Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Myhyy, piti sit tänään koittaa uusi testi. Sehän ei tietenkää näyttäny yhtään mitään. Samalla testimerkillä tehtiin :( . Mitenhän tää pitäs nyt tulkita?

Nyt harmittaa oikeesti tosi paljo, melkein jopa kiukuttaa.
Oisko mahollista et tää vielä plussaksi kääntys? Tänään siis kp 39 /dpo ~24
 
Onnea Lily-Jane hyvistä uutisista! Jospa tuo stressi nyt helpottaisi ja vaikuttaisi plussaisesti. Peukutan!

Täällä kp 27, eikä minkäänlaisia tuntemuksia. Edellisessä kierrossa taisi suunnilleen viikkoa aiemmin alkaa tuntemukset jaloissa, mahassa ja alaselässä. Yleensä todella kivuliaat kuukautiset ja kivuliaat jo ennen vuotoa. Ihmettelinkin viime kierrossa, että miten ne ei olleetkaan niin kivuliaat. Vaikka pillereiden pitäisi helpottaa kipuja, tuntui, että pillereiden aikaan oli kivuliaammat kuin edellisessä/ ensimmäisessä luomu kierrossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Täällä mennään Ralli tohinoissa ja maanantaina T Ö I H I N 5 viikon loman jälkeen .. Melkein itkettää koko ajatus :D
 
Osaisko joku päivittää mulle että tokaa yritän :attn: Ja se foliren sisältää sen 400mikroa. Tänään tai huomenna hiplaa niitä ovistestei ja lukee ohjeit :D että sitten varmasti osaa. Tänään poika saa uuden hienon tukan :heart:
 

Heei pääseekö mukaan?

Toinen lapsi olisi haaveissa, esikoinen 1v. Pitkän kamppailun käyneenä; kouluun paluu vai vauva ja ollaan miehen kanssa päädytty että tulee jos on tullakseen ja koulu siinä sitten saa odottaa. pillerit lopetan TÄNÄÄN =)
 
Lily-Jane, olipa helpottavia, iloisia uutisia!

Memelisa, miksei voisi plussaksi muuttua, jos menkkoja kerta ei vielä kuulu. Jotkut ilm. plussaa myöhemmin!

).( Menkoista ei vieläkään mitään merkkiä, pahoinvointi ja pyörrytys vaivaa ajoittain. Aamulla mä heräsin kauheaan yökötykseen ja rinnat alkaa olla aikas kipiät. Jano on koko ajan, joten tiedä vaikka tässä verimäärää kasvatettaisiinkin! :D Miehen pitäis tuoda töistä tullessaan raskaustesti, jotta pääsisin testaamaan. Vannoin kyllä, että ennen elokuuta ei testata, mutta nyt alkaa oireet olemaan NIIN lupaavia. Kun toi rintakipukin on ajoittain samanoloista vihlontaa kuin silloin imettäessä lähti maito virtaamaan pakkautuneista rinnoista... Toisaalta yritän vielä pitää tunteet viileinä, koska eihän sellasta vaan tapahdu, että ennen ekoja kuukautisia jo raskautuis...

Mä en oo syöny mitään vitamiinilisiä kuin satunnaisesti Multivitaa (tms.). Yritän muuten syödä monipuolisesti, hiukan vaihtelevalla menestyksellä. Tuota foolihappo asiaa oon kyllä miettinyt, ei se varmaan huonoa ainakaan tee.

tatskattu, tosta tuli mieleen, että tarttis meidänkin karvapäille varata ajat kampaamoon. Rupee oleen vähän metsittyneen näköisiä jo... :D

Jännittävää päivää muillekin! :heart:

Peppi
 
Tänne ilmaantunu oireita tänään. Huippaa,päätä särkee,kovia repäisykipuja tuntuu kun yskii. Ällöttää ja VÄSYTTÄÄ!! Nämä kaikki siis huomattu tänään?! :eek: Rintsikat ahistaa ja janottaa! Huomenna taidan testata aamusta ellei yön aikana ala. Mulla yleensä yöllä/heti herättyä alkaa menkat.

Peppi Onnea testaukseen!! :flower:
 
Jopas tänne on löytänyt meidän seuraksi paljon uusia =) Oikein kovasti tervetuloa! :wave:

Voi Lily-murunen!!! Olen niin tolkuttoman iloinen teidän uutisista!! :heart: Aivan ihanaa, varmasti helpotti tieto tosi paljon, nyt toivotaan, että se helpotus auttaisi myös positiivisesti :hug:

Neliapina Oikein ihanaa laivamatkaa :wave: Toivottavasti oireesi olisivat sitä toivottua! :hug:

Tipetsuuuuuuuuu Erittäin, erittäin lupaavia oireita raksu!! :heart: Mua jännittää ihan kamalasti sun puolesta! :)

Peppi Pitkäkorva Hui, sielläkin hyvän kuuloisia oireita :heart: Jännäilen myös sun puolesta!! Koska testailet? :)

Memelisa Voi ei :( Toivon silti sulle vielä plussaa, ainakin täti on vielä poissa :)

Onnea kaikille joilla on jännät ajat!! Nyt on selkeesti plussakausi menossa, pidetään tahti päällä :)

Mä olen syönyt ihan normaaleja monivitamiini pillereitä ja omega 3- tabletteja. Nyt on kyllä vähän unohtunut niiden popsiminen, pitääkin varmaan taas tsempata niiden suhteen :whistle: Niitä foolihappo-jutskia pitäis varmaan käydä hakemassa..

Nyt on kyllä meikäläisellä ihan ihme tuntemuksia vatsassa. Tänään siis dpo 5-6 ja mulla on eilisestä asti tuntunut ihan selkeitä repäisykipuja kun nousee äkkiä tai nostaa jotain painavaa. Lisäksi tuntuu välillä menkkajomotusta ja välillä on semmoinen erikoinen tuntemus vatsassa, siis ei kipua vaan semmoinen outo olo vaan. Nännit on edelleen oviksesta arat.
Kauhea väsymyskin koko ajan, mutta sitä en nyt niinkään ihmettele, tänäänkin menin tosi aikaisin töihin. Mutta jotakin tuolla mun vatsassa nyt tapahtuu, sitä että mitä se on, en tiedä :D
 
Voiiii että Vaniljainen murunen,sä olet kyllä aina mun päivän pelastus! :hug: Ihanan kannustavaa tekstiä aina!!:) Voi kun itekki osais olla samanlainen.
Oikeen hyvältä kuullostaa sullakin,murunen!! ;) :hug:

Kiitos Lily peukutuksista.Tuntuu että niitä kyllä tarvitaan.

Hmmh..Jotenkin on kyllä on erilainen olo muihin kiertoihinn verrattuna. Tai voihan sitä taas kuvitella tuonkin. Mutta saas ny nährä uskallanko testata aamulla. Ois se kyl varmaan melekonen tunne saada elämänsä eka plussa,yli 7 vuoden odottelun jälkeen! :heart:
Mutta masentas kyllä katella negaa ennen aikojaan,eli jos vaan kiltisti oottaa tätin,niin tulos on sama kuin nega-testissä..

Himottas kyllä vähä testata,mutta kun ne on erittäin herkkiä,niin ne kyllä varmasti näyttäs plussan jo jos meinaan.Samaten varma nega..ÄÄÄH!! :)

En tiijjä mitä tekis?! :D


Plussa-aalto jatkukoon murmeliinit!

Ainiin,uusille tervetuloa joukkoon kuumeiseen!!:)
 
Hei moi! saako liittyä tänne?
meillä on ensi kuussa 2 vuotta täyttävä poika ja toinen lapsi saa tulla jos haluaa :)
emme yrittämällä yritä vaan todellakin ehkäisy jätetään pois ja peittoa heilutellaan sen mukaan kun jaksetaan ja halutaan.. näillä helteillä ja työkiireillä kylläkin harvoin.. :(
poikaa yrittämällä yritettiin puolen vuoden ajan ja siihen stressaavaan touhuun en enää halua eli todellakin vaan katsellaan miten käy..
 
Tipetsu Nyt sait mut ihan nolostumaan, kun tolleen mun viestejä "kehuit" :saint: Kiva kuulla, että olen sua piristänyt :hug: Mutta toivon todella sulle sitä plussaa, sä olet niin kauan omaa vauvaa toivonut ja varmasti sen ansaitsisit :heart:
Tiedän ihan mitä tarkoitat tuolla nega-pettymyksellä, mutta mä huomasin viime kierrossa, että kun olin testaamatta pitkälle ja täti sitten tulikin niin se se vasta pettymys olikin! Joten itselläni ainakin toimii paremmin se, että olen varautunut tädin tuloon sillä negatestillä.
Sulla on kyllä niin lupaavia oireita, että mä varmaan sinuna testaisin huomenna :whistle:

nea Tervetuloa :wave: Meilläkin oli alunalkaen tarkoitus mennä vaan tulee jos on tullakseen-meiningillä, mutta kuinkas sitten kävikään..Ja aika nopeasti vielä :p

Neliapina Aina pitääkin miettiä sitä toivotumpaa vaihtoehtoa :heart: Toivoa ja uskoa pitää olla, vaikka ne varmasti itse kullakin on välillä vähän hukassa.. :heart:
 
Moikka kaikille ja tervetuloa taas uudet yrittäjät!

Tatskattu: Nyt on päivitetty siun tila, pahoittelut virheestä. En nyt ihan joka tunti oo päivittämässä, tänään sattu olemaan vapaapäivä, joten oon vasta nyt ekan kerran netissä tänä päivänä...

Miekin ostin raskausvitamiineja, ja oon nyt niitä kolmatta päivää syönyt. Toisaalta ihan hyvä,kun tulee välillä päiviä jollon vähemmän juon esim maitoa, tai syön hedelmiä.. Saas nähdä onko niillä mitään vaikutusta :) Toi foolihappo saattaa sit aiheuttaa joillekki huonovointisuutta, joten ei pie ihmetellä jos semmosta alkaa ilmaantua sen käytön aikana. Sitä tosiaan tarvitaan myös jotta sikiön hermostoputki kehittyy kunnolla alkuraskauden aikana... Jos se ei kunnolla kehity niin voi aiheuttaa kehitysvammaisuutta. Harvinaistahan se on, mutta mahdollista n25 lasta vuodessa syntyy joilla hermostoputki ei kunnolla oo kehittyny.. luin jostaki foolihappo esitteestä töissä..
 
Tipetsu ja Peppi täälläkin jännätään teidän puolesta ja pidetään peukkuja kovasti!!
Memelissa toivottavasti se täti pysyy kaukana. Kyllähän se plussa sieltä voi vielä hyvinkin pärähtää..
Vaniljainen jospa se nyt sitten olis sitä!!! toivotaan!! :heart:

ON: Täällä menossa kaiketi 39/32-36..ja menkat ilmeisesti tulossa..eli varmaankin viimestään huomenna kp 1 :( Pettymys kyllä on taas suuri ja ihmetyttää miten tää kierto voi koko ajan vaan pidentyä..joka kierrossa aina toiveet herää kun menkat on entistä enemmän myöhässä ja sit saakin vaan huomata, että kierto olikin taas vaan pidentyny.. :( Iteki oon aatellu aina, että pitäis malttaa sen testaamisen kanssa, mutta totta kyllä on, että pettymys on sit varmasti vieläkin suurempi jos ei oo sitä negatestiä alla.
No mutta nyt sitten vaan pitää yrittää löytää taas se positiivisuus ja uutta yritystä kehiin!! :)

Plussatuulia kaikille!! =)
 
Täällä testattu ja tulos on viivan paikka/haamu!!!!!
Innostuin jo kovasti tuostakin,mutta sitten alko masentaa että entä jos testi on viallinen (david-raskaustesti). Tositositosi vaalee viiva,enkä taida tuosta vielä miehelle sanoo,jos testaan vaikka sitten huomenissa uusiks ja sit jos ei oo vahvistunu,ni vasta tiistaina ellei menkat ala. Nyt kp 26/27 dpo 14 eli liian hailu to viiva näillä kp:llä ja herkällä testillä..



Mutta


En oo IKINÄ saanu ees tommosta viivaa testiin!! :)
 
Tipetsu Varovainen onnittelu sinne :hug: :heart: Mä testailin kanssa noilla Davidin herkillä ja negakierroista en koskaan saanut niihin viivanpaikkaa tms, kunnes sitten plussakierrosta ekan kerran juurikin tuohon testiin viivanpaikan/haamun, joka sitten seuraavana aamuna oli jo selvämpi. Nyt peukutan ihan tosissaan, että siellä olis tilanne sama! :heart:

Lily-Jane
Aivan mahtavia uutisia saitte!! Nyt vaan toivotaan sitä tärppiä tulevaksi mahdollisimman pian! :)

Vaniljainen Noi sinun oireet kuulostaa just samalta, kun mun plussakierrossa oli noilla päivillä. Voi kun nyt tärppäis :heart: :whistle:

Peppi Pitkäkorva Lupaavalta kuulostaa sielläkin :heart: :D d :D b


Täällä mennään nyt rv 5+3 ja oireita ei hirmuisesti ole. Välillä vähän huonovointisuutta ja repäisykipuja kanssa sekä väsymys, mut muuten ihan ok olo. Neuvola ja varhaisultra on varattu parin viikon päähän, sen jälkeen sitten toivottavasti tämä raskaus alkaa tuntua todellisemmalta.

Hei tuosta foolihaposta vielä, eli sitä esim. mulle suositeltiin HUS:n teratologisesta keskuksesta (kun soittelin sinne kysyäkseni allergialääkkeistä ), että heti yrityksen alettua pitäisi alkaa napsimaan. Samoin esikoisen odotuksen ekalla neuvolakäynnillä siitä sanottiin, että kyllä varmaan kannattaa syödä just noiden sikiövaurioiden ehkäisemiseksi. Mä itse syön raskausmultitabsia sekä vielä erikseen foolihappolisää.

Mut tsemppiä kaikille teille, kurkin tuolla taustalla kyllä vaikken usein kommentoikkaan :D Jännittää teidän ihanaisten puolesta niin paljon!

 
esikoisen kohdalla mun aina piti ruveta syömään foolihappoa, mutta en sitten sitä syönyt kun satunnaisesti. Enkä alkuraskaudessa ollenkaan.... nyt päätin tehdä toisin. Multitabs familyä syön satunnaisesti. Meillä mies kokkaa niin se kyllä huolehtii, että ruoka on täysipainoista ja ravinteikasta, koska hän urheilee paljon.
 
Heipat vaan kaikille uusille ja tervetuloa joukkoon mukavaan :) :hug:

Tipetsu: Voih, meillä molemmilla on sitten jännät paikat. Toivon oikeesti et sun viiva tummuu, kerrohan heti miten käy. Oma haamuni katosi eilisessä testissä :( Ajattelin tänään olla kokonaan tekemättä. Kokeilen sit huomenna uudestaan apteekin omalla tesillä. Yöllä näin taas unta vahvasta plussasta! Toivottavasti tärppäis! :) Peukutan täällä ihan hirmusesti sun puolesta! :heart: :wave:


Vaniljainen: Toivottavasti ois sielläkin tärpänny, jänniä päiviä säkin elelet. Lupaavilta noi oireet ainakin kuulostaa! :) Millon ajattelit testata?

Sit vähän omaa napaa :ashamed:
Tänään en siis testiä viittiny tuhlata. To aamuna sain siis sen haamun testiajan ulkopuolella. Pe aamuna tein hätäpäissänä kaks testiä. Ekassa aamuvirtsasta otetusta ei tullu mitään, mut sen kaa sohlasin ja pidin sitä liian vähän aikaa virtsassa, joten koko testiliuska oli haaleampi kontrolleineen kuin torstainen. Viivanpaikka siihen kyllä tuli näkyviin. Toinen sit vähän ajan päästä eri virtsasta ns. kakkoslaadusta :LOL: ja siitä tuli puhdas nega, ei edes viivanpaikkaa näkyvissä. Et katellaas sit huomenna miltä näyttää tuo apteekin testi. Tissikivut on tänään helpottanu, mutta täti pysyy poissa.
Kp 40/Dpo ~25 Jatketaan jännäämistä.
Maanantaina tilataan lääkärinaika, jollei siihen mennessä oo saatu mitään näkyvää aikaseksi :/
 
Kiitos vaan onnitteluista,mutta taitaa olla turhan aikaista. On kyllä oksu-olo! :x Ja väsyttää koko ajan.Lämmötkin on 37.4,ei ihan normaalia..Hiki tulee pienestäkin ponnistelusta. Verenpaine on 129/jotain ja pulssi oli 105??Normi pulssi n.80,sekin korkea.
Mua vähän pelottaa,että täti tulee kuitenkin ja tän aamunen viiva oli vaan tulos pienestä hipaisusta..Tekis miele testata uudestaan,mutta se tuskin on aamuista vahvempi.
Jännittää kyllä todella!

Mikäs Pepin tilanne on?

Memelisa Kyllä meitä nyt pidetään jännityksessä!Peukutan kovasti!!
 
Apuva Tipetsu, voi juku!!!!! :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: Kyllä ihan oikeesti noi sun oireet kuulosti ihkaoikeilta raskausoireilta, eikä miltään keksityiltä..Voi juku! :) Mä mietin sua töissäkin tänään ja ajattelin, että jokohan oot testannut!
Tässä juon nyt kuoharia sun haamun kunniaksi, toivon ja uskon, että se on huomenna vahvempi :heart:

Memelisa Oli varmaan ihan fiksu ajatus pitää taukoa tänään testailussa, toivottavasti huomenna näkyisi taas jotain :hug:

Niiskunenä Kiitos toivon luomisesta :heart: Kunpa nyt olis tärpännyt täälläkin :)
Tule sitten heti kertomaan mitä ultrassa sanotaan! Vielä vähän lisää tarrasukkia sulle, ihan varmuuden vuoksi :heart:

tatskattuSiitä se sitten lähtee taas kohti uutta kiertoa :hug:

Neppis Älähän tyttö maalaile vielä piruja seinille, hyvin voi täti jättää tulematta! :hug: Pidän peukkuja sullekin!! :)

Jaahas, täällä ois sitten niinkun dpo 6-7 ja nännit edelleen kipeät, olleet siis oviksesta asti.
En nyt tosiaankaan tajua, että mitä tämä vatsan vihlominen on, mutta tänään sattui ihan tosissaan varmaan vartin ajan vatsaan, siis silleen, että oli pakko lähteä kassalta pois. Olen siis kaupassa töissä. Nivusissa asti vihloilee välillä ja tänään on tullut uusimpana oireena vasemman rinnan kipeytyminen tuolta kainalon vierestä!! Siis vihloilee ja jomottaa..Ihan uusi särky mulle tämä!! Kyllähän tämä olisikin aika tuuri, kun just maksettiin 140? miehen tutkimuksista ja sit olisinkin raskaana :heart: Mutta sillä ei todellakaan olisi mitään väliä, ehkä se olis just meidän tuuria, että kun mennään tutkimuksiin niin kävis niin.. :D

Plussaonnea rakkaat!!
 
Tipetsu Iiiik!!! Toivottavasti sulle vihdoin ja viimein pärähtäis se kauan toivottu plussa :heart: Täällä ollaan myös 100 % menossa mukana!!!

Vaniljainen Ihania oireita, viikko vielä jännäämistä!!! Useinhan siinä käy niin, että tulee raskaaksi juuri silloin kun suunnittelee hoitoja tai niiden välissä. Ehkä siinä mieli rauhoittuu jotenkin :) Mä niin muru toivon sulle myös plussaa! Täällä jännätään mukana, olis niin ihana jos plussattaisiin samasta kierrosta vielä! Mun pitääkin nyt olla super ahkera oviksen aikoihin ;)

Kp 12 taitaa olla ja ovistesti näyttää vielä negaa. Epäilen, että joko huomenna tai ylihuomenna pärähtäisi plussa. Edelleenkin hyvä fiilis :) Eka kertaa pitkään aikaan. Huh, ollut kyllä pientä krapulaa tänään, innostuttiin eilen tyttöjen kanssa vähän tanssilattialle :D
 

Yhteistyössä