Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Tervetuloa uusille! Jos mulla ei pian tärppää, täytyy varmaan jättää tämä ketju. Olen ollut mukana jo niin monta nimenmuutosta sitten, että ei tästä mitään tule. Taisin alottaa siitä talvella/keväällä yrityksen aloittavat... No en kai mä tosissaan teitä jätä. On niin paljon jo tuttuja täällä =)

Omaan napaan ei kuulu mitään. Ei ole mitään raskausoireita tai sellaisiksi kuviteltavia, tänään kp 25/27-29. Ihan normaali olo vaan, mahtavaa olla kesälomalla kyllä!

Iltaa :wave:
Mies se jäi sinne maalle vanhempiensa luokse vielä viettämään kesälomaa ja minä jouduin tulemaan takaisin kotiin, huomenna kun pitäisi jaksaa mennä töihin |O
Pupuiltiin miehen kanssa vielä uudestaan tänään päivällä ja edelleenkään ei ole menkkoja näkynyt! :) Mitään niiden tuloon viittavaakaan ei toistaiseksi ainakaan vielä ole, mies oli ihana ja soitti tuossa vielä hetki sitten, että eihän alkaneet vieläkään :heart:
MUTTA...Olin malttamaton ja kurvasin kotiin tullessa apteekin kautta ja hain...arvatkaa vaan mitä...no juurikin niitä. Raskaustestejä :ashamed: Tein testin (clearblue, josta en yhtään tykkää, mutta apteekissa ei ollut muuta) nyt illalla ja höh..nega. Kuitenkin ihan välittömästä kun sen tein, niin siihen ilmestyi selkeä haamu ja ajattelin jo, että jes, sehän näyttää heti positiivista, mutta ei, se haamu hävisi siitä pikkuhiljaa kuivuessaan. Eli lopputulos oli, että siinä näkyi ihan tositosi hento sinertävä alue, mutta ei edes koko matkalta.
Itku oli tosi lähellä, toivoin niin kovasti plussaa :'( Mulla on ollut niin raskautunut olo ja oireet ja kaikki ihan erilaisia tässä kierrossa.
Vielä elättelen toivoa, että se ei vaan vielä näy kun menkat on päivän myöhässä, jos sitäkään. En siis tikuttanut ovista, joten on mahdollista, että ovis on ollut esim. päivän pari myöhemmin tässä kierrossa. Joka tarkoittaa siis myös sitä, että menkat voi vielä hyvin alkaa :| Pelottaa. Täytyy odottaa pari päivää ja tehdä uusi testi jos tätiä ei näy ja tällä kertaa aamupisusta.
Jos viimeiseen kolmeen kiertoon on luottaminen, niin menkat on huomenna myöhässä kaksi päivää..

Vaniljainen Älä vielä lannistu!! Kokeile aamupissasta, sen pitäisi olla tarpeeksi tujua! Jos vaikka ovis olisikin ollut pari päivää myöhässä! :hug: Niin kauan kun menkkoja ei näy, on toivoa!

Novelle78 Hah, minäkin kuulun melkein siihen alkuperäiskalustoon kun tää pino perustettiin, ja täällä yhä märehditään perkele! :kieh:

Täälläkin ollut vähän oudot tunnelmat. Ollut tosi tosi mukava päivä, aamulla laitettiin simpat matkaan ja oli ystäviä lounaalla ja ihana ilma. Tässä illalla sitten tuli nää vauva-asiat puheeksi, ja mies alkoi yhtäkkiä itkemään (siis ihan kyyneliä valu raukalla..), että kuinka hän on puolimies jos ei pysty meille antamaan vauvaa. Mua alko itkettää ihan kauheasti, ja lohdutin, että nyrkkisääntöhän tässä on vuosi, että älä nyt, ja voihan se olla mustakin. Tuli paha mieli sen puolesta.. Osaks tähän liittyy sekin, että tiedetään, että meidän ystävillä on lapset tulleet tosi helposti, ja mies jotenkin ajattelee, että sen sperma on "huonoa", kun mä en raskaudu niin helposti. Kunpa se nyt ymmärtäisi, ettei nää asiat ole niin yksiselitteisiä..

Voih Lily :hug: Tiedän ihan mitä tarkoitat, meillä on käyty samoja keskusteluja! Juhannuksena mies näki pitkästä aikaa yhden ystävänsä joka oli sanonut, että mies oli puhunut jo silloin viime näkemällä (josta siis oli aikaa ainakin yli puoli vuotta) että hänellä on vauvakuume. Oli kuulemma tuntunut pahalta, kun sille ystävällekin tuli kaksi lasta ihan helpolla, siinä on sitten vaikea sanoa, että eipä se vauvakuume ole mihinkään kadonnut, mutta ei vaan meinaa onnistua.
Mä näen myös nyt miten tuo on ihan reppana ja jännittää menkkoja varmaan enemmän kuin minä. Ja kun mä kerron näistä raskausoireista mitä mulla on ollut niin se on ihan innoissaan. Jos menkat nyt pamahtaa niin se on ihan maassa sen jälkeen ja varmasti ajattelee myöskin, että vika on siinä.
Jaksamisia Lily ja yritetään puhua noille miehille, että ei se turhaan ole vuosi se raja-aika, juurihan täältä meidänkin ketjusta plussasi yk 9 joku (apuva, en muista nimeä :ashamed: )

On: Tätiä ei näy vieläkään =) Mulla on tuolla kaapissa se clearbluen digitaalinen viikkonäytöllinen testi, mutta en raaski tehdä sitä ennen kuin saan toisella testillä plussan joten täytyy maanantaina hakea normitesti apteekista ja testailla tiistai aamulla.

Nyt täytyy antaa kaikille pitkään yrittäineille :hug: ! Ottaa ihan sydämestä, kun ajattelee tilannetta noiden miestenkin osalta, jotka painiskelee tuollaisten ajatusten kanssa, ettei saa vauvaa annettua.

Täällä ei vielä mitään merkkiä lähestyvästä oviksesta, että odotellaan odotellaan...

Palaan asiaan paremmalla ajalla :wave:

Plussatuulia ++++++++ :whistle:

Vaniljainen ja Novelle sais nyt kyl plussata :)

niiskunenän kans suurinpiirtein sama tilanne, ovista odotellessa ja viimistä Tero-kiertoo mun tapauksessa..

Ois siis yk 5 ja kp 6. Lähdetään huomenna viikoks asuntoautolla kiertelee Suomea ja oon varmaan nettipimennossa siis sen ajan, koittakaa pitää ketju pystyssä ja plussatkaa! =)

Minä se plussasin yk9 ja nappunen taisi just viikkoa tms ennen plussata samoilla yk:lla...:) Älkää nyt ihanat Vaniljainen, Novelle ja Lily heittäkö kirvestä kaivoon. Kyllä se plussa tulee teidän jokaisen kohdalle. Elämä on vaan niin epäreilua, että jotkut joutuu sitä odottelemaan kauankin ja jotkut taas "vahingossa" raskautuvat eivätkä edes tiedä haluavatko lapsen. Paljon :hug: teille (ja toki muillekkin kuumeilijoille). Mä täällä innolla odottelen teidän plussauutisia, vaikka ette helmikuisiin kyllä enää ehdi mun seuraksi...

nelli & mytty 8+1

Heipat! Täällä peli taitaa olla selvä. Nyt tuhruttaa jo reilummin.Alkas nyt vaan kunnolla menkat niin pääsis alottaan clomit. Jos tästä pitää nyt hakee jotain hyvää niin on se,että kierto tasoittui. Sitäpähän se lääkärikin sanoi,että clomeilla saadaan kierto ihan tasaseks. Ihan hyvä että nyt kroppa "kunnossa" ekan clomi-satsin jälkeen,eikä ovis ja menkat tule ihan miten sattuu..Lyhyin kierto oli kuitenkin 17.
Ensi kiertoon pitäs sit tikuttelut lisätä,mutta mistähän nyt sitten tietää minä kp:nä alottaa tikuttelun,kun kierron pituus muuttuu nyt.Laskenko sit tän kierron mukaan?

Vaniljainen plussaa ihan varpilla,samoin Novelle!!

Plussa onnee kaikille!!

Ralliperuna: Siks tein, huvikseni :LOL: Ja halusin nähdä kunnon plussan myös siksi, että tiedän hcg:n nousevan, aika useinhan pelkät pitkään jatkuvat haamut voi olla ulkopuolisia.

Vaikka ei tästäkään tiedä ennen varhaisultraa varmaksi, saatika sitten ennen suurimman keskenmenoriskin ohittamista.

Hieman hepakassa tulin ilmoittamaan aamullisesta plussa-testistä. :heart: Osasin sitä jo odotella, mutta näissä asioissahan ei voi koskaan olla aivan varma. Nyt alkaa jänskäilyt, pysyyhän kyytiläinen mukana...

Tipetsu Toivottavasti kierron tasaantuminen auttaa nyt raskautumisessa. :hug:

nelli Ollaan sitten naapuri-raskauspinoissa. :wave:

NapaKissa Hauskaa reissua! :wave:

Vaniljainen Jee, tulet sitten mulle kaveriksi tuonne raskauspinoon. ;) Mullakin on kaapissa jemmassa tuollainen viikkonäytöllinen, jonka ajattelin tehdä ens viikolla, kun pisimmälläkin kierrolla olisi pitänyt menkat alkaa.

Lily Voi, kun toivon, että teilläkin pian tärppäisi. En osaa purkaa kaikkia mietteitä järkeviksi lauseiksi, mutta te todellakin ansaitsisitte lapsen. Lattea kirjoitus, mutta kun ei tule mitään järkevää nyt päästä... :ashamed: :hug:

Meep Paljon onnea plussasta!!! :heart: Kiitos myös lämpimistä sanoista! Sehän tässä on hassua, että kun tuttavien ym raskauksista kuulee, niin kirpaisee pahasti, mutta täällä palstalla oon oikeasti onnellinen muiden puolesta. Toivottavasti teidän pikku kyytiläinen pysyy mukana!!

Vaniljainen, nelli ja niiskunenä Kiitos teille myös tuesta :heart: Mullahan on epävirallisesti yk 9 ja muutenkin mehän jätettiin pillerit jo 01/09, mut jouduttiin lopettamaan yritys kolmen kuukauden jälkeen kun mulla tuli se papa III-luokkana takaisin ja joudun yritystauolle. Joten kuumeiltu on yli 1,5 vuotta nyt, niin siksi varmaan tää välillä tuntuu raskaalta. Niinkuin kaikille muillekin jotka joutu odottamaan, ja kyllä toi nellin ja nappulaisen esimerkit tsemppaa paljon :) Nyt Vaniljainen vaan hus hus täältä! Ihana kuulla ettei täti oo vielä yllättänyt.. :)

NapaKisuli Mukavaa reissua teille!!!

Tipetsu Hyvä että noi clomit on vähän pidentäneet kiertoa, ensi kierrossa sitten tärppää! Kyllä tää mun 1,5 vuoden kuumeilu on kuitenkin lyhyt aika sinuun verrattuna, kyllä sitä plussaa toivoisi sinulle ja PIAN! :)

Täällähän on paljon kirjoiteltu taas päivän mittaan :)

Kiitos tuesta niiskunenä :heart:

Ihanaa matkailua napikselle :hug: Me just miehen kanssa haaveillaan, että ensi kesänä lähdettäisiin kiertelemään Suomea asuntoautolla :) Ajelkaahan varovasti!

ihanaa kuulla susta taas nelli ! Mukavaa, että käyt meitä täällä moikkailemassa säännöllisesti :heart:

Voihan harmin paikka Tipetsu :hug: :hug: Harmittaa niin vietävästi sun puolesta!! Kiva kuitenkin, että clomeista oli apua ja sait kierron tasaantumaan, kyllä teillä vielä tärppää! :heart:

Meep Ooooh :heart: ONNEA, ONNEA!!! :hug: Ihanaa!! :heart: Kaikkea hyvää teille jatkoon! Yritän todellakin päästä sun kaveriksi sinne! ;)

Lily Aivan, varmasti alat tuskastua, kun teillä on jo noin paljon yritystä takana. En muistanutkaan, että sulla oli se pakollinen taukokin siinä. Kyllä teillä ihan varmasti vielä tärppää! Nelli tuossa puhui ihan asiaa, meillä joillakin vaan kestää kauemmin, mutta kyllä me ne omat nyytit saadaan :heart: Ekstrahalitukset sulle :hug: :hug: :hug:

On: Alan kyllä kohta uskoa, että tuo eilinen iltatesti ei vielä vaan näyttänyt raskautta, tätiä ei näy ei kuulu vieläkään, nyt siis kaksi päivää myöhässä ja kp on 34/32! Ja kyllähän siinä se haamu ainakin käväisi, mutta mulla on niin huonoja kokemuksia clearbluesta, että en luota sen haamuihin pätkän vertaan!Mutta pelkästään näiden päivien perusteella en epäilis raskautta, mutta nää mun tissit :D Mulla ei oo koskaan menkkojen aikana tissit kipeät ja nyt on kyllä vaan kipeytyneet. Hain tänään uuden testin ja testaan huomenna aamulla. Huolestuttavaa jos se on edelleen nega, koska sitten pelkään, että mikä mun kropassa tällä kertaa on vialla :/

Hei! täällä olisi uusi jäsen , päätimme avomiehen kanssa heittää renkaat roskiin ja pistää kannat kattoon ;) Ensin ajateltiin että tulee jos on tullakseen mutta.. Jätin uuden renkaan laittamatta n 2 viikkoa sitten ja luulen ovuloivani juuri nyt vkloppuna. En kyllä ole varma voiko niin pian hormooniehkäisyn lopettamisesta ovuloida?! Renkaita olen käyttänyt vaivaiset 6kk Anyway otettiin kuitenki tilanne hyötykäyttöön :) Tässä sitten hätähousuna toivoo jo vaikka ja mitä ;)

mimmu1984 mul on ollut mercilonit 3 vuotta, sitä ennen yasminit 2 vuotta. Toivois vaan niiin kovasti, et pääsis yrittää jo kunnolla. Kierto kun on näinkin pitkä niin sitä miettii koko ajan, et oiskohan sitä kuitenkin paksuna.. Sitten aina vaan negaa.. Hmpf.. :( Olen hieman malttamaton..

Täälläkin jo kurkkimassa Vaniljaisen testausta :hug: Hengessä mukana ollaan myös täällä![
Hopefull:
No ei siula onneks takana kovin montaa vuotta tuota hormoniehkäisyä ole. Miulla oli ihan sama homma sillon, ku lopetin nuvan käytön, testailtua tuli monta kertaa vaikka olihan meillä sillon kumi käytössä, mutta kovasti vaan aatteli et jospa se ois sit pettäny.. Muutaman kuukaudenhan se kuitenkin yleensä vie monella et kierto palautuu normaaliks ehkäsyn jälkeen, mut seki on niin yksilökohtasta. Toivottavasti siulla kohta kierto normalisoituu! :hug:

Meep: Onnea plussasta!! :heart:

Karoliina87[/b]: :wave:

Muoks.. hmm ei ihan nuo lihavoinnit nyt toiminu...

Ootte ihania, kun olette jo mua ehtineet ajatella :heart: :hug:

En nyt todellakaan ymmärrä tätä mun kroppaa :kieh: Tein apteekin oman testin aamulla, koko yön pidättämisen jälkeen ja ihan putipuhdas nega. Menkat tänään kolmatta päivää myöhässä eli kp on jo 35/32. Paitsi jos ovulaatio oli myöhässä..Rinnat edelleen arat ja nännit nöpöttää koko ajan. Jano on koko ajan ja vatsassa tuntuu kävelen välillä tuhat muurahaista, semmoista outoa kihelmöintiä siis. Ja valkovuotoa tulee kyllä.. No tottakai mä sitten googlettelin tota apteekin testiä ja tulos oli, että se on monella näyttänyt ensin negoja ja plussaksi muuttunut vasta kun menkat on melkein viikon myöhässä. Mutta silti sitä mainostetaan herkkänä testinä..Ei tajua ei.
Ovulaationkin olin tuntevinani samana päivänä kuin kolmessa aiemmassa kierrossa, tuntui kovaa kipua alavatsalla. Tasan viikko oletetun ovulaation jälkeen vatsa sattui myös kovaa. Elättelin toiveita kiinnittymisestä...Vai olisko mun ovulaatio ollutkin vasta silloin, viikon myöhässä..Äääh..ärsyttävää!! Ja oudointa tässä on se, että mulla on vaan semmonen olo, että en usko yhtään noihin testeihin, olo on vaan raskautunut!

Tervetuloa Karoliina :wave:

Vaniljainen Onpas omituista!!! Ehkä se ovis on ollut vähän myöhässä ja olisit kuitenkin raskaana! Inhottavaa kun pitää vaan odotella!! Kaikki oireet kuitenkin viittaisi että siellä joku asustelee masussa. Täällä ollaan hengessä mukana!!! :heart:

Tervetuloa vielä kaikille uusille, laitoin kaikki (toivottavasti) listoille, tarkistakaa että kaikki löytyy sieltä ja oikeat tiedot :)

Täällä taitaa tänään olla kp 15, kp 13 aamulla laitettiin simpat matkaan ja sama eilen illalla kp 14, ja en edes yöllä mennyt pissalle niin ne pääsi muhimaan siellä ihan tarpeeksi :LOL: Mulle tuli sellainen olo että oon ihan kuin joku kana joka hautoo muniaan. Paitsi että mun muna ei oo hedelmöittynyt edes, mutta mitä nyt pienistä... Sain muuten slaagin tässä aamulla, oon alkanut tekemään aamiaiseks tollasia smoothieseja hedelmistä ja soijamaidosta, ja ajattelin tarkistaa, että oisko soijassa jotain hedelmällisyyttä avittavia tekijöitä, kun siinä on estrogeeniä.. Noh, löysin sitten BBC:n artikkelin, että soija EI ole hyväksi naiselle ovulaation aikaan jos toivoo vauvaa :eek: Okei, tietty nää pitää ottaa kriittisesti huomioon, mutta jäi toi mun smoothie keskeneräiseksi tossa pöydällä. Oon vaan vähentänyt maitotuotteita mun laktoosi-intoleranssin takia, mutta mä en ota pienintäkään riskiä, heh. Hullua. Ei pitäis lukea kaikkea.

Äääh..Nyt tuli pyyhkiessä paperiin kirkasta verta :'( No..Hyvä ettei kierto venynyt pidemmäksi, mutta kyllähän tämä taas mielen matalaksi vetää, noin niinkun lievästi sanottuna :| Nyt pitäis sitten soittaa miehelle ja kertoa, että taas kävi näin..Ehdin jo soittaa sille aamulla ja kertoa testistä ja siitä, että olo on niin raskautunut etten usko testiin. Voi perse sentään.

Lily-Jane Ihana tuo sinun kanakertomus :D Piristi päivää ja tätä paskaa fiilistä :) Toivottavasti teillä nyt onnisti ja teidän muna hedelmöittyi :D

Lily-Jane Kiitos ihana :heart: Itkuhan tässä tuli, ensimmäistä kertaa koko yrityksen aikana aloin oikeesti itkemään kun menkat alkoi. Pelkään niin paljon että mussa on joku vika. Ja harmittaa niin vietävästi pilata miehen kesäloma ja kertoa tästä taas..
Ei tästä nyt vittu sentään tuu yhtään mitään :'( :'(

..Kai mulle saa sitten päivittää että yk 8 :'(

Yhteistyössä