Ihanaa viikonlopun aloitusta kaikille!! =)
Neliapina: Vielä onnitteluhalit ennen ku pois siirryt!! Ihana oli ku olit mukana jännäilemässä! Toivottavasti tullaan kaikki muutkin nopiasti perässä. Siirsin siut nyt tonne plussanneiden joukkoon takasi
Tulin juuri shoppailemasta ja kaikkea ihanaa mukaan tarttui, lähinnä sisustuskamaa ja vaatteita!! Ihanaa, ihanaa! Ostin aivan ihanat kiroileva siili pussilakanat, niissä kelpaa pupuilla! :heart: Täällä siis 23/31-32, oon onneks saanu kaikkea muuta ajateltavaa niin en oo edes hirveesti noita kiertojuttuja jaksanu laskeskellakkaan. Toivottavasti maltan myös ensi viikon ni ei tarviis niin hirveesti jännätä etukäteen! Mitään oireita ei oikeestaan oo ollu.. paitsi semmosta pientä vihlontaa vasemman munasarjan päällä tänään pitkin päivää..
Mulla tosiaan oli se hiiva +++, ja sainpas siihen suun kautta otettavan kuurin ja vielä alapään kuurinkin.. Mies pitää myös hoitaa ja miun oli ihan pakko ruveta vielä hiivattomalle ja sokerittomalle kuurillekin et saan tän kurjuuden pois. Onneks nyt jo helpottaa. Mut päätin et nyt ollaan ilman puuhasteluja ukkokullan kanssa seuraavaan ovikseen asti että saa tän kunnolla aisoihin. Ei tuu mitään jos joka kuukaus pitää olla tätäki vielä hoitamassa..
Nooooh, eihän tässä sit vielä kaikki.. Tuon hiivajutun lisäks meillä töissä on sisäilmaongelmaa ja oon joutunu nyt hieman peffejä puhaltelemaan, saas nähdä et missä tullaan töitä jatkossa tekemään. Ihan karseeta on ollu olla töissä ku ilma ei kierrä ollenkaan ja on tosi tunkka home ilma
Kyllä tuntuu et kaikki rakennukset mätänee, ku joka paikassa tuntuu jotaki sisäilmaongelmaa olevan!!