Heips, taidan hypätä mukaan tähänkin pinoon, vaikka ekaa yk:ta vielä odotellaankin. :wave: Mulla on tällä hetkellä menossa todennäköisesti viimeinen tai toiseksi viimeinen e-pilleriliuska - aikataulu on nyt miehen päätettävissä.
Hyvältä kuitenkin vaikuttaa, sillä hän sanoi eilen mietintönsä "väliaikaraporttina", että tuskinpa tarvii hakee lisää pillereitä. Yritän pitää jalat maassa, joten vastasin, että saa vielä miettiä rauhassa ja ilmoittaa sitten ensi viikon lopulla päätöksensä - jos hän tahtoo, että pillerit ovat käytössä vielä kolmekin kuukautta, niin sitten asia on näin. Elämme jännittäviä aikoja siis
Esikoisesta siis haaveilemme mieheni kanssa, vaikka molemmat ollaankin opiskelijoita. Mulla alkaa yliopisto-opinnot olla loppusuoralla, miehellä vasta alkutaival käynnissä. Minä olen 23-vuotias (tosin synttärit kuukauden päästä ) ja mies on 25-vuotias. Yhdessä ollaan oltu 6,5 vuotta ja naimisissa melkein vuosi. Tällä hetkellä on ehkäisynä e-pillerit, joita olen syönyt aika lailla koko seurustelun ajan niin, että välissä olen pitänyt vajaan vuoden mittaisen tauon. Jännityksellä odotan, minkä mittaisiksi luomukierrot nyt osoittautuvat. Pilleritauon aikana en kovin tarkkaa "kiertopäiväkirjaa" pitänyt, mutta muistan, että kierrot olivat melkoisen tasaisia, näin jälkeenpäin arvioiden n. 28-30 vrk:n mittaisia.
Mun rivi kuuluis vissiinkin näin: Jomi 23 v., 1. haaveissa, yk 0
Nyt taidan alkaa lueskella tätä ketjua alusta saakka, kommentoin varmaankin sitten enemmän. Myötätuntohalit kuitenkin
Tipetsulle!