K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kris puhui tästä, mutta miksi mä muistan hänen sanoneen, että Martin hoitaa nettisivuja? Käsitin sen liittyvän merchiin siten että hän päivittää niitä sivuja ja katsoo että tiedot on ajan tasalla.
Olikohan tää kirjoitettu vastaus vai vastasiko kris tähän puhumalla? Ne kirjoitetut on kai ihan löydettävissä. Mut en mä muista että siinä mitään nettisivuista olisi puhuttu, vaan ihan vaan merchistä.

vierailija
Okei, onhan täällä sitten muutamia muitakin. Ihmettelin vaan, kun eikö se ole käytännössä shippiketju, että siirtyikö täältäkin suurin osa kuitenkin sinne?
totuus on se että suurin osa käy/kävi vähän joka ketjussa. Ja toinen totuus on se että siellä discordissa on hyvin laimeaa shippausta. Jos ollenkaan. Tokikaan se on hyvin sallittua siellä

vierailija
Täällä neljäs. Ja mä en käy missään muussa ketjussa vaikka pohjimmiltaan olenkin shippari. Olen kuitenkin kiinnostunut kaikesta mitä tapahtuu, enkä jaksa että jostain ei saa puhua -säännöistä tai vauvan poisteluista.

Tää olisi täydellinen ketju, jos jotkut ei olisi niin ehdottomia sen bojere-shippauksen kieltämisen kanssa. He kun näkevät sitä viesteissä joissa ei edes shipata.

vierailija
Eikä tuu tapahtumaankaan. Kyl noi shippipalstat alkaa hiipumaan. Tai jos siellä jaksellaan odotella että jokerit ehkä tulee keväällä keikalle. Jospa shipattavat osuis silloin samaan kuvaan
Ei ne hiivu. Keskustelu vaan siirtyy yksityisemmäksi. Ja miksi sä sitä murehdit, nauttisit nyt omasta läävästä etkä mieti shippausta kun se ei kerta innosta?

vierailija
Muistaakseni suullinen vastaus. Mutta en nyt luota enää muistikuviini, ehkä joku löytää jostain ne kirjoitetut vastaukset.
Oli se kirjallinen vastaus ja muistin väärin! Kris sanoi todellakin että he has a part in our online store and website, eikä siis merchistä sellaisenaan mitään! Nää vastaukset on mulla kirjanmerkeissä twitterissä mutta menin tolvana sulkemaan sovelluksen ennen kuin kopioin linkkiä enkä jaksa kaivaa sitä enää sieltä esiin 😩 Mutta se oli joku näitä daily bojan tms tilejä jolla ne vastaukset oli kaikki sievästi yhdessä ketjussa.

vierailija
Täällä neljäs. Ja mä en käy missään muussa ketjussa vaikka pohjimmiltaan olenkin shippari. Olen kuitenkin kiinnostunut kaikesta mitä tapahtuu, enkä jaksa että jostain ei saa puhua -säännöistä tai vauvan poisteluista.

Tää olisi täydellinen ketju, jos jotkut ei olisi niin ehdottomia sen bojere-shippauksen kieltämisen kanssa. He kun näkevät sitä viesteissä joissa ei edes shipata.
Mua ei yhtään haittaa, jos kivoihin keskusteluihin osallistuu joku b/k shippari omasta näkökulmastaan, jos keskustelee ystävällisesti ja kunnioittaa muiden mielipiteitä. Mutta valitettavasti tosishippaajat tulee tänne riitelemään ja puuttuu muiden mielipiteisiin.

Yhteistyössä