Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Täällä testattu näkyä viiva ovistestiin?!Nyt siis "kp" 10/27,jos nyt en huomioi km:a. Eli viime pe alkoi vuoto ja nyt viiva testissä.Eli periaatteessa raskaus oli vain kemiallinen,pieni hipaisu ja menkat tuli.Näin arvelen koska tuo ovistesti jo näyttää viirua. Eli toipumaan päin ollaan,huomenna paluu arkeen ja töihin.. :x Mutta yritys taas täysillä päällä! Ovisplussaa odotellessa :heart: ;)


Jennuliini Onpa tosi harmi homma :hug: Voimia!


Plussaonnee murut!
 
jennuliini: toivottavasti miehesi muuttais vielä mielensä.
muistan kun meilläkin mies aina välillä sano että ei sittenkään ehkä vielä halua lasta mut muutti sit kuitenkin mielensä..

mulla ovis ilmeisesti tänään, kp 16/30 vissiin menossa. ovis jää kyllä tänään hyödyntämättä, mies heräs pojan kanssa jo klo 6 ja täällä on taas hirveen kuuma, ei jaksa tänään mitään... ehkä ensi kierrossa sit..
 
KHJ
Heips Hanit! Jennuliini toivottavasti miehesi mieli muuttuu nopeesti. Meilläkin ukko kulta vaahtoo heti kun vanhempien lasten kanssa menee hermot, et vieläkö tosiaan haluut tän rumban alottaa alusta. Mut sit yht äkkiä onkin kiinnostunut oviksesta yms. Varsinkin kun teillä eka lapsi?? toisaalta ymmärtää ukkoasikin,kun se on iso muutos,mutta kyllä se innostuu usko pois! Pahaltahan se toki aina tuntuu,mutta älä luovuta :heart:

ON: Täti saapui eka kertaa 4:n vuoteen jeee!!! ja tulikin kesken vesihiihdon :LOL: vuotaa kuin seula,mutta nyt yk 1 varsianisesti käynnissä ja kp 2!
Paljon plussa tuulia koko köörille!!
 
t84
Jennuliini onpas tylsä juttu... Tutulta tosin kuullostaa, paitsi että meillä ei siis yhtäkään vielä. Meillä oli vähän sama juttu tossa muutama vuosi sitten. Mä vähän väliä heitin ajatuksen ilmoille että josko se sais tulla, välillä mies oli sitä mieltä että joo ja sitten taas että ehkä ei vielä... Mä luulen että toi oli vaan sitä ettei ollu vielä oikeesti valmis, tiesi miten kovasti mä halusin (halunnu jo siis varmaan 10v...) eikä sitten halunnu pahottaa mun mieltä.
Nyt tyyppi on niin pirun innoissaan, tulee välillä mun mahaa kutittelemaan ja heittää että "ajattele, kohta täällä on joku" ja juttelee jatkuvasti että "sitten kun se vauva tulee..." ym. Mä oon oikeesti tosi kiitollinen ettei sillon alettu hommailemaan vaan vasta kun sekin oli varma, tiiä mitä siitä olis seurannu...

Täällä on taas fiilikset korkeella, ovis toivottavasti tiedossa tän viikon lopulla ja sitten saa mies kyytiä :D Itsekin ilmotti että nyt sitten hommaillaan aamusta iltaan, kuulemma vois tehdä useemman putkeen kun on herunu nyt puolessa vuodessa enemmän kun moneen vuoteen yhteensä :LOL: urpo.
 
jennuliini :hug:

KHJ onnittelut tädin tulon johdosta :D

Täällä ei kummosempaa. Alamahaa ja selkää juilii edelleen. Ovis oli ilmeisesti viime viikon ke tai to ja hyödynnettiin. Ei ole nyt oikeen jaksanutkaan pupuilla ku joka toinen päivä, töiden takia on ollut niin väsynyt ettei jaksa moista ees aatella aina =) No mutta jos se tärppäis vähemmälläkin yrittämisellä, ainakin toivon niin.


Hyvää alkanutta viikkoa ja kovasti plussatuulia kaikille :heart:
 
Ihanaa maanantaita tytöt :wave:

KHJ Toivottavasti saisit tädin pian luoksesi :) Kukaan muu täällä ei taida tällä hetkellä sitä toivoakkaan, joten houkuttele sinne myös meidän kaikkien muiden tädit :D

Karoliinalle halit tädistä :hug: Tiedän ihan tuon innostuksen, mulla se myös alkoi heti ekasta kierrosta alkaen ja jatkuu kyllä edelleen :ashamed: Vaikea miettiä mitään muuta kun sitä omaa pientä toivoo niin tolkuttoman paljon!

tatskattu Älähän nyt masennu, aivan hyvin tuo yksi kerta voi riittää :hug:

jennuliini No eikä, olipas harmittavasti tehty mieheltä!! Mutta jospa sille tuli viime hetken paniikki ennen tositoimia, ehkä mieli vielä kuitenkin muuttuu :hug:

supuliini Älä vielä luovuta :heart: Pidän peukkuja, jospa se plussaksi vielä muuttuisi! :hug:

Tipetsu Voi kuinka ihanaa jos saisit jo heti oviksen bongattua :heart: :hug:

Omaa napaa: Tänään on jänskä päivä, mulla on puoli kahdelta se aukiolotutkimus :$ Miehen tuloksia tässä odotellaan edelleen, toivottavasti nekin tulisivat tänään.
Pitäkää kiltit mulle peukkuja, että kaikki röörit on auki :whistle:
Tulen kertomaan sitten, että kuinka kävi...Hui...
 
Kopsaan laiskuuttani toisesta ketjusta omani tähänkin :whistle:

Noniin..Nyt on ohi :) Ei ollut niin paha mihin olin varautunut, mutta ei kyllä mikä mukavakaan. Lily-Janella tuo on mahdollisesti edessä, joten haluan sanoa, että ainakaan mulla ei sattunut mitenkään mahdottoman paljon. Katetrin laitto kutitti, se nesteen laitto oli ainut mikä sattui hetken aikaa, kun kohtu laajeni, eli tuli ihan synnytyssupistuksia. Sen jälkeen se tuntui lähinnä epämiellyttävältä. Heti toimenpiteen jälkeen mulla alkoi pistämään vasempaan pakaraan, mutta se meni tunnissa ohi. Nyt on vatsa vähän arka. Mutta kaikenkaikkiaan ei ollut paha! :)

Sitten niihin tuloksiin...Sain myös miehen tulokset heti ensimmäisenä ja niissä ei onneksi ollut mitään vikaa =) Ne oli täysin normaalit ja lääkäri sanoikin heti, että miehessä ei ainakaan vika ole. Hyvä niin, oli ihanaa soittaa sille ja kertoa, että kaikki on kunnossa :heart: Mun tuloksissa sen sijaan olisi ollut parantamisen varaa, oikealla puolella neste kulkeutui hienosti ja meni heti läpi, mutta vasen jäi kysymysmerkiksi :( Lääkäri ei saanut nestettä kulkeutumaan sieltä, joten se todennäköisesti on tukossa ja ilmeisesti sen endometrioosin vuoksi, joka siis myös on siellä vasemmalla. Lääkäri oli kuitenkin kovasti sitä mieltä, että yksi avonainen puoli riittää mainiosti ja raskauden pitäisi onnistua hyvin silläkin. Kohtu oli normaali ja molemmat munajohtimet olivat muodoltaan mainiot, mutta jokin tukkii vasemman puolen. Lopputulos oli se, että lääkäri luokitteli meidät 15-25% ryhmään, joilla on selittämätöntä lapsettomuutta, eli hänen mielestään toinen tukkeutunut johdin ei pitäisi olla esteenä. Hän kehotti meitä yrittämään vielä muutaman kierron, mutta jollei vaan onnistu niin sitten hän suositteli inseminaatiota meille.
Nyt on jotenkin lyttyyn lyöty olo, ei tän pitänyt olla näin vaikeaa :'( Onneksi sentään toinen oli auki, mutta onkos se nyt sitten niin, että voin tulla raskaaksi vain joka toinen kuukausi? Eli tapahtuuko ovulaatio aina vuorotellen oikealta ja vasemmalta puolelta? Blääh..Viime kierto oli oikealta, eli jos nyt on vasemmalta niin hukkaan menee tämä kierto :(
Mä olen niin totaalisesti menettänyt uskoni luomuraskauteen. Harmittaa niin paljon nyt!
 
Ikävää kuulla tollasta vaniljainen onneks sentään toinen on auki mut tosiaanhan se ovulaatio yleensä tapahtuu vuoro kuukausin toiselta jne... Ja koska raskaus ei muutenkaan helposti ala niin teillä nyt sit menee tonki takia jo aikaa...Mut toivottavasti se kuitenki onnistais :heart: :hug:
 
Tipetsu Mahtavaa, toivottavasti bongaat oviksen ja pääsette heti jatkamaan yritystä paremmalla onnella!

Vaniljainen Olipas kurjia uutisia :( Onneksi vielä on toivoa, vaikka tällä hetkellä olo on varmasti pikemminkin toivoton. Kovasti tsemppiä teille molemmille!

Tänne ei nyt tietysti kuulu mitään muuta kuin sitä oviksen odottelua. Kauheasti nämä lisääntymisasiat pyörii mielessä, mutta onneksi parin viikon päästä aloitan työharjoittelun ja jatkan siinä samalla opiskeluja. Saanpahan muuta mietittävää, etenkin graduseminaarin muodossa, ai miten kivaa :xmas:
 
KHJ
Vaniljainen :hug: tuntuu tosi kurjalle sinun puolesta. Minä olen kuullut et munasarjat vuorottelis sen ovulaation suhteen,mutta viisaammat valaiskoot vielä asiaa. Yritä,vaikka vaikeaa onkin,ajatella jotain muuta,jokin uus harrastus? Tiedän,ei tunnu miltään. Ite kaks vuotta yritettiin esikoista,niin ei tuntunut toisten sanomiset juuri miltään. Mut peukut ja varpaat on pystyssä muru!!

ON: täti heikkenee,kp3,ajateltiin lähtä ukko kullan kans kahdelleen seuraavan viikonlopuks reissuun johkin. Ovis sattuu just viikonlopulle...ehkä!! mikäänhän ei ole varmaa,kun epävarma.Siellä vois kuitienkin rauhas sitä hyödyntää sit

Sympatiaa ja plussa tuulia kaikille
 
Vaniljainen :hug: hieno uutinenhan se on että toinen puoli on ihan normisti auki! Aattele jos ei ois ollu. Munasarjat kyllä yleensä vuorottelee ovulaation suhteen, joten varsinkin kun lääkäri on sanonut että ei pitäisi vaikeuttaa asiaa niin kuulostaa jo aikas hyvälle! Nyt vaan kaikki stressit pois ja ajatukset pois vauvasta niin jospa se siitä.. (joka tosiaan on helpommin sanottu ku tehty)


ON: Mulla tosiaan oli ovis viikonloppuna la tai su, ja se tuli perjantaina ja sunnuntai aamuna hyödynnettyä.. Meillä sama homma ku tatskatulla sunnuntai iltana. Ei enää kumpika kyetty, joten kesken piti hääriminen jättää, tuntu sillo kyllä nii pakkopullalta että huhhuh! Ei enää moista.. Musta tuntuu kans et miehelle jos sanooki et nyt ois hyvät päivät ni halut hävii samantien.. Eli hiljaa pitää muistaa jatkossa olla ettei mee fiilikset.. Se kyl haluu kans yhtä kovasti ku mie vauvaa, mutta paineet tuntuu kasvavan jos pupuillessa asiaa aattelee.. No nyt ainaki jäi pupuilut pariks viikkoo tauolle, mulla hiivatulehdus +++ ja sellanen oloki kyllä alapäässä on!! nyt pitää kyl hoitaa kunnolla pois voiteilla, tabletilla ja ruokavaliolla.. Huoh, tää on niin maailman rasittavin vaiva!!!

ps. Mulla on muuten ollu sunnuntaista asti tissit kauheen kipeet!! (varmaan jotai alitajusta hömppää, mut tulipa nyt mainittua :LOL: )
 
Huhhuh, täällä on ajatukset ihan sekaisin. Tein eilen raskaustestin ja siihen tuli ihan haamujen haamu, en ollut itsekään ihan varma näinkö siinä viivan vai en.. Tänään tein uuden, eikä sitä vieläkään voi plussaksi kai sanoa, mutta selkeä haamu ainakin, jos asian voi näin ilmaista. Vielä ei uskalla iloita, koko ajan tuntuu että kohta ne menkat sieltä alkaa. Ei millään mahdu oman pään sisälle, että mukamas ekasta yrityksestä onnistaisi vaikka on se pcokin todettu..

Anteeks, pelkkää omaa napaa vaan :( Pakko vaan jonnekin avautua, kun meilläkään kukaan tuttu ei oikeestaan edes tiedä että yritetään, niin ei ole ketään kenen kanssa pohtia tällasia.
 
Kiitos teille lohdutuksesta, olette ihania :hug: Koitin parhaani mukaan tutkia tuota ovulaatio asiaa googlettamalla ja näyttäis siltä, että se riippuu ihan ihmisestä, että tuleeko se vuorotellen molemmista munasarjoista. Joillakin oli ultrattukin, että oli irronnut monta kiertoa peräkkäin aina oikealta, jonkun lääkärin mukaan toinen munasarja voi olla aktiivisempi kuin toinen. En yhtään ihmettelin vaikka mulla toimis toi oikea munasarja paremmin, tolla vasemmalla puolella kun tuntuu olevan jos jonkinmoista häikkää.. :| Väittipä joku semmoistakin, ettei sillä ole väliä kummalta puolelta irtoaa, että kumpi munajohdin tahansa voi kuljettaa sen..Tiedä sitten.
Nyt on kuitenkin kaikki mahdollinen toivo tässä ja seuraavassa kierrossa, katotaan kuinka käy :)

Jomi Mulla ainakin helpotti vauva-asioiden mietintää hurjasti se, että pääsin töihin ;)

KHJ Muistakaa hyödyntää ovis kunnolla! :whistle:

mimmu Hyi, hiivatulehdus on ihan hirveä! :x Mulla ainakin vihloo ja polttelee aina alapää siihen malliin, että on vaikea ollakin. Toivottavasti saat sen pian kuriin :hug:
Pidän sulle peukkuja, että ovis on tuottanut tulosta! :heart:

hilma Oi, miten ihanaa, jos olisit PCO:sta huolimatta tullut heti raskaaksi :heart: Pidän peukkuja, että viiva vahvistuu! :)
 
Vaniljainen Tsempitykset, toivotaan että se nyt jo pian tärppäis :hug:

hilma87 Toivottavasti se plussa vahvistuu vielä :)

ON: Täällä ei mitään. Ei mitään uutta. Ja jotenki en jaksa uskoa siihen että tässäkää kierrossa tärppäis... Pakko nyt vaan myöntää että on jotenki niin pettyny ja pessimistinen olo tän asian kans. Kunpa tuolla aivoissa olis joku ON/OFF -painike josta tämän hillittömän vauvakuumeen sais pois päältä, vois jo välillä olla kaipaamatta kipeesti joka ikinen sekunti. :( Anteeksi tämä "valittaminen", mutta ku on vaan niin bad feelings että niitä pitää purkaa pois.

Mutta tsempit teille muille ja paljon plussaonnea! :)
 
Ihanaa tipetsu, että oot taas positiivisella mielellä! :heart:
Hilmalle varovaiset onnittelut haamusta!! :flower:

ON: Jee! Ovis pongattu eilen kp 17 ja hyödynnetty toissapäivänä ja eilen..tänään jää hyödyntämättä..vähän kyllä harmittaa :( Mimmu kuullostaa tutulta tuo..heti kun on tärppipäivät tiedossa ni paineet kasvaa ja hankaluuksia ilmassa.. :(
Mutta nyt sitten jännäillään! :)

Plussatuulia kaikille!
 
Vaniljainen Hieno uutinenhan on sekin on että kaikki muuten on kunnossa,paitsi se pikku tukos. Mulle tehtiin aukiolouä eka kerran 2006.Vasemmassa muniksessa oli tukos,joka aukesi silloin nesteen laiton jälkeen,näin lääkäri arvioi. Mullahan periaatteessa pitäs vaan toisen muniksen toimia,eli tuon samaisen vasemman,koska se endometriooma hieman oikeen toimintaa häiritsee. En sitten tiedä miksi,mutta tunnen oviskivut vaan aina oikeella.Toukokuussa ultrassa näkyi,että vasen munis ois superaktiivinen,mutta tiedä sitten.

Toivottavasti tää on se kierto ja plussan tois!! :hug:

Hilma87 Oiiih,varovaiset onnittelut!!Toivotaan,että se siitä vahvistuu!!

Juups,täällä ollaan ihan positiivisella mielellä.Kovasti ovista tikuttanu ja muistettu puksutella päivittäin.. :p :whistle: Vähän kyllä pelko pepussa,että nyt kun clomiton kierto,että näinköhän mitään tapahtuu kovasta yrittämisestä huolimatta.. :/ Kun eihän ennen clomejakaan tapahtunu mitään.. Kp 12/27-
 
"viime hetken paniikki ennen tositoimia" oli ku just mun ja rakkaan mieheni eilisestä keskustelusta.. on ollu niin innoissaan asiasta ja eilen sit tokas että mitäs jos ei sittekkää tehtäis ihan vielä ku eihän sillä niin kiire ole ... oon ite ajatellu tätä jo kauan ja vihdoin ku 2kk sit näytti vihreää valoa niin nyt sitte kysyy että olenko ite ihan täysin ajatellu asiaa ja mitä jos odoteltais vielä hetki... ei noin vain voi sanoa :( no aikamme keskusteltuamme ja pienen infon annon jälkeen mies tajusi ettei niitä lapsia voi noin vaa päättää edes tehdä, että tehdään tyyliin vaikka se 2kk päästä, ku ei niitä välttämättä niin vaan "päätetä saada" :kieh:

On pieni ihme jos lapsi saa alkunsa, ja siitäkin vielä 9kk aikaa valmistautua ja tottua asiaan että hän sitten perui heti sanansa ja kuulemma halusi kuulla vaan olenko tosissani asian kanssa ja että olen miettiny asiaa jo kauemmin, enkä vain hetken mielijohteesta. Varmasti tämä lapsijuttu on koko loppuelämän asia niin ymmärrän jos tulee viime hetken paniikit jos toisetki vielä tässä projektin aikana :D meillä siis tosiaan tehos tuo infoaminen ja se että mies halusi minun kertovan ,että olen ihan tosissani tän asian kanssa ( ihanko ei ois muka aiemmin huomannu vouhotusta ) :headwall:
 

Yhteistyössä