Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

APUI! Tipetsu!! Kunpa sun haamut tummentuis! Varovaiset onnittelut jo nyt. :heart: Purskahdin itkuun, kun luin sun viivoistas (ei musta mikään herkkis oo tullut :D ). Olen niinniinniin onnellinen sun puolesta ja toivon koko sydämestäni, että kaikki menee hyvin! :heart: :hug:

Pakko käydä täällä teitä kyttäämässä, kun niin toivon teille plussia kaikille :D PHUUUUUUUUUH!!!!

Mömmis 6+3 :wave:
 
ON: mikähän mulla on, väsyttää vaikka nukun hyvin. Tänäänkin nukuin tunteja vaikka yritettiinki herättää, sammuin vaan samantien uudelleen... Viimeks tällästä oli raskauden iiiihan alussa |O Heräsin päikkäreiltä klo19 ja nyt väsyttää taas niin, että pakko painuu nukkumaan. Alavatsa edelleen turvoksissa ja pinkeä :kieh: outoa. Lääkärille mulla on aika tässä parin viikon päästä muissa asioissa, niin täytyypä mainita tästä, tää on jo häiritsevää :( Luulin, että oon raskaana, ku oli tää väymys :ashamed:

:D Mä tuun heti aamulla ekana tänne kattoo kuka on plussannu iso plussatuuli ja puhallus :whistle:
 
Memelisalle iso :hug:
Noista ovistesteistä. Itse olen tilannut tuolta kotitestiltä noita liuskoja, ja ovat mielestäni olleet ihan hyviä ja suht edullisia. Hintaa en tosin nyt muista...

Onnea mimmulle hääpäivän johdosta! :flower:

Tiikkikselle tsemppiä töihin paluuseen. Täällä on lomat vielä pitämättä, eikä hajuakaan millon saan pitää... :whistle:

Voih, täällä niin jännätään Tipetsun huomisaamuista testin tekoa, vaikka eiköhän se viiva vain sieltä tummene! :heart:

Joo, suosittelen neppis tuota lääkärillä/neuvolassa käyntiä. Jos jotain selvyyttä saisit asioihin. Itse menin silloin aikoinaan yksityiselle, enkä kadu yhtään. Sitten sainkin clomit, ja kun lääkäri oli kirjoittanut jo lähetteen lapsettomuuspolille, niin viimeinen clomi kierto tuottikin tulostaan, ja lähetteen takia tehtävässä ultrassa näkyikin pieni rakkula... :D Hienoa kuitenkin, että jaksat kohti uutta yritystä!! =)

Taas on jänskää, ainakin vaniljaisella ja liliannella!!

Täällä aamulla testattu (kp 27/28-30, dpo11) nega herkällä testillä. Viivanpaikan saattoi juuri ja juuri erottaa... :/ Aluksi pääsi ihan itku. Tuli vaan niin paha mieli, ja varmaan tämä jännityskin osittain purkaantui. Mutta sitten ajattelin, että säästetään ne itkun sitten siihen tädin tuloon. Tilasin muutaman herkän testin lisää, ja mikäli tulva ei ole pyyhkäissyt ylitse kun testit kolahtavat postilaatikkoon, on varmaan tuhlattava uusi testi. Rinnoissa on edelleen ajoittain tunne, että olisi päästävä imettämään. :LOL: Muita oireita rintojen lisäksi on nyt vain kukkiva naama... Tosin jos ei ole kunnon "raskausoireitakaan" niin ei ole menkkaoireitakaan. Tosin itselläni alkaa juuri ennen vuotoa kova selkä kipu, ja vuoto alkaakin lähes heti. Eli sitä kipua odotellessa... :headwall:

Oikein plussaisaa pian alkavaa uutta viikkoa!!! :heart:
-netta-
 
KHJ
Tipetsu : Mahtavaa! kyllä se vahvenee viivan väri usko pois! Meidänkin pikkukakkonen alkoi hyvin hailuvasta haamusta!!

JÄnnittäviä aikoja aika monella! Plussa tuulia kovasti kaikille!!

ON: Täällä edelleenkin odotetaan torstaita saapuvaksi jolloin kierukka saa häippästä! Ovistestit on tullut jo postissa ja osottavat että pääsee testailemaan. Onko kenelläkään ollut hormonikierukka ja miten nopeesti sen poiston jälkeen tuli menkat?? En muista yhtään edelliseltä kerralta miten meni.

Tsemppiä kaikille muruille!!!!!
 
Tipetsulle paljon plussaonnea, toivottavasti viiva on huomen aamulla tumma! :heart:

Tiiiperi onneksi löytyi joku toinenkin kanssasisar. Oletko pitkään sairastanut diabetesta? I vai II? Oletko saanut raskausluvan lääkäriltä? Ja paljon olis muutakin kysyttävää, mutta aloitellaan näillä... =)

Ja plussatuulia kaikille jännityksessä pyöriville ja muille tsemppiä! :hug:

Lumi kp 6/30, yk 2
 
netta23 Älähän nyt vielä lannistu!!! Kovin aikaiset päivät vielä! Uutta testiä pian kehiin :)

Vaniljainen Mä oon niiiiiin sun kivuissa ja meiningeissä mukana :) Nyt saadaan sut häädettyä täältä varmasti :heart: Ei enää kauaa niin pääset testaa, iik!!!

Täällä odotellaan vielä ovista saapuvaksi! Tulis jo, ei jaksa odotella! Nyt mietin, että pitäiskö sitä harrastella tänään vai odottaa huomiseen, niin olis sperma parempaa.. Hmm hmm.. Viimeks heiluteltiin peittoja eilen, että ehkä jätetään tänään väliin :) Mua aina mietityttää, että teenko jotain väärin tms...
 
Eipä tummu viiva,yhtä haalee ku eilen ellei haaleempi... :'( Taitaapa olla vaan sitä mitä pelkäsinkin. V*ttu!!! Kyllä masentaa..7 vuotta meni ekaan kahteen viivaan,mutta nyt se ei sitten halua ruveta tummumaan!! :headwall: |O Näinkin unta että tätit tuli,joten ehkä se oli sitten enneuni?!

Kp 28/27

 
Miunkin piti tulla jo heti aamulla tsekkaamaan teidän jännääjien tilanne =) Satasella mukana ollaan jännäämässä!

Tipetsu: Olikos sulla saman merkkinen testi millä tänään teit?? Täällä pietään nyt ekstrapaljon peukkuja sulle!! ja ei uskota enneuniin eihän =)

 
KHJ minulla on ollut hormoonikierukka kaksi kertaa, ensimmäisen kerran ku otatin pois ni menkat alko pari päivää poiston jälkeen, toisella kertaa se otettiin menkkojen aikohin oli tiputtelua ja parin päivän paussi sitten tuli ilmeisesti tyhjennysvuoto. Edellinen kierukka poistettiin nyt kesäkuun puolessa välissä, kierto on poistojen jälkeen ollut vahän sekaisin 23-28 vaikka normaalisti ennen kierukkaa ollu 26.

Nyt meneillään olevat menkat on kivuliaammat ku aikaisemmin. Mulla kyllä normaalisti onki tuntunu et on menkat menossa, että jospa ne ois nyt tasoittuneet ja palanneet normaaliin rytmiin :) Ens viikkoon saa taas ootella seuraavaa ovista menis aika äkkiä =) Onneksi nuo helteet (ainaki täällä meilläpäin) ovat hellittäneet ni jaksaa tehdä muutakin ku vain makoilla :)
Minulle voi listaan lisäillä Kp 2/24-27 ja yk2 alkais sitten.
Mietityttää kyllä tuo hormoonikierukka ku sanovat että teho loppuu heti poiston jälkeen ja voi heti raskautua. Aikasempien raskautumisien kans ei ole ollut mitään ongelmia, on tärpännyt heti, mutta nyt kierukan poiston jälkeen ei ainakaan heti tärppi käynyt. Varmaan aika yksilöllistä on tuo kierukan hormoonien häviäminen.

Tipetsu toivotaan että viiva tummenee :flower:

Plussapuhureja vaan kovasti kaikille :heart: elokuu on hyvä kuu plussailla :flower:
 
mimmu juu,saman merkkisiä kaikki ollu,david.

Vähä kyllä rupee pakostakin pelottaan,kun nuo viivat on tommosia ihan järkyn vaaleita.Siis n. 2 min. tuli kaikki jokaisen testin viivat,hieman väriäkin,mutta kuivuttuaan värin ja viivan erottaa paremmin. Tilasin eilen toisia testejä ja testaan seuraavan kerran kun ne tulee,eli varmaan pari päivää menee. Hemmetti,kun ei nyt saanu sitä fillistä jota odotin kun plussan saa. Siis sitä hysteeristä riemua ja naurua ja itkua..Nyt vaan on hölmistyny olo ja uskon vasta sit kun vahvat viivat.Yritän kuitenkin pysyä jalat maassa,siltä varalta että menkat tuleekin,mutta kyllä se pikkusen iloa nostaa kun saa jotain näkyviin testeihin :)

Onpa sekavaa tekstiä,mut niin on fiiliksetkin. :)


Plussaonneen naiset!!
 
Tipetsu Oih ja voih: Mä niin täällä peukutan sulle d :) b et sulla vielä tärppäis. Jos sulla hormoonitaso on sen verta alhanen ettei vielä jaksa joka testiin sitä nostaa esiin. Tuu heti kertomaan miten käy. :heart:
 
Tipetsu Älä murunen nyt lannistu! Mites olis jos katsoisit sillä digitaalisella että mitä se sanoo? Mä varmaan ite olisin jo ostanut semmoisen :ashamed:
Me voitais kyllä kans tulkata sitä sun viivaa, jos laittaisit kuvan? :)

netta ISOT halitukset negasta :hug: Muista kuitenkin, että testasit sen verran aikaisessa vaiheessa, että jospa se siitä vielä tummuisi kuitenkin plussaksi :)

Lily-Jane Kiitos ihana :heart: Jokos sulle se ovisplussa tulla tupsahti? :) Sulla on kyllä ihan samoja mietintöjä mitä mulla oli tässä kierrossa, että koska sitä oikein pitäisi simppoja laittaa :D Kaikissa aikaisemmissa kierroissa me tosiaan heiluteltiin peittoja ihan joka päivä oviksen aikoihin, nyt piti miettiä, että miten niitä välipäiviä sitten pitää. Jotenkin sitä haluaa varmistua, että simppoja sitten varmasti on siellä hollilla kun niitä tarvitaan.

Hui. Mua alkaa ihan oikeasti nyt jännittämään. Vatsaoireet on ja pysyy. Yöllä käänsin kahdesti kylkeä niin, että tuntui kova, muutamia sekunteja kestävä vihlaisu vatsassa. Aamulla kun olin koiran kanssa lenkillä niin aina välillä tuntui pistävää kipua.
Eipä ole aikaisemmissa kierroissa kyllä tämmöistä tuntunut! Eikä sieltä mitään kystiakaan silloin ultrassa löytynyt..Joten toivo heräilee pikkuhiljaa, vaikka taustalla kummitteleekin se, että miksi se tärppäisi nyt kun ei aiemmissakaan :|
Tilasin raskauskeijulta testejä, kunhan ne saapuvat niin taidan jo testailla :whistle: Nyt siis dpo 8-9!

Tipetsu Pistä meille kuva siitä testistä, jooko =)
 
En saa kameralle noita onnettomia viivantekeleitä näkyviin,ne on siis niin hailuja!On kohtuu hinnakkaita noi digit että en taida raaskia ostaa,vaikka varmaan antas selvän vastauksen.Hemmetti! Mutta siis oksettava olo ja koko ajan jotain nippailuja/repimistä/menkkakipua mahalla.

Vaniljainen Hyvältä kuullostaa siellä!Toivon niiiiin kamalan kovasti teille plussaa!!! :hug:
 
Tipetsu Onko sulla kamerassa se semmoinen nappula, jossa on kukkasen kuva? Se siis tarkentaa ihan pieniinkin kohteisiin terävästi, sillä olen itse saanut viivoista kuvia!
Sun vatsaoireet ainakin kuulostaa ihan samoilta kun munkin, nostaa omaakin toivoa =)
Aika kalliitahan ne digit tosiaan on, ite oon vaan niin malttamaton :ashamed:
 
Olen ihan uusi tällä palstalla ja näin ollen ensimmäistä kertaa uskaltauduin kirjoittamaan, vaikka olenkin taustalla jo jonkin aikaa seuraillut keskusteluja.

Meillä on esikoisen tekoa aloiteltu jo alkuvuodesta, mutta ei näy eikä kuulu :( Pienessä mielessä ehtinyt käydä sekin josko meissä olisikin jotakin vikaa ja lääkärissä käynnistäkin on keskusteltu, mutta harjoituksia jatketaan kuitenkin vielä hyvillä mielin ;)
 
Tipetsu Testasitko ovista tässä kierrossa, jos olisi ollut myöhäisempi ovis? :) Malttia muru :heart:

Vaniljainen Kp 14 ja ovistesti näytti edelleen sitä munan kuvaa. Eli negaa siis :D Nooh, tänään siltikin aiotaan pitää kunnon sessiot illalla hääpäivän kunniaksi :heart: Ja jos huomenna on positiivinen niin sit paukutetaan uudestaan, ei tässä liikaa voi suunnitella kun mulla ilmeisesti joka kuussa heittää toi ovis päivän tai pari. Mietin tässä, että pitäiskö varata aika akupunktioon, kuulemma voi auttaa kiinnittymisessä. Mä lasken tässä päiviä ihan sun puolesta, että milloin pääset testaa :D

Pygmi87 Tervetuloa mukaan vain :flower: Täällä on muitakin pidempään yrittäneitä, laitatko tuohon, että mikä yrityskierto on teillä menossa niin meidän mimmu osaa sitten päivittää :) Paljon plusstuulia, pysytään positiivisin mielin jooko :) Itsellänikin 10 kk yritystä takana, mahtunut kaikenlaisia tunteita tähän mukaan!

tatskattu No höh! Nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon!!! :hug:

Minäminäminä: Ovista odotellessa edelleen, kp 14. Tulee ilmeisesti n. 30 päivän kierto sitten varmaan. Hip hei :)
 
MÄ OLEN RASKAANA!!!!!!Toivottavasti pieni pysyy kyydissä huhtikuulle. Kauan tähän hetkeen menikin.Nyt uskon,koska tuossa testissä niin sanotaan,enkä mieti nyt muita testejä enää.

Plussaonnea tytöt!!'Tulkaa pian perässä! :heart:


-Tipetsu ja Onni-Ilona rv 4+0- :)
 

Yhteistyössä