Heip!
En olekaan täällä käyny sitten ensimmäisen ilmoittautumisen! On ollut sellaista härdelliä töiden ja opiskelujen kanssa että oksat pois
Mutta olen aina välillä käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia!
Omanapailua hieman:
Ensimmäisessä neuvolassa käytiin pari viikkoa sitten ja läheisillekin kerrottiin silloin
Oli aivan iiiihana neuvolantäti (, joka otti myös miehen tosi ihanasti huomioon), ja neuvolakin sijaitsee n. 500 metrin päässä meidän kämpästä! Täytyy olla tosi tyytyväinen! Mutta neukkari sitten lupasi, että jos ei jakseta odottaa ensimmäistä virallista ultraa, np-ultraa, 3.12., niin hän tekee 9-10 rv:llä salaultran
no eihän me nyt mitään sellasta jakseta odottaa ja saatiinkin aika ens viikon keskiviikolle - päästään kurkkaamaan että kuka siellä äitiä oikein tuikkii ja polttelee pitkin päivää
:heart:
Oloista sen verran, että pahoinvointia on ollut on-offina muutama viikkoa, mutta ei kovin voimakkaana. Hajut toki aina pahentaa sitä. Kahvia olin juomatta myös tuon pari viikkoa kun se sitä etovaa oloa tuntui aiheuttavan, mutta nyt olen onneksi saanut palata sen hörppimiseen
Olo on vielä aika epätodellinen... Ja omaa innostusta söi hieman se, että muutamat läheiset ihmiset rupesivat heti uutisesta kuultuaan kertomaan, kuinka rankkaa sen vauvan kanssa sitten on kun on sitä ja tätä ja tota. Inhottavaa oli, mutta yritin olla huomioimatta - siinä kovinkaan hyvin onnistumatta
Mutta onneksi on niitä ihaniakin läheisiä, jotka on ollu meidän puolesta tosi onnellisia! :heart:
Ja tosiaan luulen, että se LA muuttuu sitten joulukuun alussa, kun ultraan päästään - oli se ovis sen verran myöhäinen. Mutta sitä odotellessa!
PS. Meillä mennään Pavun kanssa jo viikoilla 9+5!