Hellurei taas pitkästä aikaa! Kiva että uusiakin immeisiä tulee vielä mukaan
Pari kertaa oon tänne kokeillu kirjottaa mutta eipä tuo tabletilla kirjottaminen ole mitään herkkua ku pari kertaa hävittää tekstin, nyt onneksi pääsin miehen koneelle kirjottelemaan
Minulla alko kesäloma maanantaina ja en oo kyllä yhtenäkään päivänä vielä pysähtyny lepälemään vaikka ehkä ois pitäny
Täällä on laitettu kaikkea vauvaa varten, pienimmät vaatteet jo tuossa pesasin, 62 ylöspäin olevat odottaa pesua ja ilmeisesti niitä pitää ostaa vielä lisääkin... myös pitäisi ostaa vauvalle tarvikkeita mm. kylpylämpömittari, kosteuspyyhkeitä, talkkia..... ja lista vaan jatkuu... mutta onhan tässä vielä 8 viikkoa aikaa
Peräpukamista ootte keskustellu, mulla niitä on ollu esikoisen synnytyksestä lähtien, kerran oon käyny laittamassa ne kiristysrenkaat mutta se oli niin tuskallinen kokemus että se jäi siihen yhteen kertaan. Eivät ole mua vaivannu koskaan joten päätin että niin kauan kun eivät ole kipeitä en tee niille mitään. Mukana ovat kulkeneet siitä asti ;D
Kutina on mulla onneksi rauhottunu nyt ja toivottavasti pysyykin poissa, eivät oo neuvolassa mitenkään sitä kontrolloineet, ei vissiin paljon kiinnosta. Pahoinvointiki johtu ilmeisesti närätyksestä, rennie onneksi autto ja parin päivän kuurin söin viime viikolla, sen jälkeen oon pärjänny ilmankin.
Supistuksia on ollu päivittäin, pitää varmaan seuraavassa neuvolassa mainita asiasta, vaikka eivät ns. kipeitä olekaan niin esikoisen synnytyskin käynnisty tämän tyyppisillä suppareilla. Samoten menkkamaisia kipuja on ollu, ja niitähän ei sais olla yhtään. Inhottava vaan tuolla meijän neuvolassa sanoa yhtään mitään ku ei niitä kiinnosta
Olo on kaikkea muuta ku hehkeä, enää en oo sinut vartalon kanssa ja näytänki ihan ryhävalaalta. Ahistaa miehenki puolesta ku seksin harrastaminen ei nyt tällä hetkellä ole mun lempipuuhaa eikä tonen sitten ees uskalla koskia vaikka en oo kieltänykkään
Omaa kroppaa onki jo ikävä, toisaalta taas sitten rakastan tätä vauvamassua, vauvanliikkeitä on mukava tuntea <3 Pari päivää oon nyt kärsiny turvotuksesta, joko tämä ihanuus on muilla alkanu?
Anteeksi ku tämä nyt meni tämmöseksi valitusvirreksi :/ Eikä oikein ajatuskaan pysy enää kasassa ja teksti pomppiikin sen mukaan asiasta toiseeen
Ja Tsemppiä Odottava73, toivottavasti kaikki menee hyvin
Hedeliini ja Kullervo 31+5