Leppoisaa sunnuntaita kaikille mammoille!!
Isot onnittelut kaikille, jotka nyyttinsä ovat jo saaneet! :flower:
Mukavaa, kun jaksatte laittaa synnytyskertomukset ja vielä kuulumiset!
Mä oonkin käynyt 3 kertaa neuvolassa sitten viime kirjoituksen, joten tässä tietoja sieltä:
RV: ................ 37 + 2/ ....... 35 + 4 ......... 34 + 3 ... (32 + 3)
painomuutos: . +300 ......... -300 ............ +300 ..... (+500)
RR: ................. 113/71 ....... 115/68 ....... 124/74 ... (116/67)
Pissa: ............ puhdas ....... puhdas ....... puhdas ... (puhdas)
B-Hb: ............. - ................. 130 .............. - ............. (133)
Sf-mitta: ......... 33 .............. 34 ............... 31 ........... (29)
Tarjonta: ....... RT ............... RT ............... RT ............ (RT)
Syke: ............ 150 ............. 150 ............. 155 .......... (150)
Liikkeet: ......... + ................ + ................ + .............. (+)
RV 35+4 oli myös lääkäri, joten siksi esim. Sf-mitta olisi mukamas nyt pienentynyt...
Kohdunsuu oli silloin kiinteä ja kiinni sekä pituudeltaan 3cm. Lisäksi lääkäri otti sen streptoviljelyn ja se oli negatiivinen. Ultrausta lääkäri ei tehnyt.
Mä en siis ymmärrä, että kuinka paljon vauvan pitää liikkua, että th laittaisi ++ tuohon liikkeet-osioon?? Siis yksi plussahan on vähän ja kaksi normaali. Vaikka mulla ei olekaan aikaisempaa kokemusta vauvasta mahassa, niin sanoisin kuitenkin, että nää mun tuntemat liikkeet on normaalia, sillä välillä ihan sattuu, kun pikkuinen vaihtaa asentoa.. Ei ymmärrä...
Oon ollu äitiyslomallakin nyt jo kolme viikkoa ja aika on mennyt tooosi nopeesti. Vielä olisi se pari viikkoa siihen LA:han. Saa katsoa mennäänkö yli vai tapahtuuko jo aiemmin jotain...
Pikkuapina, miten aiotte säilyttää tuota masukipsiä?
Mullakin on masukipsiin varusteet valmiina. Oottelen vaan, että päästään vähän lähemmäs viikkoa 40, ennen kuin kipsin teen, sillä haluan, että maha on mahdollisimman suuri.
Nyt vaan mietityttää, että onkohan se kovin kestävä valmiina... Täytyy varmaan laittaa se seinälle tauluksi, niin ei sit rikkoonnu.
Maira, oisko mitenkään mahdollista saada tuonne etusivulle kaikkien synnyttäneiden synnytyksen RV? Se jotenkin selventäisi tuota synnyttäneiden listaa.
Vai mitä te muut ootte mieltä?? Kaikiltahan sitä ei edes tiedetä, mutta niiden synnyttäneiden (ja tulevien synnyttäjien) RV:t voisi laittaa, jotka ovat ilmoittaneet.
Iso :hug: kaikille kipuihin tai muuten vaan!!
Pine ja pikkuinen 37 + 6 (huomenna POKS!)