Jopas tänne on löytänyt meidän seuraksi paljon uusia =) Oikein kovasti tervetuloa! :wave:
Voi
Lily-murunen!!! Olen niin tolkuttoman iloinen teidän uutisista!! :heart: Aivan ihanaa, varmasti helpotti tieto tosi paljon, nyt toivotaan, että se helpotus auttaisi myös positiivisesti :hug:
Neliapina Oikein ihanaa laivamatkaa :wave: Toivottavasti oireesi olisivat sitä toivottua! :hug:
Tipetsuuuuuuuuu Erittäin, erittäin lupaavia oireita raksu!! :heart: Mua jännittää ihan kamalasti sun puolesta!
Peppi Pitkäkorva Hui, sielläkin hyvän kuuloisia oireita :heart: Jännäilen myös sun puolesta!! Koska testailet?
Memelisa Voi ei
Toivon silti sulle vielä plussaa, ainakin täti on vielä poissa
Onnea kaikille joilla on jännät ajat!! Nyt on selkeesti plussakausi menossa, pidetään tahti päällä
Mä olen syönyt ihan normaaleja monivitamiini pillereitä ja omega 3- tabletteja. Nyt on kyllä vähän unohtunut niiden popsiminen, pitääkin varmaan taas tsempata niiden suhteen
Niitä foolihappo-jutskia pitäis varmaan käydä hakemassa..
Nyt on kyllä meikäläisellä ihan ihme tuntemuksia vatsassa. Tänään siis dpo 5-6 ja mulla on eilisestä asti tuntunut
ihan selkeitä repäisykipuja kun nousee äkkiä tai nostaa jotain painavaa. Lisäksi tuntuu välillä menkkajomotusta ja välillä on semmoinen erikoinen tuntemus vatsassa, siis ei kipua vaan semmoinen outo olo vaan. Nännit on edelleen oviksesta arat.
Kauhea väsymyskin koko ajan, mutta sitä en nyt niinkään ihmettele, tänäänkin menin tosi aikaisin töihin. Mutta jotakin tuolla mun vatsassa nyt tapahtuu, sitä että mitä se on, en tiedä