heipparallaa
täällä olisi vielä yksi kesäkuun odottaja
nyt LA on ihan kesäkuun lopussa, 30.6. se varmaan muuttuu vielä np ultran myötä. esikoisesta se meni viikon aikaisemmaksi, vaikka ovis oli tarkkaan tiedossa, tästä ei ole
tuli pillereiden läpi, olin kierukkaa menossa laittamaan kun 6kk esikoisen syntymästä tuli täyteen, ei siis tarvinnutkaan laittaa!
matkassa oli kaksoset, toinen tuli ulos 5+ viikoilla jo
parempi ehkäpä niin, oli se jo shokki kun olin raskaana, saatikka että oli kaksosraskaus joka alkoi pillereistä huolimatta, viikoista ei siis ollut tietoakaan silloin! mulla oli jatkuvaa tiputtelua joka loppui 3 viikoksi, testasin, koska tuntui oudolle ja varmuudeksi etten tuhlaa turhaan rahoja kierukkaan, onneksi
sitten alkoi samainen tuhru ja kunnon vuoto, luulinkin että meni kokonaan kesken, mutta viime viikon ma kävin uudestaan ultrassa ja toinen pieni siellä oli vielä sykkeineen :heart:
esikoinen on siis vajaa 7kk vanha
ikäeroa tulee sen 1v ja 2kk
huhheijaa sanon minä..
ostettiin juuri uusi talo, joka on suoraan 60-luvulta, kamala remppa siis
sitä ei helpota tää kauhee pahoinvointi ja väsymys, mitä mulla ei ollut esikoisesta!!! muutenki oireet on ihan erilaiset, ei nipistele mahaa, ei ole rinnat yhtään kipeet, ollu missään vaiheessa! ainoastaan pahoinvointi ja väsymys, siinä ne! mutta ne onki ihan kamalia
ei sais valittaa, mutta nyt ymmärrän oikeesti kun joku sanoo että on kamala olo, sitä en tajunnu esikoisesta! mulla oli pientä pahoinvointia, muutaman kerran oksensin! nyt aamut alkaa kauheella yökkimisellä, viikkoon en oo oksentanut, mutta aikasemmin oksensin aamun parit eka tuntia kunnes pääsin nukkumaan takas esikoisen kanssa, sama alkoi iltapäivällä! nyt on melkein jatkuvaa öklö oloa, mutta laatta ei lennä! nukun ihan sairaasti, esikoinen ukkuu 2 kertaa päivässä 2h päikkärit, joskus saattaa nukkua jopa 4h mun kanssa 7-11
ja sitte menen illalla jo 9 nukkuu ja herätään 6 maissa, silti väsyttää!!! noh, kai tää ohi menee???
anteeksi omanapainen viesti, yritän päästyä reidän juttuun mukaan pikkuhiljaa
eli
tiuhti_/22/2/PS
tiuhti ja M 6,5kk + salamatkustaja 7+2