~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

Tänttärälle onnittelut täältäkin!

Onkohan muiden miehillä vastaavia orientoitumisongelmia kuin täällä, meillä ei ole kai oikein sisäistänyt asiaa että vauva voi syntyä milloin vaan tässä kuukauden sisällä. Tuotiin kuopuksen kummeilta pinnasuojia, kun ihmettelin minne ne katos, sanoi vieneensä varastoon. Kun sitä ihmetteli, tuumas vaan et niin no milloin se sänky laitetaan, hän ajatteli ettei vielä kannata :whistle: . No tuota, tuumasin et voihan se olla et on maksimissaan neljä viikkoa liian aikaisin :LOL: , jos sitten haluaa sitä laitella kun oon laitoksella niin se sopii. Tuumas sitten itsekin, että ehkä se olis hyvä laittaa että alkais sisäistää asian. Varsinkin kun tässä on taas koko päivän niin juilinu, liekö sitten on asettumassa "lähtökuoppiin".
 
onnea paljon tänttärälle!!! :flower:
Aikas jännää, kukahan seuraavana on lähdössä synnärille, oiskohan tuo rapun vuoro.. =)

Vähän jokaisella ollu enteitä, on limaa, supistuksia, paikat auki..ym
Täällä ei sit mittään! =) ei supistele yhtään!!
vaikka miten tehny tunnin-puolentoistatunnin metsälenkkejä sauvoilla/kärryillä ja ilman...., ei mitään tuntemuksia. Toisaalta olo ihan hyvä, ettei mulla kiire oo, vielä ois muutama "homma" rästissä ennen vauvan tuloa, joten ootellaan rauhas.touhutaan nyt kun ensvkollalin viileneviä säitä luvassa.
Itellä jotenki vielä niin uskomaton olo, että tuleeko meille nyt ihan oikeesti vauva.. :D
Kantoliinaa tai sellasta pussia/rengasliinaa itekki miettiny ostaisko, samoin uutta rintapumppua oon miettiny, tietäis vaan mikä kannattee ostaa valikoimaa on paljon..

eli olo kuin omenalla, mutta onnellinen!! :D
-inkkukinkku rv:t 36
 
Tänttärälle onnittelut mega-elmeristä! :flower:

Jännät paikat alkaa olla monella muullakin, tsemppiä!

Oma napa:
Täällä ei kyllä tietoakaan vauvautumisesta, oon koko viikonlopun hihkunut ulkona koiran kanssa ja kanniskellut tavaroita, tuntuu että toiminnalla oli päinvastainen vaikutus - olo on tosi hyvä. Mulla oli maha sekasin koko viime viikon ja neuvolassa täti väitti sen enteilevän synnytystä, naureskeli vaan että saa nähdä tullaanko ens viikolla paikalle vai tuleeko hän meille kotiin kattomaan vauvaa. Eiköhän mennä neuvolaan, ei ole tuntunut ees supistuksen supistusta koko viikonloppuna..
Eipä sillä, kai ihan hyvä jos on hyvä olo, mutta nyt kun vihdoin pääsin oikeesti äippälomallekin (=koulu loppui ja hankinnat tehty, pinnasänky kasattu jne), niin olisin ihan valmista kamaa piakkoin. Ei ne kait kuitenkaan yli kolmea viikkoa la:n koskaan anna mennä, eli lohduttaudun sillä että viiden viikon päästä viimeistään vauva on sylissä..

Joku mainitsi shiatsuhieronnan synnytyksen edistäjänä, onko kellään kokemusta? Mä oon miettinyt täällä jo että tuhlaan loput rahani akupunktioon tai vyöhyketerapiaan, niistäkin kuulemma saattaa olla apua. Tiedä sitten:D

Ja siitä vadelmanlehtiteestä joku kyseli, niin en muista tuliko siihen jo vastattua: sen teen pitäisi kuulemma vauhdittaa supistuksia ja jotenkin edistää synnytystä/helpottaa siitä palautumista. Täällä ei kyllä ainakaan oo niitä supistuksia saanut aikaiseksi. Musta se on myös ihan hyvää, ei nyt mitään parasta teetä, ja makuun vähän kyllästyy kun sitä pitäis juoda sen verran paljon, mutta kyllä tuo alas menee. Valionravinto-merkkistä, sellaisessa kukallisessa paketissa ostin, ei ollut lifessä ainakaan muita vaihtoehtoja (tosin en tiedä voiko noissa olla jotain eroa, tossa on ainesosina ainoastaan kuivatut vadelmanlehdet, ei muuta).

Salma ja Sintti 38+1
 
Huomenta.
En taida sittenkään vielä hetkeen jakautua,viime yö meni ilman supistuksia :headwall:
Huomenna olis sitten taas neuvola ja rv 39 :whistle: Nyt ei oo taas mitään tuntemuksia,muuta kun sitä limaa hiljakseen valuu :/

Rapu ja masuasukki 38+6 :heart:
 
Huomenta!!

Neuvolaan pitäis lähteä kunhan jaksaisin...

Anoppi lähti eilen oltuaan meillä 2,5 vkoa!!! :wave: ihmeen hyvin meillä meni!! Nyt vielä viikon kun jaksais sitkutella niin ukkokin kotiutuis ja sais olla hieman iisimmin ja laittaa loput jutut paikoilleen. Ihana kun tuli viileämmät kelit että jaksais alkaa silittään ja nyt löytyi viimein ne kauan kadoksissa olleet kerrossängyn ruuvit (asekaapista) :LOL: että saadaan likoille kerrossänky takas ja kekkasin yks kaks että mehän vaihetaan huoneita tyttöjen kans että mahdutaan paremmin ja nyt olis ihan hyvä jos vauva olis noin pari viikkoa ainakin mahassa!! Ens viikonloppu menee valmistujaisia juhliessa (miehen ja mun siskon) ja ens viikolla vasta noiden huoneiden kimppuun.

Onnea vauvan saaneille!! :heart:

nyt herätteleen lapset, yks eskariin ja muut hoitoon!

Mammaliini ja "Niilo" 36+1 POKS :heart:
 
Tänttärä: Onnea hurjasti Elmeristä! :flower: Tules tosiaan kertoilemaan kotikuulumiset, kun jaksat =)

Rapu, Unelias, Niiskuneiti ja Pikinen: :hug:

Miumiu: Kiitos kantoliinalinkistä! Täytyy ottaa vinkit käyttöön! =)

Tupajumi: Myrkytyksen karkoitus :hug:

Pine: Onnittelut negatiivisesta streptokokista :flower: Tuo synnyttäneiden rv:t etusivulle on hyvä idea, kannatetaan =)

Supparituulia kaikille, jotka niitä jo kaipaavat! Puuuhhh :whistle:

(.) Esikon kanssa lähdemme taas kohta taapertamaan Avoimeen Päiväkotiin =)
 
:flower: :flower: :flower: ONNEA TÄNTTÄRÄ!!!! :flower: :flower: :flower:

Miten tuo pää/mahamitta oli poikkeava? Pää suurempi kuin vatsa vaiko toisin päin? Meillähän poijjaalla on melkoisen pullea massu kuulemma :whistle:

Täällä ollaan nukuttu taas tosi huonosti, särkee lantiota ja käsiä ja pissittää yhä useammin ja blaah. Mistään ei oikein tohdi enää olla apua. Eilen tuli ensimmäinen kivulias supistuskin, pisti oikein puuskuttamaan. Oli kuitenkin ohi ennen kuin ehdin sanoa "joko". No eihän tässä olla täysaikasiakaan kun vasta sunnuntaina. :kieh:

Nyt se on vaan ryömittävä koiran kanssa ulos ja sitten uimaan viimeisiä kertoja, sen verran kanssa on kolotusta tuolla alhaalla, etten taida tämän viikon jälkeen enää sinne uskaltaa vaikkei tulppia olisi ulos putkahtanutkaan....

Silemät on kuin kaksi X:ää.

Zzzzzzzz.

milkei + babyzilla 36+1
 
Joo Milkei ei olla nukuttu täälläkään.
Eilen nukutti kerrankin kymmeneen, niin tänään heräsin jo ennen kuutta..selkäsärky ja mahamöyrintä :/

Mutta mites sellainen aihe, kun vauvan aktiivisuus/vuorokausirytmi vatsassa vs. synnytyksen jälkeen?
Eli siis ne joilla jo kokemusta on, onko vatsassa aktiivinen pikkuinen ollut vilkas myös syntymän jälkeen. Oletteko veikkailleet luonnetta oikein?
Ja pitääkö paikkansa että syntymän jälkeen se aktiivisin aika pysyisi samana kuin vatsassa ollessa?

Itsellä oli hyvinkin tarkka unirytmi, mutta raskaana sille on saanut sanoa heipat. Tämä poika se vaan rymyää yöllä. Vaikka jossain sanottiin että loppuraskaudesta vauvan rytmi muuttuisi enemmän päiväpainotteiseksi :whistle:

Miumiu&Luikis 38+0 Poks!
 
Huomenta!

Onnea tänttärä! :flower: Ihana kuulla että te muutkin alatte jo poksahdella. :) Saadaan kohta vauvapuolelle oma ketju.

Meillä Millan kanssa ollut oikein mukava viikko, tyttö syö ja nukkuu. Kerran yöllä herää syömään. Välillä jopa jaksaa seurustella jonkin verran. :) Itse jäin nyt yksin päiviksi kun mies palasi töihin taas. Olisi kuulemma mieluummin jäänyt kotiin. :heart: Ajatteli pitää isyyslomat jaksoissa, onhan tuossa kesälomakin kohta ovella. Saas nähdä miten niiden pomo pärjää kesän kun pieni yritys (toimistolla pomo ja kaksi työntekijää) ja sieltä on toinenkin kohta isyyslomalle jäämässä. Vaimo odottaa kaksosia ja hänellä LA päivä mun jälkeen eli 12.6. Eli ihan kohta luultavasti hänkin poksahtaa. :D

Noista kantovälineistä. Mulla on semmonen Rockin Baby Pouch-kantopussi ja Kimmerin kantoliina. Pitäisi tuo liinan sidonta opetella että pääsisi käyttämään. Pussi vaikuttaa helpolta käyttää mutta tuo meidän rinsessa taitaa olla vielä pikkuisen liian pieni. Hukkuu toinen sinne. Meidän keijukainen. :heart:

inkkukinkku, mulla on tuo Aventin sähkökäyttöinen pumppu, huuto.netistä ostin. On muuten maineensa arvoinen, siinähän on tuo manuaalinen vaihtoehto myös, sitä olen enemmän käyttänyt. Todella kevyt ja miellyttävä pumpata. Kun pitää sitä Premilonia tuolle tytölle syöttää vielä niin imettämään ei kunnolla olla vielä päästy ja omaa maitoa kuitenkin osaksi haluan antaa. :) Painoa pitäisi olla 3,5kg niin sen voi lopettaa. Huomenna eka neuvola, toivottavasti on paino noussut. Makkaroita on ainakin tullut lisää. :D

Jaksuja loppuodotukseen ja vaivoihin. Pian ovat ohi. :D

mipsu ja Milla (rv 37+3)
 
Tänttärälle paljon onnitteluja pojasta! :heart: :flower:

Täällä oloonsa kyllästynyt toivoo synnyttävänsä tällä viikolla, kun kolottaa niin paikkoja. Yöt mennään neljä kertaa vessareissulla ja siinä välissä herään närästykseen ja epäsäännöllisiin supistuksiin. Olispa ohi jo tää raskausaika... :headwall: :headwall: :headwall:

garden ja reiska
 
tänttärälle Hirmuisesti onnea!!! :flower: =) :heart:

Rv:t Voin laittaa etusivulle synnyttäneille, jos kaikki synnyttäneet sen mulle ilmoittaa, mulle kun ei olla yksityisesti noista syntymistä ilmoitettu vaan oon poiminu ne suoraan tästä pinosta ja mulla ei innostus riitä alkaa selaamaan ketjua että ne rv:t kaikille etin... :ashamed: Jos sit poistaa la:n ja laittaa rv:n tilalle, muuten tulee aikamoinen rimpsu tekstiä joka näyttää sekavalta kuten nyt voimme tuosta tänttärän kohdalta huomata...Vai?

Tänne ei mitään sen kummempaa..Mä tein mitä uhkasin ja pysyin lauantain pois täältä, en vastannu anopille edes puhelimeen..Eli meillä meni sit päivä rattosasti eka murjottaen ja ilta tapellessa... :p Noo, asiat selvitettiin.. (taas.. ) josko NYT olis jääny jotain mieleenkin, ainakin se eilen kovasti yritti, ekaa kertaa ikina tuli aamupalat sänkyyn jne, olin aika yllättyny... :D

Viikonlopun kiukkuilu ilmeisesti sai aikaankin jotain koska lauantaina ja eilen pääsin kokemaan jo ihan oikeita supistuksiakin.. :) Ei niitä montaa tullut, mut sen verran et toivo nous että täällä ihan oikeesti jotain vois joskus tapahtuakkin.. :D Tota vadelmanlehtiteetä kävin ettimässä mut lifessä sitä ei ollut, enkä viitsiny alkaa sit erikseen sitä tilailee...Eiköhän tuo tuu kun on tullakseen... :) Lifen myyjä tuumas mulle kun kyselin samalla turvotukseen jotain et sulla tossa vielä sitten kesä menee?Siinä kohtaa en tienny olisinko itkeny vai nauranu, en mä kai sit niin iso olekkaan, tuumasin vaan et ei mene, mulla on la 2 viikon päästä... :LOL:
Mut mun tissit on kasvanu! :eek: Huomasin eilen et ne on parissa päivässä kasvanu niin etten mahu niihin uusiinkaan liiveihin! Karseet pamsudaisarit! :LOL: Tai ainakin musta tuntuu siltä kun aina ollu aika pieni rintainen...
Mut nyt ei haittaa raskaana olla vaikka en malttais oottaakkaa et kaveri syntyy, kun kelit viileni ja samalla hävis turvotus kun taikaiskusta! :D :D Mä olin ihan shokissa kun löysin itseltäni eilen nilkat ja pohkeet! :p Sormet on pikkusen viel tuvoksissa mut ne ei haittaa, pääasia on ettei naama näytä enää pullamössöltä ja et nilkat erottaa pohkeista.. :D

Mutta tässä tältä erää, hyvää aamunjatkoa kaikille!

Maira ja emppu 37+6
 
Tänttärä: Paljon onnea Elmerin syntymän johdosta! :flower: :heart:

Tupajumi: Huspois myrkytys! :hug:

Maira: Onneksi nyt on asiat taas hyvin. Hienoa, että supistuksiakin on tullut.

Milkei: Ihana kehto! Meillä tällä viikolla pitäisi tulla kehtoprojekti valmiiksi. Vähän vain puuttuu. :)

Unelias: :hug: ja jaksua odotella.

Kaikille kärvistelijöille tsemppiä ja jaksua!

Kantovälineet: Minulla on trikoinen liina, jonka pakkasin sairaalakassiin mukaan ja kudottuliina. Näitä käytin esikoisellakin tosi paljon. Ilman kantoliinoja olisin ollut pulassa, kun esikoista kanniskeltiin öin ja päivin allergioiden vuoksi. Ilman en olisi jaksanut sitä rumbaa.

( . ) Viileät kelit toivat helpotusta yleisoloon. Jospa pinnan kireyskin helpottaisi pikku hiljaa. Isoimmat ja hankalimmat oireet ovat tällä hetkellä tämä pissarakon kanssa eläminen ja jatkuva vessassa juokseminen 60 kertaa/vrk:ssa. Eli yöt on tosi rikkonaisia, kun vähintään kerran tunnissa, yleensä useammin, joudun vessassa kulkemaan.
Toinen ongelma on pahentunut käsien puutuminen öisin. Luulin vaivan olevan pahin helteiden aikana, mutta nythän se vasta äityikin pahaksi, kun molemmat kädet sormineen puutuu yhtä aikaa. Pitäisi varmaan kokeilla niitä rannetukia...

Muuten sujuu jees. Tosi tujuja supistuksia tulee samaa rataa kuin viimeiset 23 viikkoa, mutta ei mitään oikeasti mihinkään vievää. Vaikka ajoittain toivoisi vauvan jo syntyvän oman voinnin vuoksi, niin oikeasti olisi hyvä hänen tuolla masussa vielä pysyä kasvamassa ja vahvistumassa. On paljon valmiimpi lasketunajan tienoilla. Minulla on sitä paitsi edelleen kaikkea puuhaa ja menoa, mm. esikoisen eskariin tutustuminen ensi viikolla ja tällä viikolla käynti Helsingissä ja vielä vähän vauvan tavaroiden kanssa puuhaa. Kun esikoinenkin meni yli lasketunajan, niin odotukset on viritetty tässäkin raskaudessa samalle viivalle (40+6) eli juhannuksena sitten. :heart:

Voikaa hyvin!

-Sh ja Milla rv 37+0 :heart:
 
Onnea Tänttärälle ja perheelle potrasta pojasta! :flower:
Mipsu: ihanalta kuulostaa teidän yöt. Meillä myös tyttö syö kerran yössä, itseasiassa herätän syömään 1-2 aikaan ja sit seuraavan kerran herää itse 6-7 aikaan ottamaan pikkuhömpsyt ja jatkaa unia 8-9 asti. Oon ollu ihan ihmeissäni, kun esikko söi ekat 3 kuukautta 2 tunnin välein ympäri vuorokauden. Huomenna meillä neuvola, jos paino on hyvin noussut, niin lopetan tuon yön herättämisen ja aletaan meneen ihan lapsentahtisesti. Päivisin tuo syö 3-4 tunnin välein. Osittain oon antanu vielä pullosta lypsettyä maitoa, jos vaikuttaa imetyksen jälkeen nälkäiseltä, mutta aika hyvin jo jaksaa imeä rinnastakin ja on alkanu vähän hylkiin pulloa.

-minttu ja Elsi 13vrk
 
Onnea tänttärälle pojasta.

Ihana kun vauvansa jo saaneet jaksavat käydä kertomassa kuulumisia. Niitä on ihana lukea minttu ja mipsu.

Mäkin olen jo todella kärsimätön. Täällä on kaikki valmista ja päiviin on vaikea keksiä täytettä. Kun ei ole merkkiäkään synnytyksestä niin, taidetaan mennä yli lasketun. No enää kolme viikkoa, joka ei kuitenkaan ole hirveän paljon.

Onko kenelläkään lihasjumin laukaisemisesta ilman lääkkeitä kokemusta? Mulle meni viikon loppuna oikean lapaluun alta selkälihasjumiin suhteellisen pahasti ja hengittäminen syvään sattuu. Ei ollenkaan kiva vaiva.

Onerva ja pikku muksu 39+0
 
Tänttärälle isot onnittelut Elmerin syntymän johdosta! :flower: :heart: Poika olikin jo hyvän kokoinen, on varmasti jämäkkä paketti käsitellä. Isot vauvat tuntuvat jotenkin olevan valmiimpia, osaavat jo hieman kannatella niskojaan jne. :)

milkei, kiitos, pöllöpaketti saapui tänään! Aivan ihania! Esikoinen hurmaantui kaikista kolmesta pöllöstä ja nimesi ne "laukkupöllöiksi" - luonnollisesti, onhan niissä se ripustuslenkki, josta ne saa näppärästi ranteeseen roikkumaan kuin käsilaukun konsanaan. Otti juuri toisen "vauvan pöllön" mukaansa päikkäreille. :) Ja kehtoa piti vielä kommentoida, että on todella upea!!! Juuri tuonlaisesta tyylistä tykkään itsekin. Hieno!

Nyt täytyy pistää töpinäksi ja hyödyntää pojan päikkäriaika, on niin paljon suoritettavaa ennen torstaita: pitää ommella yksi tilkkupeitto, pestä ja viikata viimeiset vauvojen vaatteet, laittaa pinnasänky vauvoille valmiiksi, miettiä sairaalakassin sisältö ja hankkia siihen puuttuvat asiat yms yms.

Lisäksi jännittää kovasti, miten esikoinen suhtautuu siihen, että vauvat syntyvät ja äiti on ainakin 5 päivää pois kotoa. Toistaiseksi olen ollut pisimmillään 2 yötä erossa pojasta ja ikävä taitaa tulla molemmin puolin. :'( Onneksi poika pääsee sentään isän mukana osastolle joka päivä 10-20 välillä.

Hyviä vointeja kaikkille liitoskipujen, turvotusten sun muiden vaivojen kanssa painiville! Kohta tässä pinossa ruvetaan jakautumaan oikein urakalla!

Myntti ja pojat :heart: :heart: 36+3
 
Se olis sitten poksu päivä 37+0 POKSUTI POKS! :D
Nyt vois niitä suppareitakin jo tulla...

Maira Hienoo, et suppareita on tullut!
Miksköhän nämä meidän miehet on ööö hankalia... |O
Mulla ei oo turvotus EDES laskenut yhtään yhyy...
Vielä ei oo hirmusesti kokemusta kuivausrummusta, kun yhen koneellisen oon vasta pessyt ja kuivannut siinä. :D
Mäkin olin tähän saakka moista vekotinta "vastaan", koska mulla on aikaa niitä kyllä ripustella ja ootella kuivaksi.
Mutta siskot taas kerran sai ylipuhuttua, kun tulee niin paljon pyykkiä vauva aikana kuulemma että se on korvaamaton vehje!
Ja hankittiin tuo myös sen takia, koska meidän kämppä on aika ahdas niin ei oikein mahdu noita pyykkitelineitä tänne. Noh kesällä kuivaa pihalla hyvin! :D

Mulla on kaapissa kantoliina ja rintareppu en oo kumpaakaan ees kokeillut, että miten ne pelittää :whistle:
Pitäsköhän tällä viikolla opiskella niitten käyttöä, kun on noita sateita lupailtu...

Mulla kauhee mietintä, että onko kaikki nyt varmasti valmiina?!
Noh musta tuntuu että on... Tervetuloa vauvani!

Jane ja veijokeiju 37+0 :heart:
 
Hei

Pisti silmään, että onko Minttu1 tytön nimi Elsi... miun esikko nimittäin on kans Elsi, enkä oo ktörmänny vielä saman nimisiin :D Huomenna olis se synnytystapa ultra.. saa nähä, millanen mötkylä ois tuloillaan :) sais jo tulla miun puolesta :D ei jaksais enää köntystää tuolla ison mahan kanssa, vaikka ei kamalasti vaivoja ookkaan.. ei meinaa vaan enää kestää tuon 2 vuotiaan perässä :D


Anzzu rv 37+1
 
Etusivusta toukokuisilla on mun mielestä tosi selkeä syntyneiden lista, jota on helppo lukea vaikka se onkin jo pitkä. Jos mekin tehtäisiin samantyylinen? :)
Kiitos muutenkin Mairalle että jaksat päivitellä! Jos helpotettaisiin kaikki Mairan työtä ja lähetetään tästä eteenpäin myös yksärinä noi tiedot?

tinysteps 35+1(34+4)
 
vauvanhäätämistalkoot
Ensi viikonloppuna alkaa työstäminen, katsotaan josko edes jotain saataisiin aikaiseksi :D
Nyt on foorumeilta bongattu ainakin 5ässää (sauna,seksi,siivous,suklaa ja siideri), kävelylenkit, vadelmanlehtitee, akupainanta, hieronta ym. Yritys on ainakin kova, vielä kun osaisi olla väsyttämättä itseään liikaa

babybelt vei selkäkivut mennessään kertaheitolla! Pidin sitä vähän heppoisena virityksenä, mutta kummakyllä se toimii. Räjähtämäisillään ollut risti- ja keskiselkä on suurimman osan päivästä täysin oireettomat. Porvoon Magy's liikkeestä 46e muistaakseni.

onnittelut jakautuneille! :heart:

Kastepuku palasi takaisin sukukierroltaan, tässä kuva kaunistuksesta! Teetetty alunperin minulle + kahdelle siskolleni. Toivottavasti linkitys onnistuu!
http://2.bp.blogspot.com/_r5pyhobh_Ug/S_pazDcdfVI/AAAAAAAAAFs/hjeVLunqic0/s1600/KASTEPUKU.JPG

Enään 19päivää jäljellä, järjetöntä!

Supistustuulia muille ja meille ;)
Nepu + Nipa 37+2 :heart:
 
MiuMiulle kiitokset linkistä, vaikuttaa kätevältä kapineelta tuo säädettävä versio.

Milkei ihana kehto!

Mipsulle ja Mintulle kiitokset kuulumisista, niitä on kiva lueskella :)

Sh:lle sympatiat käsien puutumisesta, ei kivaa :hug:

Maira kiva, että sait vähän hemmottelua :)

Onervalle suosittelen hierontaa ja kylmägeeliä lihakseen sekä varovaista venyttelyä, mulla ainakin auttaa yleensä, etenkin yötä vasten.

Jane meillä on ollut Mielen kuivausrumpu useamman vuoden ja on ollut todella käyttökelpoinen, vaikka ei pienten pyykkiä olekaan vielä ollut pestävänä. Kuivaustilaa ei juuri ole ja olen melko surutta työntänyt kuivausrumpuun hellävaraisella ohjelmalla sellaisiakin vaatteita, joita ei saisi rummussa kuivat, eivätkä ole kärsineet. Kesällä toki kuivatellaan ulkosalla.

Silmät ristissä mennään täälläkin, väsyttää niin vietävästi ja edelleen on melko apaattinen olo.

Neuvolassa kävin tänään ja sain täyteltäväksi mieliala-arvioinnin ja esitiedot synnärille. Neuvolatäti oli sitä mieltä, että vauva vaikuttaisi kiinnittyneen.
Muut kuulumiset:
RV 37+1 (35+1)
Painonmuutos / vko +650 (+500)
Turvotus ++ (++)
RR 128/85 (131/81)
Sf 37 (34)
Sykkeet 150 ++(145-155)
Liikkeet ++ (++)

Jonttu & jättis

 
ONNEA Tänttärän perheelle !!! :flower: :flower:

Milkein kehto on kyllä aivan upea!!

Täällä sataa vettä oikein urakalla, koko päivä oltu sisällä...kaipaan kyllä aurinkoa, paljon. Edelleen itsellä valmis olo, syntyis jo. Mut poksumaan vaan pikapikaa tulin..
Jaksuja kaikille!!!! :hug:

Maypo ja :heart: rv38 POKSUTIPOKSUTIPOOOOOKSSS!!!!!!!
 

Yhteistyössä