Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Äääh..Mä en malta odottaa!! Jos mulla nyt ois testi kaapissa, niin varmasti sortuisin testaamaan :whistle: Ihan hyvä, että olen kipeä enkä pääse apteekkiin.. ;) Ei auta kun odottaa..
Voisin taas vähän päivitellä tähän näitä keksittyjä raskausoireta :D Huomasin äsken pissalla käydessä, että se oli tosi tummaa, mä jopa pelästyin ensin, että onko siellä nyt tädin tulosta merkkejä, mutta ei ollut, se oli muuten vaan tummaa, sitten mun tekee koko ajan mieli jotain syödä, siis ihan koko ajan oikeesti. Mutta niinhän se yleensä vähän tekee kun on menkat alkamassa :kieh: Ja kolmas oire on haluttomuus, mulla ei yleensä ole sen kanssa ongelmia mutta nyt ei ole tehnyt mieli moneen päivään yhtään, onneksi toi mies on sen verran innokas että sai mutkin sitten pienen lämmittelyn jälkeen eilen lämpeämään...

äiti88 mä voin lahjoittaa mun tädin sulle ilomielin :D

Pidän sulle tipetsu ihan hurjasti peukkuja lauantaille!! :) Hui, mua jännittää sunkin puolesta!! :heart:

Heiiiihh Vaniljainen!!! :attn: Muakaan ei haluttanu äsken,mutta mies sai lämmiteltyä.Normaalisti olen se joka kiehnää koko ajan,mutta nyt on menny monta pvää,ennen äsköstä touhuilua,niin ei oo ollu ees mitään tarvetta,ei oo haluja siis.
Ja tuo syömis-homma. Ostin jokunen pvä sitten ananaksen.No äsken en muuta keksiny,niin leikkelin sitä ja söin vaikka oli aika tummunu ja löllö sisältä. Tomaattia kyytipojaks ja nyt voisin vaikka kabanossia kärventää mikrossa. Ihan hullua!Siis kyllä mulla tuo syömisen tarve on olemassa kun täti on tuloillaan...Joten ota näistä nyt tolkkua?! :headwall:

Vaniljainen murunen,lirautas tikkuseen niin mun ei tarvi testata jos (KUN) sä plussaat näillä meidän oireilla,olen sit mäkin raskaana!!! :D

Joko La:n oot katellu? Mulla ois jotakuinkin 10.3. Hih! Veljen vaimon synttärit ois ihan lähellä,samoin veljellä. Sitten 5vkoa Hänen syntymästään olisi minun ja isäni,hänen ukkinsa synttärit!Ja 7vkoa Hänen syntymästään olisi isänsä,mieheni synttärit!

Ketä tuo nyt kiinnosti? :ashamed: Huoh.

äiti88 Myös mun täti joutaa sun luo kylään! :D

Tipetsu Haahaa, ei oo totta! :D Joko me ollaan molemmat raskaana tai sitten ei kumpikaan! Mutta arvaappas mitä, ei ne yhtäläisyydet tähän loppuneet, mulla ois myös laskettuaika 10.3 :D Ja mä olen itse syntynyt 5.3. joten olis sit synttärit ihan vierekkäin äiskän kanssa :heart: MÄ HALUUN OLLA RASKAANA
Mä olen myös puputtanut tässä ihan pienen ajan sisällä vaikka mitä, nyt on pakko lopettaa vaikka vieläkin tekis mieli..Mutta ensin söin tuoreita kirsikoita puoli kiloa, sitten kaksi nektariinia, jäätelön, ja vielä kipollisen suklaa riisimuroja :p Ja nämä kaikki siis tunnin sisällä :D

Myö kyllä testaisin, jos mulla vaan ois tikku johon pissiä! :whistle:

Vaniljainen Nyt kipinkapin se testi ostamaan, flunssasta viis, täällä heräs uteliaisuus :D Tipetsu myös!!! Meidän pino kaipaa plussia!

).( Huomenna kp 12 ja unohdin ostaa testejä, joten huominen ilman ovistestejä. Huomenna olis tarkoitus aloittaa täsmäiskut! Ovis oli viime kierrossa kp 17 joten uskon että ehdin sen bongaamaan tossa kp 14-16 välillä.

Testejä kehiin Vaniljainen ja Tipetsu. Teillä on niin lupaavia tuntemuksia!

Mun testaaminen saa odottaa ensi viikkoon. Onhan se kyllä aika jännät päivät jo, kun oon kp 24/27-29. Mutta kun luotan siihen omaan ovisbongaukseen enemmän kuin FF:n siirtämään, senkin perusteella kannattaa vasta keskiviikkona testata, jollei ala tuhruttaa jo sitä ennen. Muutama päivä loppukiertoa kuitenkin jäljellä enää!

Novelle Sullakin alkaa kohta olla ihan loppupäivät jäljellä :)

äiti88 Hienoa! Onnea yritykseen!! Saanko kysyä, että onko sun muut lapset "tulleet helpolla"? :)

Mä ajattelin ehkä olla testaamatta ovista tässä kierrossa. Kun sen suurinpiirtein osaa ajoittaa, niin mietin, että onko testaaminen edes tarpeen jos vaan pidän huolen, että rakastellaan joka päivä tai joka toinen, kp 12-17 välillä. Ovis ei oo viimesen puolen vuoden jälkeen tullut kertaakaan ton kp 17 jälkeen, ja eläähän ne simpat päivän tai pari jos tulee. Näin olis ehkä vähemmän stressiä kun ei osaa laskea noita dpoitakaan sitten niin tarkalleen. Jotenkin en vaan v*ttu jaksa stressaa tässä kierrossa, kun tuntuu, että ei kuitenkaan tärppää. Mut kaikkemme silti yritetään, viikonloppuna luvassa siis paljon seksiä :D

Mimmu kiitos peukuista!! :hug: Tärppionnea teille! :heart:

Lily-Jane mä kannatan ihan ehdottomasti tota tikuttamatonta kiertoa! =) Tää oli mulle nyt toinen kierto, jossa en tikuttanut ja stressiä on ollut noin 65% vähemmän oikeesti. On pystynyt paljon vähemmän miettimään koko juttua ja tosiaan jos kierto on suunnilleen tasainen niin kyllä sen oviksen sieltä osaa bongata ilman tikkujakin :)

äiti88 toivottavasti se oli nyt se mun täti joka löysi sun luokse :D Kohta pääsette tekin kunnolla työn touhuun ;)

Huips, novellella on tosiaan myös jännät päivät ihan kohta käsillä :heart: Tottakai niihin omiin ovistuntemuksiin kannattaa luottaa ja mun mielestä ennemmin niihin kuin mihinkään FF:n taulukkoon :)

Kääk. Mua jännittää. Rupeaa ihan mahan pohjassa kihelmöimään kun mietin, että olisinko tosiaan raskaana :heart: Kamalan vaihtelevat fiilikset, välillä iskee masennus ja vitutus, että miksi se tärppäisi nytkään kun ei ole puoleen vuoteen muutenkaan tärpännyt ja olen ihan varma näinä hetkinä, että mussa on joku vika. Sitten taas tulee hyviä hetkiä, jolloin tuntuu vahvasti siltä, että tätiä on turha odottaa ja että nyt vihdoinkin on onnistanut.
Pelottaa, että miten käy. En uskalla testata, odottelen enemmin sitä tätiä :snotty:
Jos aiempiin kiertoihin on luottaminen, niin nyt on dpo 14-15 ja täti tulee tänään tai huomenna.APUVA. Menkkajuilintaa ei ole yhtään, mutta ei kyllä yhtään mitään muitakaan tuntemuksia vatsassa, joka on outoa, mulla yleensä on tässä vaiheessa jos jonkinmoisia juilintoja :whistle:
Me lähdetään viettämään viikonloppua anoppilaan, kaipa se on suojat otettava mukaan ja varauduttava siihen pahimpaan :x Maanantaina testailen, jos hyvin käy :)

Ihanaa viikonloppua tänne ja SUUREN SUURET plussapuhurit ja onnea nääääääääääin paljon kaiille testaajille :heart:

Heip vaan kaikille!

Olen 22 vuotias ja yritän mieheni kanssa esikoista. Jätin pillerit (Mercilon) ja nyt ensimmäinen kierto edelleen päällä!!! Kiertopäiviä jo 42 :( Alan jo huolestua.. Olen jo epätoivoissani tehnyt 2 raskaustestiä :( Molemmat negoja.. Viimeisin testi 26.6 ja negatiivinen.. Yritämme kyllä kovasti koko ajan.

Lueskelin näitä tekstejä ja huomasin täällä olevan ihmisiä joiden kanssa tulen ymmärretyksi. :heart: Onnea kaikille plussanneille ja yrittäjille :heart:

Moi!

Nyt mäkin voin ilmoittautua joukkoon, kun olen aikani taustalta seuraillut. Eli oon 27-vuotias 6-vuotiaan pojan ja 3-vuotiaan tytön äiti ja nyt kolmas yrityksen alla. Eilen poistettiin hormonikierukka ja olojen sekä kalenterin perusteella kuukautiset olis nyt. Kun ei niitä kuukautisia oo ton Mirenan kanssa tullu ollenkaan, niin varmuutta ei ole. Yritys aloitetaan NYT HETI, eikä odoteta mitään ekoja kuukautisia... Kun oon hieman malttamaton luonne...

Toivottavasti joukkoon vielä mahtuu!

heissan, terveisiä ajattelin tulla kertomaan, np-ultrassa käytiin tuossa tiistaina ja siellä pieni köllötteli, laskettu aika meni 5 päivää etipäin ja on nyt 6.1.2011 (oviskesta lukien ois ollu se 8.1.11, mutta neuvolassa kun mennään menkkojen mukaan :headwall: ) no kyllä tuo mulle kelpaa, turvotus oli normaali ja pieni siellä möyri, nyt vaan toivotaan että kaikki menis hyvin loppuun saakka.

Mutzilla ja tirriäinen 13+1 :heart:

Paljon plussatuulia teille :heart: :hug:

Tervetuloa uudet!

Höööh,Vaniljainen oisit vaan kipassu apteekkiin!!Mun ei taida tarvita testata.Aamulla pikku täplä tuhrua pöksyissä.Eipähän tuota sen jälkeen ole kyllä tullu. Yritän olla sitä mieltä,että eilisen puputtelun takia ois tullu (niimpä varmaan....) Mutta siis,pakko kai se kuitenkin on testata,clomien kanssa kuulemma pitäisi joka kierto testata kaiken varalta kun niitähän ei raskaana ollessa tulisi syödä.

Joo,samat fiilikset kuin sulla Vaniljainen. Oottelen kai taas tätiä,koska päällimmäisenä ajatus että miks nytkään tärppäis kun ei 7 vuoteen ole tärpänny. Enkä mä oikeesti usko plussan,vaikka jänskättääki! Hah,onpa sekavaa tekstiä mutta niin on fiiliksetkin. Ostin kyllä tamponeita ja siteitä että eiköhän se noilla viimestäänki ala. Nyt kp24/17-28. Rinnat super kipeet vieläkin ja lämmöt 37. Mutta juilii mahaa välillä. Yritän kuulostella juilintoja että josko ne muka on erilaista kun normaalit menkkajuilinnat. Pah!

Palailen taas kun on jotain asiaa! :)

Ralliperuna: Viime menkat alkoivat 2.6., joten nettilaskurin mukaan olen nyt viidennellä viikolla eli 4+3 ja tuo testi oli siis maanantailta 3+6.

Eilen 4+2 tein huvikseni vielä yhden testin, koska halusin nähdä kunnollisen plussan, ihan siis plussaamisen ilosta ja siitä että osaisin vihdoinkin sisäistää tämän todeksi. Ja se oli iltapissasta 3h pidättämisen jälkeen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6384863.jpg

ON: Uusia oireita on vain yksi; öisin ramppaan 3h välein kusella enkä pääse enää syvään uneen loppuyönä, semmoista torkkumista ja levottomuutta vain :D Ja sit oon tosi pirtee joskus kolmelta yöllä ja mietin et torkkuisko viel vai nousisko ylös. Kiva viime yönäkin: 00 nukkuu rakko tyhjänä ja kolmelta vessaan. Sit torkahtelen ja heräilen kuuteen asti, jolloin taas vessaan. Sit hengailin ja venailin sängys puol seiskaan et ois järkevää nousta töihin :)

Mut en valita, tää aamupirteys ja iltaväsymys on kivaa! :D

PLUSSATUULIA KAIKILLE, tulkaa nyt nopsaan perässä tonne maaliskuun ryhmään!!! :heart:

Moi kaikille!

Mahtuiskohan tänne vielä yksi mukaan?! Olen seuraillut taustalta vähän juttujanne, ja niin kivan positiivinen pino tämä on, että tekisi mieli mukaan :) Muutama vanha tuttukin täällä on... Olen 32v. ja kuumeilen pikkukakkosta. Nyt on menossa 2 yk ja taitaa olla kp 10/28. Ovista tässä siis pikkuhiljaa alettaisiin bongailla, alkukierrosta on vaan tankattu greippimehua, raskausmonivitamiinia ja foolihappoa :saint: Viikonloppuna sitten alan tikuttamaan ovista, josko se sieltä löytyisi ensi viikolle. Olen toisesta lapsesta haaveillut jo tämän vuoden alusta, mutta leikkaus keväällä ja miehen pään käännyttäminen on vienyt sen verran aikaa, että nyt sitten ollaan päästy vauhtiin...

Testasinpas sit ja tadaa......nega!Nyt siis menkkoja ootellaan,että taas clomeja voi ruveta napsimaan!Jumaliste, yk 87 käyntiin siis kunhan alkaa..Mutta siis nyt tällä uudella yrittämisella uuden miehem kaa yk 7 taitaapi olla..Ja siis n. 3h rakossa ollut,eli pitäis kyllä jotain näkyä jos meinais.

Ihana plussa samara

Plussa onnee kaikille!

Vaniljainen peukutan sulle!!

Tervetuloa Hopefull ja Peppi Pitkäkorva ja niiskunenä-78!! Mukava saada uusia ihmisiä lisää!! Laittelen teidät myöhemmin listoille kun mun pitäis oikeastaan kirjoittaa gradua tässä :whistle:

Vaniljainen Rakas mua jänskää sun puolesta niin paljon!!! Joo mä tosiaan päätin olla tikuttamatta, kun kierto on kuitenkin aika säännöllinen (28-31) niin eiköhän se riitä jos vaan on koko ajan kp 12-16 tuoreita simppoja systeemeissä ;)

Tipetsu :hug: Voi kun sinua koetellaan!!!

Lily-Jane Joo, laita vaan mut yrittäjien listalle. En ole tainnu siitä muistaa mainita erikseen. Yk1:stä vielä jännitän. Sunnuntaina vois testata, kun silloin olis ensimmäinen mahdollinen menkkojen alkamispäivä... Jänskää.

Tipetsu Harmi, että tuli nega. Kyllä tuolla yrittämisellä olisit jo plussan ansainnut. :hug:

Tervetuloa niiskunenä tähänkin pinoon. Myös muille uusille tervetuloa! :flower:

samara mahtavan näkönen plussa!

Mutzilla Kiva kuulla, että masussa on kaikki hyvin. Sulle on jo kertyny mukavasti viikkoja. :)

Vaniljainen Alkoi jännittämään sun puolesta, kun luki tuon sun tekstin. Toivon koko sydämestäni, että tällä kertaa menkat jää tulematta ja saat maanantaina testata plussan!

Novelle elää kans jänniä aikoja. Plussatuulia meille kaikille! +++ :whistle: :whistle:

Pyhpah!Ei tuo negaa kummemmaks muuttunu aamu pissastakaan :'( :headwall:
Aloin tässä jo miettiä että entäs jo....ovis oiski ollu sillon kun tuntu niitä menkkakipuja yms.kp 16 tienoilla,eli nyt ois vasta dpo 9! Heh,tosi fiksua tämmösiä miettiä kun tuhruttaakin jo,mutta vain aamuisin kun käy veskissä..

Huoh!

Nopea kirjoitus täältä anoppilasta, etteivät ne vaan näe että missä mä kirjoittelen :whistle:

Tipetsu NOUUUUUUUUUU!!!! Eikä!! Sulle ei saa täti tulla, koska muuten tulee varmaan mullekkin! Hus, hus se sieltä! :hug:

Ihania ootte kun niin mun kanssa yhdessä jännitätte :heart: kiitos kauheesti! :hug:

Mua jänskättää, ikinä ei oo dpo:t ollu enimillään kuin 14 ja viimiset kolme kiertoa mulla on ollut tasainen kierto, eli ovulaatio kp 17 ja dpo 14. Nyt on jo dpo 16 :$ Eli jos tänään täti tulee, dpo ovat nousseet 15. Aamulla pupuiltiin miehen kanssa ja molempia kauheesti jännitti, että tulee sieltä jotain yllätyksiä, mutta ei onneksi. Ihana tuo mies muuten kun se mun kanssa yhdessä jännittää kun menen vessaan :D

Maalaisterkuin jännittynyt Vaniljainen kp 33/32 dpo 16/14

Heippa!! :wave: Tulin kurkkimaan teidän kuulumisia. Muutama kuukausi sitten lähdin tästä pinosta odottajiin. Vauvan olis tarkoitus syntyä marraskuun alussa, jännittää jo. :)

Vaniljaisella onkin jännät paikat! Toivon oikein oikein paljon plussaonnea sulle ja tietenkin kaikille muillekin! Harmi, kun meidän porukka levisi niin laajalle, oli niin kiva rupatella ja kuumeilla yhdessä.

Aurinkoista kesää kaikille ja toivottavasti jokainen teistä saa pian oman vauvan masuun kasvamaan! :heart:

Lauantai huomenet kaikille!

Tipetsulle halit!!
Hopefull: Mites pitkään sulla oli Mercilonit käytössä? Pillereiden lopettamisen jälkeen kierto saattaa olla pitkäänkin epäsäännöllinen ja pitkä. Itellä oli kans vuoden ajan tosi pitkiä kiertoja, kun jätin nuvaringin pois joskus 3vuotta sitten.. Mulla oli yhdistelmäehkäsy käytössä about 3vuoden ajan.

Vitsi miten täällä on kiva jännittää teijän kans! piti ihan varta vasten tulla heti aamusta lukemaan näitä kommentteja et mitä kuuluu Vaniljaiselle, Tipetsulle ja Novellelle ja mitä muuta uutta tänne on ilmaantunut =) Hitsi miten nopeesti tähän koukuttuu... :heart:

Vaniljainen Sullahan siellä on jänskät paikat!Varmasti plussaat!! :hug:

Hitto vie..Mua ärsyttää kun tuhru on vaan hailakkaa,siis ei tummaa missään tapauksessa ja sitä ilmenee vain aamu-veskireissulla ja pyyhkiessä. Tissit kipeet,maha turvoksissa,venytykset ja nopeet liikkeet vihloo oikeelle.Lämmöt 37.1

Nyt mä sit aloin jo miettiä et onko testissä vikaa(säälittävää..)Sofi-nimeltään ja siinä sanotaan että pissan pitäis jäähtyä 10-20min. Enkä ole jaksanu sitä jäähdytellä. Mikä pointti siinä voi olla?!Ei muissa testeissä ole tommosia koskaan ollu.Onko kukaan testannu Sofi:lla negaa,mutta toisella testillä plussaa? Mulla on tunne et voisin olla raskaana,mutta tuo tuhru..Onhan sekin normaalia raskaana. Mutta nega on kyllä tylysti ilmaantunu jo 3 testissä.

Nyt kp huimat(!) 25/17-28 Eli huomenissa ne kai sit alkaa,ellei ovis ois ollu paljon normaalia myöhemmin clomien takia..

Yhteistyössä