***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

Heippa kaikille! Täällä ollaan oltu nettipimennossa, kun vaihdettiin palvelun tarjoajaa ja kaikki ei mennytkään ihan niin putkeen kuin piti, mutta nyt on taas yhteys auki! :D
Kaikkia teitin tekstejä en jaksa nyt alkaa selaamaan, kun niitä on niin paljon, mutta toivon, että kaikki on täällä vielä mukana ja että kaikilla olisi kaikki hyvin!
Itse jouduin käymään edellispäivänä kuunteluttamaan pienokaisen sydänäänet neuvolassa, koska kaaduin työpaikan pihalla kaksi kertaa peräkkäin niin lujaa takamukselleni, että oikein säikähdin. Vatsaa vihloi jonkun aikaa ja polilla olivat sitä mieltä, että parempi on äänet tarkistaa ja sain sitten itsekin rauhan, kun kaikki oli hyvin ja äänet lytyivät heti. :)
Tänne ei muuten oikeastaan kuulu ihmeempiä. Seuraava neuvola 15.päivä ja rakenneultra 04.02. Niitä odotellessa! :wave:
 
Kiva lukea noita neuvolakuulumisia! Tää kuukausi on niiiiiin pitkä aika odotella, mulla vasta seuraava kerta to 17.1.

Meillä ikäeroksi esikoisen kans tulee 2v 4 kk. Mä oon miettinyt kans noita tupliksia, että kannattaiskohan enää ostaa. Jostain kun sais hyvät ja halvat käytetyt. Liikkuvana ihmisenä on pakko kuitenkin päästä pitemmällekin lenkille.

Kävin tänään tunnin bodyaerobicissa ja jopas tuli hyvä olo!! Mä olin aivan varma, että lähden kesken pois, mutta kun vähän omaa kroppaa kuulostellen teki, niin ei mitään hätää. Esikoisen aikaan kävin vielä vesijumpassa rv 30+. Ajattelinkin siirtyä sinne, kun muut jumpat eivät enää sovi.

Äitiyspakkauksen otan. 2007 vuoden pakkauksen vaatteet oli jotenkin mukavamman näköisiä, kuin 2005. Milloinkahan se 2008 vuoden pakkaus mahtaa vaihtua?

Seksistä...kun sais ton miekkosen petiin aina kun haluttais...

Kyllä meidän lapsi kastetaan. Kummeista ei oo vielä tietoa. Onneksi noita sisaruksia on sen verran, että kummikanditaatteja löytyy.

Olkaahan masunkasvattajat varovaisia ulkona liikkuessa. Siis täälläpäin on ainakin hirveen liukasta joka paikassa! Onneksi Rakkapanuulla oli hyvä tuuri!

Parempia öitä yökukkujille!

pupukana 16+5 (jo, apua missä mun masu on???)
 
kiva kuulla hankku et kaikki oli hyvin :)
seksistä se tuntuu olevan päivä päivältä hauskempaa ja nautinnollisempaa, onneksi mies on innolla mukana ;)
kastamisesta ja kummeista Kummeja ollaan mietitty jo pitemmän aikaan ja kolme ollaa jo löydetty. Ongelmana on vain se että pitäis jostain niitäkin kummeja löytää jotka kuuluisivat kirkkoon, koska halutaan kyllä kastaa ipanat, helpottuu elämä sen kautta. Saavat kyllä myöhemmin siunauksemme jos haluavat syystä tai toisesta erota :LOL:
äitiyspakkauksesta kyllä aiotaan se ottaa vaikkei sen värimaailma hirveästi meidän silmiä kosiskele, siitä on kuitenkin paljon hyötyä.

Nyt varmasti unohdan jotain sanoa, mut ei voi muistaa :LOL:

Menhit ja Ell-Viljami
 
eilen taas alkas vaivaan migreeni päänsärky :kieh: , eli menin jo sen takia nukkumaan klo18.30...ja tottakai heräsin nyt jo :kieh: ...näköjään nuo päänsäryt kuuluu yhteen noiden kasvukipujen kanssa...
Huhhu...noh...tänään sit vika lomapäivä...jos vaikka päänsärky loppuis aamulla, ni pääsisin päivällä uimaan =) ...

Seksistä, juu-u...eipä oikein näjy valoa tunnelin päässä :LOL: , eli eipä oo yhtään haluja, mutta onneks minullakin ihana ja ymmärtäväinen mies :heart:

Me kyllä aiotaan kastaa vauva...
 
Tarkistakaa teitonne...

Eli tervetuloa tänne kesäkuisiin ja tosiaan kaikki uudet ja kaikki päivitystä tarvivat, mulle yv:nä...

On niin kiwaa ku tämä porukka suurenee!!! :heart:
Mun piti jo tehdä uusi toinen sivu että mahtuu....
Merkatkaa otsikkoon kumpaan listaan kuulutte, baby vai baby2...niin olis helpompaa... =)listat menee pvm kohtasesti, eka 1-15.6, toinen 16-31.6


http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2

 
Huomattiin eilen iloksemme,
että meidän muksunen taitaapi rakastaa musiikkia =)
Kuunneltiin Led Zeppeliniä ni alko jalat jytkyttää hirveetä vauhtia :D
Kitaran soitossa sama juttu..
Ehkä muksusta tulee muusikko?
No ei tuo tietty ihme olisi, kun pappansa oli muusikko.
Sit me kummatkin soitetaan ukon kanssa kitaraa... B)

Seksistä Meillä tuo ei oo muuttunu suuntaan,
eikä toiseen. Yleensä iltaisin ollaan niin väsyneitä,
että harrastaminen jää enempi viikonlopuille :)
Mutta seksiäkin enemmän meillä on vaan sellaista
läheistä oleskelua, mikä ehkä lämmittää mua enempi =)

HankkuHyvä että kaikki oli hyvin =)

Kummeista Meillä on kaks varmaa kummia jo,
neljä on meillä ehkä se maksimi :)

vivvi :heart: puhna 18+5
 
Rakkapanuu: Hyvä että pääsit säikähdyksellä! Tollaset on aina pelästyttäviä

Seksi ei maistu täällä pätkääkään. Joku sano, et vois olla sen 9kk ilman. :wave: sama juttu :ashamed: mutta meillä ikävä kyllä jaksetaan huomauttaa asiasta. Ja sit miä tietty vedän herneet nenää. :kieh: Mut sitähän meillä on normaalistikin. Mulle riittää kunhan sillon tällön ja ukko olis valmis koska vaan :/ no kyllä sekin siitä... toivottavasti

Kummeja ei olla viel mietitty. Ikäeroks meillä tulee 3v4kk. Sitä seisomalautaa meinasin hommata tolle esikolle, kun käydään usein pitkillä lenkeillä, niin ei jaksa kävellä kuitenkaan ripeää vauhtia.

Venla ja Tauno 19+5
 
Meillä sisarusten ikäeroiksi tulee vauvoihin nähden noin 3v2kk, 7v5kk, 9v3kk ja 11v4kk. Hassua sinänsä, että itsellänikin on kuusi sisarusta ja nuorimman ja vanhimman ikäero on 11v5kk. Meidän sisarussarjassamme ei tosin ole yksiäkään kaksosia.

Kaikki lapset on kastettu, joten eiköhän nämäkin. Mies on tosin eronnut kirkosta joku vuosi sitten ja itsekin kuulun kirkkoon ihan vaan tavan vuoksi. Kerroinkin asian suoraan papille kuopuksen kastekeskustelussa ja pappi puhui kastepuheessaan jopa perkeleestä :eek:. Yksi vieraista kyllä ihmetteli papin puheita ja kyllä se munkin mielestä aika epäasiallista oli, kun ajattelee juhlan luonnetta. Täytynee kesällä pyytää eri pappi ja olla ihan hiljaa omasta vakaumuksestaan B). Kummit on vähän ongelmallisempi juttu. Meillä on kaikilla lapsilla neljä kummia eli yhteensä jo 20. Olen ajatellut ihan vakavissani pyytää omalta puoleltani kaksosten kummeiksi esikoisen ja toisen kaksosen kummia. Sille ei kait pitäisi olla mitään estettä ja eiköhän siskot auta pulassa :). Sukulaiset ja lasten muutkin kummit asuu kaukana ja kokemus on osoittanut, että sukulaiset muistaa paremmin omia kummilapsiaan. Olen itse asiassa tuossa suhteessa aika pahasti pettynyt omiin lapsuuden- ja opiskelukavereihini, varsinkin kun heillä on omiakin lapsia. Kieltämättä yhteyttä ei ole tullut liiemmin pidettyä.

Hankku: Kiva, että vauvalla oli kaikki kunnossa. Ei ne kaksosetkaan mikään katastrofi olisi olleet =). Onhan kaksosissa vähän sulattelua eivätkä todellakaan mene siinä missä yksi, mutta enpä haluaisi luopua kummastakaan masumöyrijästä. Meillä vanhemmat tuplat nukkuivat pienestä pitäen paremmin kuin yksöset. Toivottavasti nämä kaverukset ovat samanlaisia.
 
Moi kaikille pitkästä aikaa! En ole saanut kirjoiteltua vähään aikaan mutta teidän juttuja luen kyllä joka päivä - ja kiva on kuulla mitä teitille kuuluu! Ihanaa, että on tällaisia samanhenkisiä siskoja, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia!

Huomasin, etten ollut kommentoinut tuota ikäjuttua vielä. Isäntä täytti just 34 ja mä ehdin keväällä täyttää 33 ennen vaavin syntymää. Vanhoja pierujahan tässä ollaan, ei sille mitään voi. Esikoinen täyttää elokuussa 7.

Kummeista: meillä on kanssa vähän vaiheessa tuo kummien mietiskely. Mulla on yksi hyvä ja läheinen serkku, joka tosin asuu toisella puolen maapalloa eikä kuulu kirkkoon (kuten ei miehensäkään). Kovasti tekisi mieli pyytää heitä kummeiksi mutta tiedän että serkkutyttö kieltäytyi yhdestä kummiudesta viitisentoista vuotta sitten vedoten juuri tuohon kirkkojuttuun. Mutta veikkaan että silloin myöskään elämäntilanne (potentiaalinen kummitäti oli vasta yläasteella) tai ehkä kysyjäkään (tiedän etteivät sen sukulaisen kanssa edes ole kovin läheisiä) ollut sopiva. Meille kummi on enemmänkin vain ihminen, jota lapsi saa sanoa kummikseen kuin että odottaisimme heidän osallistuvan kristilliseen kasvatukseen. Ei olla kovin hartaita itsekään, joten on jätetty nuo kirkkojutut enemmän päiväkodin kirkkokäyntien varaan. Mä ja isäntä ollaan molemmat ainoita lapsia, joten meidän tenavilla ei tule koskaan olemaan setiä, tätejä, enoja eikä serkkuja. Olisihan se kiva, että olisi edes useampi kummi? Ei kai siitä kukaan voi loukkaantuakaan, jos kummiksi pyytää? Jos vain antaa todella tilaisuuden kieltäytyä sit kanssa. Onko teille kenellekään tullut eteen tilanne, jossa kummiksi pyydettävä olisi loukkaantunut pyynnöstä?

Sen verran osallistun vielä itsekin tähän kestovaippakeskusteluun, että heitän teille osoitteen puolituttuni lastentarvikepuotiin www.villiankka.fi. Siellä on todella tarkasti kuvattu ainakin heiltä saatavat kestovaipat ja pitävätpä vielä aiheeseen liittyviä kurssejakin Espoon Iivisniemessä. Ja siellä on sitten juttua myös kantoliinoista, imetyksestä, jne.

Puuhakasta perjantaita kaikille, kohta on viikonloppu!!!



 
Vauva kastetaan kirkos niiku isot sisaretkii.

Käin neuvola lekuris tän alavatsa kivun takii...paineli kohtuu ja se kyl sattu,sydänäänet hyvät,lähetti labraan ja jopa ultras.
Ultras kaik hyvi...tulehdusarvot saan tietää iltapväl.Vähän kallistu kyl tulehduksen kannalle ku on nii kipuileva maha...kävely yhä hiipimist,jalkaa ees voi kunnol nostaa.
Että tällast.

AadaOlavi 18+0
 
Ursulainen:Onneksi vauvalla on kaikki hyvin ja jos on tulehdus niin siihen saa onneksi lääkettä.

Hankku:Hyvä että kaikki selvisi ja oli hyvin!

Me aiotaan kastaa vauva niin kuin esikoinenkin.
Kummeja ollaan vähän mietitty.En oo koskaan kuullu,että kukaan olis loukkaantunut kummiksi pyynnöstä.Mä pidän ainakin itse sitä isona luottamus tehtävänä,jos joku pyytää minua/meitä kummiksi.

Meillä tulee lasten ikäeroksi 1v10kk ja oon ollut sitä mieltä ettei meille tuplarattaita osteta,mut nyt oon sit katellu netistä peräkkäin olevia tuplia :whistle: Ne ei veisi niin paljon tilaa kuin leveet tuplat...

Bamse 19+0
 
ikionnellinen
Tervehdys taas!
Joka päivä lueskelen juttujanne, kirjoittamaan en vain aina itseäni saa...laiskimus :ashamed:

Kestovaipoista veikkaan että meillä jää aktiivinen käyttö kokematta, mutta varmasti sitten kun kesällä on vauva maailmaan saatu niin ainakin kokeillaan. Toisilla lapsillahan ihokin voi noilla kestoilla paremmin... saapi nähdä.
Ikää minulla on 26 ja mies täyttää ennen vaavin tuloa 29v.
Mitäs muuta?...
Vauva kyllä kastetaan, kummeja ei olla vielä mietitty.

Omat kuulumiset; vatsa kasvaa pikkuhiljaa, iltaisin kun rauhoittuu niin aivan kuin pieniä tömähdyksiä tuntuisi kohdun sivuilla ja alhaalla, istukka mulla on edessä. Mutta kivaa seurata josko noi olisi jo niitä liikkeitä!! :heart:

Voikaa hyvin!
Ikionnellinen 18+2
 
Soitin tuloksist...muutama arvo kohollaan muttei hälyyttävästi.
Lekuri ol konsultoinu jotain gynee asiasta ja se ol ollu sitä mielt et raskauskin voi niit pikkasen nostaa,mutta varmuudeks uudet labrat alkuvkosta.
Heti kuulemma näytille jos olo pahenee.

Nyt kuitenkin turvallisin mielin vkonlopun viettoon ja rauhallisesti otan...muuta en oikeestaa voi.
Onneks mies sentäs vkonlopun kotona...saan hyväl omaltunnol vaa olla =)

Oikein muksaa vkonloppuu kaikille!!

AadaOlavi 18+0
 
Mulla ei ole onneksi painajaisia ollut (täytyy koputtaa puuta), mutta älyttömiä unia sitäkin enemmän. Joka aamu saa herätä naureskellen, kun on yöllä "tapahtunut" kaikkea jännittävää... Luin jostain,että raskausaikana unitoiminta vilkastuu,joten ihan normaalia siis..?Taitaa olla meidän pikkuisella vilkas mielikuvitus.. :) Toivottavasti Venla sunkin unet muuttuu hauskempaan suuntaan!
 
Viipperä Täällä kans sekä ukko että minä ollaan ainoita lapsia. Vähän kyllä harmittaa ettei tätejä ja muita ipanoille koskaan tule :/

Painajaisista Ihminen näkee helpommin painajaisia päiväunilla, koska nukkuminen päivällä, siis oikeastaan "väärään" aikaan, vaikuttaa kehoon, joka ei ole päiväuniin tottunu. Tietysti mitä Sarana sanoi on myöskin totta ja vaikuttaa asiaan :LOL: Itse en ole varsinaisia painajaisia nähnyt, mutta välillä kovinkin ahdistavia unia silloin kun nukun pitkään.

Menhit ja Ella-Viljami rv 19+4
 
Kummit, tosiaan!
Me ei olla yhtään mietitty kummeja! :|
Muutenkin miehen kanssa puhutaan tulokkaasta tosi vähän. Miehellekin siitä tällä viikolla mainitsin ja myönsi kyllä asian, että tulokas on ollut meillä kuin eräänlainen "tabu", eikä siitä ole puhuttu läheskään niin, kuin tyttöjen odotuksesta aikanaan... saapi nähdä, tapahtuuko mitään muutosta mun avautumiseni jälkeen. :| :whistle:
Mutta kummeja tosiaan me ei olla yhtään mietitty...eikä mulle nyt ihan yhtäkkiä tule mieleen, että ketä voisi kystä, mutta kaippa sitten lähempänä sitäkin ehtii miettimään.

Tänään oli pakko käydä lastenvaateliikkeen alessa, kun jotenkin tuntuu tää odotus niin epätodelliselta. Ostin sitten tulokkaalle muutaman vaatekappaleen. =)

Mutta nyt on taas mentävä! :wave:

Niin, piti vielä kysyä, että onko teillä ilmennyt nyt odotusaikana unettomuutta? Mie herään joka aamu 3-5 aikaan kukkumaan, enkä saa enää millään unta. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ!
 
Kuumeinen moi :snotty:

Mie en ala, iski nyt kunnon duha oikeastaan ihan yllättäin. Onneksi saatiin tuo isi tänään takaisin kotiin työmatkaltaan, helpottaa vähän tuota lapsenhoitoa ;) Eilen hätyyttelin äitini pitämään mulle seuraa, kun oli kovasti tylsää ja paleli ja väsyttikin ihan vietävästi, tätä kuumettahan se enteili...

Kummeista: Ollaan kaveripariskuntaa mietitty, ei vielä kysytty, kun eivät vielä tiedä raskaudestakaan :whistle: Asuvat kyllä kaukana meistä, mutta niin asuvat esikoisenkin kummit (mun siskoni ja työkaveri+miehensä entisestä työpaikastani). Joku kolmas olisi kiva saada tälle tulokkaallekin, mietittiin tuon työkaverini poikaa mahdolliseksi ehdokkaaksi - tulisi sitten varmasti pidettyä tiiviisti yhteyttä, kun äiti ja isä ovat esikoisen kummeja ja poika toisen. Luultavasti tämä poika suostuisikin, noista kavereista en ole ihan varma :|

Ja ristiäiset (ihan kirkolliset sellaiset) aiotaan pitää täälläkin. Kun kirkkoon kuitenkin kuulutaan, tuntuu hienolta saada pienelle ihan kunnollinen siunaus elämälle :heart: Mitään hartaita kirkossakävijöitä ei tosiaankaan olla, perhe- ja joulukirkossa tykkään kyllä käydä. Ja tälläviikolla aloitettiin tytön kanssa srk:n perhekerhossa, mukava nähdä aikuisia ja muita lapsia, asutaan kuitenkin niin syrjässä, ettei naapureistakaan oikein ole iloa.

Nyt lähden jatkamaan päivän projektiani, eli sohvalla pötköttelyä :saint: . Ei millään malttaisi olla montaa päivää sairaana :whistle:

Hulda rv 16+4
 
Me suunniteltiin kummeiksi siskoani ja hänen miestään. He olivatkin ensimmäiset joille kerroimme, kysyen "tuletteko kummeiksi?". Lupasivat kyllä,mutta mies vaan oli juuri mennyt eroamaan kirkosta (siskon saatua ne kirkkohäät :D ).Mietinkin nyt,että hänhän ei sitten ihan viralliseksi kummiksi kelpaa,joten pitäisikö pyytää vielä joku kolmas..? Onkohan tästä jotain sääntöä olemassa,vai riittäisikö se yksi "virallinen" kummi,eli systeri..? Kaikilla tuntuu olevan ainakin kaksi kummia..

Mekään emme erityisen uskonnollisia ole,mieskin on mystisesti "erotettu" kirkosta (kuulimme tästä,kun yritimme mennä äänestämään kirkollisvaleissa). :LOL: Pikkuinen kuitenkin ollaan ajateltu kastaa,ihan vaan vaikka isomummojen mielenrauhan takia.. :)
 
Täälläpäs olikin lukemista :)
Me ollaan kierrelty vaunukauppoja ja nyt luultavasti löydettiin meille sopivat vaunut, emmaljungiin käännyttiin :)

Seksistä, mitä se on? Eli eipä tee mieli :( Säälittää vaan mies. Se ei kyllä valita mutta kyllä mä tiedän, että kovasti se haluais.

Mulla on kauheen alakuloinen ja masentunut olo melkein koko ajan :( Luulin, että näillä viikoilla ei enää olis. Mua ahdistaa raha-asiat ja meidän asunnon pienuus. Mies on tällä hetkellä työttömänä ja asunto meillä on ihan sikapieni. Hyvä jos saadaan vauvan sänky mahtumaan makkariin. Vaunut pitää säilyttää eteisessä eli nekin vie tilaa ja ei puhettakaan, että ne mahtuis autoon.. Jotenkin tuntuu, että ressaan itteni ihan hajalla kohta. Pelottaa myös, että mun ja miehen välit huononee kun oon niin ressaantunut ja kiukkunen koko ajan.

Haluaisin olla onnellinen ja nauttia elämästä, miksi pitää murehtia. Miehenkin kanssa olisi vielä aikaa olla ihan kaksistaan niin eikö siitäkään osaa ottaa iloa irti. :(

Mun selkä päätti sitten sanoa poks viime viikolla. Olen tippunut aikanani hevosen selästä ja mursin selkänikamia. Nyt paikat alkaa löystymään niin mun selkä ei tykkää. Töissä on tullut hirvee alaselkäsärky. Nyt oon ollut 4 päivää sairaslomalla ja sunnuntaina pitäis yrittää mennä töihin. Kävin tänään ostamassa tukisukkahousut kun neuvolantäti neuvoi semmoiset hommaamaan ja ensi viikolla pitäis tulla Carriwell tukivyön.


NeitiA ja Keijo-Kanerva 16+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja sarana:
Onkohan tästä jotain sääntöä olemassa,vai riittäisikö se yksi "virallinen" kummi,eli systeri..? Kaikilla tuntuu olevan ainakin kaksi kummia..
Mikäli en ihan väärässä ole, täytyy olla vähintään kaksi kummia, siis kirkkoon kuuluvia. Sitten voi lisänä olla vaikka kaksikymmentä kirkkoon kuulumatonta ;)

Muoks. Oikein muistin. Tällaisen tekstin löysin: "Kastettavalle on nimettävä ainakin kaksi kummia, jotka osallistuvat kastetun kristilliseen kasvatukseen. Kahden kummeista tulee olla konfirmoituja kirkon jäseniä. Kummeiksi voidaan myös nimetä muihin evankelis-luterilaisen kirkon toimittaman kasteen hyväksyviin kirkkoihin kuuluvia, esim. anglikaaneja, ortodokseja ja katolilaisia. " http://www.evl.fi/sanasto/selitysK.htm
 
Iltoja kaikille!!

Kävin sit tänään kuitenkin varalta neuvolassa kun rupesi niin huolettaa miksei masukki liikuskele oikeen.Onneksi syke löytyi heti ja kohtukin kuulema kasvanut ihan normaalisti.Jotenkin sekona täällä monta päivää ollut ja pelännyt ettei kaikki ok. NO nyt rauhoittunut mieli.
Niistä koti doplereista tulikin mieleeni jotta jos mulla olis semmoinen olisin ihan vauhko ja jatkuvasti tarkkailisin kuuluuko ääniä. Sellaisesta vehkeestä ei heikko hermoisille, kuten minä ole :)

´kummi kyselyyn: Meillä ajatus ottaa mun sisarukset kummeiksi, he ovat myös kahden muun kummeja joten samoilla linjoilla.Johtuu siitä että aikoinaan kun esikoinen syntyi. Ajattelimme ettei meille toista suoda joten halusin molemmat ottaa. Kun sit nuorin suntyi molemmat sisarukset tulivat itse sanomaan että tahtovat kummin tehtävään. Sitten varmaan yksi ystäväpariskunta kysytään ja mun serkku.Miehen puolelta kun ei oikeen ole sopivaa ehdokasta, ovat jo sen verran iäkkäämpiä että mielellään nuorempia kummeja tahdotaan.

Kaste aiotaan vauvalla antaa koska se ihan luonnollista kun kuulumme kirkkoon.Ja molemmat pojat on myös kastettu.Vaikkei mekään kyllä mitään uskovaisia olla, tavan rivi syntisiä siis!

yö unista Ne on loppuneet jo monta viikkoa sitten eli aamuyöllä herätään 4-5 sitten valvotaan joku tunti ja ehkä puoli tuntia vielä unta mikäli poju ei herää. Tätä varmaan jatkuu ihan loppuun saakka...huoh...

äippäpakkaus aion ottaa sillä molemmilla pojilla se myös ja tahdon sit joskus ne heille mukaan antaa kun aikusena muuttavat kotoa pois...jos muuttavat :LOL:

seksistä Ihan riittävästi mielestäni sitä on, joskin itse olen välillä niin kuitti ettei jaksa ajatus.Alussa meni kyllä halut tyystin mutta ne palanneet jo.Loppuvaiheessa käy sit yleensä niin että voisi harrastaa enemmänkin ;)

Joku vielä kyseli painajaisista...väliin näen ihan tajuttoman outoja unia ja pelottavia.Mutta sitten voi mennä viikko etten muista unia nähneeni. Muutenkin kun nuo yöt niin katkonaisia. Tänään joku ihme väsykki koko päivän ollut..Ja ärsyttävää tää pääkipu joka tästä tulehduksesta johtuu.Hampaitakin tuntuu pakottavan ja soitin aamulla hammaslääkärille joka kertoi että yleensä näin käy kun poskiontelot tulehtuu.

Sitten seuraa callupin poikasta!!!

Jollakin kuulosti olevan suonikohjut, mutta onko kellään PERÄPUKAMIA???

Minulle tuli viimeisen raskauden myötä ja niistä olen kyllä saanut kärsiä...Nyt yritän syödä siten että vatsa toimisi päivittäin mutta eipä vaan toimi.Ihan pelottaa kun tietää että raskauden edetessä ne pahenee ja voi sitä kivun määrää. Mutta ei voi muuta kuin toivoa parasta. Että ne pysyis suht hyvinä...

Nyt pojan nukutus..Ai niin meillä tulee ikäeroksi 1,7 v ja 7 v 4 kk.

Mukavaa viikonloppua!!!

- Ansku71 rv 17+5-
 

Yhteistyössä