Olipas harmittava kuulla, että
Catalialla oli ollut ovuloimaton kierto :/ :hug: Ymmärrän huolesi, että ovuloikohan sitä ollenkaan, mutta jos vaan pystyt, niin älä mieti pahinta. Jokaisellahan meillä tulee kiertoja, joissa ei ovuloi, ehkä se sinulla vain sattui nyt samaan aikaan ultran kanssa. Hienoa kuitenkin, että pääsitte kela korvausten piiriin :hug:
Toivottavasti pian alkaisi uusi kierto ja pääsitte uudestaan yrittämään!
oooh,
Samara mikä ihana plussa :heart: :heart: Olen kyllä niin kateellinen :ashamed: Näin kahtena yönä peräkkäin juhannuksena unta, että sain positiivisen raskaustestin, kunpa ne olisivatkin enneunia... :heart:
Tottakai sitä nyt jotain pientä pitää heti ostaa!
Nauti ajastasi!! :heart:
Auts,
Novellella on harmittavasti tuo FF siirtänyt ovulaatiopäivää :/ Mutta onneksi se on kuitenkin vaan kone joka sitä laskeskelee, ei siihen mun mielestä voi luottaa läheskään 100%! Toivottavasti saitte osuman :heart:
Voi,
Tipetsu ihanalta kuulostaa!! Noi sun oireet kuulostaa niin superlupaavilta, että loivat muhunkin toivoa, varsinkin kun meillä oli tuon juomisenkin kanssa sama homma =) Toivottavasi plussataan molemmat ja nyt hus, hus täti!!!!! :kieh:
Kiitos
Lily-Jane ihanaa oli kuulla, että sun mielestä toi kainalokipu vois olla raskausoire!! :hug: Itsestäni tuntuu, että se oli kyllä jotain ihan muuta häikkää, mutta aina nuo toivoa tuo :heart: :hug: Mä tiedän ihan miltä susta tuntuu, minä myöskin olen menettänyt jo uskon luomu raskauteen. En vaan pysty ymmärtämään, että mikä tässä raskautumisessa muka kestäisi näin kauan, jos kaikki olisi kunnossa. Ollaan yritetty bongata ovista tikuilla ja ilman ja ajotettu petipuuhat varmasti oikeille ajoille, kummatkin on hoikkia ja syödään terveellisesti, kumpikaan ei tupakoi ja alkoholia käytetään vähän. Ja siltikään ei onnistu. Ja toiset saa vahinko raskauksia kännissä vaikka käyttää pillereitä ja kortsua...huoh. Oikeastaan tässä vaan odottaa, että se vuosi tulisi täyteen ja pääsisi tutkimuksiin.
Voimia sulle murunen, täällä olen ihan hengessä mukana :hug: :hug: :heart:
Kyllähän
tombatar niiden simppojen pitäisi hyvinkin elää sinne maanantai-iltaan, joten huoli pois ja odottamaan :heart:
Mimmu ja
äiti88, kovasti paljon tervetuloa!! :heart:
Sitten omaa napaa:
Kp 30/32 mennään (hui, olen pidemmällä jo kun luulin) ja ensimmäistä kertaa kuulkaas taitaa olla niin, että uskaltaisin sanoa, että mulla on hiukan raskautunut olo :heart: Tai sitten hyvin suuri todennäköisyys on myös, että sitä vaan toivoo niiiiiin paljon.
Mulla on jotenkin hassusti rintojen reunat kainaloiden vierestä oudon tuntuiset, ei oikeastaan siis kipeät vaan semmoiset pinkeät ja jomottavat. Ei kyllä voi sanoa, että ne ovat kosketusarat, mutta painaessa aristavat. Tai sitten minä vaan kuvittelen
Jotenkin mun toivo vaan heräsi, kun luin, että monella on ollut sama homma, ettei ole alkoholi noussut päähän kun onkin ollut raskaana, sitä nyt en ainakaan kuvitellut
Pari päivää pitäis vielä odottaa, en siis aio testata ennen kun menkat on myöhässä pari päivää, en halua tuhlata rahojani niihin negoihin! Päällimmäisenä tunteena kun on tunne, että täti tulee taas kerran ja mussa on joku vika oikeesti...
Plussaonnea muruset!! :hug: Ja halit kaikille jotka sitä tarvitsevat!!!! :hug: :hug: :heart: