Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Hienoa KHJ, että pääsette viimein tosi toimiin! Toivottavasti ei tarvitse kauaa yritellä! ;)

Täällä pää on ihan sekaisin... tein siis sen herkän nega testin toissapäivänä (kp 27/28-30 dpo11) No, aamusella sitten tein tuon apteekin omantestin, ja tässä tulos kp29/28-30 dpo13....
En uskonut silmiäni, joten pakko on tehdä myös tuo digitesti.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6498586.jpg

Kait se on pakko alkaa uskomaan, kun kerran selvällä suomenkielellä lukee! :D
On niiiiiiiiiiiin onnellinen olo, ei tähän ole sanoja olemassakaan... Mieskin on ollut pelkkää hymyä koko aamun, ja käynyt vähän väliä pusuttelemassa! Ihanaa!!!! :heart: :heart: :heart:
Aamu meni ihan itkuksi. Voiko olla totta!?? :D

Alan varmaan siis pikkuhiljaa siirtymään tuonne toiselle puolelle tipetsun seuraksi!
Mutta käyn kyllä lueskelemassa täällä plussa kuulumisia, joita toivon mukaan tulee tässä kuussa ennätys määrä!!
Onnea vilpittömästi kaikille yritykseen ja kovasti jaksamisia pitempään jo yrittäneille!! :hug: :heart:

-ONNESTA soikea netta ja vaavi 4+0-
 
Onnittelut plussasta! :flower:

Ja sitten perään on hyvä vähän purkaa omia tuntoja... Hitto että mulla halkeaa kohta pää tän ekan luomukierron kanssa (ehkäisy/rinkula pois kesäkuun lopussa)!! :kieh:
Mulla on nyt kp 36 menossa, eikä mitään merkkejä tädistä. Noh, kuten jo jossain aiemminkin kirjoitin, mulla oli kp 15 paikkeilla kovia vatsakipuja ja ajattelin että se oli ovulaatio. Meni viikko ja kp 20-21 tuli limaa ihan kunnolla ja ajattelin että okei, nyt se oli se ovulaatio ja vatsakivut oli jotain muuta. Siitä on nyt siis reilu kaksi viikkoa ja tätiä ei näy ei kuulu... Välillä (about viikko ovulaatiosta) oli tosi huono-olo ja mahaa nippaili aika reilusti. Tänään aamulla kaivoin kaapista raskaustestin, tein sen ja se näytti negaa (herkkä malli). Sitä osasin jotenkin odottaakin vaikka oloja/oireita/tuntemuksia on kyllä ollut: huono-olo, nivuskivut, vatsa pinkeenä, ummetusta ja vaikka mitä. Ottaa vaan niin pattiin kun mitään ei tapahdu... Sais nyt se perkeleen täti tulla jos on tullakseen!! :/
 
Voi apua!!!IIIIkk,ihanaa netta Onnea paljon odotukseen ja vaaville kaikki liimat ja teipit ja tarrat matkaan!Tiedän tunteen kun selvällä suomenkielellä lukee raskaana!!Ihanaa ja tervetuloa huhtikuisiin!! Onnea!

On kyllä itselläkin niin pöllämystyny olo vieläkin. Mieskin on ihan pihalla,eikä osannu ees sano mitään.Ollaan vaan ja ihmetellään. Pitää välillä tiirailla testiä,että muistaa mikä on homman nimi. Paha olo on koko ajan,paitsi öisin. Väsyttää,tissit kipeet ja mahassa tuntemuksia koko ajan,mutta ihanaa on! :)


Plussatuulia naiset!!

Beatrix Kiddo :hug:


 

Hei kaikille!! Ja SUUR ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!!!

Siis mä en tajua näitä systeemeitä että miten noi hymiöt toimii ja miten saa kirjotettuu tollai korostetulla fontilla jne. En siis ole oikeen koskaan kirjoitellut ennen näille palstoille, joten hieman harjoittelen vielä :) Täytyy nyt testailla näitä että voi näyttää hölmöltä mikäli nää menee nyt ihan väärin :D

Vautsi NETTA, sun testitulos on niin samanlainen kun omani esikoisesta (joka vieläkin on tallessa mulla). Samanlaisen viivan sain sillon Apteekin omasta testistä. Ikimuistoinen päivä :)

Itse täällä kärvistelen kipujen kanssa, viimeisen pillerin söin torstaina ja nyt eilen alkoi tää tyhjennysvuoto(ko?).Siis en tajuu miten tää nyt menee, kai tää on ihan perus tyhjennysvuoto joka tulee väliviikolla, vaikka jätin sen yhden pillerin syömättä siit laatasta. Niin ja siis pitäiskö mun käytännös odottaa nyt niit oikeita menkkoja tässä ennenkun voisi ajatella mitään raskautumisia.. Saa nähä miten tän seuraavan kierronkanssa käy ja meinaako jo ovuloida.? Yleensä oon kyllä aina bongannu oviksen kunnes sitte aloin syömää noit pirun pillereitä. Saa nähä meneekö kierto ihan sekasin nyt kun söin niitä pillereitä vaan sen 2kk ja nyt heti lopetin... En ole oikee koskaan syönyt pillereitä kunnolla joten ei ole kauheen tuttua käyttää niitä. En edes tajua mikä muhun meni kun päätin nää aloittaa..

Plussa onnea KAIKILLE!!!
 
Hei, mahdunkohan vielä teidän vauvakuumeisten joukkoon?

Meidän perhekokoa olis tarkoitus yrittää kasvattaa lokakuusta lähtien (toiveissa tietenkin on, että mahd. pian tärppäis). Ollaan miehen kanssa kumpikin 32 -vuotiaita ja meillä on entuudestaan syksyllä 3 vuotta täyttävä ihana pikkutyttö.
 
Onnittelut netalle! :flower: :flower: Mahtava juttu!

Niin, ja tervetuloa uusille!

Täällä kp30, dpo10. Ei merkkejä menkkoista (eli ei vielä tuhruja näkyvissä). Väsyttää. Palelee. Aamuyöllä heräsin, enkä saanut unta millään. Piti käydä jo kolmannen kerran vessassa sille yötä. Mies lähti viideltä töihin, otin hänenkin peiton päälleni kun paleli niin, ja sitten viimein tuli uni. Lämpöä on 37,1. Rinnat ei ole kipeät. Valkkaria on. Välillä juilasee mahaa hetkellisesti, niin kuin menkat olis alkamassa. Ei ole nyt huonoa oloa ollut. Selkää vihlaisee välillä (normaali menkkaa edeltävä oire se). Odotellaan... vaikka tekisi niin mieli kävästä ostamassa testi.. Pitäisi kuitenkin malttaa vielä odottaa.
 
Netta oikein superhyper paljon onnea ja kaikki tarrat yms matkaan vaaville! :flower: :flower:

Tänään kp 31 ja oireetonta on. Pelottavaa, täti varmaan jo nurkalla. Kamala tauti ainakin iski ensimmäisenä työpäivänä. Katsotaan miten tässä töissä jaksaa painaa. Nyt lepoa.

Anteeksi tämä omanapailu .. :-/
 
Janni- joo tyhjennysvuoto se on ja sit oikeet menkat tulee jossai vaihees jos tulee :D Toivottavasti ei tule. Saahan ne sen LA:n sit selville ultrassa jos ei muuten.

Ja onnea tosi paljon netta toivottavasti pääsen samaan pinoon.Jos nyt tärppäis ni ois la 30.4 :)
 
Voihan nenä! Kirjoittelin pitkästi ja tietty sitte netti heitti pois ja kaikki hävis... :x
No, uus yritys...

Täällä siis olis uus halukas joukkoon haaveilevaan :)
Vauva on ollu minun ja miehen haaveissa ja "yrityksessä" jo puolisen vuotta, mutta sitä mukaa kun aikaa on kulunu, asiasta on tullu kipeämpi ja kipeämpi - kun ei sitä vauvaa vaan kuulu. Ymmärrän että täällä on monia jotka ovat haaveilleet omasta pienestä jo paaaaljon pidempään. Tsemppiä teille! :hug:
Kuulun niihin ihmisiin jotka eivät millään malta olla testaamatta jo aina etukäteen kun muka niitä oireita on :LOL: mutta pettymys on aina valtava kun testi on nega, tottakai. :(

Tälläkin hetkellä niitä oireita on, kuinkas muutenkaan :D
- Pahoinvointia pitkin päivää, koko ajan sais olla syömässä ettei alkais etomaan.
- Iho on jostai syystä tullu tosi rasvaiseksi vaikka on normisti tosi kuiva.
- Väsymys! Seki on jotai niin uskomatonta että!
Jotenki kuitenki pessimistisesti ajattelen että ei nuokaan ole mitään raskausoireita, katotaa vaan nii kyllä se täti sieltä taas tulee! Nyt kp 23/27-41 (oikeesti noin epäsäännöllinen!) eli turha tässä on mitää vielä testaillakaan.

No mutta, plussatuulia! :)

- Kirsikkainen19, 19v., 1. haaveissa, yk 6 -
 
kirsikkainen19, voi miten tutulta kuulostaa. Minäkään en koskaan malta niiden testien kanssa ja joskus on tullut testattua, vaikkei vielä olisi menkat myöhässäkään. :ashamed: Niin helposti sitä kuvittelee itselleen noita oireita ja elättelee kaikenlaisia toiveita.

Tosin väsymys vaivaa nytkin (kuinka ollakaan) täälläkin suunnassa, tuntuu ettei edes 10 tuntia riitä,vaan nukun silti päiväunia yms. Mikä tietenkin töiden ja aikaisten aamuherätysten kannalta on äärimmäisen fiksua. :headwall: Lisäksi rintoja aristaa ja maha oireilee ja sitä sun tätä.. ehkä nämäkin taas menevät ohi, kunhan on menkat lusittu ja päästään yittelemään. :)

Kai se tästä, plussailuonnea sormet ja varpaat (ja silmät) ristissä kaikille! =)
 
Ihanaa Netta!!! Onnea paljon! :hug:

Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille!

Omaa napaa: EI MITÄÄÄÄÄÄN UUTTA!!!! Tänään olin lasten kanssa kaupassa aamupäivällä ja ykskaks Prisman lihatiskillä alko vatsa sattumaan ja polttamaan kuin kuukautisten aikaan ja tuntu, kuin olis tullu pöksyyn jotain. Aattelin, et nyt alko menkat ja tehtiin kiireesti ostokset. Mulla tietysti vaaleet housut jalassa ja hiukan paniikki... :LOL:

Päästiin kotiin, ja - ei mitään - ! Ihan hiukan valkovuotoa. Ei siis kuukautisia vieläkään. Kuumeisesti oottelen nyt sunnuntaina tilattuja testejä, että pääsisin testaamaan. Mä en kestä tällaista!!!

Beatrix , mä NIIIN symppaan sua! =)

Plussatuulia toivottelen kaikille!

Peppi
 
Heippa!!

Tosi kova kuumeilija täälläkkin ja millään ei malttais odottaa...Varsinkaan kun menkat on nyt myöhässä muutaman päivän laskujen mukaan. Tosin tarkkaa kiertopäivää en tiiä vielä ees..Mutta viime kuussa menkat alko 30.pvä...
Ja oireitahan mulla löytyy vaikka muille jakaa:
- iho rasvainen,mitä ei yleensä ikinä oo
-väsytttää, siis ihan sikana, eikä ikinä ennen tällasta ollu (no okei, antibioottikuuri voi selittää tän)
-ihmeellisiä mahakipuja ja nippailuja jo viikon ajan
-alaselkä ihan sika kipee
-runsas valkovuoto

Hmm..mitäköhä muita niitä nyt oli :LOL: :LOL:

Viime viikolla tein kaksi liuskatestiä ni ihan puhtaita negoja oli, mut tosin taisin muutenkin tehä ne liian aikasin. Tai sitten mulla vaa tää kierto on pidempi...No, ootellaan...
En vaa oikee tie koska testin tekisin..

Mutta plussapuhureita kaikille!! =)
 
...Mietin vain, että onko se tätä vuodesta toiseen; vauvakuume on niin kova että ihan sattuu. Ja kuinka se on niin hallitseva, että tuntuu ettei päähän juuri mahdu mitään muuta. Päivät ja yöt menee haaveillessa ja kipuillessa. Huh... :(

Toivotaan että se haikara jo jossai vaiheessa pysähtyis meilläki. Ja kaikilla teillä myös :hug: Etenkin niillä jotka sitä haikaraa on odotellu jo kauan kauan. d:)b
 
Kävin sitten illalla kuitenkin testin ostamassa! Mutta en tehnyt sitä. Ajattelin tehdä sen nyt aamulla. Heräsinkin aikaisin ja sitten vessassa testipaketti kädessä mietiskelin enkä sitten kuitenkaan sitä aukaissut! Hyvä minä! Olen niin malttamaton testailija minäkin, ja sitten ne negat raivostuttaa niin kamalasti! Ja nythän on kuitenkin vasta dpo11. Että ei varmaan vielä edes näkys mitään!
Jospa vielä tämän päivän malttaisin!

Taas oli tullut uusia! Tervetuloa!
Lupailevia oireita monella! Toivottavasti saataisiin kaikki seurata tuonne toiselle puolelle samaan pinoon netan ja Tipetsun kanssa!
 
Onnea valtavasti kaikille plussanneille.

Pikaisesti kerron vaan omasta tilanteesta, jonka jälkeen varmaan jään tänne kattelemaan hieman taustalle.Gynekologi nimittäin sanoi et ongelmanani on vissiin ovuloimattomuus muuten on sisuskalut kunnossa. Eli nyt syyään yks kuuri terolutia, käydään verikokeissa jossa selvitetään keltarauhashormonin määrään (selvittää ovuloinko ollenkaan). Toivottavasti saisin anyway terolutin jälkeen ne clomit käyttöön + seurantaa et toimiiko nekään. Kävin ostamassa paljon vitamiineja + ällyä greippimehua pitää juua :(
 
KHJ
Harmillista Memelisa :hug: Onneksi asiaan tulee hieman selvyyttä ja ongelmia päästään hoitamaan. Tsemppiä jatkoon. Äläkä häviä kokonaan!!

ON: Tänään se sit häippäs se kierukka,saas nähä koska tyhjennellään. Esikoista tosiaan odoteltiin 2v ja olise turhauttavaa! Kakkonen sit tulla tupsahti heti. KAtsotaan kuin käy.

Plussaa ja voimia kaikille!!!
 
Tulin päivittäämään vähän omaa tilaani....
Kuukautiset siis nyt myöhässä kuudetta päivää ja tein maanantaina sekä tiistaina raskaustestit jotka näyttivät heikkoa plussaa, mutta eilisessä testissä viiva oli hieman selkeämpi jo. No, mutta tilannehan on se nyt.... tein tänään aamulla digitestin toiveikkaana, että nyt tulee esiin viikkoja 1-2, mutta toisin kävi ja siinäpä lukee "ei raskaana".

Heti soittelin lääkäriin ja kyselin ohjeita, mutta sanoivat vain ettei kannata rahoja tuhlata ultraan kun ei sielä näillä viikoilla mitään vielä näy. Ohje on siis vain odottelua :'(

Mulla ei siis koskaan ole kuukautiset myöhässä, jos olen ovulaation ponganut ja se olikin siis 16.7. Oireitakin oli nännien nipistely (ei tosin enää), vatsaa nippailee ja alaselkää särkee ajoittain....

Se on varmaan vaan asennoiduttava siihen, että keskenmenohan se tästäkin sitten tuli :'( :'( On niin pahamieli, ärsyttää ja vaan itkettää.
 
Kiitos tatskattu ja KHJ. Kyllä tää aika raskaalta tuntuu, mutta toiveikkaana silti mieli elää. En mä täältä teiän seurasta mihinkään kato, ehkä vähemmän tulee vaan kommentoitua nyt pari viikkoo kunnes tilanne taas alkaa selviäimään. Aijon kyllä pitää teiät ajantasalla, mutta en taho teitäkään pelotella :ashamed:.

Pidetään lippuja korkealla naiset & ja täältä tulee hirveä plussa tuulimyrsky jokaiselle! *PuuuH* =)
 
Iita83 :hug: Oon pahoillani jos näin on käynyt :'(

Memelisa Voi ei :( Kyllä se siitä, onneks on olemassa kaikennäköisiä lääkkeitä korjaamaan tuota. Toivottavasti terot ja clomit toisi apua :hug:

Mulla on ovis hävinnyt tilapäisesti jonnekin unholaan |O Nyt on jo kp 16 ja negaa näyttää. Pyh!
 

Yhteistyössä