Hei vaan pitkästä aikaa. Koko ajan olen taustalla lukenut mitä muille kuuluu, mutta itsellä ei ole ollut virtaa kirjoitella. Olen taas sairaslomalla edelleen jatkuvien kipeiden supistusten ja selkäkivun takia. Kaiken kukkuraksi vielä saanut infernaalisen flunssan tähän päälle. Pää meinaa hajota kotona yksin olemiseen ja kipuiluun.
Tähkä81, samoilla viikoilla mennään ja täälläkin vielä kärsitään pahoinvoinnista :O Itsekin tätä ihmetellyt että miten voi vieläkin jatkua, mutta helposti näköjään
Itsellä oksentaminen ei ole jokapäiväistä kuitenkaan, mutta toisina päivinä saattaa laatta lentää useammankin kerran. Syön monivitamiineja, mutta en ole itse huomannut, että ne aiheuttaisivat pahaa oloa. Minulla tuntuu ennemmin etominen ja oksentelu sijoittuvan iltapäivään/iltaan.
Pihla, täällä ihan samanlaisia vaivoja; kivut helpottaa levossa, mutta juurikin ylös noustessa ja liikkeellä ollessa maha kiristyy ja olo on tukala. Jatkuvaa väsymystä myös, minulla kun nuo unet tahtoo olla niin katkonaiset. Huh, voin vain kuvitella kuinka väsyttävää on kun on lapsi siinä hoidettavana ja itse kärvistelee kivuissa
Minä kun "saan" ihan itsekseni lepäillä ilman mitään varsinaisia velvollisuuksia kun ensimmäistä lasta odotellaan.
Täällä myös seksielämä kyllä kokenut melkoisen inflaation muutamien viime viikkojen aikana
Mies on kyllä ihanan ymmärtäväinen. Asiasta juteltiin tuossa viikonloppuna ja hän itse sanoi, että häntä vähän pelottaa alkaa mitään hommailemaan kun minulla nämä kivut ovat koko ajan läsnä ja tuntuu että petipuuhat myös provosoi supistuksia/kipuja. Mutta itse kuitenkin haluan että seksielämä ei ihan kokonaan kuihdu, pakko tässä jotain on tehdä
Ja väliaikaistahan tämä on, uskon kyllä että asiat palaa ennalleen ajallaan
Minäkin laitoin eilen äitiyspakkaushakemuksen menemään, odotan jo niin kovasti että pääsee livenä tutkimaan pakkauksen sisältöä
Toivottavasti käsittelevät hakemuksen nopeasti! Rahahommia en viitsinyt vielä alkaa miettimään, ensi viikolla kun sairasloma loppuu, täytyy soitella neuvolaan ja arpoa varataanko suoraan lääkärinaika ennen töihin paluuta vai käynkö taas kokeilemassa miltä työnteko tuntuu. Pelkona siis että sairasloma jatkuu
Ajattelin että kävisin ihan Kelassa täyttelemässä ne laput kunhan selviää, pääsenkö enää töihin tänä keväänä palaamaan. Vuonna 2013 olen ollut muutaman kuukauden työttömänä, mutta jos nyt tipun sairauspäivärahalle, niin en tiedä millä tuloilla niitä tukia on fiksuin hakea. Saavat Kelassa laskea miten saan eniten rahaa
Huomenna olisi tarkoitus mennä sokerirasitukseen, jaiks. Flunssan takia makuaisti ja ruokahalut vähän kateissa, toivottavasti onnistuu rasitukseen meno kuitenkin että saisi sen pois alta.
Silva88 & poju 27+3