Memelisalle iso :hug:
Noista ovistesteistä. Itse olen tilannut tuolta kotitestiltä noita liuskoja, ja ovat mielestäni olleet ihan hyviä ja suht edullisia. Hintaa en tosin nyt muista...
Onnea
mimmulle hääpäivän johdosta! :flower:
Tiikkikselle tsemppiä töihin paluuseen. Täällä on lomat vielä pitämättä, eikä hajuakaan millon saan pitää...
Voih, täällä niin jännätään
Tipetsun huomisaamuista testin tekoa, vaikka eiköhän se viiva vain sieltä tummene! :heart:
Joo, suosittelen
neppis tuota lääkärillä/neuvolassa käyntiä. Jos jotain selvyyttä saisit asioihin. Itse menin silloin aikoinaan yksityiselle, enkä kadu yhtään. Sitten sainkin clomit, ja kun lääkäri oli kirjoittanut jo lähetteen lapsettomuuspolille, niin viimeinen clomi kierto tuottikin tulostaan, ja lähetteen takia tehtävässä ultrassa näkyikin pieni rakkula...
Hienoa kuitenkin, että jaksat kohti uutta yritystä!! =)
Taas on jänskää, ainakin
vaniljaisella ja liliannella!!
Täällä aamulla testattu (kp 27/28-30, dpo11) nega herkällä testillä. Viivanpaikan saattoi juuri ja juuri erottaa... :/ Aluksi pääsi ihan itku. Tuli vaan niin paha mieli, ja varmaan tämä jännityskin osittain purkaantui. Mutta sitten ajattelin, että säästetään ne itkun sitten siihen tädin tuloon. Tilasin muutaman herkän testin lisää, ja mikäli tulva ei ole pyyhkäissyt ylitse kun testit kolahtavat postilaatikkoon, on varmaan tuhlattava uusi testi. Rinnoissa on edelleen ajoittain tunne, että olisi päästävä imettämään.
Muita oireita rintojen lisäksi on nyt vain kukkiva naama... Tosin jos ei ole kunnon "raskausoireitakaan" niin ei ole menkkaoireitakaan. Tosin itselläni alkaa juuri ennen vuotoa kova selkä kipu, ja vuoto alkaakin lähes heti. Eli sitä kipua odotellessa... :headwall:
Oikein plussaisaa pian alkavaa uutta viikkoa!!! :heart:
-netta-