana ni tiedän että saan vielä tuon pahoinvoinnin riesaksi, ollut jokaisen lapsen kohdalla aina viikolle 16 saakka.

Tipetsu toivottavasti nyt ois tärpännyt uudestaan :heart:

Itse olen saanut myös km:n vuonna 2000 ja yritimme sen jälkeen heti uudestaan ja tärppäsi, tyttö nyt 9-vuotias =)

Huomena sitä vois sitten taas testiä kokeilla. Aika jännä nyt tämä raskauden yritys verrattuna aikaisempiin, ku silloin testasin vasta ku menkat oli pari päivää myöhässä. Nyt tuntuu ettei malta millään odotella :D Tosiaan tuo ummetus on alkanu nyt vaivaa ja jos tänään ei pääse vessaan ni on jo pakko ottaa vatsanpehmennyslääkettä. Alkaa olemaan tukala olo mahassa jo =)
Plussatuulia kaikille :heart:

Ihanan jännittäviä hetkiä taas monilla menossa =) Toivon tositosi paljon plussaonnea kaikille! :heart:

Tää taitaa siirtyä tuonne plussaajien puolelle, vihdoin eilen sain oikean plussan testiin (kp42).. Eiköhän moni muukin täältä siirry sinne pian, peukkuja ainakin pidän =)

Hei kaikki!

Onnea hilma87 :flower:

Mulla alkoi viime viikolla yk 10, ja vaikka ihan hyvillä fiiliksillä oon niin mut saa poistaa täältä listoilta, ei riitä aika kirjoittaa pariin pinoon ja toi pidempään yrittäneiden tuntuu enemmän omalta :) Ootte kaikki kuitenkin ollut mukavaa seuraa ja hyviä tyyppejä ja toivon kaikille sitä plussaa ihan ihan heti! :heart:

Pitäkää lippu korkealla ja paljon plussatuulia!!! ++++

Paljon haleja!!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu1984:
Moikat kaikilleeee!! :wave:
Memelisa minkä merkkisillä tikutat?? Ite tikutin davidilla ja tuntu et siellä tulee vaan koko ajan vaaleenpaa viivaa, mut sit toisen merkkisellä testillä oli ihan yhtä vahva viiva ku kontrolli viiva.. (vaikka siihen davidinki testiin piti tulla samanvahvunen tai tummempi viiva)
Joo, noilla david testeillä oon tikutellu. Mulla oli alussa ihan haalean haaleaa viivaa, hyvä että erotti. Nyt sit viikonloppuna väriä tuli ihan kunnolla ja eilen oli aika lähellä kontrolliviivan väriä. Eilen sit varmistettiin kaks kertaa, vaikka mies koitti vedota väsymykseensä :LOL: Periksi en antanu :p . Tänä aamuna paljo haaleampi viiva, mutta otin kyllä aika nopeesti heräämisen jälkeen. Pitää kohta uus käyä tekemässä. Eilen lämmöt pomppas kans iltaan mennessä melkein asteen verran ylös aamuun verrattuna, kuitenki alle 37 jäi. En nyt oo varma oliko ovis nyt eilen vai ei. Tänään nännit tuntu hieman aremmilta, voi olla että kuvittelenki.

Onnea vielä hilma :flower:

Tipetsulla ja [/b]äitix4 jännät paikat! Lupaavalta kuulostaa kummallakin! b :) d

Ja memelisa: b :) d myös sulle! Toivottavasti tärppi kävi! Meillä muuten melkein samoissa mennään: mulla oli ovis selkeästi lauantaina. Nyt vain pitäisi malttaa pari viikkoa odotella.. Eihän tämä malttamaton jaksaisi...

Ihanaa, kun on tullut syksy! Meillä kaikki lapset saaneet alkunsa syksyllä =) , joten toivo kohoaa! Jostain muuten luin, että yleisestikkin on ihan tutkittu tosiasia, että miehillä on kesällä vähemmän siittiöitä.

Mulla tuo kierto tuntuu heittelevän... perhesuunnittelun oviskalenterin mukaan mun kierto ois 34pv ja ovis päivä ois tämän viikon torstai. Mutta selvästi se oli kyllä viime lauantaina. Limoista ei voi erehtyä! Ja rinnatkin ovat olleet hieman kipeät jo viime tiistaista asti. Silloin oli sekin kummallisuus, kun tuli muutama tippa sitä verta.

Toivottavasti saadaan nyt syksyllä kaikki siirtyä joukolla tuonne odottajien puolelle!

Tipetsu ja äiti x 4 Hyvältä vaikuttaa teidän oireet kyllä!

hilma87 Onnellista odotusaikaa! :flower:

Kp 10 meneillään tässä osoitteessa, tämän viikon ohjelmistossa siis on toivon mukaan runsaasti lempeä vällyjen välissä :saint: Mä en kyllä ihan joka päivä pysty pupuilemaan, kun tuntuu ettei paikat oikein tykkää...

Pidän peukkuja kaikille jännääjille! :wave:

Huomasin iltapäivällä, että haisen äidinmaidolle :eek: Rinnat on myös tosi kipeät! Just sen tuntoset, kun maito nousee :eek: Kyllä kai minä vissiin oon sekoamassa! Suihkussa testailin, että tuleeko sitä maitoa sitten kans, mutta ei sentään! Lämmöt on 37,2 ja palelee. Kp on 17/28-34. Ovis oli lauantaina, viime tiistaina taas tuli ne pari tippaa verta.
Omituista tuo maidon tuoksu! Mutta kai se vain tämä vauvakuume tekee tepposet ja saa senkin kuvittelemaan! :/

Lilianne Tsemppiä sinnekkin ja kerrohan joka päivä mitä oireita tahansa ilmenee, ihmetellään sitten yhdessä. Mullahan nyt ei teoreettisesti voi mitenkää olla mitää oireita, vasta loppuviikosta niitä vois alkaa ehkä olemaan :whistle: . Mutta kyllä kummalliselle tuoksahti tuo alapää tänään ku veskissä kävin, piti ihan ihmettelemään jäädä :ashamed: . Mutta koittas nyt oikeesti pitää jalat maassa ja vois ihan muuten vaan koittaa elää mahollisimman rauhallista ja seesteistä elämää. Ihmettelen kyllä että oon tän asian kanssa tosi rauhallinen, on jotenkin vaan onnellinen olotila :heart: .Mut nNyt saa hetkeksi loppua mun himoitsemat 8-9km hikilenkit (6,5km/h). Taidan tyytyä useampaan pieneen ja rauhallisempaan lenkkiin viikossa, ettei tiputtas vahingossa mahdollista pientä pois matkasta :)

Tää viikko tulee olemaan NIIIN tylsä ku pitää vaan ootella... Voiku ois jo loppuviikko. =)

:heart: Plussatuulia kaikille *PUUUUUUHHHH* :heart:

Onnea Hilma87! :heart:

Ja toivotaan, että Tipetsulla ja Memelisalla ja Liliannella ja äiti x 4 olisi tärpännyt! :heart:

Itsellä menossa 29/29-30 ja raskaustesti näytti negaa, joten eiköhän se täti vielä tänään ilmesty... Oviksen bongasin kp 15. Kroppa vaan huijaa... Viime viikon oksentelin aamupainotteisesti ja koko ajan kuvottaa, ei ole voinut syödäkään oikeen mitään ja vatsaa ja selkää särkee ja kova väsymys, mutta huijausta siis kaikki... Masentavaa kyllä, mutta ei auta kun seuraavassa kierrossa yrittää taas.

Paljon plussatuulia kaikille ja jaksuja! :heart:

mulla on pitkävs tällä hetkellä jotain 7,3. 7,5:llä saa kuulemma ruveta yrittämään, ja sokerit pitää olla n. 3kk hyvällä mallilla ennen yrittämistä.. Aika alhainen piti sulla olla tuo hobis! Mut tietenki vauvaa ajatellen mitä parempi niin sen parempi vauvalle :) voi kai tuoki vaikuttaa, ku oon sairastanu niin kauan..? Mulla on käytös pika novorapid ja protaphan pitkänä. Mikkäs sulla?
Voi tietysti olla, että sairastamisen pituudellakin on merkitystä, en tosin osaa sanoa...

Mulla oli tosiaan ennen nuo samat insuliinit kuin sulla eli Levemir ja Novorapid, mutta ne on sikiölle vaarallisia, että niitä ei saa käyttää, joten pyydäpäs, että ne vaihdetaan. Mulla on nyt Protaphan ja Humalog, jotka ovat turvallisia.

-Lumi-

mitäs mieltä ootte alkoholin käytöstä tässä yrityksessä? miten itse käytätte/olette juhlissa? Meillä on tässä loppukesästä ja nyt elokuussa ollu ties minkänäkösiä läksäreitä,häitä ja juhlia.. en nyt tiedä uskaltaako kovin ottaa, jos se nyt vaikuttaa siihen raskautumiseen?! Jos ollaan juhlimassa miehen kanssa se harvoin siihen pariin lasiin jää.. tosin nyt tulee olemaan onneksi taas rauhallisempaa ku kissanristijäiset ja muut kesän riennot alkaa olla jo ohi...

Itellä tylsää tylsää, koitetaan ettiä ovista ja hyödyntää.. toivotaan kaikille jännääjille parasta!! täältä meki vielä tullaan perässä odottajiin <3 en malta odottaa sitä päivää ja tunnetta kun iki ensimmäinen plussa pärähtää testiin :)

Yritys aloitettu täällä heinäkuun lopulla :). Nyt yk 2 käyntiin ja kierto on mulla 28 (ainakin luulisin nyt niin olevan kun pillerit lopetin, en tiedä sitten mikä se kierto vakinaisesti tulee olemaan mutta täytyy katsoa, 25-28 väliltä luulisin). Tällä hetkellä menossa kp 5.
Toivottavasti pian tärppäis :) !

Yhteistyössä