Täällähän on paljon kirjoiteltu taas päivän mittaan
Kiitos tuesta
niiskunenä :heart:
Ihanaa matkailua
napikselle :hug: Me just miehen kanssa haaveillaan, että ensi kesänä lähdettäisiin kiertelemään Suomea asuntoautolla
Ajelkaahan varovasti!
ihanaa kuulla susta taas
nelli ! Mukavaa, että käyt meitä täällä moikkailemassa säännöllisesti :heart:
Voihan harmin paikka
Tipetsu :hug: :hug: Harmittaa niin vietävästi sun puolesta!! Kiva kuitenkin, että clomeista oli apua ja sait kierron tasaantumaan, kyllä teillä vielä tärppää! :heart:
Meep Ooooh :heart: ONNEA, ONNEA!!! :hug: Ihanaa!! :heart: Kaikkea hyvää teille jatkoon! Yritän todellakin päästä sun kaveriksi sinne!
Lily Aivan, varmasti alat tuskastua, kun teillä on jo noin paljon yritystä takana. En muistanutkaan, että sulla oli se pakollinen taukokin siinä. Kyllä teillä ihan varmasti vielä tärppää!
Nelli tuossa puhui ihan asiaa, meillä joillakin vaan kestää kauemmin, mutta kyllä me ne omat nyytit saadaan :heart: Ekstrahalitukset sulle :hug: :hug: :hug:
On: Alan kyllä kohta uskoa, että tuo eilinen iltatesti ei vielä vaan näyttänyt raskautta, tätiä ei näy ei kuulu vieläkään, nyt siis kaksi päivää myöhässä ja kp on 34/32! Ja kyllähän siinä se haamu ainakin käväisi, mutta mulla on niin huonoja kokemuksia clearbluesta, että en luota sen haamuihin pätkän vertaan!Mutta pelkästään näiden päivien perusteella en epäilis raskautta, mutta nää mun tissit
Mulla ei oo koskaan menkkojen aikana tissit kipeät ja nyt on kyllä vaan kipeytyneet. Hain tänään uuden testin ja testaan huomenna aamulla. Huolestuttavaa jos se on edelleen nega, koska sitten pelkään, että mikä mun kropassa tällä kertaa on vialla :/