Hui sentään,osaankohan ihan ite laittaa tän viestin tänne..?Nää tietokoneet ei oo ihan mun juttu.. :ashamed:
Eli hei vaan kaikille! Täälläkin ihan uus odottelija olisi liittymässä joukkoonne. Olen jo pitkään vakoillut juttujanne uskaltamatta liittyä mukaan, mutta tänään kuultuani sydänäänet (jotka olivat kuulemma miehekkään jykevät) uskoin,että kaikki on hyvin ja voin lopultakin ilmoittautua porukkaan. Tosiaan ihan ihka ensimmäistämme odottelemme, eikä oikein millään meinaa uskoa,että siellä se nyt oikeasti on.. =)
Mulle on ollut tosi tärkeää päästä lukemaan teidän kokemuksianne ja tuntemuksianne,koska kaveripiiristä ei löydy yhtäkään äitiä..(jos omaa äitiä ei lasketa..) Tietenkin jonkun täytyy aina olla ensimmäinen, mutta monesti on kyllä miettinyt,kuinka kiva olisi joltain kysyä mitä milloinkin...Joten varautukaa tyhmien kysymysten tulvaan! :kieh:
Niin,sitten vielä niitä faktoja..
-Ikäni muuttui vähän aikaa sitten kolmosella alkavaksi,joten siitä ei mielellään puhuta...
Avomies on 21vee.
-Rautalisästä joku kyseli. Itselleni sitä (spartocine) määrättiin joulukuussa, kun hemppa oli 115. Tänään oli noussut->119.
-LA 22.6. ja sairaala Hml
-Veriryhmä O- enkä oikeastaan tiedä mitä tuo ilmeisen pelottava miinus tulee aiheuttamaan.Ei ainakaan vielä mitään.
-Kestovaippailua aion ehdottomasti tulla harrastamaan, vaikka mies yrittääkin kovasti tehdä ehdotusta "jos mä kannan aina polttopuut sisälle,ja sä sit vaihdat aina vaipat.."
Varmasti oli jotain muutakin,mihin piti vastata,mutta eiköhän näitä vielä ehdi..
Sitten semmoinen kysymys,että onko täällä muita kasvissyöjiä? Itse syön myös kalaa,mutta jotenkin tuntuu,että mitään ei oikein saisi syödä... Kaikessa on listeriaa,tai vähintäänkin elohopeaa.. :headwall:
On tosi kiva päästä vaahtoamaan näistä jutuista, kun eihän noi vauvattomat kaverit ihan samalla lailla ymmärrä, vaikka tohkeissaan ovatkin...
*sarana 16+3*