Mä voisin muuten ruveta päivittelemään, mutta en oo todellakaan mikään tekniikan ihmeäiti ja jos nyt ajattelen vähän tulevaisuuteen, niin kevät tulee olemaan tosi kiireinen, ja samalla kesä, että mun ei kannata tohon päivittämiseen ryhtyä. Ja itseni tuntien niin kumminkin unohtaisin sit aina päivittää tätä.
Täällä ei mitään uutta. Olot jatkuu samanlaisina.
Itseasiassa olo nyt melko hyvä jopa. Ja se väsymyskin tuntuu löytäneen mut. Tai ainakin välillä tuntuu siltä. Välillä kun väsyttää niin, ettei silmät tahdo ees auki pysyä ja välillä on sit taas pirteä ku peipponen.
Nyt on myös sit tosiaan meijän molempien vanhemmillle kerrottu. Vähän aikaisemmin kerrottiin mitä oli tarkotus, mutta oli tossa hyvä "sauma" kun oli isänpäivä niin kortin muodossa kerrottiin.
Ainoot lähisukulaisista/sisaruksista, jotka ei tiedä on mun sisko ja veli. Ja sit miehen veli. Muuten sit kaikki siskot sekä nyt vanhemmat tietääkin.
Töissä taitaa paria vaille kaikki tietää raskaudesta.
Ja osa ystävistäkin tietää jo..
.. Juu, ei olla saatu pidettyä suutamme supussa..
Täällä viikonloppu on menny hyvin rauhallisissa ja rennoissa meiningeissä.
Herkkuja on syöty aivan liikaa taas, mutta on sit myös vastapainoksi vähän lenkkeilty, nyt kun vielä sitä jaksaa tehdä.
Tervetuloa uudet sekä onnea! <3
Ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!<3
Tsempit kaikille pahoinvoinnista kärsiville. <3
Emmä nyt enää muista mitä mun piti kirjottaa. Oon tätä kirjottanu vartin verran. Näinkin lyhyttä tekstiä. Aina kun se huomio menee johonkin muualle kun näitä kirjottaa. Nytkin tutkailin mm. Tuplarattaita/(vaunuja) ja kaiken maailman juttuja.
Mä en tiedä mikä tätä nettisivua vaivaa. Ei anna ollenkaan kirjottaa tossa tekstin alapuolella..
Susanna#1 & Pupunen 9+6
Täällä ei mitään uutta. Olot jatkuu samanlaisina.
Itseasiassa olo nyt melko hyvä jopa. Ja se väsymyskin tuntuu löytäneen mut. Tai ainakin välillä tuntuu siltä. Välillä kun väsyttää niin, ettei silmät tahdo ees auki pysyä ja välillä on sit taas pirteä ku peipponen.
Nyt on myös sit tosiaan meijän molempien vanhemmillle kerrottu. Vähän aikaisemmin kerrottiin mitä oli tarkotus, mutta oli tossa hyvä "sauma" kun oli isänpäivä niin kortin muodossa kerrottiin.
Ainoot lähisukulaisista/sisaruksista, jotka ei tiedä on mun sisko ja veli. Ja sit miehen veli. Muuten sit kaikki siskot sekä nyt vanhemmat tietääkin.
Töissä taitaa paria vaille kaikki tietää raskaudesta.
Ja osa ystävistäkin tietää jo..
.. Juu, ei olla saatu pidettyä suutamme supussa..
Täällä viikonloppu on menny hyvin rauhallisissa ja rennoissa meiningeissä.
Herkkuja on syöty aivan liikaa taas, mutta on sit myös vastapainoksi vähän lenkkeilty, nyt kun vielä sitä jaksaa tehdä.
Tervetuloa uudet sekä onnea! <3
Ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!<3
Tsempit kaikille pahoinvoinnista kärsiville. <3
Emmä nyt enää muista mitä mun piti kirjottaa. Oon tätä kirjottanu vartin verran. Näinkin lyhyttä tekstiä. Aina kun se huomio menee johonkin muualle kun näitä kirjottaa. Nytkin tutkailin mm. Tuplarattaita/(vaunuja) ja kaiken maailman juttuja.
Mä en tiedä mikä tätä nettisivua vaivaa. Ei anna ollenkaan kirjottaa tossa tekstin alapuolella..
Susanna#1 & Pupunen 9+6