Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Pakko taas tulla kirjottamaan ku tuntuu että oireet vaan lisääntyy...

Nyt siis uutena oireena alaselän särky, näppyläleukasuus sekä kuumeinen olo ja palelu. Myös väsymys vaan kasvaa kasvamistaan ja tuntuu että mikään uni ei riitä. Koko ajan on ihan veto pois, ei jaksais oikeen juuri muuta tehä ku haukotella ja nukkua sohvalla.
Nii ja toki se vanha kunnon pahoinvointi on vielä mukana...

Malttamattomana ootan että pääsisin testaileen - tai että ne menkat alkais. Epävarmuus on kaikkein inhottavin olotila... Nyt kp 24/27-41. Ehkä sitten alkuviikosta testailen.
Toisaalta tuntuu että oli se sit nega tai plussa, kumpikaan ei yllätä. Kyllähän nega masentaa, mut en tiiä olisko se sit yllätys... Kaikki on mahdollista, prosentit on 50/50! :)

Tsemppiä kaikille ja plussamyrskyjä! :)
 
kirsikkainen19 tervetuloa ja plussatuulia!

Lilianne tule sitten heti kertomaan kun testin teet, täällä jo jännäillään!

ON: Täällä flunssa yrittää nujertaa. Nyt kp 32 eikä mitään tuntemuksia. Lauantaina ajattelin testailla aamulla jos ei täti kurvaa sitä ennen paikalle. Silloin siis kp 35.

Muille myös plussapuhureita!
 
Oottepas te olleet ahkeria täällä taas kirjoittelemaan :)

Netta, aivan ihana plussa!! :heart: Onnea hurjasti!! :heart:

MemelisaVoih :/ Olipas harmillisia uutisia. Hyvä kuitenkin, että löytyi syy jota pääsette nyt hoitamaan ja sittenhän se voi hyvinkin nopeasti tärpätä :heart: :hug:

Iitallakin huonoja uutisia! :hug: :hug: Ikävää jos näin on käynyt, jatka nyt kuitenkin testailua vielä, se digitaalinen ei välttämättä ole niin tarkka? :hug:

Lily-Jane Kyllä se ovis sieltä tulee :heart: Mulla tuli tässä kierrossa vasta kp 21!

Täällä on kamalasti jännittäjiä mun lisäkseni, kaikille teille hurjasti peukkuja ja yritetään pitää plussatuulet myötäisinä, nyt on hyvä putki päällä :D

Kaikille uusille kovasti tervetuloa joukkoon mukaan :wave:

Nyt on mulla dpo 10 ja testasin aamulla negan :| En ole kuitenkaan menettänyt toivoani ihan kokonaan, viisi päivää on ainakin vielä tädin tuloon aikaakin, ei se testi välttämättä vielä näytä mitään. Katotaan nyt, että testailenko huomenna aamulla uusiksi vai odotanko ylihuomiseen..Olis niin ihanaa saada se plussa :ashamed:
Oireina on edelleen mahan nippailut, joskaan ei enää niin useasti, mutta välillä kuitenkin. Kamala väsy on ihan koko ajan ja leukaan on tullut vaikka kuinka paljon semmoisia pieniä näppylöitä. Lisäksi on ilmavaivoja ja rinnat on taas painaessa hiukan aristavat.
Olen koittanut tässä varautua taas tädin tuloon, ei oikein pysty uskomaan enää plussaan :|
 
Täällä alkoi tulla rusehtavaa vuotoa, joten tämä ehkä alkanut raskaus oli sitten tässä :'(

Osaako kukaan antaa minulle neuvoa, että pitäisikö soittaa lääkärille vai antaa vuodon vain jatkua? Menkkamaista kipuilua tuntuu ja joskus vain oikealta puolelta kova vihlaiseva kipu. Rv olis nyt 4+5 jos nyt olen ollut raskaana, tosin uskon kyllä raskauden alkaneen oireista päätellen, jotka siis olivat nännien pistely, vatsan ja alaselän kipuilu, painon tunne vatsassa sekä nänneistä tuli puristettaessa hieman maitoakin... niin ja sainhan niihin kahteen testiinkin ne heikot plussat :(
 
NiQ
Täältä taustalta huutelen Tipetsulle onnittelut :flower: :heart:

Mistä te arvon naiset tilailette raskaustestejä ja mikä merkki on luotettava? Mä oon tähän mennessä kuluttanut vain apteekista ostettuja tai niitä ihan prismasta ostettuja testejä, mutta ne on niin hintavia että jos jostakin vähän halvemmalla saisi...:)
 
sanoovat vaan neuvolas/lääkäris et jos ei ole kipuja,odottele. mulla sama homma jatkunu jo reilu kaks viikkoo. viikkoja kasas tasan 7. (ja oireet pysyny)
kävin ultrassa 5+6 ja siel näky vaan sikiöpussi. kontrolli viikon päästä. noilla siun viikoilla ei näkys todennäkösesti vielä mitään.
sit jos tulee tosi kovat kivut ja vuoto lisääntyy,sit voi päivystykseen mennä. nyt ne ei tee mitään. (kokemuksesta sanon)
sen voit halutessas tehä,et teet muutaman päivän päästä testin. jos viiva on vahvistunu, voi olla hyvinki mahdollista,et kyytiläinen on matkas :D
jaksamisia :hug:
 
Iita83 :hug:

Raskaustestin tein nyt sitten aamulla. Apteekin omalla ja ihan puhdas nega. Olin jo niin varma näistä tuntemuksistani... :'( Kai meille ei sitten enempää lapsia ole tarkoitettu.
Eipä muuta tällä erää.

Toivottavasti te muut jännäilijät plussaatte!
 
voi tombatar mitä kurjuutta! :hug: toivottavasti kaikki olis kuitenki hyvin...
Tääl kp12 ja ovista odotellaan...ehkä la-su. Mies lähtee pe aamulla vkl reissuun joten tänään on sit varmisteltava ja sit viel su iltana. Nyt mies on kans ihan hyvin mukana kun kerroin sille faktaa raskautumisesta :D kiltisti se on nyt joka toinen päivä antautunu :LOL:
 
Kiitos Lily-Jane :hug: Vastasin sulle! :)

Iita Onpas ikävä tilanne :hug: Todennäköisesti ne tosiaan käskee vaan odottamaan, jos ei ole kipuja. Tässä vaiheessa ei oikein muuta voi vielä tehdä :hug:

NiQ Mä tilasin raskauskeijulta David- merkkisiä testejä, joihin olen ollut tyytyväinen ja ovat tosiaan aikalailla halvempia kuin apteekin :)

Tombatar Pidän sulle tuhannesti peukkuja, että kaikki olisi hyvin!! :heart: :heart:

Lilianne Täällä sama tilanne, vituttaa. Mikä dpo sulla on menossa? Ei menetetä toivoa vielä, eihän :heart:

Mulla on nyt dpo 11 ja ihan perkeleen putipuhdas nega aamupisusta. Hiukan lohtua ja toivoa tuo se, että laskin, että menkkoihin on vielä neljä-viisi päivää, joten välttämättä ei vielä näy. Toivoin kuitenkin, että edes jotain pientä olisi näkynyt :| Olen jotenkin niin turhautunut taas, jokaisen kierron ja negan jälkeen toivo luomuraskaudesta hupenee. En tajua mikä tässä on niin hemmetin hankalaa.
Oireita on edelleen tuo vatsan vihlominen, äsken koiran kanssa lenkillä jouduin pysähtymään kun alkoin niin paljon vihlomaan oikealta alavatsasta. Tai melkein keskeltä vatsaa se oli, mutta hiukan enemmän kuitenkin oikealta. Kipujen kohta on vielä niin vaihteleva, välillä vasemmalta, välillä oikealta ja välillä keskeltä ja melkein aina se kipu säteilee myös nivusiin. Noh..Ei auta kuin odottaa, seuraavaksi testaan vasta viikonloppuna.
Varasin itselleni ajan siihen aukiolotutkimukseen, se on maanantaina 16.päivä elokuuta. Miehen tulokset tulee ensi viikolla :)

Ihanaa torstaita :hug:
 
Heipä hei,
lupasin tänne kertoo miten omat asiat etenee. Nyt oon kyllä puulla päähän lyöty. Mullahan alko se terolut kuuri, et saatas vuoto aikaseksi. Oon siitä kaks tablettia kerinny ottamaan + syöny vitamiineja + juonu greippimehua. Tänään sit kävin veskissä ja yllätyksekseni huomasin vuotavani punaista |O . Menkkojen ois pitäny noiden terojen kanssa tulla vasta 9-14 päivän päästä.

Laitoin sit soittopyyntöö mun gynelle et miten nyt edetään. Nyt alkaa jännittämään et päästäänkö tässä takasi pian tärppiä kokeilemaan =) Toivon ettei mitään vikaa nyt varsinaisesti ollukkaa, oli vaan pitkittynyt kierto/ovuloimaton kierto. Eiku kauhee tikuttelu päälle et tuliskohan se ovis sit tälle kierrolle. Voi että toiveet heräs nyt niin 100000000%:sti. Toivottavasti täältä ei tartte tippua alas.

Täällä pidetään ihan kauheesti peukkuja kaikille d :) b. Toivottavasti Tipetsun tuhrut jäis vaan tuhruiksi, eikä täti tulis sit ollenkaan käymään.

Kaaaaamalan paljon plussatuulia kaikille! Ootte ihania!!! :heart:
 
mulle neuvolassa sanottiin kun siit tuhrusta kyselin,että istukan kiinnittyminen saattaa aiheuttaa jopa ihan kirkasta vuotoo. joo ja tiiän kyllä sun tunteet :hug:
kirjotinki jo tuos ylempänä Iitalle mun tuhruista :|
jos vaan pystyt,nii lepäile paljo
 
Tipetsu minulla oli myös toista lasta odottaessa tuhruvuotoa, mutta johtui ilmeisesti tuosta kiinnittymisestä niinku tombatar jo laittoikin. Mulla ei ainakaan ollut mitään vakavaa, tyttö syntyi normaaliajalla.
Toivottavasti teillä molemmilla on vaan ihan harmitonta tuhrua :hug:
 
Vaniljainen, mulla on tänään dpo12. Ja kyllä, v-tutus on kova! En usko omalta osaltani, että tuo tuosta enää plussaksi muuttuu. Muutkin kaikki kolme ovat näyttäneet kuitenkin jo plussaa ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Kovin on toivoton olo :'(
Pidän peukkuja kuitenkin vielä sulle!

[/b]Tipetsu sen tuhrun on pakko olla vain istukan kiinnittymisestä johtuvaa! Täytyy olla! Koita jaksaa! :hug:
 
Mä oon nyt päättäny, että mä testaan vasta, jos menkat myöhässä!!!! Kammottavaa itsensä kiusaamistahan tää on... :$ Koitan ottaa järjen käteen :D (kuitenki testaan jokapäivä ku menkojen pitäis lähestyy :LOL: )

Äsken tikutin ja ei ovista... ylläri... ku vast kp9 :p kuhan testasin nii oppii noit uusii liuskoi tulkitsee.

Halit tuhruilijoille :hug:

plussatuulia
 
OUNOU! Tein toissapäivänä raskaustestin ja se näytti negaa (kp oli tuolloin 35 ja dpo about 14-15). Tänään (kp37 dpo16-17) piruuttani ruokatunnilla tein ovulaatiotestin, kun sekin kuulemma näyttää raskauden, ja SAIN HAAMUN!! :eek: Taidanpa töiden jälkeen hakea ihan oikean raskaustestin ja tehdä sen viikonlopun aikana. :)
 
Jospa liittyisin joukkoonne haaveilemaan :)

oon 32 v, kolmas lapsi haaveissa ja tänään pärähti yk 1 alulle. Tasan kuukausi sitten koin keskenmenon ja nyt sit alkoi uuden yritys, jee! Tai siis paremminkin ens viikolla rupee jotain tapahtuun, kun nää menkat eka loppuu :LOL:

Täällä näkyikin tuttuja tuolta toisesta ketjusta, moi teille :wave:
 
Tipetsu Älähän nyt murunen, se voi tosiaan olla myös ihan vaaratonta tiputtelua :hug: Pidän sulle maailman eniten peukkuja :heart: Me ollaan annettu sulle niin monet putelot pikaliimaa ja muuta matkaan, että kyytiläisen on pakko pysyä mukana :hug:

Memelisa Ihanaa, hyvältä kuulostaa! :hug: Pidän sulle myös kovasti peukkuja, että bongaat oviksen tällä kertaa :heart:

Lilianne Ymmärrän ihan sun tunteen :hug: Kyllähän mä olen myös itseni kohdalla hyvin varma, että tuo ei tuosta muuksi muutu, mutta toivon silti hiukan..Mikä sun luteaalivaihe yleensä on? Että montako päivää sulla on menkkojen alkuun? Raskaustestithän saattavat näyttää sen neljää päivää ennen aikaisintaan, mutta monella vasta lähempänä niiden alkamispäivää. Älä menetä toivoasi vielä :hug:

Beatrix Anteeksi honey, mutta on pakko tulla kertomaan, että ovistesteihin tulee haamu melkeinpä missä vaiheessa kiertoa tahansa :ashamed: Ne tosiaan voivat näyttää raskaudenkin joissakin tapauksissa, mutta silloin se on myös vahva positiivinen se ovistesti, eli se viiva on kontrolliviivan kanssa yhtä tumma tai tummempi.
Anteeksi, että latistan tunnelman, se ei ollut tarkoitukseni, mutta halusin kertoa jo ihan jatkoa ajattelen asian :ashamed: Ovistesti ei ole luotettava raskaustestinä, joten kantsii pitää se ovistestinä ja ostaa sitten ihan raskaustestit raskauden testaamiseen :hug:
Pidän tottakai sulle kuitenkin peukkuja, hyvinhän voit silti olla raskaana :heart:
 
Tiedän kyllä ettei tuo ovistesti ole mikään raskaustesti, mutta eräs tuttavani on niillä raskautensa todennut. :) Itseasiassa juuri noilla samaisilla liuskoilla, jotka sain häneltä sen jälkeen kun jäivät ylimääräisiksi. Olen minä niillä muutenkin testannut tämän kierron aikana pari kertaa ihan vaan huvin vuoksi (opetellut käyttämään :D ), eikä niihin kyllä silloin tullut yhtään mitään. Ja tuo mun haamu näkyi kyllä ihan selvästi, mutta ei ollut niin tumma kuin kontrolliviiva... No, tiedä häntä. Enkä pistä pahakseni että maanpinnalle palautetaan. ;)
 
Moi,

Oon tässä päivänä muutamana lueskellut teidän juttuja ja ne ovat vaan entisestään koventaneet mun omaa vauvakuumetta. Miehen kanssa ollaan sovittu, että yritys aloitetaan tosiaan lokakuun tietämissä. Aateltiin, että kesä mennään ilman stressiä vauva-asioista. Mutta täytyypä myöntää, että tää on ensimmäinen kesä, jonka toivon olevan nopeasti ohi =).

Onnea plussaneille ja voima :hug: kaikille sitä tarvitseville.
 
Tänään oli meillä ultra ja kaikki kunnossa. Mytty oli jopa muutaman päivän isompi, kun piti olla ja vastasi viikkoja 13+1. Josko sitä nyt uskaltaisi jo alkaa odottaa :)

Tsemppejä kaikille kuumeilijoille!

nelli & mytty 12+5 (tai 13+1)
 
NiQ
Jotain Meilläkin piti olla että tjot-meiningillä mennään eikä oteta mitään stressiä. Toisin kävi, minulle ainakin :LOL: Tervetuloa kuumeilemaan siis! :)

hieno kuulla nelli kivoja uutisia :flower:
 

Yhteistyössä