Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

En tiedä päivistä kun ekat menkat oli synnytyksen jälkeen 28.5 , normaalisti on kierto n. 30. Eilen tein päivällä testin ja oli kyllä haaleampi mitä nyt aamulla tehty =)

Ja onhan noita testejä vielä pari (liuskaa) + sitten tuo digitaalinen viikkonäytöllä, jonka teen kun/jos vahvistuu viivat liuskassa. Viimeinen vauveli kun tulossa niin täytyy tehä digitestikin :LOL:

Mä olen kyllä tullu siihen tulokseen,että jos nyt ei clomeillakaan tärppää 3 seuraavan kierron aikana,niin varmasti on munasolun kuoressa joku vika,siis että se ei päästä simppoja läpi. Koska jos ovuloin jne. ja harjotuksesta ei oo puutetta yleensä,niin ei voi olla vika muualla. Munatorvetkin on auki ja lääkärin mielestä mun pitäis tulla suhteellisen helposti raskaaksi.Tai sitten exän ja nyxän simpoissa on vikaa,hyvä mäihä! Ja kun laskee yk:t koko ajalta kun olen vauvaa kuumeillut niin nyt on menossa yk 86! aattelin,että yk 100 kun tulee täyteen,niin lopetan koko kuumeilun sit.

Lämmöt on nyt 36.7 eli laskua tapahtuu,eli menkkoja voi ootella varmaan huomenna.En mä jaksa nyt taas uskoo plussaan ja pakko tunnustaa että testasin eilen ilalla ja puhdas nega. Voi olettaa ees haamua näyttävän,koska dpo kai vähintään 10 nyt. Kaivoin roskiksesta sen,niin ei ees roskishaamua! Ja nyt en siis enää toivo. Ärsyttää kyllä kun piti mennä testaamaan,mutta tiedänpähän nyt ainakin mitä odottaa tästä kierrosta.Taitaa ärsytyskin ilmaantua pikkuhiljaa,tosin iltavuoroon lähtö 3 vapaan jälkeen..

Tulinpa moikkailemaan kun tuli mieleen tuosta omasta tärppikierrosta juttua. Mullahan parilla päivällä vaihteli se kierto, mutta tärppikierrossa oli vieläkin lyhyempi tuo kierto ollut. Vaikka aina hoetaan, että pitäis muistaa jatkaa lakanoiden heiluttelua oviksen jälkeen..niin kyllä näemmä hyvissä ajoinkin jo kannattaa alottaa =) Oli hieman yllätys, että ihan noinkin se vaihteli vaikka kuvittelin juuri päinvastoin että pidemmän mukaan olisi tuo kierto ollut. Melkoista tuuripeliä siis, koska tuolloin just ehdittiin mukaan hommaan.

Tärpikästä ja aurinkoista kesää kaikille! :heart:

-metsis 14+5

Onnea Samara!!!! :flower:

Metsiksestäkin ihanaa kuulla.. Yks päivä pohdinkin, että mitähän teille kuuluu :) Tsemiä jatkoon!

Tipetsu :hug: Toivotaan, että clomit nyt auttaisi! Mä niin toivon sulle plussaa!

ON: kp 12/24-29.. Kai tässä alkaa olemaan tärppipäivät käsillä. Tai mistäs sitä taas tietää. Jos ei tärppää tässä kierrossa, niin hankin niitä ovistikkuja. Toivotaan, ettei tarvitsis :)

Heippa taas kaikille :wave:
Mie olen ollut viettämässä vähän kesälomaa ja ollut poissa koneelta ja kuumeilemasta. Ajatukset ovat seilanneet ristiin rastiin, välillä ajattelen, että ei tässä ole vielä kauan aikaa vauvaa yritetty ja taas välillä olen ihan varma, että mussa tai kumppanissa on joku vika kun ei ole tärpännyt.
Mutta kyllä täytyy ihan rehellisesti sanoa, että oli aivan ihanaa tulla tänne ja huomata, että täällä oli plussia ropissut!!!!! =) :heart: :heart: Onnea kamalasti Pokemoni ja Samara melko nopeasti teillä oli tärpännyt! Pakko myöntää, että pieni katkeruus kirpaisi tätä omaa kroppaani kohtaan, siis ei missään nimessä teitä ja teidän plussia kohtaan, niistä olen oikeasti tosi onnellinen! :heart:
Miulla vetelee nyt kiertopäivät taas viimeisiään tässä kierrossa ja olen jo valmiiksi häntä maassa, koska olen ihan varma, että ne menkat sieltä täräyttävät :/ Nyt on siis menossa dpo 11-12 ja menkkojen pitäisi tulla (PYSYKÄÄ POISSA :kieh: ) perjantaina-lauantaina.
Ainut tosi omituinen oire on nyt ilmaantunut eilen, nimittäin mulla on kainalot ihan tosi kipeät, siis ihan kosketusarat. Outoa, mutta eipä se oikein raskausoireeltakaan kuulosta, ei ainakaan kovin yleiseltä semmoiselta, pikaisella googlettamisella joillakin sitä oli ollut, kun raskaus oli jo pidemmällä..Valkovuotoa lotisee, mutta mitään muuta ei juurikaan ole.
Noh..Odotellaan taas...

Edit: Lisäisen vielä toisen erikoisemman oireen, joka on joillakin muillakin ollut, nimittäin mulla ei mennyt juhannuksena alkoholi ollenkaan päähän, ei vaikka join mitä! Yleensä mulla tuntuu jo yksi siideri, mutta nyt kiinnitin huomiota kun edes kuusi siideriä ei tuntunut oikeasti missään.
Te varmaan pidätte mua nyt kamalana kun haaveilen raskaudesta ja kittasin sidukkaa, mutta juon oikeasti tosi vähän ja harvoin ja eihän sitä nyt oikeasti voi lopettaa juomista aina kun on kierron loppuvaihe..?

Tulen vielä paremmalla ajalla lukemaan teidän kirjoituksia, anteeksi omanapailu :ashamed:

Mutta, metsiksestä oli aivan ihanaa kuulla!! :heart: Oletpas sinä jo pitkällä, onneksi kaikki on mennyt hyvin :hug:

Ai niin, ja semmoinen vielä tsempiksi kaikille pidempään yrittäneille, että näin pitkästä aikaa vanhan ystäväni ja hän kertoi, että oli nyt vihdoin raskaana. Juttelimme paljon asiasta ja keskustelussa tuli ilmi, että he olivat koittaneet vauvaa vuoden ja olivat jo varanneet ajan tutkimuksiin, mutta sitten plussa pärähtikin testiin :heart: Minulle tuo loi kamalasti toivoa ja uskoa, toivottavasti myös teille :hug:

Nyt taas vaan tökerösti kopsu toisesta ketjusta kun kiirettä pitää...... Halusin vaan kuitenkin tulla ilmoittamaan, että täällä ollaan :wave:

Heipparallaa! Koneella en ole ehtinyt käymään, joten olen ihan pihalla kuvioista, mutta yritän päivittyä tässä lähipäivinä kuitenkin. Onnittelut kaikille plussanneille ja halit tarvitsijoille!!

Nopsaan yritän päivittää omat kuulumiset. Meillä oli siis ultra klinikalla kun inssiin ollaan menossa, mutta kolme ultraa kävin, viimeistä ennen napsin Femareita ja tulos oli lähes sama: ei johtofollia eikä oikein hyvin kasvaneita muutenkaan. Tämä kierto jätettiin siis suosiolla väliin. Jänskää tässä on se, että mietityttää oliko tää kierto nyt sitten yksi harvoista, joissa en ovuloi tai on muuten häikkää vai onko jotain häikkää sitten mulla yleensäkin...? Hyvä puoli tässä oli se, että kun lääkäri totesi ovulaatiossa olevan häikkää niin päästiin saman tien sitten kela-korvausten piiriin. Alunperinhän meille ei kuuluisi kela-korvausta, koska naisparin hedelmöityshoidot eivät ole korvattavia, itse asiassa tiedän tapauksiakin, joissa kela-korvattavuutta ei ole myönnetty, vaikka olisikin ongelmia kierron ja raskautumisen suhteen. No joo, näin siis täällä. Tää kierto on ollut muutenkin kumma, välivuotoja on tullut, mulla ei koskaan tuhruttele edes kierron aikana menkkojen jälkeen, mut nyt on ollut kaikkea outoa. Kipuiluja myös, muttei sitten mitään kuitenkaan ole tapahtunut.

Eilen luulin, että menkat alkoi, mutta vähäinen vuoto alkoi ja loppui samantien. Klinikka heinäkuun kiinni, joten elokuussa sitten hommiin päästään. Palailen tässä lueskelemaan ja kommentoimaan juttujanne, hitsi kun olen ihan pudonnut jutuista, mutta enköhän taas saa juonesta kiinni...

Helteisin terkuin lomaileva Catalia

Kiitos kaikille onnitteluista! =)
Ja Ralliperunalle myös onnittelut!!
:heart:

Neuvola-aika on nyt varattuna ja ihan vähän päästin itseäni ostelemaankin. Ajateltiin miehen kans et parit bodyt ei haittaa - jos nyt sattuu niin pahasti että kesken menee, niin on sitten kuitenkin valmiina seuraavaan yritykseen. Mutta maltin kanssa yritetään mennä eteenpäin... :whistle:

Moikka METSIS, vau olet jo ehtinyt yli riskiviikkojen. Hienoa!

Kiva kuulla myös CATALIAN ja VANILJAISEN kuulumisia taas.

ON: Ei hitsi vieköön! Nyt se FF siirsi mun ovispäivän kp 17:ään! Mulla on lämmöt noussu taas vähitellen oviksen jälkeen, ja ensin se laittoikin oviksen mun mielestä oikeaan aikaan kp 15, mutta tänä aamuna kun kirjasin taas aamulämmöt tuonne FF:n kalenteriin, se muuttikin oviksen kaksi päivää eteenpäin. Ei saa olla totta! Se tarkottais jotain epätavallisen pitkää kiertoa tai lyhyttä luetaalivaihetta. Ajotus ei natsaa oikein, jos ovis tosiaan olis ollut noin myöhään. Mä en enää oikein luota tuohon FF:ään, ei se taida osata tulkita mun kroppaa oikein. Pitäisi kait vaan ostaa taas ovistestiliuskoja, jos niiden avulla sais varmuutta oviksen ajankohtaan. En tykkää, MUR!

Kiva kuulla susta Metsis! :hug: Ootkin jo noin pitkälle ehtiny,ihanaa!

Tsemiä Novelle jospa plussa kuitenkin tulis tästä kierrosta ;)

Catalia Seuraavaan kiertoon peukkuja!!

Vaniljainen Mä huomasin kans jussina,ettei sidukat noussu päähän,ei ees eka. Mäkään en juo juuri koskaan ja kun juon niin,eka pienikin tölkkikin nousee päähän ja kahden jälkeen tuntuu että ois jo kaameessa kännissä! :ashamed: Join mäkin 6,muttei tuntunu missää.

Mulla rinnat ihan sairaan kipeet ja turvonneet,auh!Eilen oli kovia menkkakipuja ja arvelin että nyt tulee ja paineella täti kylään.Mutta ei!? Valkkista hulahteli tooooosi paljon.Normaalisti olen kuiva käntty tähän aikaan kierrosta varsinkin.Tosin ei valkkista tule muulloinkaan juuri nimeksikään. Pitää hullua jännityksessä tää kroppa! :D
Nyt kp 22/17-28 ja la on pakko testata,ois juhlat tiedossa. Voi sit juoda v*tutukseen tai olla juomatta ollenkaan!Veikkaan ekaa...

Tsempitykset kaikille!

Heippa kaikki!

Toivottavasti oli mukava juhannus!

Samara88 Lämpimät onnittelut!!! :flower: Mukavaa odotusaikaa!

NapaKissa Toivottavasti tää kierto olis se tärppikierto!

Vaniljainen Mä oon kyllä lukenut, että kainaloiden kipeytyminen olis raskausoire.. Toivotaan niin :heart: Mukava myös lukea, että kyllä niillä kauemminkin yrittäneillä voi luomusti tärpätä. Itsellä on vähän mennyt toivo :ashamed: Avauduin anopille asiasta eilen illalla, ja vaikka hän kauniisti asiaan suhtautui ja sanoi, että on tukena, niin siltikin just nää jutut, että "jos stressaa niin mitään ei tapahdu" jne on sellaisia asioita, joita mä EN halua kuulla. Mä en halua kuulla, että voihan sitä parikin vuotta odottaa. Mut tuntu kivalta kertoa, niin ainakin hän osaa suhtautua oikein jos tulee vauvauutisia, eikä ala paasaa urasta jne. Siis mulla on kyllä ihana anoppi, ei siinä mitään :) Kerran vaan sano, että kyllä sitä noin hienon tutkinnon jälkeen pitäis töitäkin tehdä..

Täällä alkaa ovisajat olla käsillä, oisko perjantaina kp 12. Pitääkin tarkistaa. Unohdin ostaa ovistestit, huomenna pitäis varmaan hakea CB:n digi.

Helle-terveisin Lily

Tipetsu Jännät ajat siellä :)

:wave:

heips taas... nyt vain omanapailua, vaikee kipsin kans kirjottaa...
bongasin oviksen maanantai-iltana,mut jäi käyttämättä :'( sunnuntaina kyl heiluteltiin pariin kertaan. =) toivottavasti siel olis simoja sen verran ollu oottamas... nyt muutenki pupuilu jääny vähä vähemmälle... puolin ja toisin kipeenä oltu :/

hauskaa kesän jatkoo kaikille ja plussaonnee :heart:

Minäkin ilmoittaudun mukaan yrittämään:) Oon siis 25 vuotias, mies samanikäinen ja yhdessäeloa takana 7 vuotta. Vihdoin sain mieheenkin vauvakuumeen tartutettua ja esikoista siis yritetään. Meillä yrityskertoja vasta 1 takana, aloitettiin yrittämään kesäkuun alussa ja ensimmäisellä kerralla ei siis meillä vielä tärpännyt. Kierto tällä hetkellä 5/31.

Ihanaa kun tälläisiä foorumeita löytyy :) Olen koko päivän täällä lueskellut näitä juttuja. Olisinpas jo aikaisemmin ruvennut nettiä tutkiskelemaan vauvakuumeen osalta niin olisin saanut purkaa tuntojani, kun mies ei vielä vauvapuuhiin valmis ollut, mutta yritetäänpäs nyt olla täällä aktiivisesti mukana. Tsemppiä kaikille muille yrityksiin ja toivotaan paaaaljon plussia! Onnea myös kaikille plussan saaneille! :heart:

heipä hei ilmottaudun myös listoille... pidempään oon jo seuraillut tein juttuja mutta nyt on viimein kierukka poistettu (tiistaina) menkkoja mul ei oo ollu toosi piitkään aikaan joten kiertopäivää en tiiä ennen ko menkat alkaa:)
kolmatta haaveillaan aikasemmat on 06 ja 08:)

tärppionnea kaikille:)

Olipas harmittava kuulla, että Catalialla oli ollut ovuloimaton kierto :/ :hug: Ymmärrän huolesi, että ovuloikohan sitä ollenkaan, mutta jos vaan pystyt, niin älä mieti pahinta. Jokaisellahan meillä tulee kiertoja, joissa ei ovuloi, ehkä se sinulla vain sattui nyt samaan aikaan ultran kanssa. Hienoa kuitenkin, että pääsitte kela korvausten piiriin :hug:
Toivottavasti pian alkaisi uusi kierto ja pääsitte uudestaan yrittämään!

oooh, Samara mikä ihana plussa :heart: :heart: Olen kyllä niin kateellinen :ashamed: Näin kahtena yönä peräkkäin juhannuksena unta, että sain positiivisen raskaustestin, kunpa ne olisivatkin enneunia... :heart:
Tottakai sitä nyt jotain pientä pitää heti ostaa! :) Nauti ajastasi!! :heart:

Auts, Novellella on harmittavasti tuo FF siirtänyt ovulaatiopäivää :/ Mutta onneksi se on kuitenkin vaan kone joka sitä laskeskelee, ei siihen mun mielestä voi luottaa läheskään 100%! Toivottavasti saitte osuman :heart:

Voi, Tipetsu ihanalta kuulostaa!! Noi sun oireet kuulostaa niin superlupaavilta, että loivat muhunkin toivoa, varsinkin kun meillä oli tuon juomisenkin kanssa sama homma =) Toivottavasi plussataan molemmat ja nyt hus, hus täti!!!!! :kieh:

Kiitos Lily-Jane ihanaa oli kuulla, että sun mielestä toi kainalokipu vois olla raskausoire!! :hug: Itsestäni tuntuu, että se oli kyllä jotain ihan muuta häikkää, mutta aina nuo toivoa tuo :heart: :hug: Mä tiedän ihan miltä susta tuntuu, minä myöskin olen menettänyt jo uskon luomu raskauteen. En vaan pysty ymmärtämään, että mikä tässä raskautumisessa muka kestäisi näin kauan, jos kaikki olisi kunnossa. Ollaan yritetty bongata ovista tikuilla ja ilman ja ajotettu petipuuhat varmasti oikeille ajoille, kummatkin on hoikkia ja syödään terveellisesti, kumpikaan ei tupakoi ja alkoholia käytetään vähän. Ja siltikään ei onnistu. Ja toiset saa vahinko raskauksia kännissä vaikka käyttää pillereitä ja kortsua...huoh. Oikeastaan tässä vaan odottaa, että se vuosi tulisi täyteen ja pääsisi tutkimuksiin.
Voimia sulle murunen, täällä olen ihan hengessä mukana :hug: :hug: :heart:

Kyllähän tombatar niiden simppojen pitäisi hyvinkin elää sinne maanantai-iltaan, joten huoli pois ja odottamaan :heart:

Mimmu ja äiti88, kovasti paljon tervetuloa!! :heart:

Sitten omaa napaa:
Kp 30/32 mennään (hui, olen pidemmällä jo kun luulin) ja ensimmäistä kertaa kuulkaas taitaa olla niin, että uskaltaisin sanoa, että mulla on hiukan raskautunut olo :heart: Tai sitten hyvin suuri todennäköisyys on myös, että sitä vaan toivoo niiiiiin paljon.
Mulla on jotenkin hassusti rintojen reunat kainaloiden vierestä oudon tuntuiset, ei oikeastaan siis kipeät vaan semmoiset pinkeät ja jomottavat. Ei kyllä voi sanoa, että ne ovat kosketusarat, mutta painaessa aristavat. Tai sitten minä vaan kuvittelen :whistle: Jotenkin mun toivo vaan heräsi, kun luin, että monella on ollut sama homma, ettei ole alkoholi noussut päähän kun onkin ollut raskaana, sitä nyt en ainakaan kuvitellut :D Pari päivää pitäis vielä odottaa, en siis aio testata ennen kun menkat on myöhässä pari päivää, en halua tuhlata rahojani niihin negoihin! Päällimmäisenä tunteena kun on tunne, että täti tulee taas kerran ja mussa on joku vika oikeesti...

Plussaonnea muruset!! :hug: Ja halit kaikille jotka sitä tarvitsevat!!!! :hug: :hug: :heart:

Kiitos Lily ja Vaniljainen! =)

Vaniljainen; JUHANNUSYÖN UNETHAN OVAT ENNEUNIA!! :D Eikös sen takia kukkiakin laiteta tyynyn alle, että näkee tulevan miehensä, toivotaan nyt vaan lujaa että noi unet kerto sun tulevaisuudesta! ;)

Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat! =)

Vaniljainen, voi kun toivon että saisit plussan ja Tipetsu myös, jännät päivät käsillä :heart:

tombatar, parantumisia, ja eiköhän ne simpat siellä ihan mukavasti elele muutamankin päivän :) Älä viel luovuta!

Muillekin haleja :hug: :hug:

ON: Maailman lyhyimmät menkat loppu, kesti jopa kaks päivää. Nyt siis yk 5 ja kp 3. Olis viiminen Terolut-kierto ja sitte luomuna. En odota taas yhtään mitään. Miks ees annan itteni innostua kun kuitenki menee kesken. Vähän turhautumista havaittavissa täällä. |O

äiti88 ja mimmu1984 tervetuloa tänne höpisemään, laitan teidät listoille tänään myöhemmin, tulin vain pikaisesti lukaisemaan jutut!

Vaniljainen Oih, jos sä plussaat niin sitten mun on pakko tulla perässä, että päästään yhdessä odottamaan!! :heart:

Palailen huomenna tai tänään illalla, nyt kiirus!

Halit kaikille!

Samara Niinhän sitä väitetään juhannus yössä olevan taikaa, nythän se nähdään onko se ihan puppua koko juttu :saint:

Napakissa älä murunen turhaudu :hug: Toivottavasti tästä uudesta kierrosta tärppää tiukasti kiinni pitävä matkalainen :heart:

Lily-Jane Mä niiiiiin paljon haluaisin, että me plussattaisiin (ja tietysti kaikki muutkin täällä ) :heart: :heart:

Mulle tuli flunssa (jos oikein muistan niin sekin saattoi olla raskausoire :whistle: ) :/ Olen ihan tukkoinen ja pitäisi jaksaa mennä vielä töihin :snotty: Lämpöäkin oli 37.1.. Rinnat ovat edelleen jotenkin hassusti arat. Tänään on dpo 13-14 ja jos vanhat merkin paikkaansa pitää niin täti tulee huomenna tai lauantaina :| Vatsassa ei ole tuntunut vielä mitään suuntaan eikä toiseen..

Vaniljainen Sä olet kyllä niin ihana ja positiivinen! :hug: Tarttuu ihan itteensäkin! :)
Mä todella toivon plussaa sulle ja kaikille!!!

Tervetuloa juoruamaan Mimmu1984 ja äiti88!

Sit omanapa:Mulla ihan kivan seesteinen olo,outoo sekin. Nyt menossa kp 23/17-28. Rinnat kipeet ja lämmöt 37.1. Iltaisin maha on kuin rv 20 ja nenä tukossa. Väsyttää koko ajan,mutta yöllä ei saa nukuttua. Levottomat jalat vaivaa. Kylkeä kääntäessä vihloo oikeelle ja aamulla nippaili. Jännittääääää!!!Koskaan ei kyllä oo ollu vielä tämmöstä kiertoo.Jotenkin poikkeaa muista,en osaa selittää:)

Usko ja toivo nostaa päitään,mutta jotenkin on kuitenkin pelko p*erseessä,niinku joka kuukausi,mutta ei se auta kun tyytyä siihen mitä tarjotaan.

Ukkonen jyrisee,jee!:)

Nyt ruokaa laittaan!

Plussaillaan muruliinit!!;)

Voi, kiitos Tipetsu :hug: Olipas ihanaa kuulla tuommoista :heart:
Mä olen kyllä aikalailla varma, että sinä tyttö plussaat nyt!! :) Koskas ajattelit testailla? :whistle:

Täälläkin ukkosti oikeen kunnolla tossa puolen päivän aikoihin, onneks ehdin pahimman alta pois ja takaisin sisälle, kun olin koiran kanssa lenkillä..Minä kun tykkään kyllä katsella ja kuulostella ukkosta sisätiloista, mutta ulkona en oikein ukonilmalla viihdy.. :whistle: Mua oikeastaan vähän pelottaa ukkonen :ashamed:

Mulle tuli niin kipeä ja tukkoinen olo, että oli pakko jäädä töistä pois. Kävin äsken lääkärissä ja sain nyt saikkua tän ja huomisen päivän. Lämpöäkin oli jo 37.6 :snotty:
Pelästyin muuten äsken, että nytkö se täti jo tuli ja yllätti mutta sieltähän taisikin vain lorahtaa eiliset simpat housuihin tai sitten se oli vaan vetistä valkkaria, joten toistaiseksi täti on poissa :)

Kiitos Vaniljainen! :hug: No,siis mähän testasin toissailtana n. 30 min. rakossa olleesta puhtaan negan,ei ees roskishaamua..Mutta siis aikasta kai oli,vaikka herkkä testi olikin...Oviksesta ei oikeesti mitään havaintoo loppujen lopuksi.
Mä kyllä jaksan olla skeptinen plussan suhteen,kun clomit voi pidentää kiertoo ja kun on endot ja pelit,niin nippailut ja kivut voi johtuu myös siitä (tod.näk johtuukin).Ääh...!!
Noh siis,la ois ne miehen serkun kemut,että kai la aamuna testaan,ei huvittas kun sit tietää viimestään mitä odottaa,lasta vai tätiä! :D :LOL:

Rastavaa,piinavaa,ihanaa jännäilyä! :D

*muoks* mullakin tuota valkkista riittää.Yhtäkkiä hulvahtaa ja säikäyttää aina.Pelkään mennä veskiin!Huih!

Tipetsu Milloin olet aikonut testata seuraavan kerran? Itsellä kans tuo jännäily lähestyy. Arvon nyt, mikä päivä uskaltaisin testata. Toisaalta en haluaisi olla liian aikaisin liikkeellä, mutta toisaalta haluaisin kuitenkin tehdä testin nyt viikonloppuna, kun maanantaina meille tulee vieras... Nyt on kp 19, niin mun kierrolla vois ehkä nippanappa näkyä jotakin sunnuntaina.

Vaniljainen Täällä kans flunssa vaivaa. Välillä tuntuu, että tukehtuu, kun yskittää niin kovasti. Ja nenä vuotaa. |O

Yhteistyössä